Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Εν κατακλείδι, ας πούμε για το δικό μου ηχείο, το μιντφιλντ Neumann 310 λοιπόν, έχει την μωβ γραμμή ως χρήσιμη μέγιστη στιγμιαία στάθμη σε στάθμη αναφοράς για δικάναλο σεταπ:

View attachment 186707

Και 5-7 ντεσιμπέλ πιο κάτω σε πολυκάναλο σεταπ.

Βεβαίως, αν το δυναμικό εύρος της ηχογράφησης δεν είναι 20 ντεσιμπέλ, ε, έχεις περιθώριο, αλλά υπολογίζουμε με αυτά τα δεδομένα ώστε να μην βρεθεί ποτέ ανεπαρκές το σετάπ.

Όπως τη βλέπετε στο σχεδιάγραμμα τη μέγιστη στάθμη στο 1μ από ένα ηχείο, αυτή ακριβώς θα είναι κι η μέγιστη στάθμη στα 2μ από 2 ηχεία.

Σε "ζωντανό χώρο", και με κάποιο room gain, μπορείς να έχεις και μερικά επιπρόσθετα ντεσιμπέλ gain στην 3η οκτάβα, όχι πάνω από 3.

Το κιτρινάκι στην άκρη αριστερά, στις πρώτες οκτάβες δηλαδή, το βγάζουν αποκλειστικώς και μόνον τα σαμπ, αδυνατούν εντελώς οι δορυφόροι.

Το ηχείο σηκώνει κι άλλη στάθμη, ξεπερνάει λίγο τα 120 ντεσιμπέλ στα μεσαία (που εδώ δε φαίνεται να ξεπερνάει τα ~116), αλλά σε πολύ υψηλότερες τιμές ολικής αρμονικής παραμόρφωσης. Δηλαδή, έχει ακόμα 4-5 ντεσιμπέλ στάθμης πάνω από αυτή που φαίνεται, αλλά φτάνοντας στα όρια του κλιπαρίσματος και σε υψηλές τιμές αρμονικής παραμόρφωσης.

Αυτό ισχύει για όλα τα ηχεία.

Γι'αυτό μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε το σχεδιάγραμμα max SPL σε 1% THD, δηλαδή να ξέρουμε τι μέγιστη στάθμη πιάνει απαραμόρφωτα, εφόσον μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Ένα θετικό με τα ενεργά ηχεία από σοβαρές φίρμες, είναι ότι έχεις διαθέσιμα τέτοια σχεδιαγράμματα, να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

Ένα αρνητικό είναι ότι δεν έχεις καλώδιο ηχείων να αλλάζεις και να λες κοτσάνες.. :gotcha:
Χα, χα...τα καλά της καραντίνας. Κείμενο υψηλών προδιαγραφών για newbies στις 3 τα ξημερώματα! Μπράβο Κώστα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Καμία καραντίνα από δω.
Ήδη ξεκίνησα δουλειά.
Όου γιές, έχουμε έξοδα. :lol:

Βεβαίως το πιο σημαντικό ποστ δεν είναι αυτό που λέει τα δεδομένα, αυτά δεν χρειάζονται υποστήριξης, απλά παραμένουν εν ισχύ.

Το πιο σημαντικό ποστ είναι το "πάρε ενεργά" και "να έχει XLR και ένα ρημαδι ντιρακ", γιατί η πράξη χτυπάει τα προβλήματα στη ρίζα και δίνει χειροπιαστή λύση σ'αυτον που ψάχνει, αλλά να που η έλλειψη καβλωδίων κάνει κάποιους κάποιους να αφρίζουν.

Η γνώση οκ, είναι κάπως δύσκολη.
Τα συμπεράσματα όμως, είναι τραγικά δύσκολα.
Τα συμπεράσματα όταν προέρχονται από ανθρώπους με έλλειψη γνώσης, δε ξέρεις από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις, τρατζικ.
"Χωρίς καλώδια δεν..".
"Τα ενεργά δεν έχουν διασπορά".
"Εμένα στα 3,5μ μου αρέσει το 5,5"-αρι και δε θέλω σαμπ δε το χρειάζομαι, και δίνω συμβουλές στους νέους που ρωτάνε, εγώ ξέρω."
"Δες αυτή τη φωτογραφία σε στούντιο, έχει μπιενταμπλεγιου".
"Σε μικρή απόσταση ακρόασης δεν έχει πλάτος εικόνας"
"Ηχεία για πισί είναι αυτά, τι περιμένεις"

Κλπ κλπ κλπ

Ούζι. Τα-τα-τα-τα-τα.. :smg::vinsent:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Ας ολοκληρώσω το έγκλημα:

Στο κατωτέρω γνωστό διάγραμμα, βλέπετε μια μωβ βούλα εκεί στον 1 χιλιοκυκλο στα 100 ντεσιμπέλ στάθμης:

Screenshot_20201114_040550_com.google.android.apps.photos~3.jpg


Αυτή η μωβ βούλα, αντιστοιχεί στο επίπεδο αντιληπτής στάθμης 100 Φον, και πάνω από αυτή την στάθμη οι μεσαίες είναι πρακτικά ανυπόφορες.

Η γραμμή ίσης ακουστοτητας των 100 Φον είναι αυτή τέρμα τέρμα πάνω σε όλα τα σχεδιαγράμματα Φλέτσερ και Μάνσον, διότι από κει και πάνω δεν. Να:

Screenshot_20170213-194513.png


Το "ίσης ακουστοτητας" σημαίνει πως το αισθητήριο όργανο της ακοής μας, καταλαβαίνει ως ίδια στάθμη (100 Φον) τα 100 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιοκυκλο και τα 130 στους 20 κύκλους, ενώ στα πρίμα είναι "εστιμέιτεντ", δηλαδή δε βάζουν καν τους ανθρώπους να υποφέρουν στα τεστ για να την καταγράψουν ακριβώς, είναι ανυπόφορη στάθμη!

Δηλαδή, η στάθμη πάνω από αυτή τη βούλα, είναι όχι ευχαριστώ δε θα πάρω, δε θέλω, παρακαλώ περάστε έξω:

Screenshot_20201114_040550_com.google.android.apps.photos~5.jpg


Δηλαδή η μέγιστη στάθμη που πρακτικά αντέχεις να ακούς, με ενσωματωμένο το θεωρητικό ταργκετ κερβ, είναι αυτή που έβαλα και πριν, ως η μέγιστη χρήσιμη στάθμη χαμηλών παραμορφώσεων:

Screenshot_20201114_040550_com.google.android.apps.photos~4.jpg


Και νταξ, άμα γουστάρεις, δώσε μπάσο ρε αδερφέ, αλλά μεσαιοπριμα γιοκ, δε θες, δεν το αντέχεις ρε αδερφέ, ματώνει λέμε...


Έτσι λοιπόν αγαπητοί μου συνοδοιπόροι στο χόμπι, καταλαβαίνετε πόσο εύκολο είναι να γίνουν αντιληπτά τα πράγματα αν τα πάρεις με τα κουκιά και τα υπολογίσεις, και βλέπεις πως όλη η στάθμη που θες είναι στις 3 πρώτες οκτάβες.

Στις 2 πρώτες οκτάβες, κανένας δορυφόρος δε μπορεί. Μηδέν.

Για την τρίτη, βρείτε τον κατάλληλο, με το κατάλληλης διαμέτρου μεγάφωνο για την απόσταση ακρόασης που επιθυμείτε.

Και δω βλέπετε τα ικανότητα σε στάθμες adam, τι ικανότητες έχουν αναλόγως διαμέτρου μεγαφώνων:

imgext.gif


Κι έχεις το Μπάμπη το σουγιά να επιμένει πως δε χρειάζεται σαμπ και πως τα 5,5"-άρια του στα 3,5 μέτρα μακριά βγάζουν μπάσο!

Δηλαδή μην αναρωτιέστε γιατί είμαστε φαλακροί. Μας καραφλιασαν.

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:


ΥΓ.

Άϊ στήστε ένα σεταπ να βγάζει την πράσινη γραμμή, τη γραμμή ακουστοτητας στα 80 Φον, κι αφήστε τα υπόλοιπα για τον τερματογκαζι.

265267_d976dfaf977dcbb234c541824849ebba~4.jpeg


Θα χρειαστείτε χαλαρά 120 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους.

Για 80 Φον μάγκες, μη νομίζετε ότι καταφέρατε τίποτα σπουδαίο.

Δώστε και λίγο αέρα ψηλά στα πρίμα, να σας αρέσει. Το λέει η ψυχοακουστική.


Άντε καλημέρες. 8-)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ας ολοκληρώσω το έγκλημα:

Στο κατωτέρω γνωστό διάγραμμα, βλέπετε μια μωβ βούλα εκεί στον 1 χιλιοκυκλο στα 100 ντεσιμπέλ στάθμης:

View attachment 186733

Αυτή η μωβ βούλα, αντιστοιχεί στο επίπεδο αντιληπτής στάθμης 100 Φον, και πάνω από αυτή την στάθμη οι μεσαίες είναι πρακτικά ανυπόφορες.

Η γραμμή ίσης ακουστοτητας των 100 Φον είναι αυτή τέρμα τέρμα πάνω σε όλα τα σχεδιαγράμματα Φλέτσερ και Μάνσον, διότι από κει και πάνω δεν. Να:

View attachment 186735

Το "ίσης ακουστοτητας" σημαίνει πως το αισθητήριο όργανο της ακοής μας, καταλαβαίνει ως ίδια στάθμη (100 Φον) τα 100 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιοκυκλο και τα 130 στους 20 κύκλους, ενώ στα πρίμα είναι "εστιμέιτεντ", δηλαδή δε βάζουν καν τους ανθρώπους να υποφέρουν στα τεστ για να την καταγράψουν ακριβώς, είναι ανυπόφορη στάθμη!

Δηλαδή, η στάθμη πάνω από αυτή τη βούλα, είναι όχι ευχαριστώ δε θα πάρω, δε θέλω, παρακαλώ περάστε έξω:

View attachment 186732

Δηλαδή η μέγιστη στάθμη που πρακτικά αντέχεις να ακούς, με ενσωματωμένο το θεωρητικό ταργκετ κερβ, είναι αυτή που έβαλα και πριν, ως η μέγιστη χρήσιμη στάθμη χαμηλών παραμορφώσεων:

View attachment 186734

Και νταξ, άμα γουστάρεις, δώσε μπάσο ρε αδερφέ, αλλά μεσαιοπριμα γιοκ, δε θες, δεν το αντέχεις ρε αδερφέ, ματώνει λέμε...


Έτσι λοιπόν αγαπητοί μου συνοδοιπόροι στο χόμπι, καταλαβαίνετε πόσο εύκολο είναι να γίνουν αντιληπτά τα πράγματα αν τα πάρεις με τα κουκιά και τα υπολογίσεις, και βλέπεις πως όλη η στάθμη που θες είναι στις 3 πρώτες οκτάβες.

Στις 2 πρώτες οκτάβες, κανένας δορυφόρος δε μπορεί. Μηδέν.

Για την τρίτη, βρείτε τον κατάλληλο, με το κατάλληλης διαμέτρου μεγάφωνο για την απόσταση ακρόασης που επιθυμείτε.

Και δω βλέπετε τα ικανότητα σε στάθμες adam, τι ικανότητες έχουν αναλόγως διαμέτρου μεγαφώνων:

View attachment 186742

Κι έχεις το Μπάμπη το σουγιά να επιμένει πως δε χρειάζεται σαμπ και πως τα 5,5"-άρια του στα 3,5 μέτρα μακριά βγάζουν μπάσο!

Δηλαδή μην αναρωτιέστε γιατί είμαστε φαλακροί. Μας καραφλιασαν.
Άϊ στήστε ένα σεταπ να βγάζει την πράσινη γραμμή, τη γραμμή ακουστοτητας στα 80 Φον, κι αφήστε τα υπόλοιπα για τον τερματογκαζι.

View attachment 186744

Θα χρειαστείτε χαλαρά 120 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους.

Για 80 Φον μάγκες, μη νομίζετε ότι καταφέρατε τίποτα σπουδαίο.

Δώστε και λίγο αέρα ψηλά στα πρίμα, να σας αρέσει. Το λέει η ψυχοακουστική.


Άντε καλημέρες. 8-)
Δεδομένα που δημοσιεύονται εξηγούμενα για πολλοστή φορά.Όπως και με διάφορα ιδεολογικά κολλήματα εν καιρώ πανδημίας,δεν θα χρειαζόταν κανονικά ν'απολογούμαστε για την ισχύ του...αυτονόητου.Στην υψηλή πιστότητα τουλάχιστον είναι στο χέρι μας - κυριολεκτικά στις...άκρες των δακτύλων - να μη σταθούν διάφορες απιθανότητες που υποστηρίζονται κατά καιρούς.
 

Μηνύματα
12.855
Reaction score
10.072
Και μετά ένα μήνα και πολύ λέω,τέτοια post θα χαθούν στα αζήτητα
Ας τα σουμάρει κάποιος mod να γίνουν sticky , αξίζουν και είναι διαμάντια ,προπαντώς για αρχάριους
Αυτά τα μαθαίνεις απέξω.
Χα, χα...τα καλά της καραντίνας. Κείμενο υψηλών προδιαγραφών για newbies στις 3 τα ξημερώματα! Μπράβο Κώστα
Τα έχει ξαναγράψει. Ευτυχώς, κάνει πολλές επαναλήψεις. Δυστυχώς, κάποιοι δεν τους δίνουν τη σημασία που χρειάζεται. Ή δεν τα κατανοούν, δεν ξέρω.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.466
Reaction score
7.742
Βλέπω πάτησε γκάζι ο γιατρός :biggrin:

"Τα ενεργά δεν έχουν διασπορά".
Φοράνε μάσκα τα καημενα:biggrin:

Άστους να αγοράζουν κλουβιά με χτικιαρικες λάμπες, πολύχρωμα καλώδια και καλό γυαλισμενες παθητικές γκουμουτσες με χρυσές μπορνες που δεν κόβουν ούτε με βαλέ :biggrin:
Μας διασκεδάζουν... τους ευχαριστουμε:biggrin:
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.136
Άϊ στήστε ένα σεταπ να βγάζει την πράσινη γραμμή, τη γραμμή ακουστοτητας στα 80 Φον, κι αφήστε τα υπόλοιπα για τον τερματογκαζι.

View attachment 186744

Θα χρειαστείτε χαλαρά 120 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους.
Στα 30Hz (μισή πρώτη οκτάβα) θέλουμε 10db λιγότερο... για αυτό λέω ... "φαγωθήκατε με την πρώτη οκτάβα" :p
 



Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.159
Reaction score
19.006
Γιατί; Το είπε ο Μπάμπης ο Σουγιάς;
Μην δεις βρε μια αχτίδα hope στον ορίζοντα (έστω και απατηλή) εκεί να σβηστεί.. :hunter:
:rofl::rofl:
Άιντε να αναρρώσεις γρήγορα με το καλό εύχομαι γιατί δεν..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
o EAR με τα σχεδιαγράμματα του
View attachment 186769
Α, καλαααααααααα

Αυτό εννοείς.
Άστην όλη την πρώτη οκτάβα έξω να γλυτώσεις κι άλλα dB. Να μην σου πω και την μισή δεύτερη.

Αν αγαπάς την μουσική, και με ραδιοφωνάκι μερακλώνεις
 

Μηνύματα
22.270
Reaction score
15.543
....η χρηση eq κατω απο 500 hz ( και ειδικα 100-300 που ειναι πιο εντονα) ειναι μεγαλη και αδυνατουν για refernce spl ακουσματα τα κουτακια ......καντε τοποθετηση αλλα μπουτια, κοντα στο 1.5μ, οπως δλδ ταχουν και δουλευουν οι ανθρωποι σε καποια στουντιο.
.....να πουμε πως τα ενεργα παιζουν απο το 2000 δεν ειναι φρεσκο προιον.
βοηθανε πολυ κοσμο επειδη τα παιρνεις και στην παραλια ...το ιδιο και στα στουντιο.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.136
Άστην όλη την πρώτη οκτάβα έξω να γλυτώσεις κι άλλα dB. Να μην σου πω και την μισή δεύτερη.
Εγώ μίλησα για συγκεκριμένη περιοχή (20-30) που η συντριπτική πλειοψηφία των στουντιάδων την κόβει έτσι κι αλλιώς.

Αν θες να κάνω και γω χαβαλέ (ala dimi) τότε ...μάλλον πρέπει να βάλετε άλλα 30 subs γιατί τα 10Hz δεν κουνάνε καλά με 4 subs :p Αλλά αν αγαπάς την μουσική, και με ραδιοφωνάκι μερακλώνεις :p :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Εγώ μίλησα για συγκεκριμένη περιοχή (20-30) που η συντριπτική πλειοψηφία των στουντιάδων την κόβει έτσι κι αλλιώς.
Με κακές παρέες έμπλεξες :p

Ο Μπάμπης ο σουγιάς ο στουντιάς
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Κοίτα, γενικά μιλώντας, αγοράζουμε τα ισχυρότερα και καλύτερα σαμπ που αντέχει η τσέπη μας, και τους δορυφόρους με το μεγαλύτερο γουφερ που αντέχει η τσέπη μας και η θέση που θέλουμε να τα τοποθετήσουμε, ώστε με τα πρώτα να καλύψουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις πρώτες δύο οκτάβες, και με τους δορυφόρους την τρίτη.

Τώρα το αν θα είναι οι δορυφόροι ενεργοί ή παθητικοί, δεν έχει καμία σχέση.

Όποιος επιμένει σε αυτήν την καραμέλα, είναι απλώς ηλίθιος, αγνοήσετε τον.

Είτε πάρετε το ATC σε ενεργή είτε σε παθητική μορφή, το ίδιο γουφερ φοράει, δεν αλλάζει τίποτα.

Η επιμονή μερικών με το θέμα των ενεργών σε αυτή την ιστορία, ξεπερνάει τα όρια της ανοησίας..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Στα ενεργά ας πούμε της ATC, που κυκλοφορούν σε όμοιες παθητικές εκδόσεις, βλέπετε εκ πρώτης όψεως πολύ πιο συμπαθητική την τιμή του παθητικού. Ε, είναι πιο φτηνό.

Βεβαίως, θα έχετε μετά να δαπανήσετε κάποιο ποσό για ενίσχυση, και δε ξέρω αν θέλετε να κάνετε διενισχυση ή τριενίσχυση, αλλά το ενεργό αδερφάκι τους, τέτοια έχει, πολλά ενισχυτικά στάδια κι όχι ένα με παθητικό κρος.

Πιστεύουν μερικοί όχι απλά σε ένα Θεό Πατέρα Παντοκράτορα, αλλά και ότι μπορούν να βάλουν ισχυρότερο ενισχυτή στο παθητικό ATC ώστε να παίξει πιο δυνατά από το ενεργό αδερφάκι του. Και πιο καλά βέβαια, χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει αυτό. Είναι θέμα πίστης. Δηλαδή πιστεύουν ότι είναι πιο ξύπνιοι από τους μηχανικούς που έφτιαξαν αυτό το ηχείο, έτσι; Εντάξει, θα μου πεις άλλοι πιστεύουν στο ελληνικό δωδεκάθεο κι άλλοι στην επίπεδη γη και στο θεό Ήλιο, τι σε πειράζει;

Να, αυτά λέμε.

Οι μηχανικοί λοιπόν, ξέρουν επακριβώς πόση ισχύ αντέχουν τα μεγάφωνα, βάζουν λιμιτερς για να μη τα κάψουν, για να παίζουν απροβλημάτιστα επί σειράς ετών κι ας τα έχεις τέρμα τα γκάζια.

Και προφανώς βγάζουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από αυτά τα μεγάφωνα, χωρίς μαγείες και χωρίς θεωρίες συνωμοσίας, μετρημένα κουκιά είναι, ε, τα μετράνε οι άνθρωποι και σου δίνουν και τις μετρήσεις. Τι άλλο θες ρε μάστορα; Να παίζεις με τα καλώδια; Εντάξει αδερφέ, πάρε το παθητικό ATC, πάσο, παίξε με τα καλώδια που θες, μη μου λες μόνο πως έχεις καλύτερη την τρίτη οκταβα από το έτοιμο πολυενισχυόμενο ενεργό, γιατί θα τρως σα μπάτσες τα αντεπιχειρηματα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, και διόλου δε συμμερίζομαι τους θεούς που πιστεύεις.
 

Μηνύματα
1.298
Reaction score
2.575
Στα ενεργά ας πούμε της ATC, που κυκλοφορούν σε όμοιες παθητικές εκδόσεις, βλέπετε εκ πρώτης όψεως πολύ πιο συμπαθητική την τιμή του παθητικού. Ε, είναι πιο φτηνό.

Βεβαίως, θα έχετε μετά να δαπανήσετε κάποιο ποσό για ενίσχυση, και δε ξέρω αν θέλετε να κάνετε διενισχυση ή τριενίσχυση, αλλά το ενεργό αδερφάκι τους, τέτοια έχει, πολλά ενισχυτικά στάδια κι όχι ένα με παθητικό κρος.

Πιστεύουν μερικοί όχι απλά σε ένα Θεό Πατέρα Παντοκράτορα, αλλά και ότι μπορούν να βάλουν ισχυρότερο ενισχυτή στο παθητικό ATC ώστε να παίξει πιο δυνατά από το ενεργό αδερφάκι του. Και πιο καλά βέβαια, χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει αυτό. Είναι θέμα πίστης. Δηλαδή πιστεύουν ότι είναι πιο ξύπνιοι από τους μηχανικούς που έφτιαξαν αυτό το ηχείο, έτσι; Εντάξει, θα μου πεις άλλοι πιστεύουν στο ελληνικό δωδεκάθεο κι άλλοι στην επίπεδη γη και στο θεό Ήλιο, τι σε πειράζει;

Να, αυτά λέμε.

Οι μηχανικοί λοιπόν, ξέρουν επακριβώς πόση ισχύ αντέχουν τα μεγάφωνα, βάζουν λιμιτερς για να μη τα κάψουν, για να παίζουν απροβλημάτιστα επί σειράς ετών κι ας τα έχεις τέρμα τα γκάζια.

Και προφανώς βγάζουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από αυτά τα μεγάφωνα, χωρίς μαγείες και χωρίς θεωρίες συνωμοσίας, μετρημένα κουκιά είναι, ε, τα μετράνε οι άνθρωποι και σου δίνουν και τις μετρήσεις. Τι άλλο θες ρε μάστορα; Να παίζεις με τα καλώδια; Εντάξει αδερφέ, πάρε το παθητικό ATC, πάσο, παίξε με τα καλώδια που θες, μη μου λες μόνο πως έχεις καλύτερη την τρίτη οκταβα από το έτοιμο πολυενισχυόμενο ενεργό, γιατί θα τρως σα μπάτσες τα αντεπιχειρηματα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, και διόλου δε συμμερίζομαι τους θεούς που πιστεύεις.
Στα ενεργά ας πούμε της ATC, που κυκλοφορούν σε όμοιες παθητικές εκδόσεις, βλέπετε εκ πρώτης όψεως πολύ πιο συμπαθητική την τιμή του παθητικού. Ε, είναι πιο φτηνό.

Βεβαίως, θα έχετε μετά να δαπανήσετε κάποιο ποσό για ενίσχυση, και δε ξέρω αν θέλετε να κάνετε διενισχυση ή τριενίσχυση, αλλά το ενεργό αδερφάκι τους, τέτοια έχει, πολλά ενισχυτικά στάδια κι όχι ένα με παθητικό κρος.

Πιστεύουν μερικοί όχι απλά σε ένα Θεό Πατέρα Παντοκράτορα, αλλά και ότι μπορούν να βάλουν ισχυρότερο ενισχυτή στο παθητικό ATC ώστε να παίξει πιο δυνατά από το ενεργό αδερφάκι του. Και πιο καλά βέβαια, χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει αυτό. Είναι θέμα πίστης. Δηλαδή πιστεύουν ότι είναι πιο ξύπνιοι από τους μηχανικούς που έφτιαξαν αυτό το ηχείο, έτσι; Εντάξει, θα μου πεις άλλοι πιστεύουν στο ελληνικό δωδεκάθεο κι άλλοι στην επίπεδη γη και στο θεό Ήλιο, τι σε πειράζει;

Να, αυτά λέμε.

Οι μηχανικοί λοιπόν, ξέρουν επακριβώς πόση ισχύ αντέχουν τα μεγάφωνα, βάζουν λιμιτερς για να μη τα κάψουν, για να παίζουν απροβλημάτιστα επί σειράς ετών κι ας τα έχεις τέρμα τα γκάζια.

Και προφανώς βγάζουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από αυτά τα μεγάφωνα, χωρίς μαγείες και χωρίς θεωρίες συνωμοσίας, μετρημένα κουκιά είναι, ε, τα μετράνε οι άνθρωποι και σου δίνουν και τις μετρήσεις. Τι άλλο θες ρε μάστορα; Να παίζεις με τα καλώδια; Εντάξει αδερφέ, πάρε το παθητικό ATC, πάσο, παίξε με τα καλώδια που θες, μη μου λες μόνο πως έχεις καλύτερη την τρίτη οκταβα από το έτοιμο πολυενισχυόμενο ενεργό, γιατί θα τρως σα μπάτσες τα αντεπιχειρηματα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, και διόλου δε συμμερίζομαι τους θεούς που πιστεύεις.
Εύλογος αντίλογος στο τελευταίο σου post ,από συνφουρίτες που δεν θεωρώ ψεκασμένους , είναι η ποιότητα υλικών που βάζουν οι κατασκευαστές ενεργών στα ηχεία τους.
Χαμηλή ποιότητα = μικρό προσδόκιμο ζωής αυτών , σε αντίθεση των αντίστοιχων παθητικών που ζουν και βασιλεύουν 30ετίες;
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.159
Reaction score
19.006
Άν καταντήσεις να έχεις τα ίδια ηχεία πάνω από 15 χρόνια, είναι πρόβλημα...
Γιατί το λες αυτό ?
Εντάξει όλα προχωρούν, το ιδανικό για να είσαι στην αιχμή είναι να κυνηγάς συνεχώς τις εξελίξεις... αλλά κατάντια και πρόβλημα?
Σε άλλα χόμπυ ίσως έχει άλλο ειδικό βάρος αυτό που λες (το κυνήγι) αλλά και πάλι δεν θα χρησιμοποιούσα την λέξη κατάντια..
 

P

PMC

Guest
Εύλογος αντίλογος στο τελευταίο σου post ,από συνφουρίτες που δεν θεωρώ ψεκασμένους , είναι η ποιότητα υλικών που βάζουν οι κατασκευαστές ενεργών στα ηχεία τους.
Χαμηλή ποιότητα = μικρό προσδόκιμο ζωής αυτών , σε αντίθεση των αντίστοιχων παθητικών που ζουν και βασιλεύουν 30ετίες;
Ο παράγοντας κόστος υλικών ισχύει και στις Παθητικές και στις ενέργες μονάδες και είναι ένας ακόμα λόγος που καθοριζει το κόστος και είναι πολύ σημαντικός.....
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.414
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top