ΖRΧ1200S Tyres

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Έβαλα πρόσφατα και συνιστώ τα BT-021. Τα τελευταία χρόνια είχα BT-020.
Όταν η Bridgestone είχε διπλές γόμες, οι άλλοι έψαχναν πώς να κάνουν αυλάκια. :happy_9:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Hμίμετρο η GTR??? wall_2

Περιμένω τα πρώτα συγκριτικά των περιοδικών.......
Και να δούμε πόσο...ημίμετρο είναι η νέα Kawasaki


Έχω οδηγήσει BMW μοτ/τες.
Εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη.....
Πολύ χρήμα για το σηματάκι με τον μπλε-άσπρο έλικα και λιγότερο για το ίδιο το μηχανάκι.
Για παράδειγμα θεωρείτε ότι το κόστος της F800 είναι λογικό??
Ή νομίζετε ότι είναι τέρας αξιοπιστίας??
Ένα κλασικό 2κύλινδρο εν σειρά είναι.......

Και άλλα μηχανάκια βέβαια της BMW....
Ή πιστεύετε ότι αξίζει τα λεφτά του η σειρά των 4κύλινδρων??
Μέτρια αντιγραφή Ιαπωνικών και προβλήματα αδικαιολόγητα για την τιμή και την κατηγορία της (πχ στο ηλεκτρικό σερβό της μηχανής και ανάκληση....)

Ή να μιλήσουμε για σπασμένους άξονες κίνησης σε GS??
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη μας, μη χάνεις το δάσος. Όλα τα μηχανάκια όταν είναι καινούρια βγάζουν προβλήματα. Τα BMW, ιδιαίτερα τα boxer που παίρνω εγώ, είναι τα σκυλότερα των σκυλιών. Και στρίβει και έχει ροπή χαμηλά, άρα εύκολη οδήγηση. Και φυσικά, η BMW είναι η μόνη εταιρεία που καινοτομεί με χρήση νέων λύσεων σε π.χ. ανάρτηση. Είναι μεγάλη υπόθεση να μην μπρουμυτίζει το μηχανάκι στα φρένα, να έχεις τον έλεγχο. Βέβαια πολλοί που έχουν συνηθίσει γιαπωνέζικα λένε ότι ΔΕΝ τους αρέσει το σύστημα καθόλου, και το καταλαβαίνω. Με λίγο ανοικτό μυαλό όμως, και ιδιαίτερα αν σου αρέσουν οι μηχανές όπου κάθεσαι (σχεδόν) όρθιος, και κάνεις άπειρα χλμ, οι BMW είναι κορυφαία επιλογή.
Και μην ξεχνάμε και τις πρόσφατες με 150+ ίππους...όσοι οδήγησαν αλλαξοπίστησαν...
Η τιμή είναι ένα θέμα, αλλά τι να κάνουμε που είναι οι μόνες που φαίνονται να έχουν πραγματικά σχεδιαστεί, έχει πέσει πολύ σκέψη επάνω τους. Η BMW έχει αντικειμενικά το μεγαλύτερο πρόγραμμα R&D στην μοτοβιομηχανία, δεν αναλώνεται σε αλλαγές 2 πλαστικών και 2 χρωμάτων κάθε χρόνο για να βγάλει νέο μοντέλο (MY200x και καλά)...
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Re: Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Hμίμετρο η GTR??? wall_2

Περιμένω τα πρώτα συγκριτικά των περιοδικών.......
Και να δούμε πόσο...ημίμετρο είναι η νέα Kawasaki


Έχω οδηγήσει BMW μοτ/τες.
Εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη.....
Πολύ χρήμα για το σηματάκι με τον μπλε-άσπρο έλικα και λιγότερο για το ίδιο το μηχανάκι.
Για παράδειγμα θεωρείτε ότι το κόστος της F800 είναι λογικό??
Ή νομίζετε ότι είναι τέρας αξιοπιστίας??
Ένα κλασικό 2κύλινδρο εν σειρά είναι.......

Και άλλα μηχανάκια βέβαια της BMW....
Ή πιστεύετε ότι αξίζει τα λεφτά του η σειρά των 4κύλινδρων??
Μέτρια αντιγραφή Ιαπωνικών και προβλήματα αδικαιολόγητα για την τιμή και την κατηγορία της (πχ στο ηλεκτρικό σερβό της μηχανής και ανάκληση....)

Ή να μιλήσουμε για σπασμένους άξονες κίνησης σε GS??
Προφανως δεν εχεις οδηγησει εστω καποιο απο την σειρα Κ...
Το σερβο δουλευει τελεια (μην παραπληροφορεις) και το ειπαν, δεν εκαναν ανακληση το αφαιρεσαν στο νεο μοντελο γιατι δεν αρεσε στον κοσμο... (εμενα προσωπικα μετα απο 8.000χμ μου αρεσει και δε το αλλαζω με τιποτα)

Μετρια αντιγραφη οταν υπο βροχη δε σου πεφτει ουτε μια σταγονα ουτε καν στο παπουτσι ειναι οξυμωρο...

Οταν σε καποιες K1200GT βγηκε προβλημα στο κιβωτιο καλεσαν ΟΛΟΥΣ τους ιδιοκτητες (οχι μονο με εγγυηση οπως γινεται στα γιαπωνεζικα) και τους αλλαξαν τσαμπα το σασμαν...

Και αλλα τοσα... γενικα εχεις μια καλυψη εφ ορου ζωης και μια συνεχή σιγουρια για αυτο που παιρνεις... γιατι... οτι πληρωνεις παιρνεις τελικα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Ξεκινάω λοιπόν:

Σε όλη τη σειρά Κ (S, GT & R)

http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_07V066000_2007_bmw_k1200_r_sport_recall_61497.html
http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_07V066000_2004_bmw_k1200_s_recall_58252.html
http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_07V066000_2005_bmw_k1200_gt_recall_61500.html

(υπάρχει και ο Α/Α του NHTSA για τους δύσπιστους)


Defect Summary:ON CERTAIN MOTORCYCLES, FREQUENT SHORT TRIPS PARTICULARLY DURING COLD TEMPERATURES, CAN CAUSE WATER TO ACCUMULATE IN THE OIL TANK, AND WHEN THE ENGINE IS RUNNING, ESCAPING WATER VAPOR CAN CONDENSE ON THE OIL TANK AIR BLEED VALVE. IN FREEZING TEMPERATURES, THIS WATER COULD FREEZE AND BLOCK THE AIR BLEED VALVE. Consequence Summary:IT IS POSSIBLE THAT A PRESSURE BUILD UP IN THE OIL TANK COULD CAUSE IT TO RUPTURE, ALLOWING OIL TO LEAK ONTO THE REAR TIRE. AN OIL LEAK COULD CAUSE A FIRE. OIL ON THE REAR TIRE COULD CAUSE LOSS OF CONTROL.



Επίσης σε όλη τη σειρά Κ1200 (S, R, GT) αλλά και στα R1200 (ST, GS, RT)

http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_06V164000_2006_bmw_k1200_r_recall_63209.html
http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_06V164000_2005_bmw_k1200_s_recall_58455.html
http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_06V164000_2005_bmw_r_1200_st_recall_59940.html


Defect Summary:ON CERTAIN MOTORCYCLES, UNDER RAPID, REPEATED, AND UNUSUALLY HARSH BRAKING, LOSS OF ABS CAPABILITY COULD TEMPORARILY OCCUR. Consequence Summary:TEMPORARY LOSS OF ABS BRAKING COULD INCREASE THE RISK OF A CRASH.



K1200LT (των 22500€)

http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_04V438000_2005_bmw_k1200_lt_recall_42547.html

Defect Summary:ON CERTAIN MOTORCYCLES, AT LOWER TEMPERATURES, WIRING WITHIN THE ANTI-THEFT CONTROL UNIT MAY PRESS AGAINST THE FUEL PUMP RELAY. THE FUEL PUMP RELAY CONTACTS COULD OPEN, INTERRUPTING THE FUEL SUPPLY TO THE ENGINE, RESULTING IN STALLING. Consequence Summary:IF STALLING WERE TO OCCUR, THE DRIVER WOULD BE UNABLE TO MAINTAIN SPEED OR ACCELERATE, INCREASING THE RISK OF A CRASH.



Σε όλες τις Κ

http://www.allworldauto.com/recalls/NHTSA_04V028000_2004_bmw_k_series_recall_50974.html

Defect Summary:ON CERTAIN MOTORCYCLES, THE O-RING IN FUEL LINE QUICK-DISCONNECT COUPLING COULD BECOME DAMAGED AND LEAD TO A FUEL LEAK. THERE IS ALSO A PROBLEM INVOLVING CRIMP-TYPE HOSE CLAMPS, WHICH CAN RESULT IN A FUEL LEAK. Consequence Summary:FUEL LEAKAGE IN THE PRESENCE OF AN IGNITION SOURCE COULD RESULT IN A FIRE.


Μπορώ να συνεχίσω την παραπληροφόρησή μου........
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

ABS Recalls for various R1200 and s-based K1200 Bikes
Recall 1: Sensor Cable Routing

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/proble...rintVersion=YES

The following lists the bikes effected by the ABS Sensor Wire Recall (NHTSA Recall ID: 06V134000)

R1200GS: ZL75000-ZL79999 and ZR40000-ZR40415
R1200RT: ZM15000-ZM18267
R1200ST: ZM30000-ZM30582

Documents

RCAK-06V134-7995.pdf -- Recall Acknowledgement ( 1280.70 KB)
RCDNN-06V134-9784.PDF -- Defect and Noncompliance Notice(Part 573) ( 220.77 KB)

Recall 2: Banjo Bolt and Restrictor

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/proble...rintVersion=YES

The following lists the bikes effected by the ABS Banjo Bolt Recall (NHTSA Recall ID: 06V164000)

K1200S: ZM25000-ZM27931
K1200R (plus restrictor and brake discs): ZN55000-ZN56217
R1200GS: ZL75000-ZL79999 and ZR40000-ZR40195
R1200RT: ZM15000-ZM18267
R1200ST: ZM30000-ZM30582

Documents

RCAK-06V164-2115.pdf -- Recall Acknowledgement ( 1234.07 KB)
RCDNN-06V164-4072.pdf -- Defect and Noncompliance Notice(Part 573) ( 227.36 KB)

The Dealers were notified on May 24, 2006. If they don't know about this recall, then they have not checked their Dealer Net account yet.

I expect that dealers have received the announcement, but have not yet received the parts. Check with your dealer to find out:

1. If your bike is effected
2. If the parts are available
3. Schedule your bike for the repair
__________________


ΠΗΓΗ: http://www.bmwlt.com
Link: http://www.bmwlt.com/forums/showthread.php?t=9450
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Για να μην κάθομαι στο υπόγειο να ψάχνω το τεύχος του ΜΟΤΟ & του 0-300 που ανέφεραν το πρόβλημα και την οπισθοχώρηση της BMW στο θέμα του servo θα το βρω στο internet.
Και θα αναφέρω και τις πηγές γιατί πάνω από όλα να αποδεικνύω τι λέω......


Πάμε λοιπόν.
Με ένα απλό search βρίσκω:

ΠΗΓΗ: http://www.k-bikes.com (site & forum ιδιοκτητών BMW σειράς Κ)

LINK: http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=11055


By the way, the "older" brake systems by BMW have been (almost) always getting better emergency braking results than any of the other bikes - the biggest complaint has traditionally been the proportioning problem and the fact that in theory the "servo" system may eventually malfunction if the battery power that supports the servo is too weak (which happens only in the first minute when starting the bike, when the ABS charge is still in progress or if you repeatedly activate the ABS over 15 times within 30 minutes - which will drain the battery without sufficient recharge time


The only scenario that could be reproduced is the problem that was reported from one ADAC (the German AAA) advanced braking training course were reportedly two bikes had a problem. It turned out, that during the training they were repeatedly and extensively activating the ABS, again and again within a very short period of time, which drained the battery. It was then concluded that the conditions of the ADAC brake training are so exceptionally extreme that they cannot used as a reference to any comparable scenario on the street.

In any case, BMW decided to change the brakes not because of the risk of failure, but to improve the proportioning. And if I have to choose proportioning over stopping power in case of emergency... well... it's an easy decision. Even if the difference is 2 feet... 2 feet into some left-turning car, are 2 feet too deep (see the braking test report above). So before I praise the new system, I want to see a comparison report of a K12GT with the "old" vs. "new".
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Βρε Γιάννη...
Προφανώς έχουν recalls, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...άσε που οι εταιρείες το κάνουν επίτηδες τώρα, για να δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για τους πελάτες κλπ κλπ.

Με ένα γρήγορο search βρήκα 150 recalls για τις Kawa...
http://www.allworldauto.com/recalls/kawasaki_recalls_238-1.html

Αυτό που λέω είναι ότι πάρα μα πάρα πολλοί κάτοχοι BMW δεν θα άλλαζαν τις μηχανές τους με τίποτα. Γνωρίζω ανθρώπους στις βόρειες χώρες της Ευρώπης, όπου έχουν BMW για χρόνια και δεκαετίες. Είναι σχέση ιδιαίτερη και μακροχρόνια. Σπάνια μπορεί κάποιος να πει το ίδιο για γιαπωνέζικα. Πολύς κόσμος τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα. Και μην κοιτάς την Ελλάδα, όπου υπάρχει ο παράγοντας κόστος (κοίτα πόσα παπάκια κυκλοφορούν), if money were not an object, πολλοί θα αγόραζαν BMW. Κοντά στο πατρικό μου στην Αθήνα υπάρχει μαγαζί που επισκευάζει και αναπαλαιώνει BMW του '40-'50 κλπ. Ε, τα θαυμάζεις τα μηχανάκια, ότι και να πεις. Μέχρι που σκέφτομαι να πάω να οδηγήσω ένα να δω πώς είναι.
Όλα αυτά, με τα ZZZR1SVGSXR-RR-Gti-Turbo δεν τά'χεις.
Και μην με παρεξηγείς, αν είχα τον χρόνο, το χώρο και το χρήμα, θα είχα τουλάχιστον 2-3 μηχανές που μου αρέσουν από κάθε μάρκα που αξίζει.
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Re: Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Μπορώ να συνεχίσω μετά.....
Τώρα πάω για τα δοκιμαστικά....:happy_4:
Το οτι ψαχνουν και βελτιωνουν τις μηχανες με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ για σενα σημαινει οτι δεν ειναι καλα???

Καπου τα εχεις μπερδεψει γιατι για εμενα σημαινει υποστηριξη εφ ορου ζωης...

Ξερεις ποσα yamaha εχουν βγαλει ρουλεμαν τιμονιου (σοβαροτατο) και η yamaha δεν κανει καμια ανακληση?
Ξερεις ποσα Honda υποφερουν απο καδενες και η Honda δε κανει ανακληση παρα λεει... "αν βγαλει πρεπει να την αλλαξεις"...
Ξερεις ποσα suzuki κοβουν πλαισιο σε λακουβες, ψεφτοπτωσεις κλπ?
Ενος φιλου του κοπηκε gsxr600 σε πτωση (χωρις συγκρουση) το πλαισιο που πηγαινε με 60... απλα επειδη εσκασε ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ στο πεζοδρομιο (με την ιδια ελαχιστη πλεον φορα εσκασε και ο ιδιος και δεν επαθε τιποτα!)
Φυσικα ολες χρεωνουν τον πελατη!

ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ γιατι απλα πρεπει να γινει κατι για να το φτιαξεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!...

Αλλος επιλεγει να γνωριζει τα μειονεκτηματα και να του το καλυπτει η εταιρια και αλλος επιλεγει να πληρωνει για οτι βγαινει μη γνωριζοντας οτι δεν ηταν "αστοχια σε μικρο ποσοστο"...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: ΖRΧ1200S Tyres

Βρε Γιάννη...
Προφανώς έχουν recalls, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...άσε που οι εταιρείες το κάνουν επίτηδες τώρα, για να δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για τους πελάτες κλπ κλπ.

Με ένα γρήγορο search βρήκα 150 recalls για τις Kawa...
http://www.allworldauto.com/recalls/kawasaki_recalls_238-1.html

Αυτό που λέω είναι ότι πάρα μα πάρα πολλοί κάτοχοι BMW δεν θα άλλαζαν τις μηχανές τους με τίποτα. Γνωρίζω ανθρώπους στις βόρειες χώρες της Ευρώπης, όπου έχουν BMW για χρόνια και δεκαετίες. Είναι σχέση ιδιαίτερη και μακροχρόνια. Σπάνια μπορεί κάποιος να πει το ίδιο για γιαπωνέζικα. Πολύς κόσμος τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα. Και μην κοιτάς την Ελλάδα, όπου υπάρχει ο παράγοντας κόστος (κοίτα πόσα παπάκια κυκλοφορούν), if money were not an object, πολλοί θα αγόραζαν BMW. Κοντά στο πατρικό μου στην Αθήνα υπάρχει μαγαζί που επισκευάζει και αναπαλαιώνει BMW του '40-'50 κλπ. Ε, τα θαυμάζεις τα μηχανάκια, ότι και να πεις. Μέχρι που σκέφτομαι να πάω να οδηγήσω ένα να δω πώς είναι.
Όλα αυτά, με τα ZZZR1SVGSXR-RR-Gti-Turbo δεν τά'χεις.
Και μην με παρεξηγείς, αν είχα τον χρόνο, το χώρο και το χρήμα, θα είχα τουλάχιστον 2-3 μηχανές που μου αρέσουν από κάθε μάρκα που αξίζει.

Άκου Άκη.....
Δεν έγραψα πουθενά ότι οι BMW είναι αναξιόπιστες.
Έγραψα ότι και οι BMW παρουσιάζουν σειρά προβλημάτων όπως σχεδόν όλες οι μοτ/τες του κόσμου.
Σαφέστατα και η Kawasaki κάνει ανακλήσεις.
Όπως και η Honda και η Yamaha κ.ο.κ.
Και με search δε θα βρεις 150 recalls αλλά μπορεί και περισσότερα.
Όπως και στις BMW άλλωστε.....

Να αναφέρω δε ότι δεν είμαι ο χαρακτηριστικός τύπος που παθαίνει αναφυλαξία όταν έχει το GSXR1000K6 και βάζει γραμμάτια για να πάρει το GSXR1000K7 νομίζοντας ότι θα βρει αυτό που του έλειπε στη ζωή.
Το ZZR μου το έχω ήδη 6 χρόνια και δεν είμαι ακόμα στη φάση αλλαγής.
Ακόμα και αν αύριο το πουλούσα θα έπαιρνα ένα ZZR1400 για να το κρατήσω τουλάχιστον άλλα 6 χρόνια (και βάλε)

Ο λόγος που έβαλα τα link παραπάνω είναι γιατί κάποιοι ανέφεραν ότι παραπληροφορώ.
Ιδιαίτερα στο θέμα του ηλεκτρικού σερβό που όχι μόνο δεν παραπληροφόρησα αλλά έβαλα και τα link για να φανεί ότι δεν έλεγα λόγια του αέρα.
Υπήρξε θέμα με το σερβό και η BMW έκανε πίσω.
Αυτό είχα πει και μου είπαν ότι δεν ισχύει.
Δεν κατηγορώ την BMW βεβαίως.
Εξακολουθώ να λέω ότι μπράβο της που το παραδέχθηκε.
Και ξεκίνησε αντικατάσταση (για να αποφύγει τις μηνύσεις, ιδιαίτερα από τους βλάκες τους Αμερικάνους).

Έψαξα όμως κάποιες ανακλήσεις για να σταματήσουν να λένε κάποιοι ότι τα BMW δεν παθαίνουν τίποτα (παθαίνουν....όπως όλα τα μηχανάκια) και κυρίως να μην κάνουν την πάπια μπροστά σε ένα γνωστό πρόβλημα (με ανακοινώσεις σε περιοδικά κ.ο.κ). Ακόμα και να είσαι ιδιοκτήτης μιας μοτ/τας με γνωστό σε όλους πρόβλημα, δεν λέει κάτι να προσπαθείς να το κρύψεις.

Πχ είναι γνωστό ότι υπό συγκεκριμένες συνθήκες (οδήγηση σε πίστα με μεγάλες κλίσεις και με το λάδι στο min) το ZZR μου μπορεί να χτυπήσει μπιέλα στον 3ο κύλινδρο. Ομοίως και σε σούζες διαρκείας.
Αυτό για να συμβεί πρέπει να μην έχει γεμάτα κάρτερ και να πάρει η αντλία λαδιού αέρα. (γι αυτό αναφέρω μεγάλες κλίσεις και σούζες διαρκείας)
Εγώ ελέγχω τα λάδια μου και κοιμάμαι ήσυχος.
Αλλά αν έρθει και μου πει κάποιος ότι τα ZZR χτυπάνε την 3η μπιέλα, δε θα πω ότι παραπληροφορεί. Αλλά θα το παραδεχτώ, λέγοντας όμως και το πως/ γιατί. Ωραίες είναι η πάπιες αλλά για τις λιμνούλες.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: ΖRΧ1200S Tyres

Γιάννη μας, μη χάνεις το δάσος.
Δάσος?? This....Last year......:sad: :x



Όλα τα μηχανάκια όταν είναι καινούρια βγάζουν προβλήματα.
Σίγουρα. Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι εγγυήσεις. Απλά τα οχήματα Ιαπωνίας (μοτ/τες ή αυτοκίνητα) παρουσιάζουν λιγότερες αστοχίες.


Τα BMW, ιδιαίτερα τα boxer που παίρνω εγώ, είναι τα σκυλότερα των σκυλιών. Και στρίβει και έχει ροπή χαμηλά, άρα εύκολη οδήγηση.
Να σου πω την γνώμη μου σε αυτό.
Θεωρώ ότι ένα μοτέρ 1100+ κ.εκ. με ιπποδύναμη στα 80-90 άλογα δεν μπορεί να χαλάσει εύκολα. Πόσο μάλλον όταν δεν το οδηγεί κάποιος ινδιάνος στους κόφτες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ακόμα και να γυρίσεις όλον τον πλανήτη είναι πρακτικά πολύ δύσκολο να βγάλει ζημιές γιατί κινητήρας σε ταξίδι δεν ζορίζεται.
Σε τελική ανάλυση να στο πω αλλιώς. Αν στα 50 ή στα 55 του ο πατέρας μου αγόραζε το ZZR μου και οδηγούσε χαλαρά στην πόλη και στα ταξίδια το πήγαινε μέχρι 200, πιστεύεις ότι θα πάθαινε οτιδήποτε το ZZR???

Kαι κάτι άλλο. Σχεδόν όλα τα μηχανάκια (ιδιαίτερα από 500 κ.εκ και πάνω) στρίβουν. Και είναι λογικό ένα μηχανάκι 1100+ κ.εκ. να έχει ροπή από χαμηλά. Ιδιαίτερα αν είναι 2κύλινδρο. Πχ ένα ΚΤΜ 990 θες να μου πεις ότι δεν έχει ροπή χαμηλά??
Ή νομίζεις ότι το ZZR δεν έχει ροπή χαμηλά......


Και φυσικά, η BMW είναι η μόνη εταιρεία που καινοτομεί με χρήση νέων λύσεων σε π.χ. ανάρτηση. Είναι μεγάλη υπόθεση να μην μπρουμυτίζει το μηχανάκι στα φρένα, να έχεις τον έλεγχο.
Κοίτα. Μπράβο της που καινοτομεί. Αλλά.....
Αν δεν καινοτομούσε θα είχε χρεοκοπήσει. Γιατί πουλάει (και μάλιστα ακριβά) τις "καινοτομίες" της ως ιδιαιτερότητες (στοιχεία εντυπωσιασμού που τις κάνουν "ξεχωριστές"). Υπάρχει και το σηματάκι της BMW που λόγω της αυτοκινητοβιομηχανίας της δίνει πόντους στην αναγνωρισημότητα (χώρια που μπορεί να χρησιμοποιήσει σε κάποιες αγορές τους ίδιους dealers). Έχει και μέσο όρο αναβατών πάνω από τα 35 (τα τελευταία χρόνια έφτιαξε μικρά μηχανάκια για να "προετοιμάσει-γαλουχήσει" τους νέους πελάτες των μεγάλων μοτ/των της) οπότε ανεβάζει και το κοστολόγιο......

Πάμε στην ανάρτηση....
Κατ' αρχήν το ότι η χρήση ΑBS για σωστό φρενάρισμα πιστεύω (ΙΜΗΟ) ότι "κρύβει" εντέχνως τα προβλήματα αίσθησης (που δεν υπάρχει) για τον οδηγό.
Γιατί η ανάρτηση δεν πληροφορεί (όπως ένα κλασικό πιρούνι) ιδιαίτερα στην φάση μπλοκαρίσματος. Γι αυτό και όλα τα μεγάλα BMW έχουν ABS. Γιατί κάτι η αναίσθητη ανάρτηση, κάτι ο γιατρός (τυχαίο επάγγελμα...) που στα 40 του θυμήθηκε να το παίξει easy rider , και έχουμε έτοιμη την κινούμενη βόμβα.
Αυτό δε που με ανησυχεί είναι ότι ποτέ δεν έχουμε δει πως συμπεριφέρεται το tele-lever σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Πχ το Κ1200RS θα μπορούσε να χτυπήσει 300άρα. Έχει τη δύναμη. Αλλά "εντέχνως" (με κοντό διαφορικό) σταματά στα 270 (άντε 275). Νομίζω πως η BMW θα ήθελε μια ναυαρχίδα στα 300 αλλά δεν το έκανε. Γιατί??
Η μέγιστη που έχει καταγραφεί είναι 284 χιλιόμετρα (και όχι σε δρόμο....)
http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=2669&Page=1

Προσοχή: Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο θέμα. Συζήτηση και προβληματισμούς ρίχνω στο τραπέζι. Πρακτικά λέω στον αέρα σκέψεις που κάνω.....

Βέβαια πολλοί που έχουν συνηθίσει γιαπωνέζικα λένε ότι ΔΕΝ τους αρέσει το σύστημα καθόλου, και το καταλαβαίνω.
Πρακτικά ας το δούμε.
Με το κλασικό πιρούνι έχουμε το πλεονέκτημα να έχουμε νορμάλ γεωμετρία μπροστινού συστήματος (σταθερότητα στα πολλά) αλλά κάτι η κλίση, κάτι το κόψιμο στο γκάζι ή ένα φρενάρισμα μας δίνουν γρηγορότερη γεωμετρία στις στροφές (επομένως ευελιξία και ευκολότερη είσοδο στις στροφές).
Άλλωστε απόδειξη σε αυτό το σκεπτικό είναι ότι ακόμα και στους αγώνες χρησιμοποιούν ακόμα το κλασικό πιρούνι. Και αν σκεφτούμε ότι τα εναλλακτικά μπροστινά συστήματα θα πρόσθεταν βάρος να θυμίσω ότι με την χρήση εξωτικών υλικών θα έφερναν το βάρος εκεί που θέλουν.
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι το βάρος, ούτε η πολυπλοκότητα.
Το πρόβλημα είναι ότι ένα εναλλακτικό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης τοποθετεί βάρος σε λάθος σημείο. Μακριά από το κέντρο βάρους της μοτ/τας και κυρίως μακριά από το κέντρο περιστροφής της.
Καλά κάνουν στην BMW και τα χρησιμοποιούν (και εξελίσσουν...και μπράβο τους) αλλά πιστεύω ότι είναι και αυτά ένα κομμάτι promotion των μοτ/των της.



Με λίγο ανοικτό μυαλό όμως, και ιδιαίτερα αν σου αρέσουν οι μηχανές όπου κάθεσαι (σχεδόν) όρθιος, και κάνεις άπειρα χλμ, οι BMW είναι κορυφαία επιλογή.
Είναι πολύ καλές. Κυρίως (κατά τη γνώμη μου) λόγω σωστού αεροδυναμικού σχεδιασμού.
Απλά πιστεύω ότι οι Ιάπωνες βγάζουν πλέον πολύ σοβαρές μοτ/τες για ταξίδια μεγάλου βεληνεκούς (όπως η νέα GTR της Kawasaki για παράδειγμα)


Και μην ξεχνάμε και τις πρόσφατες με 150+ ίππους...όσοι οδήγησαν αλλαξοπίστησαν...
Οι BMW των 150+ ίππων πιστεύω ότι έχουν κάπως χάσει το δρόμο.
Η Κ1200S πχ (που μάλλον είναι η μόνη BMW που θα μπορούσε να μπει στο γκαράζ μου) δεν βλέπω έναν τομέα που να είναι καλύτερη από την (φθηνότερη σε κόστος αγοράς) ZZR1400.
Να το συζητήσουμε λίγο αυτό???



Η τιμή είναι ένα θέμα, αλλά τι να κάνουμε που είναι οι μόνες που φαίνονται να έχουν πραγματικά σχεδιαστεί, έχει πέσει πολύ σκέψη επάνω τους.
Σχεδιάση ως design (form) ή ως function??
Γιατί πχ ως προς το form δεν μπορώ να πω ότι θα αγόραζα ποτέ BMW με κριτήριο μόνο την αισθητική της.
Πχ για την αισθητική της (ανεξάρτητα αν είναι πολύ καλή και σε άλλους τομείς) θα αγόραζα χαλαρά μια MV Agusta. Και πιθανότατα μια Brutale 910R.
Nαι....
Πανέμορφη.
Για το σαλόνι μου θα ήθελα μια Brutale. Να χαζεύω τις καμπύλες των εξατμίσεων, τις τιμονόπλακες, το μονόμπρατσο, το πλαίσιο....
(αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι...Θα προτιμούσα στο σαλόνι μου την Monica......:happy_5: :happy_5: ....Εκείνες τις καμπύλες θα τις θαύμαζα περισσότερο...:happy_5: )

Αλλά...
Η αισθητική είναι υποκειμενικό.
Σε κάποιους αρέσουν οι BMW. Δεκτό και μπράβο τους....
Σε εμένα όχι....(μέχρι σήμερα....Ίσως αύριο να βγάλουν κάτι που να μου αρέσει)

Αν όμως μιλάς για μηχανολογική σχεδίαση νομίζω πως αδικείς πολύ την Ιαπωνική τεχνολογία και μηχανολογικό σχεδιασμό. Στην κατασκευή πλαισίων, μοτέρ, στο ψάξιμο του ελάχιστου βάρους, στην κατασκευαστική τελειότητα ακόμα και στο κόλλημα των επιμέρους στοιχείων του πλαισίου ή το να προσπαθήσουν να κλέψουν ελάχιστα γραμμαριάκια από τις μπιέλες για καλύτερη ευστροφία κ.ο.κ.




Η BMW έχει αντικειμενικά το μεγαλύτερο πρόγραμμα R&D στην μοτοβιομηχανία, δεν αναλώνεται σε αλλαγές 2 πλαστικών και 2 χρωμάτων κάθε χρόνο για να βγάλει νέο μοντέλο (MY200x και καλά)...
Τα περί ΜΥ200x ισχύουν κυρίως στα SS
Κυρίως στις κατηγορίες των 600cc & 1000cc
Εκεί ναι γίνεται σφαγή και κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές (που συνήθως έχουν και αποτέλεσμα...Στην πίστα βέβαια...Εκεί στοχεύουν).
Πχ τα R1 τελευταίας γενιάς, παρόλο που είναι παρόμοια αισθητικά έχουν εντελώς νέα μοτέρ. Και όχι ρετουσάρισμα. Έγιναν 4βάλβιδα από 5βάλβιδα. Και απέκτησαν και μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής κ.ο.κ.
Βέβαια είναι ουτοπικό για το 80% των οδηγών να αλλάζουν το GSXR K6 με το Κ7 νομίζοντας ότι θα καταλάβουν διαφορές στον δρόμο (μόνο σε πίστα και αν).
Κοίτα όμως και πολλά άλλα μηχανάκια που δεν αλλάζουν εύκολα.
Πχ TransAlp, Varadero, V-Strom, FJR, ZZR, TDM, ZRX, VFR, CBR-XX.
Και το μόνο που αλλάζουν είναι χρώματα (και όχι κάθε χρόνο....)
Αλλά αυτό το κάνει και η BMW.
Έχει αλλάξει πχ χρώματα στα GS ή στην Κ1200S......



Y.Γ.: Το παραπάνω κείμενο δεν απευθύνεται προσωπικά σε σένα Άκη. Απλά είναι αφορμή για εποικοδομητικό διάλογο....
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Χμ. Θεωρώ ότι οι κατασκευαστές σήμερα ενδιαφέρονται περισσότερο για τα νούμερα και λιγότερο για την αίσθηση, την άνεση, την ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει μια καλοζυγισμένη μηχανή. Ο αγώνας για λίγα παραπάνω κυβικά, για λίγους παραπάνω ίππους αναλώνει τους γιαπωνέζους σε συνεχείς εξελίξεις, που είναι άλλωστε καλοί, και όχι πραγματικές καινοτομίες, που είναι προνόμιο των εταιρειών του 'δυτικού' κόσμου ανέκαθεν.
Και ποιός ο λόγος να έχουν μια μοτοσυκλέτα στα 300χλμ/ω; Ποιός ο λόγος γενικώς να υπάρχει μοτοσυκλέτα παραγωγής στα 300χλμ/ω; Εδώ σε αυτοκίνητο και ο κόσμος δεν τα χρησιμοποιεί. Δεν γίνεται. Είναι επικίνδυνο γιατί δεν υπάρχουν αναβάτες που να μπορούν να οδηγήσουν ασφαλώς τέτοιες μηχανές. Δεν υπάρχει άσφαλτος που να κρατάει μια τέτοια μηχανή. Είναι μόνο για το prestige. Για prestige επιπέδου drag, που το θεωρώ ανούσιο και ολίγον 'αγροτικό' άθλημα. Μια μηχανή θέλει περισσότερο χρόνο και χώρο για να φρενάρει από τα πολλά από ένα αυτοκίνητο, και σίγουρα ικανό αναβάτη, αλλιώς χάθηκε.
Προτιμώ έναν κατασκευαστή που προσπαθεί να βελτιώσει την χρήσιμη ζώνη μιας μηχανής, δηλαδή ταχύτητες πόλης και μέχρι 200χλμ/ω, που είναι ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Η K1200S έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης από τους ανταγωνιστές της. Έχει το μαλακότερο πέρασμα δύναμης στο δρόμο. Έχει ανάρτηση που περνάει σαν τραίνο πάνω από τραχείς δρόμους. Είναι σχεδιασμένη σαν σύνολο και όχι ένα κούμπωμα πολλών μερών μαζί. Δεν είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα φυσικά, αλλά τίμια για αυτά που δίνει. Δεν ψάχνει τίτλους πρωτιάς, ψάχνει μια μακροχρόνια σχέση με κάποιον! :-D

Δεν ξέρω, αλλά μετά από χρόνια ζώντας με το shaft, λυπάμαι λίγο τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών με αλυσίδα...γράσο το 2007; Πού βρισκόμαστε; :lol:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Χμ. Θεωρώ ότι οι κατασκευαστές σήμερα ενδιαφέρονται περισσότερο για τα νούμερα και λιγότερο για την αίσθηση, την άνεση, την ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει μια καλοζυγισμένη μηχανή. Ο αγώνας για λίγα παραπάνω κυβικά, για λίγους παραπάνω ίππους αναλώνει τους γιαπωνέζους σε συνεχείς εξελίξεις, που είναι άλλωστε καλοί, και όχι πραγματικές καινοτομίες, που είναι προνόμιο των εταιρειών του 'δυτικού' κόσμου ανέκαθεν.
Και ποιός ο λόγος να έχουν μια μοτοσυκλέτα στα 300χλμ/ω; Ποιός ο λόγος γενικώς να υπάρχει μοτοσυκλέτα παραγωγής στα 300χλμ/ω; Εδώ σε αυτοκίνητο και ο κόσμος δεν τα χρησιμοποιεί. Δεν γίνεται. Είναι επικίνδυνο γιατί δεν υπάρχουν αναβάτες που να μπορούν να οδηγήσουν ασφαλώς τέτοιες μηχανές. Δεν υπάρχει άσφαλτος που να κρατάει μια τέτοια μηχανή. Είναι μόνο για το prestige. Για prestige επιπέδου drag, που το θεωρώ ανούσιο και ολίγον 'αγροτικό' άθλημα. Μια μηχανή θέλει περισσότερο χρόνο και χώρο για να φρενάρει από τα πολλά από ένα αυτοκίνητο, και σίγουρα ικανό αναβάτη, αλλιώς χάθηκε.
Προτιμώ έναν κατασκευαστή που προσπαθεί να βελτιώσει την χρήσιμη ζώνη μιας μηχανής, δηλαδή ταχύτητες πόλης και μέχρι 200χλμ/ω, που είναι ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Η K1200S έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης από τους ανταγωνιστές της. Έχει το μαλακότερο πέρασμα δύναμης στο δρόμο. Έχει ανάρτηση που περνάει σαν τραίνο πάνω από τραχείς δρόμους. Είναι σχεδιασμένη σαν σύνολο και όχι ένα κούμπωμα πολλών μερών μαζί. Δεν είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα φυσικά, αλλά τίμια για αυτά που δίνει. Δεν ψάχνει τίτλους πρωτιάς, ψάχνει μια μακροχρόνια σχέση με κάποιον! :-D

Δεν ξέρω, αλλά μετά από χρόνια ζώντας με το shaft, λυπάμαι λίγο τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών με αλυσίδα...γράσο το 2007; Πού βρισκόμαστε; :lol:
Δε γνωρίζω που και πως οδηγείς αλλά μπορώ να σου πω ότι προσωπικά γνωρίζω αρκετούς αναβάτες που έχουν μάθει εάν υπάρχει ζωή μετά τα 300, που τα 245 τα έχουν για τοστ και που κάνουν το Μεταμόρφωση;-) – Σέρρες σε 4 ώρες και κάτι. Όμοια γνωρίζω πολλούς που κάνουν πάνω κάτω την Αττική Οδό σε τόσην ώρα όση κάποιος την κάνει μόνο προς τη μια μεριά. Πριν μερικά χρόνια, επιστρέφοντας από τα Μέγαρα όπου είχαμε πάει για αγώνες S/M, καθώς κινούμουν ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα στην Εθνική Οδό αυτοκίνητα, με αρκετά πάνω από τα 100km/h κάποιοι από τους παραπάνω άναβαν φώτα να πάω στην άκρη διότι τους καθυστερούσα και ήταν τόσο κ@λόπαιδα που μόλις έφτασαν στο σπίτι τους μου έστειλαν μήνυμα να πουλήσω την KTM και να πάρω BMW διότι λέει είμαι κ@λόγερος. Τέλος πάντων κανένας από αυτούς δεν είναι κοντράκιας ή κάγκουρας. Απλά γουστάρουν να στύβουν τα μηχανάκια τους και κάποιοι από αυτούς είναι και adrenalin junkies.
Τώρα μην ακούσω τις γνωστές νουθεσίες περί πίστας, ασφάλειας στην οδήγηση και δε συμμαζεύεται, διότι είναι σαν να λες στον κάτοικο της Μεγαλόπολης να κόψει το τσιγάρο για να μην πάθει καρκίνο του πνεύμονα.
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Re: ΖRΧ1200S Tyres

Ο λόγος που έβαλα τα link παραπάνω είναι γιατί κάποιοι ανέφεραν ότι παραπληροφορώ.
Ιδιαίτερα στο θέμα του ηλεκτρικού σερβό που όχι μόνο δεν παραπληροφόρησα αλλά έβαλα και τα link για να φανεί ότι δεν έλεγα λόγια του αέρα.
Εμενα δε μου ηρθε καμια ανακληση για το σερβο, στο σερβις δε μου ειπαν τιποτα αν και το ελεγξαν και γενικα το σερβο εξακολουθει να "μπαινει" στις BMW (σε συγκεκριμενα μοντελα βεβαια οπως και πριν). Γενικα δεν κανουν ανακληση, ελεγχουν μια βαλβιδα και κοιτανε τους δισκους και σε περιπτωση προβληματος αντικαθηστουν τα εμπρος φρενα...

Καποια νουμερα ειναι υποπτα για προβλημα σερβο... και οχι τα σερβο των BMW...

Αλλο το "Potential # of Units Affected: 13,200" και αλλο ΤΑ BMW χτυπανε σερβο... ή ακριβως οπως το ειπες "το πρόβλημα και την οπισθοχώρηση της BMW στο θέμα του servo"...
ουτε προβλημα ειναι, ουτε οπισθοχωρηση εγινε...

για τις μαρτυριες που εβαλες ξεχασες να διαβασεις οτι το σερβο κολαει: "which happens only in the first minute when starting the bike", που ειναι φυσικο γιατι τοτε γινεται το τσεκαρισμα μεχρι να σβησει η ενδειξη ABS για τα φρενα... (φυσικα που να το ξερεις αφου δεν ξερεις το μοντελο και πως λειτουργει)...
επισης "the problem that was reported from one ADAC advanced braking training course" (και πουθενα αλλου δεν εμφανιστηκε προβλημα στα φρενα και το σερβο) οπου φανταζεσαι τι σκισιμο επεσε στα φρενα απο πολλους οδηγους...

Το σερβο λειτουργει μια χαρα... η μονη περιπτωση που χτυπησε fault ειναι στο brake course μετα απο υπερβολικη χρηση και ποτε αλλοτε, και το προβλημα με την μπαταρια σε χαμηλη ταση ειναι θεμα μπαταριας και οχι φρενων ή σερβο...

Εκει ηταν και η παραπληροφορηση κυριε "βαζω λινκ και δε διαβαζω τι λενε απλα λεω οτι τα bmw χτυπανε στο σερβο"...

Αν το θεωρεις πληροφορηση αυτο που εκανες, τοτε απο δω και περα να λες ολα τα kawasaki χτυπανε 3η μπιελα (ακριβως αντιστοιχο)... :happy_6:
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Re: ΖRΧ1200S Tyres

Η Κ1200S πχ (που μάλλον είναι η μόνη BMW που θα μπορούσε να μπει στο γκαράζ μου) δεν βλέπω έναν τομέα που να είναι καλύτερη από την (φθηνότερη σε κόστος αγοράς) ZZR1400.
Να το συζητήσουμε λίγο αυτό???
Καταρχας το μπροστινο εχει την διαφορα της αντιβυθισης απο ενα συμβατικο πιρουνι... Και πληροφορηση παρεχει, και περισσοτερη ασφαλεια διοτι δεν τεζαρει η αναρτηση και συνεχιζει να δουλευει (σε αντιθεση με τα απλα που οταν βουλιαξει, η λειτουργια "διαβαζω το δρομο" μειωνετε ως και 100% γιατι εχει τερματισει - σε αρκετα κιολας japan μοντελα, ειτε απο το βαρος μηχανης+ατομων, ειτε απο το κοψε κοστος παραγωγης απο τις αναρτησεις...).
Το μονο αρνητικο ειναι στους αγωνες (γιαυτο και εχουν παραμεινει στα συμβατικα εκει), γιατι το "βουλιαγμα" του συμβατικου βοηθαει στην καλυτερη γεωμετρια για εισοδο στην στροφη με χαρακτηρηστικη ευκολια "πετα το κατω"... αλλα με τη διαφορα οτι στους αγωνες μονο συμβατικα πιρουνια τελικα δε φορανε... οποτε γιατι να τα συγκρινουμε με το παραγωγης πιρουνι του Κ1200...

Εχεις οδηγησει την εκδοση k1200s με τις ηλεκτρονικες αναρτησεις?
Να πας ταξιδι, να μπεις στροφιλικια, να μπεις πιστα, να μπεις στην πολη, να βαλεις συνοδηγο, να βαλεις μπαγκαζια, να βαλεις και μπαγκαζια και συνοδηγο, και ολα αυτα πατωντας ενα κουμπι χωρις να εισαι με κατσαβιδια και μοχλους για να στηνεις (για οποιον ξερει) τα sag, τις επαναφορες, τις προφορτησεις, τις αποσβεσεις, κλπ?

Εχεις οδηγησει μηχανη να τεζαρεις τα φρενα σε οτιδηποτε οδοστρομα, να σου κοβονται τα χερια απο την επιβραδυνση και να μη φοβασαι μη σηκωσει endo?

Εχεις δει καποιο αλλο πολυστροφο μοτερ μοτο να βγαζει στον τροχο 10kg ροπης στις 2.800στροφες (!!!) και να ανεβαινει σταθερα στα 12kg μεχρι τις +9.000στροφες και να αποδιδει ~160hp παραλληλα (απο δυναμομετρηση και οχι στη θεωρια)?

Εχεις δει κατι που να εχει ολα τα παραπανω και να καιει σε ταξιδι (~140km/h) 5.8l/100km ή πιο σβελτα (~160km/h) 6.3l/100km?

Δε θελω τελικες... Θελω δυναμη απο χαμηλα και οχι να περιμενω να παω +9.000στροφες, ποιοτητα κυλισης σε καθε οδοστρομα και φαση που βρισκομαι με ενα κουμπι την ωρα που οδηγω, θελω τρελα φρενα, θελω χαμηλο κεντρο βαρους, θελω μακρυ μετατροχιο για να μη σηκωνει σουζες οποτε ανοιγω το γκαζι, θελω χαμηλη καταναλωση... αυτα πληρωνεις... ολα τα αλλα, τα δινουν (μαζι με αυτο) ολα τα μηχανακια παραγωγης...

PS. το σερβο και το ABS αφαιρειται με τον απλο τροπο... ανοιγεις τη μηχανη πατωντας φρενο... κανει τσεκ, δε του "αρεσει" η κατασταση που βρισκει, και βαζει μετα απο λιγο τα φρενα σε κατασταση απλης λειτουργειας και δεν εχεις ουτε ABS ουτε σερβο...αλλα ενα απλο υδραυλικο φρενο!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Joseph, δεν νομίζω ότι η βιομηχανία έχει πρότυπο τους εν λόγω αναβάτες όταν σχεδιάζει μηχανές. Οι άνθρωποι αυτοί, και παιδικό ποδήλατο να είχαν, με τις πάντες θα το πήγαιναν. Άσε που η διάρκεια ζωής τους δεν είναι και πολύ μεγάλη! :sad: Αν τους έχει, κακώς κατά την γνώμη μου, γιατί αναγκάζεται να κάνει τις μηχανές μικρές σε μέγεθος και με αγωνιστικά χαρακτηριστικά (πάρε μια R1 ή μια GSX-R) απλά για να σκοτώνεσαι πιο εύκολα στους ακατάλληλους δρόμους! Θεωρώ ότι η BMW είναι μια εταιρεία άλλης φιλοσοφίας, κι αν αυτό σημαίνει ότι είμαι κ@λόγερος για κάποιους, so be it!

Τι να πούμε τώρα, ο καθένας όπως στρώσει κοιμάται! Προσωπικά προσπαθώ να οδηγώ με την ασφαλέστερη ταχύτητα για το οδόστρωμα και τις εκάστοτε συνθήκες, είτε αυτό σημαίνει 50, είτε 150. Δυστυχώς δεν νομίζω να υπάρχει δρόμος στην Ελλάδα που να μπορείς να πας ασφαλώς με 250-300, και αυτό το συζητάμε με όποιον adrenaline junkie (ή δωρητή οργάνων όπως τους λένε στο ΚΑΤ) θέλεις! ;-)
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

"Άνοιξε νέο Thread Μike για να σφαχτούμε εκεί......:happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5:
Αν και ξέρουμε τι λάστιχα θα βάλεις τελικά.....:happy_4: :happy_5: :happy_5: :happy_8: :happy_8: :happy_8: :happy_8:"


Ορίστε τι έλεγε ο συντονιστής και που κατέληξε η κουβέντα. Ρε Γιάννη και eNeRGy δεν θέλω να αγοράσω μηχανή, λάστιχα θελω να αγοράσω.

Είστε off topicwall_1 wall_1 wall_1


:happy_4: :happy_4: :happy_4: :happy_4: :happy_4: :happy_4: :happy_4:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.752
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top