Ενεργά Midfield monitors

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...

Τα 310 με ένα ζευγάρι 18s θα παίζανε στα 3μ;
ή
τα LYD48 με τα ίδια sub;
Κατά τη γνώμη μου θα ήταν άκρως οριακές προς ακατάλληλες οι συνθήκες στα 3 μέτρα, όχι λόγω sub, αλλά επειδή θα γινόταν τότε περιοριστικός παράγων η απόδοση με τα spl του δορυφόρου σε μέση συνεχόμενη στάθμη την τυπική αναφοράς στην...τρίτη οκτάβα.

Για δε μέγιστη απόσταση 2,5 μέτρων θα προτιμούσα το συνδυασμό 310 - 18S...
(Το 310 έχει σφραγισμένη καμπίνα και αναλογική διαχείριση σήματος,αλλά η πλήρης ενσωμάτωση του 18S θα χρειαστεί λίγο περισσότερο κόπο σε σύγκριση με το ομόσταυλο όπου γίνεται από το DSP του sub)
Εννοείται ότι θα ήταν προτιμότερος σε ρόλο DAC/Pre κεντρικός επεξεργαστής τύπου miniDSP SHD ... One DSP processor to...Rule them All (components) . :wink:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Για να μη χάνονται χρόνος,χρήμα ή... φαιά ουσία, μπορούμε να λογαριάσουμε τον εξής θεμελιώδη παράγοντα : Εάν ο χώρος ακρόασης διακρίνεται από κακούς χρόνους RT (> 0,5 sec) σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες χωρίς πρόθεση να βελτιώνονταν αυτοί με ακουστική φροντίδα, τότε είναι ανώφελο να εξετάζεται η απόκτηση μεγαλύτερου σε μέγεθος ηχείου προκειμένου ν'αυξανόταν η διάσταση πλευράς στο στερεοφωνικό τρίγωνο...
:hi:;):)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Τα 310 με ένα ζευγάρι 18s θα παίζανε στα 3μ;
Κατά την κατασκευάστρια φίρμα, ναι.

Κατά την προσωπική μου άποψη, όχι.

Θεωρώ ως απολύτως μάξιμουμ απόσταση ακρόασης τα 2,5 μέτρα για οποιοδήποτε δορυφόρο διαθέτει 8" γουφερ, ανεξαρτήτως μάρκας και ανεξαρτήτως ενεργού ή παθητικού.

Το 310 έχει 8,25" γουφερ. Σοβαρό γουφερ μεν, αλλά εντελώς συγκεκριμένες ιντσες, οπότε δε το προτείνω για πάνω από 2,5 μέτρα.

Εγώ χρησιμοποιώ το 310 στα 2,3 μέτρα. Εκεί είναι αρχηγός, και με λίγο gain από τον πίσω τοίχο, βαράει γερά.

Είναι εξαιρετική επιλογή στα λεφτά του, κι αν το πάρεις απόφαση πως μέχρι 2,5 θα πας, τότε όρμα.

Τα 2 τεμαχια 18s θα σου δώσουν 4 γουφερ 10.5" σε 27τμ χώρο, αν είναι κλειστός κι όχι με μεγάλα ανοίγματα σε άλλους χώρους, είσαι οκ, φτάνει και περισσεύει για στάθμες αναφοράς.
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
@skorpi διαβαζω αυτό τον καιρό ένα βιβλίο σχετικά με τον οικιακό κινηματογραφο, αρκετά ενδιαφέρον και απολαυστικό.
πριν ξεκινήσεις το οποιοδήποτε πρότζεκτ θα πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην αρχή παρετο. Pareto prinzip
1670588629814.png

Σύμφωνα με αυτήν θα μπορέσεις με λίγο κόπο να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα.
Για το υπόλοιπο 20% θα χρειαστεί να καταβάλεις πολύ προσπάθεια.
Με 5-6 κινήσεις μπορείς να βελτιώσεις το αποτέλεσμα που έχεις. Καλύτερη τοποθέτηση-συμμετρία, στοχευμενη ακουστική φροντίδα κτλπ.
 

Μηνύματα
228
Reaction score
393
Κατά τη γνώμη μου θα ήταν άκρως οριακές προς ακατάλληλες οι συνθήκες στα 3 μέτρα, όχι λόγω sub, αλλά επειδή θα γινόταν τότε περιοριστικός παράγων η απόδοση με τα spl του δορυφόρου σε μέση συνεχόμενη στάθμη την τυπική αναφοράς στην...τρίτη οκτάβα.

Για δε μέγιστη απόσταση 2,5 μέτρων θα προτιμούσα το συνδυασμό 310 - 18S...
(Το 310 έχει σφραγισμένη καμπίνα και αναλογική διαχείριση σήματος,αλλά η πλήρης ενσωμάτωση του 18S θα χρειαστεί λίγο περισσότερο κόπο σε σύγκριση με το ομόσταυλο όπου γίνεται από το DSP του sub)
Εννοείται ότι θα ήταν προτιμότερος σε ρόλο DAC/Pre κεντρικός επεξεργαστής τύπου miniDSP SHD ... One DSP processor to...Rule them All (components) . :wink:
Δύο ερωτήσεις:
1. Πόσο σημαντικό είναι να έχει κάποιος δορυφόρους και sub από την ίδια εταιρία. Από επίπεδο στάθμης θα ταιριάξουν. Υπάρχει περίπτωση όμως τονικά να είναι εκτός;

2. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δορυφόρο με maxSPL: 115db. Τότε στα 2μ έχουμε maxSPL: 109db και στα 3μ, 106db. Με αυτά τα δεδομένα ποια είναι η μέση στάθμη που μπορούμε να ακούσουμε χωρίς να χάνουμε πληροφορία;

Όσον αφορά το miniDSP αν άκουγα μόνο από ψηφιακές πηγές θα το είχα κάνει χθες, αλλά με τα αναλογικά μπλέκουν τα πράγματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δύο ερωτήσεις:
1. Πόσο σημαντικό είναι να έχει κάποιος δορυφόρους και sub από την ίδια εταιρία. Από επίπεδο στάθμης θα ταιριάξουν. Υπάρχει περίπτωση όμως τονικά να είναι εκτός;

2. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δορυφόρο με maxSPL: 115db. Τότε στα 2μ έχουμε maxSPL: 109db και στα 3μ, 106db. Με αυτά τα δεδομένα ποια είναι η μέση στάθμη που μπορούμε να ακούσουμε χωρίς να χάνουμε πληροφορία;

Όσον αφορά το miniDSP αν άκουγα μόνο από ψηφιακές πηγές θα το είχα κάνει χθες, αλλά με τα αναλογικά μπλέκουν τα πράγματα.
1) Είναι πολύ σημαντικό από άποψη ταιριάσματος στην ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά των επιμέρους ηχειακών μονάδων.Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει ανώτερη συνέργεια και τονική ομοιομορφία.Στη συγκεκριμένη περίπτωση που πρότεινα κατ'εξαίρεσιν συνδυασμό 310 με 18S έχω κρατήσει υπ'όψιν ότι θα είχαμε τόσο sub όσο και δορυφόρους με σφραγισμένες καμπίνες.Θα χρειάζονταν οπωσδήποτε λήψεις με REW-UMIK τόσο από τις επιμέρους ηχειακές μονάδες όσο και μαζί ώστε να γινόταν η βέλτιστη ενσωμάτωση.

2) Η τυπική μέση συνεχόμενη στάθμη γύρω από τα 80 dB συνιστά αναφορά σε κάθε περίπτωση...Χαμηλότερες μέσες στάθμες θα έπρεπε να εξετάζονται σε συνάρτηση με θόρυβο υποβάθρου για το περιβάλλον και σηματοθορυβικούς λόγους ως προς την πιο αδύναμη σε αυτόν τον τομέα συσκευή της αλυσίδας.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση επιμένω να μην περνούσε το σήμα προς τους δορυφόρους από τους βρόχους AD-DA που περιέχονται στα 18S.Ακόμα περισσότερο εφόσον εμπλέκονται και αναλογικές πηγές στην αλυσίδα.Τα δε LYD θα παρεμβάλουν δικά τους επιπλέον AD-DA στάδια στο σήμα. Έχε βεβαίως υπ'όψιν πως από τη στιγμή που διαχειριζόμαστε ενεργούς δορυφόρους με αυτόνομα sub κι επιθυμούμε ενσωμάτωση με τις ενδεδειγμένες διατυπώσεις σε επίπεδο line σήματος, τότε πρέπει να εμπλακεί κάποιος DSP επεξεργαστής για κροσαρίσματα και delays και δυνατότητες EQ τουλάχιστον μέχρι τα 100 Hz.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.867
Reaction score
20.359
Όσον αφορά το miniDSP αν άκουγα μόνο από ψηφιακές πηγές θα το είχα κάνει χθες, αλλά με τα αναλογικά μπλέκουν τα πράγματα.
Το miniDSP SHD, έχει αρκετές αναλογικές εισόδους. Το miniDSP SHD Studio έχει μόνο ψηφιακές εισόδους.
 

Μηνύματα
228
Reaction score
393
Το miniDSP SHD, έχει αρκετές αναλογικές εισόδους. Το miniDSP SHD Studio έχει μόνο ψηφιακές εισόδους.
Ναι έχει αλλά διαμεσολαβούν δύο μετατροπείς.
Άρα έχουμε A2D->DSP-> D2A
Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά μάλλον κάπου θα χάνονται πράγματα στην πορεία.
Αν έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία, θα μπορούσε ίσως να μας πει εντυπώσεις.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.867
Reaction score
20.359
Ναι έχει αλλά διαμεσολαβούν δύο μετατροπείς.
Άρα έχουμε A2D->DSP-> D2A
Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά μάλλον κάπου θα χάνονται πράγματα στην πορεία.
Αν έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία, θα μπορούσε ίσως να μας πει εντυπώσεις.
Έχω τη συσκευή, την χρησιμοποιώ τα τελευταία 2+ χρόνια. Αποτελεί τη βάση του συστήματος μου. Δεν αντιλήφθηκα κάτι να "χάνεται". Τι εννοείς ότι κάτι "χάνεται" στην πορεία;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Σε τέτοιου επιπέδου σοβαρές μηχανές, από σοβαρούς μηχανικούς, που μετράνε σοβαρά, έχεις 2 επιλογές:

Ή παίρνεις τα ομοσταυλα σαμπ, που ταιριάζουν εκ των πραγμάτων, τα έχουν ταιριάξει άλλοι για σένα και τα σεταρεις σε ντετε και παίζουν σωστά καθωσπρέπει με τη μία, ή..

Παίρνεις μίνι ντιεσπι, κάνεις σοβαρές πολλαπλές μετρήσεις, και με εφαρμογή Dirac κάνεις σοβαρή ενσωμάτωση.

Η πρώτη περίπτωση, των ομοσταυλων, δεν απορρίπτει την χρήση του ντιρακ, αλλά οκ, υπό συνθήκες, ζεις και χωρίς αυτό.

Στη δεύτερη περίπτωση, χωρίς ένα ρημαδι ντιρακ, ή θα γίνεις μπουτχιας, να τα φέρεις μόνος σου, ή κάψτα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ναι έχει αλλά διαμεσολαβούν δύο μετατροπείς.
Άρα έχουμε A2D->DSP-> D2A
Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά μάλλον κάπου θα χάνονται πράγματα στην πορεία.
Αν έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία, θα μπορούσε ίσως να μας πει εντυπώσεις.
Κάπου θα χάνονται πράγματα στην...πορνεία (του βινυλίου). :roflmao:
Με το ακριβότερο SHD σε ρόλο DAC για διαχείριση σήματος κατευθείαν από ψηφιακό αναπαραγωγό δεν χάνεται κάτι.

Για τη δε διαχείριση βινυλιακού σήματος οι απώλειες θα ήταν κυρίως σε... ψυχολογικό επίπεδο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα δορυφόρο με maxSPL: 115db.
Μην το διαβάζεις καν αυτό το “τεχνικό χαρακτηριστικό”. Είναι παραπλανητικό εφόσον δεν ξεκαθαρίζεται σε ποια συχνοτική περιοχή επιτυγχάνονται τα 115db. Οι σοβαρές εταιρίες δημοσιεύουν διάγραμμα με στάθμες σε όλο το φάσμα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
σας τρώει ο κ@λος να παιδεύεστε από ο,τι βλέπω, μερικούς..:geek:
έχετε έτοιμες λύσεις και πάτε και κάνετε τα δικά σας, από την αρχή.
 

Μηνύματα
228
Reaction score
393
Μετά από αρκετή σκέψη και λίγη μελέτη, αλλά και για λόγους εμπορικο-οικονομικο-ψυχολογικούς παρέμεινα στη focal αλλά ακολουθώντας τη αυμβουλή του εδώ αντιπροσώπου πήγα στο χαμηλότερο μοντέλο, τα trio6 με τα 8ιντσα woofer αντί των 10ιντσων των trio11 (τα οποία είναι και σημαντικά πιο ογκώδη)
Στην περίπτωση αυτή βέβαια θα κρατηθεί το 11ιντσο sub της focal και θα προστεθεί μελλοντικά άλλο ένα.
Άντε τώρα να τα ταιριάξουμε…
 


K

kimon

Guest
@skorpi διαβαζω αυτό τον καιρό ένα βιβλίο σχετικά με τον οικιακό κινηματογραφο, αρκετά ενδιαφέρον και απολαυστικό.
πριν ξεκινήσεις το οποιοδήποτε πρότζεκτ θα πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην αρχή παρετο. Pareto prinzip
View attachment 273000
Σύμφωνα με αυτήν θα μπορέσεις με λίγο κόπο να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα.
Για το υπόλοιπο 20% θα χρειαστεί να καταβάλεις πολύ προσπάθεια.
Με 5-6 κινήσεις μπορείς να βελτιώσεις το αποτέλεσμα που έχεις. Καλύτερη τοποθέτηση-συμμετρία, στοχευμενη ακουστική φροντίδα κτλπ.
Αυτό το γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίεϛ ωϛ "νόμο των φθινουσών επιστροφών ".
Άλλαξε όνομα επ' εσχάτωϛ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.149
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top