Ενισχυτής + ηχεία 5.1

Μηνύματα
15
Reaction score
6
Καλησπερα Και καλώς σας βρήκα.
Είμαι αρχάριος στο θέμα και μετά από ψάξιμο έπεσα πάνω στο avsite.
Στο θέμα μας.
Θέλω να καλύψω χώρο 30τ.μ και κοιτάω τον Yamaha rx-v383:
https://www.skroutz.gr/s/11906333/Yamaha-RX-V383.html?from=favorites_popup
Από ηχεία τα Taga tav-606 SE:
https://www.skroutz.gr/s/5071741/Taga-Harmony-TAV-606-Special-Edition-Set.html?from=favorites_popup
Και sub το Taga TSW-90 v3:
https://www.skroutz.gr/s/5072134/Taga-Harmony-TSW-90-v-3.html?from=favorites_popup
Επειδή όπως ανέφερα δεν έχω γνώσεις και είναι το πρώτο σύστημα που θα φτιάξω,πως σας φαίνεται?
Ταιριάζουν μεταξύ τους και θα έχω μια αξιοπρεπή απόδοση?Ή χρήση θα είναι για ταινίες περισσότερο και ελάχιστη μουσική.
Μέχρι τώρα είχα μόνο έτοιμα συστήματα home cinema των 300€.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.421
Reaction score
74.782
Καλώς ήρθες!

Σε τι ένταση κι απο τι απόσταση απο τα 3 μπροστινά θα ακούς; Υπάρχει ευελιξία τοποθέτησης του sub;
 

Μηνύματα
15
Reaction score
6
Καλώς ήρθες!

Σε τι ένταση κι απο τι απόσταση απο τα 3 μπροστινά θα ακούς; Υπάρχει ευελιξία τοποθέτησης του sub;
Καλημέρα..
Περίπου στα 3 μέτρα,ένταση όχι πολύ ψηλή,ως επί το πλείστον για ταινίες θα χρησιμοποιηθεί.
Ευελιξία ως προς τι?Χώρος υπάρχει,αν εννοείς αυτό
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.334
Reaction score
93.976
Ο Yamaha είναι σταθερή αξία στα λεφτά του. Εισαγωγικό μοντέλο βέβαια, που δεν θα ταρακουνήσει το σπίτι, αλλά αν αυτό είναι το οικονομικό όριο που βάζεις, προχωράς άφοβα.

Τα Taga μου είναι άγνωστα. Μου φαίνονται αυτό που λέμε ΄"πολλά μεγάφωνα για τα λεφτά τους". Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να στοιχίζουν 400€ αυτά τα ηχεία:



Όμως και μόνο γι' αυτό

Taga.png


δεν θα είχα δεύτερη σκέψη. Εντάξει, το τελευταίο review είναι από Πολωνικό περιοδικό, και τα Taga έχουν ίδια προέλευση, αλλά δεν είναι το μόνο review. Με 400€ τι άλλο υπάρχει;