ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως ο συντάκτης εννοεί το αντίθετο από αυτό που έχει καταλάβει ο Θανάσης;
Kαι εγώ αυτό καταλαβαίνω...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Ποιός,ποιός,ποιός

λιγο αστοχο.
μαλλον αρκετοι λενε πολλα για τον m1.2 reference
βλεπε διαφορα βραβεια ( TAS golden ear 2009 κλπ
διαβαζοντας την επιστολη ξανα, δεν βλεπω να ισχυριζεται ο αντιπροσωπος οτι ειναι το καλυτερο πραγμα που εμφανιστηκε στον πλανητη...ρωταγε που χαθηκαν οι βαθμοι και εισεπραξε το tough luck.
επισης απο την αλλη στην απαντηση του ηχου υπηρχαν τα γλοιωδη "¨διαβιβαστε τα συγχαρητηρια στον κατασκευαστη... ευχαριστουμε που τιμησατε το εξωφυλλο..."

τωρα σαν καταναλωτης δινεις οπου θες 3 ,4 ,5 αστερακια και οπου νομιζεις τα 22 χιλιαρικα

η δικια μου ενσταση ηταν στο υφος του post του Bhutia και στην απαντηση του ηχου

με την ιδια αλαζονεια θα μιλαγαν στον lamm ?

τουλαχιστον αυτος στον τομεα του εφτασε κορυφη. εμεις?
Όταν τερματίζεις κορυφαίος στην κατηγορία σου,είναι κρίμα κι άδικο να παραπονιέσαι γιά πέντε εκατοστιαίες μονάδες που υπολείπονται του...θεϊκού άλλωστε.
Εάν λοιπόν ο Shushurin είναι ο...Θεός,τότε δε θα μιλούσα καθόλου.
Ούτε ο ίδιος όμως δε θα το αποδεχόταν ποτέ αυτό.
''...two men claim they're Jesus,one of them must be wrong...'' τραγουδούν οι Dire Straits στο ''Industrial Desease''
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

και οι δυο καλα καταλαβατε - τοδα γρηγορα σαν βαθμολογια που δεν ειναι
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.004
Reaction score
23.138
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Και δε μου λέτε ρε παιδιά; Συγγνώμη για την παρένθεση ε; Γιατί ο VTL πήρε εφτάρι με τα Duo; Δεν μπορεί να τα οδηγήσει, ή δεν ξέρει γερμανικά;
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

-
ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
Δεν εχω κανενα φοβο γιατι δεν πουλαω χαι εντ.



Έχω την εντύπωση ότι κάποτε πούλαγες. (διόρθωσε με)
Δεν ήσουν αντιπρόσωπος αλλά πούλαγες. (επαναλαμβάνω, διόρθωσε με)

Και ξέρεις, καμιά φορά αυτοί που πουλάνε, είναι ή γίνονται πιο φανατικοί έμποροι-πωλητές από τους αντιπροσώπους.
(δεν εννοώ εσένα. Απλώς επισημαίνω τι μπορεί να γίνει ή τι γίνεται…)
Υπάρχουν πλείστα παραδείγματα… Ας μη το αναλύσουμε…

Όσο για μένα, θα έπρεπε να είχες ακούσει κάτι…
(πως είμαι και γιατί είμαι 'αντιπρόσωπος')




1. Θέλω να ευχαριστήσω (πραγματικά) τον Κώστα τον Κόγια που επισήμανε το τι εννοεί ο Paul Bolin.
2. Για τον Bhutia (σε αυτό το forum) θα πω ότι: κάνεις μεγάλο λάθος. και δεν θα έπρεπε. Είχα την εντύπωση ότι -γενικά- καταλαβαίνεις. Τα πράγματα πάντως δεν είναι -μάλλον- τόσο απλά.*
3. Τέλος, να ευχαριστήσω εκ μέρους της ...Δ/νσης του Ήχου :) :) τον Bhutia, τον thanasis k. και τον ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ για την συμβολή τους στην κατανόηση του 'πως βαθμολογούμε'.



[Δεν φοβάμαι τίποτα και αν θέλω δεν αφήνω να πέσει τίποτα κάτω. Απλώς πρέπει να πάω να σπίτι να κοιμηθώ.]
-
 

Μηνύματα
68
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

να σας απαντησω λοιπον γιατι ο ενισχυτης σας μαλλον υπερτιμηθηκε, οπως σχεδον ολα τα μηχανηματα που παρουσιαζει ο ηχος αλλωστε και δεν αδικηθηκε με την βαθμολογια που του εδωσε ο ηχος με το 4,95.
Ελπιζω να θεωρειται το stereophile αρκετα εγκτρο μιας και εκφραζεται με πολυ καλα λογια για τον ενισχυτη σας. Στο τεστ του Lamm Industries M1.2 Reference monoblockμιας και τον αναφερει ο φιλος παραπανω, που εγραψε ο Paul Bolin τον Φεβρουαριο του 2005 αναφερεται

But if dynamics could be measured on a 1–100 scale, the Lamm was just as good at making clear the difference between 35 and 36 or 81 and 82 as it was at contrasting 40 and 60.

Καταλαβατε γιατι δεν αξιζε οχι μονον το 5, αλλα ουτε και το 4,95 του ηχου;

καταλαβα οτι δεν διαβαζεις προσεκτικα.

το ιδιο προσεκτικα ακουσες τα m1.2?
 

Μηνύματα
68
Reaction score
0
Re: Ποιός,ποιός,ποιός

Όταν τερματίζεις κορυφαίος στην κατηγορία σου,είναι κρίμα κι άδικο να παραπονιέσαι γιά πέντε εκατοστιαίες μονάδες που υπολείπονται του...θεϊκού άλλωστε.
Εάν λοιπόν ο Shushurin είναι ο...Θεός,τότε δε θα μιλούσα καθόλου.
Ούτε ο ίδιος όμως δε θα το αποδεχόταν ποτέ αυτό.
''...two men claim they're Jesus,one of them must be wrong...'' τραγουδούν οι Dire Straits στο ''Industrial Desease''
τελικα ποιες ειναι οι πολωνεζες?
το αρχικο Post ειρωνευοταν ποιον ?


κατανοω να ειρωνευεσαι τους κατοχους των μηχανηματων ως status symbol seekers " να δες τι ακριβο hi fi εχω"

αλλα οχι τον σχεδιαστη που εχει φαει 50 χρονια σε αυτη τη δουλεια
οχι τον παλαβο παθιασμενο αντιπροσωπο που χωνει λεφτα του να τα φερει εδω να τα ακουσουμε

με μεγαλη ευκολια χλευαζουμε και απαξιωνουμε την δουλεια των αλλων.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

παμε ενα ενα

Και δε μου λέτε ρε παιδιά; Συγγνώμη για την παρένθεση ε; Γιατί ο VTL πήρε εφτάρι με τα Duo; Δεν μπορεί να τα οδηγήσει, ή δεν ξέρει γερμανικά;
συμφωνα παντα με το περιοδικο ο ηχος τους με τον VTL εγινε πολυ επιθετικος και προβολικος - πιθανον λογω της υπερβολικης ισχυος του.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Δεν έχω ιδέα για ποια επιστολή μιλάτε (δεν έχω στα χέρια μου τον Ήχο) όμως θέλω να αναφέρω ότι ο κ. Φουάσης μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ως αντιπρόσωπος/επαγγελματίας αλλά και ως άνθρωπος.

Δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά βέβαια και κρίνω καθαρά από τη συμμετοχή του στα διάφορα forums αλλά θεωρώ ότι αυτό, αν μη τι άλλο, αρκεί για να ξεχωρίσεις τους μετριοπαθείς από τους ψωνισμένους.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

-




Έχω την εντύπωση ότι κάποτε πούλαγες. (διόρθωσε με)
Δεν ήσουν αντιπρόσωπος αλλά πούλαγες. (επαναλαμβάνω, διόρθωσε με)

Και ξέρεις, καμιά φορά αυτοί που πουλάνε, είναι ή γίνονται πιο φανατικοί έμποροι-πωλητές από τους αντιπροσώπους.
(δεν εννοώ εσένα. Απλώς επισημαίνω τι μπορεί να γίνει ή τι γίνεται…)
Υπάρχουν πλείστα παραδείγματα… Ας μη το αναλύσουμε…

Όσο για μένα, θα έπρεπε να είχες ακούσει κάτι…
(πως είμαι και γιατί είμαι 'αντιπρόσωπος')


-
Nαι, πουλουσα , αλλα με τον δικο μου τροπο.
Οι δασκαλοι που ειχα, Mike K και Νικος Κακαδελης,δεν θα μου επετρεπαν ποτε να γινω φανατικος.

Ομολογω πως δεν ξερω πως και γιατι εισαι αντιπροσωπος.
Αν θες , βοηθησε με λιγο.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

καταλαβα οτι δεν διαβαζεις προσεκτικα.

το ιδιο προσεκτικα ακουσες τα m1.2?
δεν χρειαστηκε να τα ακουσω, γιατι τα βατς τους ειναι πολυ λιγα για τα ηχεια μου

εσυ ομως που διαβαζεις και ακους προσεκτικα, για εξηγησε μου και τα παρακατω για τα συγκεκριμενα ενισχυτικα

Soundstage

If being an audiophile is about the music for you (sadly, there are plenty of audiophiles for whom it is not), the Lamm M1.2 Reference amps are a smart choice.

για τους there are plenty of audiophiles for whom it is not τι βαθμολογια παιρνει ο ενισχυτης; η θα πρεπει να τους αλλαξουμε την ιδεα για το πως θα ακουν για να παρει 5 ο ενισχυτης;

positive-feedback

If you are an unabashed romantic, prone to nostalgia and more interested in feeling than thinking, perhaps the M1.2 is not your best choice.

From this last bit of text, most readers would probably begin to infer that I found the M1.2s a bit clinical in presentation, and frankly I did.

Actually, the sonic differences between these extraordinary amplifiers are not as pronounced as I originally experienced. The Lamms are not as analytical and the BAT is not so romantic

για εξηγησε μου γιατι διαβαζω βιαστικα για ποιους δεν κανει ο LAMM στην πρωτη παραγραφο;

στην δευτερη παραγραφο αναφερει οτι ο ενισχυτης ειναι κλινικος στην παρουσια του η παλι καταλαβα λαθος στην βιασυνη μου;

και στην τριτη παραγραφο αναφερει οτι ειναι λιγοτερο αναλυτικος η εννοει κατι αλλο;

Οποτε για πες μου ποια ειναι παλι η γνωμη σου για τα 5αρια στην βαθμολογια; και αν εξακολουθεις να το πιστευεις τι γνωμη εχεις για αυτους που πιστευουν τα παραπανω για τον ενισχυτη θα του βαζαν πενταρι η μαλλον να στο πω διαφορετικα αν εβλεπαν το απολυτο 5αρικαι τον αγοραζαν ποια θα ηταν η γνωμη τους για τον ριβιουερ και τον ιδιο τον LAMM;

και ατα παραπανω ισχυουν για ολους τους ενισχυτες και για ολες τις συσκευες ηχητικης αναπαραγωγης στον κοσμο.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Δεν έχω ιδέα για ποια επιστολή μιλάτε (δεν έχω στα χέρια μου τον Ήχο) όμως θέλω να αναφέρω ότι ο κ. Φουάσης μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ως αντιπρόσωπος/επαγγελματίας αλλά και ως άνθρωπος.

Δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά βέβαια και κρίνω καθαρά από τη συμμετοχή του στα διάφορα forums αλλά θεωρώ ότι αυτό, αν μη τι άλλο, αρκεί για να ξεχωρίσεις τους μετριοπαθείς από τους ψωνισμένους.
Κωστα τα γραφομμενα μου δεν αφορουν ουτε τον συγκεκρημενο αντιπροσωπο ουτε την συγκεκριμενη εταιριαμ αφορουν ολες - μα ολες τις συσκευες αναπαραγωγης, που κανεις δεν μπορει να ισχυριστει την τελειοτητα τους, ωστε να χαρακτηριστουν ως η απολυτη κορυφη - αριστα. Τουλαχιστον εως σημερα δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου τετοια συσκευη.
και να σου πω και κατι αλλο και μια τετοια συσκευη να κατασκευαστει καποτε, παλι δεν θα ειναι αποδεκτη απο ολους, οσο τα μουσικα γουστα απο ακροατη σε ακροατη διαφερουν απο ελαχιστα εως παρασαγγας . Παντα θα υπαρχει μια μεριδα που δεν θα ικανοποιειται απο τον ηχο της εκαστοτε συσκευης.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Κωστα τα γραφομμενα μου δεν αφορουν ουτε τον συγκεκρημενο αντιπροσωπο ουτε την συγκεκριμενη εταιριαμ αφορουν ολες - μα ολες τις συσκευες αναπαραγωγης, που κανεις δεν μπορει να ισχυριστει την τελειοτητα τους, ωστε να χαρακτηριστουν ως η απολυτη κορυφη - αριστα. Τουλαχιστον εως σημερα δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου τετοια συσκευη.
και να σου πω και κατι αλλο και μια τετοια συσκευη να κατασκευαστει καποτε, παλι δεν θα ειναι αποδεκτη απο ολους, οσο τα μουσικα γουστα απο ακροατη σε ακροατη διαφερουν απο ελαχιστα εως παρασαγγας . Παντα θα υπαρχει μια μεριδα που δεν θα ικανοποιειται απο τον ηχο της εκαστοτε συσκευης.
Εννοείται πως δε διαφωνούμε στα περί τέλειας συσκευής.

Απλά, ξαναλέω χωρίς να έχω διαβάσει το κείμενο που λέτε, μου φαίνεται περίεργο ο ΜΦ να έγραψε κάπου ότι το μηχάνημα που αντιπροσωπεύει είναι τέλειο... Δεν κολλάει με το προφίλ που είχα φτιάξει στο μυαλό μου για εκείνον. Να μου λέγατε για κάποιους άλλους θα το δεχόμουν αμέσως (μη λέμε ονόματα τώρα - είναι και η ώρα περιασμένη), αλλά ο ΜΦ; Ελπίζω να μην πέφτω τόσο έξω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Εφιάλτης στην κουζίνα

-
ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
Δεν εχω κανενα φοβο γιατι δεν πουλαω χαι εντ.



Έχω την εντύπωση ότι κάποτε πούλαγες. (διόρθωσε με)
Δεν ήσουν αντιπρόσωπος αλλά πούλαγες. (επαναλαμβάνω, διόρθωσε με)

Και ξέρεις, καμιά φορά αυτοί που πουλάνε, είναι ή γίνονται πιο φανατικοί έμποροι-πωλητές από τους αντιπροσώπους.
(δεν εννοώ εσένα. Απλώς επισημαίνω τι μπορεί να γίνει ή τι γίνεται…)
Υπάρχουν πλείστα παραδείγματα… Ας μη το αναλύσουμε…

Όσο για μένα, θα έπρεπε να είχες ακούσει κάτι…
(πως είμαι και γιατί είμαι 'αντιπρόσωπος')




1. Θέλω να ευχαριστήσω (πραγματικά) τον Κώστα τον Κόγια που επισήμανε το τι εννοεί ο Paul Bolin.
2. Για τον Bhutia (σε αυτό το forum) θα πω ότι: κάνεις μεγάλο λάθος. και δεν θα έπρεπε. Είχα την εντύπωση ότι -γενικά- καταλαβαίνεις. Τα πράγματα πάντως δεν είναι -μάλλον- τόσο απλά.*
3. Τέλος, να ευχαριστήσω εκ μέρους της ...Δ/νσης του Ήχου :) :) τον Bhutia, τον thanasis k. και τον ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ για την συμβολή τους στην κατανόηση του 'πως βαθμολογούμε'.



[Δεν φοβάμαι τίποτα και αν θέλω δεν αφήνω να πέσει τίποτα κάτω. Απλώς πρέπει να πάω να σπίτι να κοιμηθώ.]
-
Aγαπητέ κύριε Φουάση,
Όπως είπε ο Ελύτης σε μιά αποστροφή του,όσο περισσότερο μεγαλώνω γνωρίζοντας τούτο τον κόσμο τόσο λιγότερο τον μαθαίνω,συνεπώς τα λάθη είναι ανθρώπινα.
Θα θελα κι εγώ να σας ευχαριστήσω αλλά δεν έχετε κατανοήσει ότι εν τέλει το πιό ποθητό αντικείμενο είναι αυτό που εμπεριέχει την απειροελάχιστη...ατέλεια.
Δεν ανήκω στο περιοδικό και σίγουρα θα μπορούσα να πάρω το μηχάνημά σας με κλειστά μάτια υπό τους ήχους της Chavela Vargas να τραγουδά 'Paloma Negra'.
Να στε σίγουρος πως όποιος δε θα το έπαιρνε,θα χει ατέλεια στην τσέπη του που θα υπολείπεται στα...χρηματικά εκατοστά.
Τα πραγματικά ευχαριστήρια αξίζουν στον κατασκευαστή,οπότε δε χρειάζεται να τα ξοδεύετε απλόχερα σε μας.
'Don't let the stars get in your eyes,don't let the moon break your heart...'τραγουδά ο Dean Martin
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Απάντηση: Re:Όταν κάτι καίγεται,κάτι σίγουρα ψήνεται

τελικα ποιες ειναι οι πολωνεζες?
το αρχικο Post ειρωνευοταν ποιον ?


κατανοω να ειρωνευεσαι τους κατοχους των μηχανηματων ως status symbol seekers " να δες τι ακριβο hi fi εχω"

αλλα οχι τον σχεδιαστη που εχει φαει 50 χρονια σε αυτη τη δουλεια
οχι τον παλαβο παθιασμενο αντιπροσωπο που χωνει λεφτα του να τα φερει εδω να τα ακουσουμε

με μεγαλη ευκολια χλευαζουμε και απαξιωνουμε την δουλεια των
αλλων.
Το χιούμορ με δόσεις (αυτο)σαρκασμού είναι το αλάτι της ζωής,αρκεί να μην πάσχουμε από...υπέρταση
Μένει τώρα το πιπέρι
(Με τη συνοδεία πάντα του κατάλληλου...κιάντι:137:)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.004
Reaction score
23.138
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Πάντως, πολύ χρήσιμη αυτή η παρέκκλιση του θέματος. Βάζεις τα δυνατά σου, φτιάχνεις ένα εξαιρετικό προϊόν, και η εμπορική τύχη του κρέμεται απ' τ' αρχίδια του πρώτου τυχόντα που τον έκαναν ρηβιούερ. Είναι πραγματικά απίστευτο πόση σημασία δίνει τελικά ο κόσμος στην παρέλαση της "βαθμολογίας" κάθε περιοδικού. Δεκάδες χιλιάδων ευρώ φεύγουν από την τσέπη ευπίστων ανθρώπων, που δεν έχουν καμιά διάθεση να μάθουν πέντε απλά πράγματα, να εμβαθύνουν λίγο παραπάνω στο χόμπυ τους, παρά μόνον τους ενδιαφέρει να αισθάνονται "εντάξει", επειδή επέλεξαν κάτι που τυγχάνει της έγκρισης του κάθε αυτόκλητου ρηβιούερ, που συνήθως είναι ανεπαρκής.

Δεκάδες άνθρωποι, άσχετοι με το αντικείμενο, που καθένας κοιτάει τί θα γράψει ο άλλος για να διαφοροποιήσει την άποψή του, λίγο όμως, μιας και τυχόν αντίρροπη διαφωνία θα μπορούσε να ξυπνήσει τα πρόβατα που κάθε μήνα πληρώνουν, και αντί να διαβάσουν πέντε σταράτες κουβέντες, διαβάζουν παραληρήματα για κλινικότητες και prat εν των μέσω πλούσιας εικονογράφησης, τύπου "φάτε μάτια ψάρια".

Κατάντια...
 

Μηνύματα
109
Reaction score
0
Ιδου και ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα μεγάλα περιοδικά

ΙNTRODUCTION
The biggest disappointment I have had with the "audio world" in general is with the magazines, particularly what was once called "the underground press". No other group; the manufacturers, retailers, or distributors, has let the average audiophile down as much as them.The behavior of the audio press, during the last 20 years or so, is the worst "breach of trust" in our hobby/industry since it started more than 50 years ago. There is so much to criticize that I have had a difficult time even knowing where to begin, so I'll start with a discussion of the most famous audio magazine, and the largest in circulation, Stereophile.After that, I will focus on other magazines, some well known and some obscure, plus various other subjects and issues concerning publishing an audio magazine today. Special attention will be given to the "reviewers", who perform the most important function that the magazines are supposed to provide.I will continue to edit and add material to this file as time and circumstances permit.
STEREOPHILE
There is always an inverse proportion between the number of persons a reporter reaches and the amount he can say. The larger the audience the more inoffensive and inconclusive the article must be." -Timothy CrouseStereophile was the first "underground" audio magazine. Its existence even coined the term. It was started by maverick audio reviewer J. Gordon Holt. His efforts spawned other magazines, and set the standard for honest reporting. Eventually, after many years of struggle, he sold the magazine to Larry Archibald. A few years after that, Archibald replaced Holt as the editor. That job went to his new junior partner, John Atkinson. The magazine has never been the same since.Stereophile is now basically a commercial marketing engine for established brands, and those rare new brands which can afford an extravagant marketing (advertising) budget, meaning hundreds of thousands of dollars. The only other audio companies they mention favorably are small companies whose owners are friends, or have some sort of "relationship", with the senior writers or the editor himself. Everyone else is "out", especially small, newly formed, innovative manufacturers who are perceived as a threat to any of the companies previously mentioned.The "reviews" in Stereophile are rarely direct, with a definitive, unambiguous conclusion. Readers are forced to "read between the lines" in some vain hope that they can actually decipher the reviewer's true experiences, thoughts and feelings. Sonic downsides and compromises are rarely stated in frank and detailed terms. The finest and most valuable reviews, in any field of human endeavor, are enlightening, challenging and, in many instances, controversial. I can't remember the last time that ANY review in Stereophile could be honestly characterized in such terms.Stereophile's original allegiance has now been fundamentaly altered. What used to be a magazine whose main goal was "to inform" its readership, has now changed to a magazine whose main goal is "To Sell" its readership on the latest, most fashionable components, regardless of their true and relative merit. Their readers have been reduced to a simple statistic used for calculating advertising revenues.To that end, they are increasingly less critical of components as their selling prices increase. If their readers' interests were their true first priority, as they continually claim, they would be increasingly more critical as the prices rise. In effect, they've now transformered themselves from being tough industry critics into pandering industry cheerleaders.Their Recommended Components List reflects this new reality, with almost every component they review now earning this once prestiguous achievement. It is the equivalent of every professional sports team making the playoffs.If that wasn't bad enough, there are now more recommendations described as "Class A", meaning "the best available", than as "Class C", which is "the best for the money". This is, of course, logically impossible in the real world. It is analogous to having more Generals than Sergeants within the Army.The section below within this file, which I termed "The Rules", was mainly, though not exclusively, inspired by the disheartening conduct and practices of this magazine.I've written extensively about Stereophile within the Reviewing the Reviewers. It is highly detailed and includes some relevant examples of the continuing degeneration and blatant commercialization of the magazine.
THE ABSOLUTE SOUND
The Absolute Sound has also seriously deteriorated. Here's one simple example: In issue # 114, they 'reviewed' the VPI Aries Turntable with the JMW tonearm, with a total cost of $ 4,995, and the Jadis 845 triode amplifiers.What did they compare the VPI Aries with? The Rega Planar 3 at $ 695. (Yes, I'm serious.) Guess which was better? It's safe to say that no one (in the audio business) was upset at the result of such a comparison. More important, no prospective purchaser, of either turntable/arm combination, was enlightened about its relative audio performance and value. Then there was the $20,000 Jadis 845. This should be thought of as an all-out design at that price. What did they compare the Jadis with? Their "references" were a VTL KT-90 push-pull amplifier and an original, stock, Dynaco Stereo 70! The price of both of these amplifiers, combined, is not much more than the sales tax on the Jadis, and neither is single-ended, as is the Jadis.What really hurts is that TAS had been the finest audiophile magazine for more than two decades. It set the standard for complete and reliable reporting, not only the components, but also for seeking out the music itself. It started going downhill in the early to mid-eighties, after the "no advertising" policy was changed and it escalated after The Perfect Vision was started. There were politics and cronyism from virtually the beginning, but TAS always seemed to transcend them in the long run, and they had "continuity", a rare virtue.Now, they are just a ghost of themselves, with new owners and format, without a direction, and with no idea where the audio pulse lies. The two junk 'reviews' discussed above couldn't have been published in TAS's prime years. Now they are routine. The two main writers, Harry Pearson and Jonathan Valin, change their "reference" components almost ever issue. Worst of all- The "reviewers" even appear to be engaged in a decadent contest of who can spend (actually waste) the most amount of (other peoples') money on a system. Valin, through a "close friend", was even caught cutting a 17 meter pair of (expensive and unpaid for) Nordost interconnects into (17) 1 meter pairs, and then selling them on Audiogon. Since Valin can still "sell", nothing happened to him.There are also some critical essays concerning The Absolute Sound within Reviewing the Reviewers. It includes details of the continuing degeneration and blatant commercialization of the magazine.
ΤHE PURPOSE OF AUDIO REVIEWS INTRODUCTION
Much of the above criticism has no true perspective without acknowledging what audio reviews are actually supposed to achieve. What is their purpose, and what is required to achieve that purpose?Their primary purpose is to inform the reader whether or not the component being reviewed is one he or she should be interested in purchasing, now or in the future. There are many factors that must be taken into consideration before making an audio investment, and they should all be addressed in the review. This cannot be done unless: The reviewer views and writes everything from a prospective consumer's viewpoint. Since every reviewer was once an audio consumer, this shouldn't be that difficult, especially at the beginning of the reviewer's career.The fact that this perspective is now rare is a damning indictment of the current audio press, and the main reason why this section of the web site exists.
THE FIRST REQUIREMENT-SONIC DESCRIPTION
The first element of an audio review is obvious; a description of the component's sound, and how it effects music reproduction. This is admittedly difficult, because the sound of the component must now be isolated within a system that is highly imperfect, and with software that is also flawed. However, with extensive experience, any audiophile should be able to hear what the component does within their system, and later verify it in other systems if necessary. (Any reader who feels this is beyond their capabilities, shouldn't be involved with this hobby.)In many, if not most, cases, a second opinion can be invaluable, especially if the reviewer is having difficulty with a particular aspect of the component, either its sonics or compatibility. The ability to describe the particular characteristics of the component, in a manner which other audiophiles can understand, is another required talent.
THE NEXT REQUIREMENT-COMPARISONS AND PREFERENCES
The next requirement of the reviewer is to make comparisons of the component under review with other, competing models, and if relevant, to some sort of "reference(s)", new and/or used. The most important comparisons are with models within the same general price point. The competing models should normally be the current, established "standard(s)" within that price point, and not "the also-rans". Discontinued models, which provided superior performance to even the current models, may also be used as standards.Comparisons with units costing far more or far less are mostly useless. The rare exception would be if the component's performance was so phenomenal that it required some comparisons with more formidable units, just for the sake of sonic perspective. The comparisons should be thorough, and when finished;The reader should be unambiguously informed of which unit the reviewer prefers, and why.The reader should also be made aware of what it would cost to make the next significant leap in performance, and the exact nature of the improvements. This could be very important to the reader who still hasn't made up his mind concerning his ultimate price-point and wants to know all of his options beforehand.
THE REVIEWER'S CREDIBILITY
All the reviewer's sonic descriptions and opinions are worthless unless he/she has real credibility. This takes time of course. The reviewer, at a minimum, must pull no punches and be open and honest as to his own sonic preferences. Then he must demonstrate consistency with those preferences and have continuity from review to review. The end result of all this will be an evolving learning curve and a description of continual audible enhancements that can be shared with his readers.'Reviewers' who are all over the place (transistor & tube, dynamic & dipole), are totally useless. In effect, they are starting from scratch every month, making everything they wrote in the past irrelevant. At best, such 'reviewers' are confused, indecisive and immature. In reality, they are usually afraid of making a commitment in public print because they will upset someone in the audio business, so they avoid the tough choices at all costs.All the real audiophiles I know eventually choose a certain direction and don't keep backtracking, because it's too impractical and also inconsistent with their past choices, inclinations and basic nature.
OTHER RESPONSIBILITIES
The reviewer also has other responsibilities. The reader must be informed of any incompatibility problems, either for the present or future, and whether the unit is well made or not for the price, including the quality of the parts, especially those that may wear out.For most readers, the bottom line is whether or not the component offers true and honest value, not only in sound, but in build quality and intelligent design. In an ever changing audio world, this is the best guarantee in the long run for listening satisfaction and receiving a fair price when it's time to trade up.
CONCLUSIONS
THE CURRENT SITUATION
For years now, I have been hearing about another audio manufacturer, magazine or retail store in financial trouble if not going into bankruptcy. I can't help but think that the long-term effects of the problems described above are finally coming to fruition. You can create an artificial demand for mediocre products (in any business) for only so long. The real tragedy is that some of the creators of the more exceptional components (like Counterpoint) have been caught up in the financial carnage, since no real distinctions of true quality were ever made.When everything is "highly recommended", and dozens of products are "the best", then there isn't a "best" any more. Just as vulgar, four-letter words lose their impact when used repeatedly, so do words such as "great" and "awesome" etc. What happens then is inevitable; the truly exceptional components aren't recognized as such and the mediocre are elevated. There is no longer any incentive to create something truly special other than personal satisfaction. Most creative people need more than that, and I'm not just talking about making money.The audio customer has also become disenchanted. Because of his lack of trust, he no longer has any true standards to aim for and feel really passionate about, even if he can't afford them at the time.
THE MAGAZINES' ROLE
Magazines have been an absolutely indispensable part of the audio world, which also includes the manufacturers, distributors, retailers and consumers. They're supposed to be in the middle, as honest communicators and arbiters. Instead, they have routinely abused the trust they earned from the past by cynically exploiting their readers' innocence, ignorance and laziness.
THE READERS' RESPONSIBILITY
Readers and consumers must not be left "off the hook" either, because it is the readers themselves that have allowed all of the above to happen. How? As long as the readers keep subscribing to the magazines that follow "The Rules", and purchase the components they "recommend", the magazines will have no incentive to change. The bottom line is simple:It was the readers' own insecurities and lack of personal effort to even verify what was written, which created both the power vacuum and the subsequent environment that the magazines could (and still can) not resist exploiting. Ironically;The power that corrupted the magazines actually originated from their own exploited readers.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

.....
...
Είναι πραγματικά απίστευτο πόση σημασία δίνει τελικά ο κόσμος στην παρέλαση της "βαθμολογίας" κάθε περιοδικού....
Είναι πράγματι εντυπωσιακό !

Πόσο μάλλον όταν χαρακτηρίζονται μηχανήματα "τέλεια" (από οποιοδήποτε) και όχι "κατάλληλα".
Λες και το τέλειο -πέρα από το αν μπορεί να κατασκευαστεί- θα είναι τέτοιο για όλους(ακροατές) και όλα(συστήματα).

Αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να ορίσει το "τέλειο" (χωρίς να χρησιμοποιήσει εταιρεία), θα ήθελα πολύ, να το μάθω.
 

Μηνύματα
460
Reaction score
200
Απάντηση: ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ MAIOΣ 2009

Παντος το συγκεκριμενο περιοδικο τολμα και βαθμολογει π.χ ενα ενισχυτη η ενα ηχειο των τριων χιλιαδων το ιδιο η και περισσοτερο απο αλλο μηχανημα π.χ των εξι χιλιαδων. Αυτο για μενα ειναι τολμη. Μπορει η βαθμολογια να ειναι και λαθος αλλα τολμα και βαθμολογει.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Ναι, όπως είχε τολμήσει να βαθμολογήσει υψηλά τον Scout του συγχωρεμένου του Σπέρτου...
Μετά βέβαια τον είχε στη λίστα σταθερά στην ακριβότερη κατηγορία τιμής από αυτή έπρεπε να είναι βάση της τιμής αγοράς του, ώστε να "χάνεται" η καλή βαθμολογία ανάμεσα σε ακριβότερα μηχανάκια (το κατά πόσο έπαιζαν αυτά καλύτερα ας το αφήοουμε για άλλη συζήτηση).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.095
Μηνύματα
3.040.935
Members
38.528
Νεότερο μέλος
Nikos67
Top