Επιλογή home cinema

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Καλησπέρα σας!
Προέρχομαι από μια τηλεόραση 42 lcd και ένα έτοιμο home cinema 5.1 από το 2008!και τώρα έχοντας αγοράσει μια τηλεόραση 55 4κ ήθελα να επιλέξω και ένα πιο καλό σύστημα (κυρίως για ταινίες)!
Από YouTube και διαφορα reviews είχα καταλήξει σε soundbar bose soundtouch 300 (μαζί με το έξτρα sub woofer και τα πισω ασύρματα ηχεία).
Πήγα σε γνωστό κατάστημα και όταν του είπα την επιλογή μου..... Μου είπε τα χειρότερα και ότι πρέπει να κοιτάξω να φτιάξω μόνος μου ένα σύστημα, με τα ίδια λεφτά! Όμως αυτά που μου πρότεινε ήταν αρκετά πιο ακριβά! Οπότε ήθελα την γνώμη σας γιατί είμαι άσχετος...... Αξίζει η soundbar που κοιταω για σαλόνι 5×8? Και αν όχι μπορείτε να μου προτείνετε ένα ολοκληρωμένο σύστημα 5.1 μέχρι 2000 ευρώ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 


Ihodomi

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.045
Reaction score
204
JBL 5.1 bar.Υπάρχει στο κατάστημά μας να το ακούσετε για να βγάλετε μόνο σας συμπεράσματα!
 

Μηνύματα
160
Reaction score
111
5 x https://www.skroutz.gr/s/4125498/JBL-LSR308.html
1 x https://www.skroutz.gr/s/4982611/JBL-LSR310S.html
1 x https://www.media-seller.de/sale/de...k-ultra-hd-netzwerk-av-receiver-mit-heos.html
με δωρεάν μεταφορικά από Γερμανία.

Αργότερα, όταν έχεις την οικονομική άνεση προσθέτεις άλλο ένα ίδιο sub.
πως τα στήνεις στον χώρο? θα γεμίζουν 25-30τμ και θα έχουν καλο soundstage? έχεις να προτείνεις stands/mounts για τοίχο/isolation pads?

επίσης πως κόβεις τιμολόγιο από Γερμανία για να γλιτώσεις φπα?
 


Μηνύματα
160
Reaction score
111
Για να μην ανοίγω καινούριο thread ρωτάω εδώ.