Επιλογή subwoofer

Μηνύματα
57
Reaction score
30
Σκέφτομαι την αγορά ενός subwoofer για ένα ford focus hatchback που έχω. 10" η 12"? Θα συνδεθεί πάνω σε έναν τετρακαναλο ενισχυτή που υπάρχει ήδη , 75 rms κάθε κανάλι. Budget εώς 200 ευρώ κ όσο πιο μαζεμένος γίνεται .έχω περιορισμο λίγο στο ύψος 37 πόντους περίπου λόγο lpg. Καμιά πρόταση?
 



Μηνύματα
125
Reaction score
18
Καλησπέρα.
Εγώ τοποθέτησα αυτό το ενεργό 8 ιντσών.
Hertz DBA 200.3
Μικρό στο μέγεθος, δυνατό σε απόδοση.
 

Μηνύματα
57
Reaction score
30
Καλησπέρα.
Εγώ τοποθέτησα αυτό το ενεργό 8 ιντσών.
Hertz DBA 200.3
Μικρό στο μέγεθος, δυνατό σε απόδοση.
Ευχαριστώ.σκευτομουν κάτι σε παθητικό μιας κ λέγεται ότι είναι καλύτερα,(δεν ξέρω αν ισχύει). καλή πρόταση όμως είναι κ μικρό
 

Μηνύματα
1.190
Reaction score
1.318
Ευχαριστώ.σκευτομουν κάτι σε παθητικό μιας κ λέγεται ότι είναι καλύτερα,(δεν ξέρω αν ισχύει). καλή πρόταση όμως είναι κ μικρό
Δεν ειναι οτι θα παιζει καλυτερα, στην τελικη το "ενεργο" εδω απλα σημαινει οτι εχει και ενισχυτη με κροσοβερ. Εσυ εχεις ηδη ενισχυτη και κατα πασα πιοθανοτητα εχει και δικο του κροσοβερ οποτε δεν θες ενεργο οχι γιατι ειναι καλυτερο το παθητικο αλλα γιατι δεν σου χρειαζεται αλλος ενας ενισχυτης.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.256
Reaction score
818
Τα ενεργά των αυτοκινήτων δεν είναι σαν του home audio.
Αν θέλεις μικρή καμπίνα αυτομάτως η λύση είναι 10 ίντσες, εκεί τα μεγάφωνα θέλουν από 15 λίτρα αλλά είναι ακριβά, στα 18 έως 22 λίτρα είναι πιο νορμάλ οι τιμές τους.
Αν θέλεις μικρή καμπίνα αυτομάτως η λύση είναι 10 ίντσες, εκεί τα μεγάφωνα θέλουν από 15 λίτρα αλλά είναι ακριβά, στα 18 έως 22 λίτρα είναι πιο νορμάλ οι τιμές τους.
 

Μηνύματα
57
Reaction score
30
Τα ενεργά των αυτοκινήτων δεν είναι σαν του home audio.
Αν θέλεις μικρή καμπίνα αυτομάτως η λύση είναι 10 ίντσες, εκεί τα μεγάφωνα θέλουν από 15 λίτρα αλλά είναι ακριβά, στα 18 έως 22 λίτρα είναι πιο νορμάλ οι τιμές τους.
Αν θέλεις μικρή καμπίνα αυτομάτως η λύση είναι 10 ίντσες, εκεί τα μεγάφωνα θέλουν από 15 λίτρα αλλά είναι ακριβά, στα 18 έως 22 λίτρα είναι πιο νορμάλ οι τιμές τους.
Μπορώ να πάω Νίκο κ λίγο πιο πάνω.γυρω στα 28.εχω δει κάτι κούτες περίπου εκεί. Αυτό που κοιτάω είναι να είναι το μέγιστο ύψος 36 κ θα προτιμούσα αυτές που έχουν 11 πόντους κλίση πίσω μιας κ τόσο έχει στο αυτοκίνητο. Κλειστή κούτα. Έχω δει κ το alpine sbe 1044br κ ένα jbl stage 1200b τα οποία όμως εγώ δεν ξέρω μιας κ δεν έχω γνώσεις. δεν θέλω να τρίζουν τα τζάμια, θέλω ένα καλό sub (αναλογικά με τα χρήματα μην παρεξηγηθω) να ελευθερώσω κ τα μπροστινά από τις χαμηλές. Αν ήσουν εδώ θα ερχόμουν, θα σου έλεγα τόσα έχω Νίκο φτιάξτο. Τώρα εδώ δυστυχώς έχασα την εμπιστοσύνη μου στους μαστόρους για αυτό κ ψαχνομαι
 

gid

Μηνύματα
5.900
Reaction score
6.845
Ευχαριστώ.σκευτομουν κάτι σε παθητικό μιας κ λέγεται ότι είναι καλύτερα,(δεν ξέρω αν ισχύει). καλή πρόταση όμως είναι κ μικρό
Μικρό το 8άρι επειδή όντως είναι "μικρό" ή επειδή απλά υπάρχουν και μεγαλύτερα;

Άκουσέ το πρώτα και μετά κρίνε, θα έλεγα... Δες και τι γράφουν στο σκρουτζ όσοι το πήραν....
 

Μηνύματα
57
Reaction score
30
Μικρό το 8άρι επειδή όντως είναι "μικρό" ή επειδή απλά υπάρχουν και μεγαλύτερα;

Άκουσέ το πρώτα και μετά κρίνε, θα έλεγα... Δες και τι γράφουν στο σκρουτζ όσοι το πήραν....
Θετικά το είπα. Για το μέγεθός
 

Μηνύματα
12.561
Reaction score
15.977
Μικρό το 8άρι επειδή όντως είναι "μικρό" ή επειδή απλά υπάρχουν και μεγαλύτερα;

Άκουσέ το πρώτα και μετά κρίνε, θα έλεγα... Δες και τι γράφουν στο σκρουτζ όσοι το πήραν....
δεν υπάρχει αυτό το μέγεθος σε αυτοκίνητο, λόγω του ότι βρίσκεται πάντα πιο μακριά από τα κύρια ηχεία και με κάλυμμα (το λιγότερο μια εταζέρα) , το απλό 8άρι δεν θα βρεί στάθμες να ακολουθήσει τα μπροστινά.
8άρια (πολλά , τουλάχιστον 2) έχουν μπει κατά καιρούς σε αυτοκίνητα σαν sub (δεν μιλάμε για φωνακλαδικα) αλλά σκέτο ένα 8αρι δεν πέτυχε ποτέ.
10άρι είναι ιδανικό μέγεθος για τους πάντες, τα κάνει όλα και συμφέρει , μπαίνει σε μαζεμένες καμπίνες , παίζει με ψέματα (=μικρούς ενισχυτές) κατεβαίνει και βαράει.
το θέμα με τις στάθμες είναι σημαντικό γιατί στον χώρο του αυτοκινήτου λόγω εξωγενούς θορύβου πάντα θέλουμε υψηλότερη στάθμη για να ακούσουμε.
 

gid

Μηνύματα
5.900
Reaction score
6.845
δεν υπάρχει αυτό το μέγεθος σε αυτοκίνητο, λόγω του ότι βρίσκεται πάντα πιο μακριά από τα κύρια ηχεία και με κάλυμμα (το λιγότερο μια εταζέρα) , το απλό 8άρι δεν θα βρεί στάθμες να ακολουθήσει τα μπροστινά.
8άρια (πολλά , τουλάχιστον 2) έχουν μπει κατά καιρούς σε αυτοκίνητα σαν sub (δεν μιλάμε για φωνακλαδικα) αλλά σκέτο ένα 8αρι δεν πέτυχε ποτέ.
10άρι είναι ιδανικό μέγεθος για τους πάντες, τα κάνει όλα και συμφέρει , μπαίνει σε μαζεμένες καμπίνες , παίζει με ψέματα (=μικρούς ενισχυτές) κατεβαίνει και βαράει.
το θέμα με τις στάθμες είναι σημαντικό γιατί στον χώρο του αυτοκινήτου λόγω εξωγενούς θορύβου πάντα θέλουμε υψηλότερη στάθμη για να ακούσουμε.
Αντί άλλης απάντησης:

Δες και τι γράφουν στο σκρουτζ όσοι το πήραν....
 

Μηνύματα
12.561
Reaction score
15.977
εμπιστέψου το skroutz τότε και αυτούς που το αγόρασαν.
οι δικές μου εμπειρίες λένε άλλα και είναι σημαντικότερες από τις 3 ολόκληρες κριτικές στο σκρουτζ ανρθώπων που πιθανότατα για πρώτη φορά στη ζωή τους βάλανε sub και πιθανότατα με εργοστασιακή πηγή/ενισχυτή για τα μπροστα.
 

Μηνύματα
1.190
Reaction score
1.318
οι δικές μου εμπειρίες λένε άλλα και είναι σημαντικότερες από τις 3 ολόκληρες κριτικές στο σκρουτζ
Mε ολο το σεβασμο αλλα οι γενικευσεις δεν βοηθουν κανεναν. Εχεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο sub η γενικως απο 8"? Κι εμενα οι δικες μου εμπειριες λενε sub απο 12" και πανω αλλα η αληθεια ειναι οτι η τεχνολογια προχωραει και υπαρχουν πλεον μικρα σε διαμετρο μεγαφωνα με τεραστιες διαδρομες και θηριωδη μοτερ (μαγνητες) που ουσιαστικα αντικαθιστουν την επιφανεια που τους λειπει.
Γενικως η Hertz εχει καλο ονομα και δεν θα μου φαινοταν παραξενο οι κριτικες στο σκρουτζ να εχουν οντως βαση. Φυσικα δεν θα αγοραζα χωρις να το εχω ακουσει ο ιδιος αλλα δεν θα το απερριπτα και ετσι ευκολα.
Το μονο που ισως να σταθει εμποδιο στην αγορα καποιου παθητικου 8" στην συγκεκριμενη περιπτωση του νηματοθετη ειναι η ισχυς του 4καναλου ενισχυτη που ισως να πεσει λιγη για να οδηγησει ενα μικρο long throw γουφερ το οποιο για να βγαλει τις χαμηλες συχνοτητες θα εχει θυσιασει ευαισθησια.
 

Μηνύματα
12.561
Reaction score
15.977
δεν φτάνει το 8άρι ακόμα και με παθητικούς. Δεν φτάσανε ούτε τα 8άρια utopia στο παρελθόν μοναχά τους και μιλάμε για κόστος 5χ απο το hertz.
είναι πολλοί οι περιοριστικοί παράγοντες , έχεις μεγάφωνα δίπλα σου στα 80εκ. και sub στην διπλάσια απόσταση.
το κρύβεις στο χώρο αποσκευών που παρεμβάλλεται κάθισμα και μια εταζέρα.
όσοι φτιάξανε συστήματα αξιώσεων με 8άρι (μονό , όχι 2πλό ή 3πλο) το είχανε μπροστά και πάλι οι στάθμες ήταν κρατημένες.
Όταν έχεις περιβάλλον θόρυβο από το ίδιο το όχημα και την κίνηση 65+dB δεν συζητάμε για ακούς μπάσο στα 80 dB , δεν θα το διακρίνεις, θες μεγαλύτερη επιφάνεια.

Επιπλέον , αν βάλεις sub προφανώς ζητάς να ακούσεις μπάσο κάτω από 40-35Hz , το 8 άρι μέχρι εκεί θα φτάσει , πιο χαμηλά όμως θα τερματίσει εύκολα και δεν μιλάμε για κάνα περίεργο μεγάφωνο με xmax +-20mm να έχει περιθώριο να παίξει.
Το 10άρι θα πάει πιο χαμηλά από τα 30Hz στο αυτοκίνητο και μετά τίθεται θέμα ποιότητας μεγαφώνου και ενισχυτή (και dsp) για το αν θα πάει και πιο χαμηλά.
αυτό λοιπόν με την ποιότητα μεγαφώνου/ενισχύτη ισχύει και με ένα 8άρι (με φυσικούς περιορισμούς) μπορεί να κατέβει πιο κοντά στους 25 ώστοσο θα πληρωθεί δυσανάλογα υψηλά - ποιος ό λόγος να μην το κάνεις καλύτερα με λίγοτερα λεφτά χρησιμοποιώντας μεγαλύτερο μεγάφωνο;
στα 200 ευρώ ένα 10άρι με καμπίνα στον υπάρχοντα ενισχυτή θα παίξει τουλάχιστον ικανοποιητικά και θα κατέβει χαμηλά και με στάθμες καλές. το 8άρι μπορεί να σε εντυπωσιάσει αν δεν είχες ποτέ sub στο αυτοκίνητο σου και αν απλά δεν χωράει τίποτα άλλο να βάλεις.
επίσης έχει και πρακτικούς περιορισμούς με δεδομένο ότι υπάρχει ήδη ενισχυτής στο αυτοκίνητο, έχει μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης για να γίνει σωστά ( διακλαδωτήρας παροχής με ασφάλεια και όχι χύμα γέφυρα από το ρεύμα του ενισχυτή στο ενεργό) και από πρακτικής απόψεως ένα παθητικό με σταθερό ενισχυτή το ξεκουμπώνεις (δυο αγωγοί ή μία πρίζα έστω) και το μετακινείς αν χρειαστεί, το ενεργό έχει ρεύμα/γείωση/interconnect και δεν μπορείς απλά να αφήσεις τα καλώδια του ρεύματος χύμα στο πάτωμα (ειδικά άν δεν έχει μπει διακλαδωτήρας με ασφάλεια)

λυμένα προβλήματα από 20 χρόνια πίσω δεν χρειάζεται να τα ανακαλύψουμε από την αρχή το 2022
 

Μηνύματα
4.985
Reaction score
6.078
Aμα εχεις ελκος μην παρεις το 8"hertz θα στο χειροτερεψει... ειδες τι επαθε ο αλλος? :D
 

Μηνύματα
57
Reaction score
30
δεν φτάνει το 8άρι ακόμα και με παθητικούς. Δεν φτάσανε ούτε τα 8άρια utopia στο παρελθόν μοναχά τους και μιλάμε για κόστος 5χ απο το hertz.
είναι πολλοί οι περιοριστικοί παράγοντες , έχεις μεγάφωνα δίπλα σου στα 80εκ. και sub στην διπλάσια απόσταση.
το κρύβεις στο χώρο αποσκευών που παρεμβάλλεται κάθισμα και μια εταζέρα.
όσοι φτιάξανε συστήματα αξιώσεων με 8άρι (μονό , όχι 2πλό ή 3πλο) το είχανε μπροστά και πάλι οι στάθμες ήταν κρατημένες.
Όταν έχεις περιβάλλον θόρυβο από το ίδιο το όχημα και την κίνηση 65+dB δεν συζητάμε για ακούς μπάσο στα 80 dB , δεν θα το διακρίνεις, θες μεγαλύτερη επιφάνεια.

Επιπλέον , αν βάλεις sub προφανώς ζητάς να ακούσεις μπάσο κάτω από 40-35Hz , το 8 άρι μέχρι εκεί θα φτάσει , πιο χαμηλά όμως θα τερματίσει εύκολα και δεν μιλάμε για κάνα περίεργο μεγάφωνο με xmax +-20mm να έχει περιθώριο να παίξει.
Το 10άρι θα πάει πιο χαμηλά από τα 30Hz στο αυτοκίνητο και μετά τίθεται θέμα ποιότητας μεγαφώνου και ενισχυτή (και dsp) για το αν θα πάει και πιο χαμηλά.
αυτό λοιπόν με την ποιότητα μεγαφώνου/ενισχύτη ισχύει και με ένα 8άρι (με φυσικούς περιορισμούς) μπορεί να κατέβει πιο κοντά στους 25 ώστοσο θα πληρωθεί δυσανάλογα υψηλά - ποιος ό λόγος να μην το κάνεις καλύτερα με λίγοτερα λεφτά χρησιμοποιώντας μεγαλύτερο μεγάφωνο;
στα 200 ευρώ ένα 10άρι με καμπίνα στον υπάρχοντα ενισχυτή θα παίξει τουλάχιστον ικανοποιητικά και θα κατέβει χαμηλά και με στάθμες καλές. το 8άρι μπορεί να σε εντυπωσιάσει αν δεν είχες ποτέ sub στο αυτοκίνητο σου και αν απλά δεν χωράει τίποτα άλλο να βάλεις.
επίσης έχει και πρακτικούς περιορισμούς με δεδομένο ότι υπάρχει ήδη ενισχυτής στο αυτοκίνητο, έχει μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης για να γίνει σωστά ( διακλαδωτήρας παροχής με ασφάλεια και όχι χύμα γέφυρα από το ρεύμα του ενισχυτή στο ενεργό) και από πρακτικής απόψεως ένα παθητικό με σταθερό ενισχυτή το ξεκουμπώνεις (δυο αγωγοί ή μία πρίζα έστω) και το μετακινείς αν χρειαστεί, το ενεργό έχει ρεύμα/γείωση/interconnect και δεν μπορείς απλά να αφήσεις τα καλώδια του ρεύματος χύμα στο πάτωμα (ειδικά άν δεν έχει μπει διακλαδωτήρας με ασφάλεια)

λυμένα προβλήματα από 20 χρόνια πίσω δεν χρειάζεται να τα ανακαλύψουμε από την αρχή το 2022
Για το δικό μου αυτοκίνητο τι θα πρότεινες? 10" η 12". βλέπω κ κάποια 12αρια μαζεμένα. Καμιά πρόταση?
 

gid

Μηνύματα
5.900
Reaction score
6.845
εμπιστέψου το skroutz τότε και αυτούς που το αγόρασαν.
οι δικές μου εμπειρίες λένε άλλα και είναι σημαντικότερες από τις 3 ολόκληρες κριτικές στο σκρουτζ ανρθώπων που πιθανότατα για πρώτη φορά στη ζωή τους βάλανε sub και πιθανότατα με εργοστασιακή πηγή/ενισχυτή για τα μπροστα.
Εμπιστεύομαι τις τρεις ολόκληρες του σκρουτζ αντί της δικιάς σου μιας ολόκληρης... :biggrin:

Αν εσύ πιθανολογείς πως αυτοί είναι άσχετοι, δικαιούμαι να πιθανολογώ πως ανήκεις σε κείνους που σηκώνουν ολόκληρες γειτονιές στο πόδι από όπου περνάνε....
 

Μηνύματα
1.800
Reaction score
3.345
Εμπιστεύομαι τις τρεις ολόκληρες του σκρουτζ αντί της δικιάς σου μιας ολόκληρης... :biggrin:

Αν εσύ πιθανολογείς πως αυτοί είναι άσχετοι, δικαιούμαι να πιθανολογώ πως ανήκεις σε κείνους που σηκώνουν ολόκληρες γειτονιές στο πόδι από όπου περνάνε....
Αυτός φταίει που κάθεται και ασχολείται .
 

Μηνύματα
57
Reaction score
30
Αυτός φταίει που κάθεται και ασχολείται .
Για μένα πάντως που άνοιξα το θέμα μια χαρά με βοηθάει. Τώρα κάποιοι που ψάχνονται για αντιπαραθέσεις δεν με απασχολούν. Ακούω απόψεις κ κρατάω αυτό που νομίζω. Ιδανικό θα ήταν να ήταν όλες οι απαντήσεις σωστές αλλά..... Ανέφικτο
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.853
Μηνύματα
2.715.824
Members
37.135
Νεότερο μέλος
aris_k
Top