Επίσκεψη στην ΟΝ ΤΕLECOMS!

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Το παρακάτω κείμενο το έγραψα μετά την τελευταία είδηση για το πρόβλημα ασφαλείας που βρήκαν οι χρήστες του adslgr.com:

"Είμαι από τους πρώτους που καλωσόρισαν την ΟΝ και την όντως πρωτοποριακή της υπηρεσία στην Ελλάδα τόσο μέσα από το www.adslgr.com όσο και από το www.avsite.gr στο οποίο αρκετοί γνωρίζετε την καθημερινή μου ενασχόληση.

Προσωπικά, βρίσκοντας και τα τεχνικά στοιχεία της ΟΝ σκέφτηκα ότι ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα μία εταιρία με Ευρωπαική νοοτροπία.

Ακόμα και τώρα μετά την επίσκεψη στα γραφεία τους, ακόμα και μετά την επιστολή του κ. Γκίκα ελπίζω...

Το πρόβλημα της ΟΝ δεν είναι η υπηρεσίες της. Δεν είναι η στρατηγική της ούτε ότι ήρθε στην Ελλάδα για αρπακτή. Το πρόβλημα στην ΟΝ είναι οι άνθρωποί της. Τα στελέχη της.

Υπάρχει μία νοοτροπία εχθρική απέναντι σε οτιδήποτε "δύσκολο". Η λογική μιας εταιρίας που θα δουλεύει "ρολόι" με το λιγότερο δυνατό κόπο όχι μόνο δεν είναι Ευρωπαική νοοτροπία αλλά ούτε στην Ελλάδα ταιριάζει. Κλειδώνουμε τους routers για να "έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας". Ελέγχουμε τα πάντα για είμαστε βέβαιοι για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Αυτή είναι η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Μία λογική που αναφέρεται στα στελέχη όμως και όχι στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Κάποιοι επένδυσαν πάρα πολλά χρήματα σε υποδομές και μπράβο τους και επιτέλους στην Ελλάδα!

Όταν αυτοί αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί τέτοια δυσφήμιση στην ΟΝ ας κοιτάξουν στο σχεδιασμό της υπηρεσίας.

Υ.Γ. Βλέπω στο adslgr κάποιους οι οποίοι έχουν βγάλει την απόφασή τους για την ΟΝ και την κάθε ΟΝ και την κάθε Tellas και τον κάθε ΟΤΕ πολύ πριν γίνει οτιδήποτε. Και φανατίζονται λες και δεν είμαστε ελεύθεροι καταναλωτές αλλά οπαδοί της μίας ή της άλλης εταιρίας. Καταλαβαίνω πολύ εύκολα ποιοί είναι "οπαδοί" και ποιοί απλά ανησυχούν ως καταναλωτές. Όμως η κάθε ΟΝ ευθύνεται στο αν δίνει ή όχι επιχειρήματα στους "οπαδούς" να την δυσφημίσουν...

Υ.Γ.2 Θεωρώ ότι η ενέργεια του yiapap δείχνει πως ένα φόρουμ προστατεύει όχι μόνο τους καταναλωτές αλλά πάνω από όλα την εταιρεία την ίδια. Πολλά λάθη θα είχαν αποφευχθεί από πολλές εταιρίες αρκεί να άκουγαν κάποια φόρα... στο εξωτερικό το έχουν καταλάβει εδώ και 2-3 χρόνια. Καιρός να το καταλάβουν και στην Ελλάδα."
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
O απλός καταναλωτής όταν θα πάει να αγοράσει κάποια νέα τεχνολογία κατά 99% θα ρωτήσει κάποιον φίλο γνωστό συγγενή που εχει επαφή με το αντικέιμενο. Σχεδόν όλοι μας έχουμε κάποιον γνωστό που ξέρει κάτι για TV, video, photo, audio, auto, moto, PC, ρουχα, παπούτσια. Αυτούς ρωτάμε και αυτούς ρωτάνε οι Κωτσόβολος Users και αυτοί ίσως να τους πούνε αστην ΟΝ πήγαινε κάπου αλλου απλούστερα... για ένα λόγο.

Αν προτείνεις μια εταιρία ή μια υπήρεσία που βγεί προβληματική θα σε πνίξει ο φίλος/συγγενής σε βόηθα, φτιάξε, ελα να μου δίξεις εσύ που ξέρεις, οπότε ο "ψαγμένος" απλά θα κοιτάξει την less trouble free λύση να προτείνει που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η ΟΝ... ακόμα...!!
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Re: Απάντηση: Επίσκεψη στην ΟΝ ΤΕLECOMS!

Ανακοινώθηκε και το δεύτερο σημαντικότατο πρόβλημα ασφαλείας του κλειδωμένου δρομολογητή της ΟΝ:

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1089112&postcount=1
Το τελευταίο πρόβλημα ασφάλειας είναι εντυπωσιακό...

Μπορεί να διαλύσει το δίκτυο της ΟΝ...

Έπαθα πλάκα τώρα!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Συνιστώ ψυχραιμία. Είναι δεν είναι 1-2-3 μήνες που έχει ξεκινήσει η όλη υπηρεσία, έτσι δεν είναι; Θα ομαλοποιηθεί. Αρκεί να μάθουν από τα λάθη τους, να επανασχεδιάσουν τα κακοσχεδιασμένα μέρη, και να πουν κι ένα ευχαριστώ στα 5-10 μέλη των forums που ασχολήθηκαν σοβαρά με το beta testing στο τσάμπα!
Εδώ δεν εννοώ μόνο 'beta-testing' τεχνικό, εννοώ και 'πιλοτική-εφαρμογή-της υπηρεσίας-στην-αγορά-και-διόρθωση(realignment)-των-παρεχομένων-υπηρεσιών'.
Ορίστε, να μια μαρκετίστικη δικαιολογία για να χρησιμοποιήσουν! :lol:
 

Μηνύματα
171
Reaction score
0
Εχει πάντως πολύ ενδιαφέρον, να έχεις ένα "μάτσο" ανθρώπων να ασχολείται με τις αδυναμίες τις εταιρείας σου, να στο κάνουν αυτό Δωρεάν, με καλή και ευγενική διάθεση, να μην προτείνουν την "εκτέλεση" των υπευθύνων . . .
και παρ'όλα αυτά να μην διαφαίνεται - τουλάχιστον από τις πρώτες ομαδικές ενέργειες των "απογοητευμένων" (βλ. power users!) χρηστών - στον ορίζοντα αλλαγή πλεύσης. . .
Προφανώς είναι πολύ σίγουροι για το πως πρέπει να κινηθούν στην ελληνική αγορά. Είναι πραγματικά θλιβερό...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Συνιστώ ψυχραιμία. Είναι δεν είναι 1-2-3 μήνες που έχει ξεκινήσει η όλη υπηρεσία, έτσι δεν είναι; Θα ομαλοποιηθεί. Αρκεί να μάθουν από τα λάθη τους, να επανασχεδιάσουν τα κακοσχεδιασμένα μέρη, και να πουν κι ένα ευχαριστώ στα 5-10 μέλη των forums που ασχολήθηκαν σοβαρά με το beta testing στο τσάμπα!
Εδώ δεν εννοώ μόνο 'beta-testing' τεχνικό, εννοώ και 'πιλοτική-εφαρμογή-της υπηρεσίας-στην-αγορά-και-διόρθωση(realignment)-των-παρεχομένων-υπηρεσιών'.
Ορίστε, να μια μαρκετίστικη δικαιολογία για να χρησιμοποιήσουν! :lol:
Εν τω μεταξύ βέβαια τους ταΐζουν τα κορόιδα που και πληρώνουν κανονικά και δεν απολαμβάνουν τα όσα πλήρωσαν και τους κάνουν beta testing... :mad_2:
 

Μηνύματα
279
Reaction score
2
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Απλώς έχω να προσθέσω το εξής:

Η Οn νομίζει οτι απευθύνεται σε τριτοκοσμικούς ιθαγενείς οι οποίοι :

1. σπουδές δεν έχουν κάνει,
2. όροι όπως port forward, router, ip , web interface, τους είναι παντελώς άγνωστοι
3. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να βλεπουν μαγνητοσκοπημένη 'Λάμψη΄ και "Καλημέρα Ζωή"
4. Χρησιμοποιούν το "ιντερνέτ" για να διαβάζουν τα νέα στο in.gr και να ψηφίζουν ποιος κάφρος θα φύγει από το Big Brother 8.
5. Δε ρωτάνε και πολλά πολλά γιατί όλα "γίνονται για την ασφάλειά και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους"

Όλοι οι παραπάνω υπάρχουν. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 10 Μbbs !!!!!!

Πιστέυω πως η on έχει κάνει ένα τεράστιο λάθος όταν εκτιμούσε το target group στο οποίο θα απευθυνθεί. Αυτοί που έτρεξαν να βάλουν On ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ και έτσι τα βρήκε σκούρα.
Το χειρότερο από όλα είναι όμως πως ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΤΟΥΣ και δεν αφουγκράζονται την κοινή γνώμη. Άρα πολύ σωστά ειπώθηκε πως το πρόβλημα είναι στα στελέχη της. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει πως αυτοί που θα την υποστηρίξουν ή αυτοί που θα την θάψουν είναι οι "δ'υσκολοι χρήστες" ???
Και αναρωτιέμαι ξανά. Τα fora τα διαβάζουν?
Τσάμπα τα λεφτά που πληρώνανε οι πατεράδους τους να τους σπουδάσουν marketing... Aπλα πράγματα είναι.
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Μια εταιρεία δεν είναι τα γραφεία και ο εξοπλισμός της.

"Είναι" οι άνθρωποί της.

Η αλαζονία των ανθρώπων μιας εταιρείας είναι ότι χειρότερο μπορεί να της συμβεί.
Επίσης η κουφαμάρα και το ρηχό μυαλό.


Τσάμπα τα λεφτά που πληρώνανε οι πατεράδους τους να τους σπουδάσουν marketing...
Πρέπει και να τό 'χεις! :happy_6:
Γιατί αν δεν το χεις.... :rolleyes:
Το κακό είναι οτι στην Ελλάδα...ελάχιστοι....μαρκετίστες (τρομάρα τους) "τό χουν".
Οι θλιβερή πλειοψηφία αποτελείται από άτολμους excel-άκηδες.
Από ύφος όμως...όλοι Jack Welch.
(Για την ακρίβεια ο Jack δεν έχει. Αυτοί έχουν. Και κυρίως αυτές.)
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Από ύφος όμως...όλοι Jack Welch.
(Για την ακρίβεια ο Jack δεν έχει. Αυτοί έχουν. Και κυρίως αυτές.)
Αχ μπραβο.....
Ακριβως ετσι φιλε μου.:cool_4:

:bravo: :bravo: :bravo:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Καλά εγώ είχα μείνει σε αυτά που μας είπαν ο Γενικός και ο dream από τη συνάντηση (στο συγκριτικό με τους Projectors) και μπαίνω σήμερα και έχω πάθει πλάκα με αυτά που διαβάζω.

Πάνε καλά οι άνθρωποι??? Κάτσε ρε μεγάλε κάθονται άτομο με γνώσεις που βασικά είναι οι πελάτες σου, σου λένε τις ανάγκες τους και τα προβλήματα της υπηρεσίας σου για να τα βελτιώσεις μπας και πουλήσεις και καμιά σύνδεση και εσύ στέλνεις επιστολή αστεία κατα την άποψη μου και μιλάς για ασφάλεια firewall κτλ??? Καλά ρε μεγάλε πες οτι το ένα forum είναι AV το άλλο δε βλέπεις οτι το λένε adslgr???? Εσύ θα τους μάθεις τί είναι το firewall και το port forwarding??? Τα βιντεάκια που σε κράζουν αναλυτικότατα δε τα έχεις δει??? Λές να μη ξέρουν τί είναι το firewall του Pirelli και οτι είναι disabled απ'οτι λένε???

Ήθελα να'ξερα αν γίνει καμιά στραβή με τα θέματα ασφαλείας που υπάρχουν στο σύστημα τους νομικές κυρώσεις δε θα υπάρξουν??? ή θα τους πουν για το firewall τότε???
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.161
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top