ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

Μηνύματα
801
Reaction score
8
Ηχομόνωση

Στην ηχομόνωση κυρίως χρησιμοποιούνται οι ορυκτοβάμβακες (πετροβάμβακας και υαλοβάμβακας), όσον αφορά την τοιχοποιία, ενώ όσον αφορά τα δάπεδα επιβάλλεται η διάστρωση ηχομονωτικού φύλλου εξηλασμένης πολυστερίνης, όπου τοποθετείται μεταξύ της πλάκας και του γεμίσματος.​

Ο πετροβάμβακας και ο υαλοβάμβακας δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές, μιας που και οι δύο έχουν περίπου τις ίδιες ηχομονωτικές ιδιότητες, καταστρέφονται όταν βραχούν και εφαρμόζονται κυρίως στην εσωτερική τοιχοποιία.
Μια διαφορά που βρίσκουμε είναι ότι ο πετροβάμβακας είναι πιο ανθεκτικός στη φωτιά.​





ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΡΥΚΤΟΒΑΜΒΑΚΑ


1) Είναι εύκαμπτος.
2) Προσφέρει πυρασφάλεια.
3) Έχει καλές θερμομονωτικές ιδιότητες.
4) Είναι φτηνός στο κόστος του.
5) Παρέχει ηχομόνωση.
6) Δεν αντέχει στην υγρασία (δεν μπορεί να τοποθετηθεί στα δοκάρια μιας οικοδομής), όταν το αγοράζουμε θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το υλικό αποθηκεύονταν σε κλειστό χώρο (ότι δεν έχει βραχεί) όπως επίσης και τη μεταφορά και αποθήκευση μετά την αγορά του υλικού μέχρι τη χρησιμοποίησή του.





Οι τοίχοι από τούβλα και σκυρόδεμα παρέχουν καλή ηχομόνωση (μιας και η ηχομονωτική ικανότητα ενός δομικού υλικού είναι ανάλογη με τη μάζα του), όπως επίσης και οι αεροστεγείς κατασκευές.
Σημειωτέων ότι δίοδο για τα ηχητικά κύματα αποτελούν και οι κλειδαρότρυπες και οι αρμοί κουφωμάτων.

Για να πετύχουμε καλύτερη ηχομόνωση στην τοιχοποιία, μπορούμε να προσθέσουμε ένα χώρισμα που θα έχει ανεξάρτητο σκελετό από τον τοίχο και θα βρίσκεται σε μικρή απόσταση από αυτόν και να το παρεμβάλουμε με ένα ινώδες υλικό (πετροβάμβακα, υαλοβάμβακα). Ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα πετυχαίνουμε όταν τοποθετείται σε απόσταση μέχρι 3 εκατοστά από τον τοίχο.

Το καλύτερο βέβαια αποτέλεσμα το πετυχαίνουμε με τη διπλή τοιχοποία και μάλιστα όσο μεγαλύτερο είναι το κενό, τόσο καλύτερη ηχομονωτική ικανότητα έχουμε, η οποία αυξάνεται σε μεγαλύτερο βαθμό με τη χρήση υαλοβάμβακα ή πετροβάμβακα, σε αντίθεση με τη χρησιμοποίηση δύσκαμπτων υλικών, όπως η πολυστερίνη, που χειροτερεύει ακουστικά τη συμπεριφορά ενός διπλού τοίχου.


Παρ’ ότι ως έμποροι διακινούμε φύλλα διογκωμένου πολυαιθυλενίου, ως τεχνικοί τα αντιμετωπίζουμε με σκεπτικισμό. Και δεν μιλάμε για προϊόντα με d = 18-25 Kg/dm3 – όπως τα περισσότερα που κυκλοφορούν – αλλά για d ≥28Kg/dm3.
Η επιφύλαξή μας έχει να κάνει σχέση με τον ερπυσμό – τη μόνιμη, μακροπρόθεσμη παραμόρφωση – που παρουσιάζουν τα υλικά αυτά. Ζητήστε πιστοποιητικά και εγγυήσεις πριν τα χρησιμοποιήσετε. Καλύτερα είναι να τα αποφύγετε.
Υπάρχουν στην αγορά πολλά σύγχρονα προϊόντα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε. Το κόστος τους είναι σαφώς μεγαλύτερο, αλλά όχι απαγορευτικό: 2,50 – 3,00 €/m2 + Φ.Π.Α. Συνήθως επιφέρουν μια βελτίωση στην ηχομόνωση από κτυπογενείς θορύβους της τάξης των 24 – 27 dB (A). Το πάχος τους είναι συνήθως 2,5 – 4 mm και το βάρος τους 1-2 Kg/m2. Διαστάσεις ρόλων: 1 x 10 – 20m.


ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

1. Χρησιμοποιήστε περιμετρικά απομονωτικές λωρίδες στα σοβατεπί. Μην ανασηκώνετε το ίδιο το φύλλο. Όταν πέσει το γκρο-μπετόν και μπει η τελική επίστρωση, π.χ. πλακάκι ή μάρμαρο, γυρίστε την περιμετρική λωρίδα, πατήστε επάνω της το σοβατεπί και μετά «ξυρίστε» τη μ’ ένα κόφτη.
2. Επικαλύψτε δύο παρακείμενα φύλλα κατά τουλάχιστον 5 εκ. – ακόμη κι όταν υπάρχει γλωσσίδα επικάλυψης. Όλη η επιτυχία στα «πλωτά δάπεδα» συνίσταται στην αποφυγή των ηχογεφυρών.
3. Σωλήνες που διέρχονται κάθετα από την πλάκα πρέπει να μονώνονται με κολλάρα από το ίδιο υλικό. Σωλήνες που βρίσκονται πάνω στην πλάκα πρέπει να δέχονται ισχνό κονίαμα εξομάλυνσης (αποφυγή ψαλιδισμού).
4. Κατά τη διάρκεια των εργασιών και μέχρι να πέσει το γκρο μπετόν, προστατέψτε τα ηχομονωτικά φύλλα από μηχανικές καταπονήσεις.
5. Εάν το υλικό δεν έχει στεγανή επικάλυψη – προστασία, προστατέψτε το με ένα φύλλο, π.χ. πολυαιθυλενίου.
6. Υπολογίστε min πάχος του άοπλου γκρο μπετόν (γαρμπιλομπετόν) 6cm και 5cm όταν είναι οπλισμένο με πλέγμα.

Εάν χρησιμοποιήσετε laminate, να φροντίσετε για την επιπεδότητα του δαπέδου, ενδεχομένως χρησιμοποιώντας ένα φθηνό, τσιμεντοειδές αυτοεπιπεδούμενο.


Όχι, η ηχομόνωση στο λεβητοστάσιο δεν γίνεται ούτε με πετροβάμβακα ούτε με άλλο ηχοαπορροφητικό υλικό. Τα ηχοαπορροφητικά υλικά δεν έχουν δυνατότητες σοβαρής ηχομείωσης. Τα χρησιμοποιούμε είτε για την βελτίωση της ακουστικής των χώρων στους οποίους υπάρχει η πηγή εκπομπής, π.χ. κέντρα διασκέδασης, στούντιο κλπ., είτε ανάμεσα σε διπλά χωρίσματα – κυρίως ελαφρά – για την αποφυγή φαινομένων συντονισμού.

Και πώς γίνεται;
Θυμηθείτε: Σε όλες τις περιπτώσεις που έχουμε μηχανήματα που παράγουν θόρυβο, υπάρχουν τρεις προϋποθέσεις για να εξασφαλισθεί καλή ηχομόνωση:
1. Τα χωρίσματα πρέπει να υπακούουν στο νόμο της μάζας: μεγαλύτερη μάζα μεγαλύτερη ηχομόνωση. Είτε είναι μονοκέλυφα είτε δικέλυφα, πρέπει να έχουν ένα δείκτη ηχομείωσης τουλάχιστον 55dB (A).
2. Τα δονούμενα μηχανήματα να εδράζονται σε αντικραδασμικά, φύλλα, πέλματα ή ειδικές διατάξεις.
3. Τέλος, η επένδυση επιφάνειας 40-50% της συνολικής με ηχοαπορροφητικό υλικό θα βοηθούσε στον έλεγχο της έντασης του ήχου μέσα στο χώρο και συνεπώς στη βελτίωση του συνολικού ηχομονωτικού αποτελέσματος.

Επειδή, όπως γνωρίζετε, η καλή ηχομόνωση κρίνεται στις λεπτομέρειες, προσέξτε τα παρακάτω σημεία:
1. Ηχομονώστε τα ανοίγματα για τυχόν εξαερισμό με κατάλληλες ηχοπαγίδες.
2. Σφραγίστε καλά τυχόν οπές διέλευσης σωλήνων, καλωδίων κλπ.
3. Τέλος, όλη η ηχομόνωση αξίζει όσο μια καλή πόρτα και ο περιμετρικός αρμός της με την κάσα.

Ό,τι αναφέραμε παραπάνω έχει νόημα μόνο εφόσον:
- έχει γίνει σωστή αρχιτεκτονική και μηχανολογική μελέτη
- έχει γίνει σωστή κατασκευή και στήριξη των καπναγωγών.





ΜΙΝΙ ΛΕΞΙΚΟ

Ηχοαποπορρόφηση: Η μείωση της ηχητικής ενέργειας που υφίστανται ηχητικά κύματα όταν διέρχονται από ορισμένα υλικά ή προσπίπτουν σε ορισμένες επιφάνειες. Η απωλεσθείσα μηχανική ενέργεια μετατρέπεται κυρίως σε θερμότητα.
Τα ηχοαπορροφητικά υλικά χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
- τα πορώδη: πετροβάμβακας, υαλοβάμβακας, εύκαμπτος πολυουρεθανικός αφρός κλπ.
- τους συνηχητές: π.χ. διάτρητες πλάκες από γυψοσανίδα ή ορυκτές ίνες κλπ.
- ορισμένες λεπτές μεμβράνες.

Η ηχοαπορρόφηση έχει σχέση με την βελτίωση της ακουστικής του ίδιου χώρου μέσα στον οποίο υπάρχει η ηχητική πηγή. Ηχοαπορροφητικά υλικά χρησιμοποιούνται π.χ. σε αίθουσες συναυλιών, κέντρα διασκέδασης, studios, αίθουσες παράδοσης μαθημάτων κλπ.
Γενικά, τα ηχοαπορροφητικά υλικά δεν κάνουν καλή ηχομόνωση.

Ηχογέφυρα: Αδύνατο σημείο ή κενό σ’ ένα ηχομονωτικό χώρισμα από το οποίο διαδίδεται ο ήχος. Μια ελάχιστη ηχογέφυρα προκαλεί δυσανάλογα μεγάλη μείωση της ηχομονωτικής ικανότητας του χωρίσματος.
Συνηθισμένες ηχογέφυρες: Ρωγμές, εισέχοντα φωτιστικά, ηλεκτρικά κυτία, περιμετρικοί αρμοί γυψοσανίδας, άκαμπτες συνδέσεις διπλών χωρισμάτων κλπ.

Ηχομόνωση: Η με τη χρήση διαφόρων υλικών και διατάξεων μείωση της έντασης των ήχων έτσι, ώστε αυτή να μην υπερβαίνει κάποια όρια που θα εμπόδιζαν τους ανθρώπους στις καθημερινές τους λειτουργίες.
Η αύξηση της ηχομόνωσης επιτυγχάνεται με αύξηση της μάζας των χωρισμάτων ή με τη χρήση διπλών χωρισμάτων. Σε αντίθεση με την ηχοαπορρόφηση, πηγή και δέκτης βρίσκονται σε δύο διαφορετικούς -συνήθως γειτονικούς- χώρους.
 

Μηνύματα
801
Reaction score
8
Απάντηση: ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

Η ΚΛΙΜΑΚΑ DECIBEL

Στην ακουστική μάθαμε ότι ο ήχος παράγεται από ένα σώμα που ταλαντούται και ότι διαδίδεται μέσα στον αέρα με διαμήκη κύματα. Τα κύματα μεταφέρουν μαζί τους ενέργεια, η οποία, εκφρασμένη στη μονάδα του χρόνου, είναι ισχύς. Θα ονομάσουμε ένταση Ι του ήχου την διερχόμενη ισχύ ανά μονάδα επιφάνειας κάθετης στην ακτίνα μετάδοσης (Μονάδες: Watt/ m2). Η ένταση είναι αντικειμενικό μέγεθος.
Ένταση Ιο αναφοράς θα ονομάσουμε την ένταση που αντιστοιχεί περίπου στο κατώφλι ακοής: Ιο = 10-12 Watt/m2. Αυτός ο ορισμός ενέχει κάποιο στοιχείο αυθαιρεσίας. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να ακούσουν και χαμηλότερης έντασης θορύβους. (Στην ακουστική υφίστανται πολλές παραδοχές διαφορετικά οι υπολογισμοί βασικών μεγεθών θα γίνονταν εξαιρετικά πολύπλοκοι).
Η γκάμα των εντάσεων που μπορεί ν’ ανιχνεύσει το ανθρώπινο αυτί είναι πολύ μεγάλη. Η ένταση π.χ. του ήχου που προκαλεί ένα τζετ κατά την απογείωσή του είναι περίπου 10.000.000.000.000 φορές μεγαλύτερη από την ένταση Ιο (!). Για να γίνουν, λοιπόν, οι μετρήσεις και οι υπολογισμοί πιο βατοί και διαχειρίσιμοι και η αντίληψη που έχουμε για τις αλλαγές της έντασης του ήχου πιο ξεκάθαρη, κρίθηκε σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί η ημι-λογαριθμική κλίμακα των decibel.
Στην κλίμακα decibel η ένταση αναφοράς αντιστοιχεί σε 0dB (Προσοχή: Δεν σημαίνει ότι η ηχητική ένταση 0dB ισούται με μηδέν!).
Ένας ήχος με δεκαπλάσια ένταση θα αντιστοιχεί στα 10dB. Ένας ήχος με 100πλάσια ένταση θ’ αντιστοιχεί στα 20dB κ.ό.κ. Τα νούμερα αυτά προκύπτουν από τον τύπο:
ΙΒ = log (Ix / Io) ή ΙdB = 10log (Ix / Io) (1).

Έτσι, όταν έχουμε δεκαπλασιασμό της έντασης, τότε:
ΙdB = 10log (10Io/ Io) = 10 log (10) = 10x1 = 10dB.

Όταν έχουμε εκατονταπλασιασμό της έντασης, τότε:
ΙdB = 10log (100Io/ Io) = 10 log (100) = 10x2 = 20dB.

Οι λογάριθμοι είναι δεκαδικοί και η βάση τους παραλείπεται. Το 10 στη σχέση (1) μπήκε για να μετατρέψει τα bel σε decibel που βολεύουν περισσότερο, μια που η μονάδα bel είναι πολύ μεγάλη για ν’ αποδώσει συνήθεις διαφορές εντάσεων, όπως τις αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί.
Το decibel, λοιπόν, μετρά τον λόγο μεταξύ δύο εντάσεων και είναι αδιάστατο μέγεθος. Συνήθως η μικρότερη ένταση είναι η ένταση αναφοράς.
Εάν στη σχέση (1) βάλουμε Ιx = 2Ιο, διπλασιάσουμε δηλαδή την ένταση, τότε: ΙdB = 10log (2) = 10x0,3 = 3dB.


ΚΑΝΟΝΑΣ 1ος



Διπλασιασμός της ηχητικής έντασης οδηγεί σε ηχητική στάθμη μεγαλύτερη κατά 3dB. Πιο απλά, όταν η ηχητική ένταση (αντικειμενικό μέγεθος) διπλασιάζεται, το ανθρώπινο αυτί «εισπράττει» μια ηχητική στάθμη (ακουστότητα, αν προτιμάτε) αυξημένη κατά 3dB.
Γιατί ο διπλασιασμός της έντασης του ήχου δεν οδηγεί σε διπλασιασμό της ηχητικής στάθμης στο ανθρώπινο αυτί; Δεν είναι 100% ξεκάθαρο. Είναι προφανές όμως ότι η προσπίπτουσα ηχητική ενέργεια στο εσωτερικό του αυτιού δεν μεταδίδεται αναλογικά σαν νευρικό ερέθισμα στον εγκέφαλο. Όπως η συχνότητα του ήχου μεταφράζεται σε μια αντίληψη για το αν ο ήχος είναι οξύς ή βαρύς, έτσι και η ένταση του ήχου (αντικειμενικό μέγεθος) μεταφράζεται σε ακουστικό αίσθημα (υποκειμενικό γνώρισμα).


ΚΑΝΟΝΑΣ 2ος



Γίνεται η παραδοχή – με αρκετή προσέγγιση – ότι αύξηση της ηχητικής έντασης κατά 10dB οδηγεί σε διπλασιασμό της ηχητικής στάθμης. Συνεπώς:
Ηχητική ένταση x 10 φορές ηχητική στάθμη x 2 φορές.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
αν δεν κανω λαθος αυτη η κατηγορια ειναι για home cinema οχι υλικα δομησης κτηριων - καμμια σχεση με home cinema αν μιλαμε για cinema παμε αλλου σε πιο ειδικευμενενα υλικα για συγκεκριμενες συχνοτητες και συγκεκριμενες εαρμογες οχι μπετον - αρμε
 

Μηνύματα
801
Reaction score
8
Απάντηση: Re: ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

αν δεν κανω λαθος αυτη η κατηγορια ειναι για home cinema οχι υλικα δομησης κτηριων - καμμια σχεση με home cinema αν μιλαμε για cinema παμε αλλου σε πιο ειδικευμενενα υλικα για συγκεκριμενες συχνοτητες και συγκεκριμενες εαρμογες οχι μπετον - αρμε

Οχι δεν κανεις λαθος, απλα καπιοι ενδιαφερωνται να μαθουν καποιες βασικες αρχες.

αληθεια γυρο γυρο απο το Home Cinema τις υπαρχει αερας κοπανιστος? η τσιμεντο μηπως ?:happy_4:

Και επισεις εχει αναφερθει πολακις ο πετρομβαβακας εδω στο φορουμ!!!

Οσο για το καμισ σχεση διαβασε και κρινε αναλογος :crazy_3: :crazy_3:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
1 δεν ξερω τι δουλεια κανεις αλλα υπαρχουν και σοβαροι ανθρωποι εδω οπως αυτος που εκανε την μελετη στο μεγαρο μουσικης ,ηχου εννοηται και γνωριζουν πως να χειριστουν προγραμματα αξιολογησης χωρων και να προτινουν λυσεις .Εγω μετα απο την εν λογο μελετη τοποθετησα σε συγκεκριμενες θεσεις ηχοαποροφητικα της auralex τι εστι auralex ριξε μια ματια στο site της .Βασικα ελυσα τρομερα προβληματα στο χωρο μου αυτα τουλαχιστον δεν ειναι κοπανιστος αερας .Πραγματικα οι ανθρωποι εκει δεν εχουν τυχαια αυτη τη φημη .Ο πετροβαμβακας πραγματι δουλευει αλλα και καρκινιαζει αν ειναι free on air www.auralex.com εδω και χρονια βρηκα λυση ηχητικα αποδεκτη και εμφανισιακα- υγιεινα.
 


argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
κιαλλο κιαλλο δωζμου κιαλλο Λευτερης πανταζης
 

Attachments




Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Συγνώμη που επεμβαίνω...
Βγαίνει ο άνθρωπος και γράφει μερικά πράγματα. Μετά του τη λέμε, εμμέσως πλην σαφώς, ότι δεν είναι σοβαρός, λέμε τι βάλαμε εμείς, βάζουμε μερικές φωτογραφίες χωρίς εξήγηση και που δεν φαίνεται τίποτα και αρχίζουμε και τα "έλα αλεκοοοοοοο" και τα "κιαλλο δωζμου"...
Αντί να του πούμε ευχαριστώ, να διαφωνήσουμε μαζί του, να συμφωνήσουμε, να κάνουμε εποικοδομητική κριτική...
:mad_2:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
δεν ειπαμε οτι δεν ειναι σοβαρος αλοιμονο που το ειπα
ειπα οτι ειναι κτος τοπικ και χρονικ .Τοπικ λογο υλικων ,χρονικ γιατι υπαρχουν φρεσκα υγιεινα και πιο αποτελεσματικα υλικα κατα τα αλλα αλλος ειναι αυτος που ειρωνευεται σε αλλο τοπικ
δεν ειναι του δικου μου στυλ η ειρωνια
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Δηλαδή το "ελα αλεκοοοοοοοοοοοοοοο" ήταν σοβαρή απάντηση; wall_1
Οι μικρές φωτογραφίες από μόνιτορ υπολογιστή(!!!) προσέθεσαν κάτι στη συζήτηση; Μάθαμε κάτι από αυτές;
Καλό θα είναι να είμαστε προσεκτικοί, ιδίως στα νεότερα μέλη που δεν γνωρίζουν το χούι του καθενός.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
1το αλεκο ηταν γιατι δεν απαντησε
2 οι φωτο ειναι απο το site της auralex, και οι τελευταιες απο το δωματιο μου απλα να δει οτι χρηιμοποιουνται παρα πολυ στην αμερικη και οχι μονο. Και διαβαζοντας στο σαιτ .τη.ς auralex μαθαινεις και νεα πραγματα oxi γυρω γυρω μπετο
 

Μηνύματα
247
Reaction score
0
Ρε παιδια δεν μπορει να βρεθει ενας τροπος ωστε το Avsite να ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ τοπος μαθησης και ανταλλαγης αποψεων;
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
1
Προς το παρον παντως να σβηστουν τα ασχετα ποστ και να αφησουμε το παληκαρι να τελειωσει το αρθρο του γιατι ειναι ακρως ενδιαφερον...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Προς το παρον παντως να σβηστουν τα ασχετα ποστ και να αφησουμε το παληκαρι να τελειωσει το αρθρο του γιατι ειναι ακρως ενδιαφερον...
:bravo:
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Φίλε argi, καλά τα κορυφαία υλικά του στυλ της έτοιμης λύσης.

Καλοί επίσης και οι "σοβαροί" ανθρώποι που κάνουν μελέτες.

Δεν φτιάχουμε όλοι όμως Μέγαρα Μουσικής και σίγουρα δεν έχουμε όλοι τα πορτοφόλια η και το ψώνιο να δαπανήσουμε αναλόγως για την τέλεια λύση που θα προτείνει κάποιος επαγγελματίας.

Κάποιοι από εμάς θεωρούμε το Home Cinema σαν Hobby. Ακόμα και το φτιάξιμο του.

Προσωπικά βλέπω ότι οι πληροφορίες που παραθέτει είναι σχετικές σε μεγάλο βαθμό με το Home Cinema και δεν διαφέρουν και πολύ από τις μεθόδους που ακολουθούν πάρα πολλοί στο avsforum - Dedicated Theater Design & Construction. Δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε τους χομπίστες....
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
παρτε τζουρες
Argi, ωραίο το setup σου. Να το χαίρεσαι...:bravo:

Οι υπόλοιπες φωτογραφίες είναι όλες από το site της auralex.

Για εμάς τους υπόλοιπους που ακόμα δεν έχουμε λύσει το πρόβλημα μας, υπάρχουν και άλλες λύσεις και θέλουμε να μάθουμε χωρίς να τα σκάσουμε σε ένα "σοβαρό". Μήπως δεν είμαστε σοβαροί;

Οπως είπα και πιο πάνω, το avsforum στην Αμερική έχει πάμπολες πληροφορίες για παρόμοιες λύσεις με βασικά υλικά. Μήπως όλοι εκείνοι δεν είναι σοβαρoί;

Θα μπορούσε και το δικό μας φορουμ να είναι μια πηγή πληροφόρησης.....
εαν μόνο υπήρχε ενθάρυνση.


Διαφωνείς;

Τα σχόλια σου εκτός από άκομψα και προσβλητικά δεν βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

well αν τα σχολια μου τα θεωρεις ακομψα δικαιωμα σου αναφαιρετο ΑΛΛΑ μην μου δινουν καποιοι το δικαιωμα να γινομαι ακομψος με ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΝΑ
υλικα αυτο για σενα
δεν χρειαζεται να εχει αποιος μεγαλο πορτοφολι για να κανει κατι απλα το ρειχνει στους πετροβαμβακες και τα λεφτα που του μενουν τα τρωει σε ακτινοβολιες και καρκινοθεραπιες
και γω χομπιστας ειμαιδεν ειμαι ουτε calibrator ουτε space evaluator το χομπι μου κανω .Αλλα πρεπει να καταλαβουμε οτι αντι να κατσουμε να τρωμε ξηλο απλα φευγουμε ,η αλλιως την ψαχνουμε λιγο και οταν καποιος μας δειχνει κατι αν αντιδρουμε λαθος τον πρωτο που βλαπτουμε ειναι ο εαυτος μας .
η auralex εχει εξαιρετικες αναφορες στο site της για το πως μεταφερεται,
διαχεεται,μετατρεπεται ο ηχος ,σε ποιες συχνοτητες και ποιες ειναι οι λυσεις αυτο δυστυχως καποιοι δεν το βλεπουν και απλα πυροβολουν ασκοπα και αστοχα φιλικα αν και καποιοι δεν το καταλαβαινουν argi
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

τελος τα λεφτα που εσκασα ειναι τοσα λιγα που λογο δεοντολογιας απλα δεν αναφερω το ποσο + απο ενα σημειο και μετα αρχισα να μαθαινω-καταλαβαινω καλυτερα
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.086
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top