Χρήστος Ακρατόπουλος
Επίτιμο μέλος
- Μηνύματα
- 14.836
- Reaction score
- 53
Το παρακάτω κείμενο το έγραψα μετά την τελευταία είδηση για το πρόβλημα ασφαλείας που βρήκαν οι χρήστες του adslgr.com:
"Είμαι από τους πρώτους που καλωσόρισαν την ΟΝ και την όντως πρωτοποριακή της υπηρεσία στην Ελλάδα τόσο μέσα από το www.adslgr.com όσο και από το www.avsite.gr στο οποίο αρκετοί γνωρίζετε την καθημερινή μου ενασχόληση.
Προσωπικά, βρίσκοντας και τα τεχνικά στοιχεία της ΟΝ σκέφτηκα ότι ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα μία εταιρία με Ευρωπαική νοοτροπία.
Ακόμα και τώρα μετά την επίσκεψη στα γραφεία τους, ακόμα και μετά την επιστολή του κ. Γκίκα ελπίζω...
Το πρόβλημα της ΟΝ δεν είναι η υπηρεσίες της. Δεν είναι η στρατηγική της ούτε ότι ήρθε στην Ελλάδα για αρπακτή. Το πρόβλημα στην ΟΝ είναι οι άνθρωποί της. Τα στελέχη της.
Υπάρχει μία νοοτροπία εχθρική απέναντι σε οτιδήποτε "δύσκολο". Η λογική μιας εταιρίας που θα δουλεύει "ρολόι" με το λιγότερο δυνατό κόπο όχι μόνο δεν είναι Ευρωπαική νοοτροπία αλλά ούτε στην Ελλάδα ταιριάζει. Κλειδώνουμε τους routers για να "έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας". Ελέγχουμε τα πάντα για είμαστε βέβαιοι για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Αυτή είναι η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Μία λογική που αναφέρεται στα στελέχη όμως και όχι στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Κάποιοι επένδυσαν πάρα πολλά χρήματα σε υποδομές και μπράβο τους και επιτέλους στην Ελλάδα!
Όταν αυτοί αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί τέτοια δυσφήμιση στην ΟΝ ας κοιτάξουν στο σχεδιασμό της υπηρεσίας.
Υ.Γ. Βλέπω στο adslgr κάποιους οι οποίοι έχουν βγάλει την απόφασή τους για την ΟΝ και την κάθε ΟΝ και την κάθε Tellas και τον κάθε ΟΤΕ πολύ πριν γίνει οτιδήποτε. Και φανατίζονται λες και δεν είμαστε ελεύθεροι καταναλωτές αλλά οπαδοί της μίας ή της άλλης εταιρίας. Καταλαβαίνω πολύ εύκολα ποιοί είναι "οπαδοί" και ποιοί απλά ανησυχούν ως καταναλωτές. Όμως η κάθε ΟΝ ευθύνεται στο αν δίνει ή όχι επιχειρήματα στους "οπαδούς" να την δυσφημίσουν...
Υ.Γ.2 Θεωρώ ότι η ενέργεια του yiapap δείχνει πως ένα φόρουμ προστατεύει όχι μόνο τους καταναλωτές αλλά πάνω από όλα την εταιρεία την ίδια. Πολλά λάθη θα είχαν αποφευχθεί από πολλές εταιρίες αρκεί να άκουγαν κάποια φόρα... στο εξωτερικό το έχουν καταλάβει εδώ και 2-3 χρόνια. Καιρός να το καταλάβουν και στην Ελλάδα."
"Είμαι από τους πρώτους που καλωσόρισαν την ΟΝ και την όντως πρωτοποριακή της υπηρεσία στην Ελλάδα τόσο μέσα από το www.adslgr.com όσο και από το www.avsite.gr στο οποίο αρκετοί γνωρίζετε την καθημερινή μου ενασχόληση.
Προσωπικά, βρίσκοντας και τα τεχνικά στοιχεία της ΟΝ σκέφτηκα ότι ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα μία εταιρία με Ευρωπαική νοοτροπία.
Ακόμα και τώρα μετά την επίσκεψη στα γραφεία τους, ακόμα και μετά την επιστολή του κ. Γκίκα ελπίζω...
Το πρόβλημα της ΟΝ δεν είναι η υπηρεσίες της. Δεν είναι η στρατηγική της ούτε ότι ήρθε στην Ελλάδα για αρπακτή. Το πρόβλημα στην ΟΝ είναι οι άνθρωποί της. Τα στελέχη της.
Υπάρχει μία νοοτροπία εχθρική απέναντι σε οτιδήποτε "δύσκολο". Η λογική μιας εταιρίας που θα δουλεύει "ρολόι" με το λιγότερο δυνατό κόπο όχι μόνο δεν είναι Ευρωπαική νοοτροπία αλλά ούτε στην Ελλάδα ταιριάζει. Κλειδώνουμε τους routers για να "έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας". Ελέγχουμε τα πάντα για είμαστε βέβαιοι για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Αυτή είναι η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Μία λογική που αναφέρεται στα στελέχη όμως και όχι στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Κάποιοι επένδυσαν πάρα πολλά χρήματα σε υποδομές και μπράβο τους και επιτέλους στην Ελλάδα!
Όταν αυτοί αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί τέτοια δυσφήμιση στην ΟΝ ας κοιτάξουν στο σχεδιασμό της υπηρεσίας.
Υ.Γ. Βλέπω στο adslgr κάποιους οι οποίοι έχουν βγάλει την απόφασή τους για την ΟΝ και την κάθε ΟΝ και την κάθε Tellas και τον κάθε ΟΤΕ πολύ πριν γίνει οτιδήποτε. Και φανατίζονται λες και δεν είμαστε ελεύθεροι καταναλωτές αλλά οπαδοί της μίας ή της άλλης εταιρίας. Καταλαβαίνω πολύ εύκολα ποιοί είναι "οπαδοί" και ποιοί απλά ανησυχούν ως καταναλωτές. Όμως η κάθε ΟΝ ευθύνεται στο αν δίνει ή όχι επιχειρήματα στους "οπαδούς" να την δυσφημίσουν...
Υ.Γ.2 Θεωρώ ότι η ενέργεια του yiapap δείχνει πως ένα φόρουμ προστατεύει όχι μόνο τους καταναλωτές αλλά πάνω από όλα την εταιρεία την ίδια. Πολλά λάθη θα είχαν αποφευχθεί από πολλές εταιρίες αρκεί να άκουγαν κάποια φόρα... στο εξωτερικό το έχουν καταλάβει εδώ και 2-3 χρόνια. Καιρός να το καταλάβουν και στην Ελλάδα."