Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

D

Deleted member 35

Guest
Και 180kw και 5g. Θα μας τρελάνεις στη ραδιενέργεια.

Πολύ καλό και θετικό βήμα. Μακάρι και αλλού. Έστω και 50ρηδες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Από την εφαρμογή της nrg φαίνεται ο 180-αρης

Screenshot_20220319_105331_com.driivz.nrg.jpg


Και στην περιγραφή (όχι πάνω στη φώτο) φαίνεται και στο plugshare

Screenshot_20220319_105420_com.xatori.Plugshare.jpg


Έβγαλαν τον 50-αρη για να τον βάλουν αλλού (χαζομάρα) και έβαλαν 180-αρη.

Θα συνεχίσει αυτή η δουλειά, οι 50-αρηδες είναι για μέσα στην πόλη ή για κάνα απομακρυσμενο χωριό χιονοδρομικο κλπ

Άλλος ένας 180-αρης να μπει στα ΣΕΑ Νίκαιας, εκεί στη Λάρισα, και το ταξίδι Θεσσαλονίκη Αθήνα θα γίνεται πλέον χωρίς ταλαιπωρία αναμονής σε 50-αρηδες..

Που θα πάει, θα γίνουν κι αυτά.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Στο 2021 υπήρξε υπερδιπλασιασμος

FB_IMG_1647682243071.jpg


Η ζήτηση για το 2022 μπορούσε να οδηγήσει ανέτως σε άλλον ένα υπερδιπλασιασμο (20+ μύρια πωλήσεων ev) αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί γιατί υπάρχει (για πολλούς λόγους) τρομερό bottleneck στην παραγωγή, πολλές φίρμες έχουν ήδη πουλήσει όλη την (μικρή τους) παραγωγή του 2022 και μπαίνουν ήδη μέσα στην παραγωγή του 2023.

Δηλαδή, δεν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα ev (και δε θα υπάρξουν για το 22 και πιθανώς το 23) για να καλύψουν την ζήτηση.

Εις αναμονή νέων εργοστασίων..

Δηλαδή, δε φτάνουν για όλους.

Δηλαδή, πάρτε θερμικά. Αμάν πχια. Αφήστε σε μας τα λίγα διαθέσιμα ηλεκτρικά..

Αντε, έχει κι επιδότηση, ποιος τη χάρη σας.

received_445689830672147.jpeg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
58*0,62= 36 euros για ποσα χιλιομετρα;
500 μέσα στην πόλη, 350 σε Θεσσαλονίκη Βόλο.

Υπολόγισε όμως πως μέσα στην πόλη η φόρτιση γίνεται στο σπίτι με 10-11 λεπτά την kWh, και ότι με την ίδια χρέωση ξεκινάς φορτωμένος 100% για ταξίδι.

Με φόρτιση στο σπίτι 58*0.11=6,38€


(το 0.11 βγαίνει με νυχτερινό στα 0.07 χωρίς ρήτρες)

Επίσης μέσα στην πόλη υπάρχουν κάποιοι δωρεάν φορτιστές. Ομοίως σε ταξίδια, διάφορα σημεία θα σου δώσουν τζάμπα ρεύμα. Φίλος ξεκίνησε ταξίδι με την μπαταρία στο 60% από το σπίτι, έφτασε με 10%, εκεί φορτισε δωρεάν στο ξενοδοχείο που έμενε, και αφού έκανε δωρεάν ένα σωρό βόλτες, όταν έφτασε σπίτι ήταν η μπαταρία στο 70% με δωρεάν όλες τις ενδιάμεσες. 🤣😂😜


ΥΓ. Οι τεσλακηδες είναι με δωρεάν φόρτιση ως τώρα στην Ελλάδα.

ΥΓ. 2. Για τη χρέωση 0.62 που βλέπεις, αναμένονται μέτρα από σδουκου. Σαφώς ο ανταγωνισμός σε κάποια στιγμή θα δώσει χαμηλότερες τιμές, αλλά έχουμε λάβει διαβεβαίωση από το υπουργείο απευθείας πως θα υπάρξουν άμεσα μέτρα για μείωση αυτών των τιμών, ξεκινώντας από την αλλαγή του ΦΠΑ από 24% σε 6%.
Οπότε ένα σχεδόν 20% κάτω θα έρθει σύντομα, από 0.62 θα πάει ~0.5.





------------

Όπως και να'χει, προσωπικά "γεμίζω" με ~6,5€ στο σπίτι, και με αυτά τα λεφτά, βγάζει χονδρικά 400-450 χλμ (αναλόγως εποχής) στη μικτή διαδρομή που κάνω καθημερινά όλο το χρόνο και γράφω καμιά 30-αρια χιλιάδες χιλιόμετρα.

Μέσο κόστος δηλαδή, περί το 1,5€ στα 100χλμ, για την καθημερινότητα, όλο το χρόνο, και για τις εξορμήσεις των σβκ, που θα είναι εδώ στα πέριξ (Χαλκιδική, λίμνη Κερκίνης, Μεθώνη, Πολύγυρο, κλπ, χωρίς φόρτιση).

Τώρα στα 2-3 ταξίδια το χρόνο που θα βάλω ρεύμα στα ΣΕΑ, πρακτικά όσο και να χρεώνουν, για μας που είμαστε οδηγοί καθημερινά στην πόλη, δεν αλλάζει το μέσο κόστος στο έτος, και πρόσθεσε πως δωρεάν φορτίσεις βγαίνουν αρκετές. 😎

Κερασάκι στην τούρτα, τα μηδενικά έξοδα συντήρησης, δωρεάν στάθμευση στην πόλη, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, χωρίς φορολόγηση γενικά, και επιδότηση στην αγορά, υπεραποσβεση κλπ.
 
Last edited:

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
36 ευρω για 350 χλμ δηλαδη 10 ευρω στα 100 δηλαδη 5 λιτρα βενζινη. Καλα τα λεω; Παλι βγαινει φτηνοτερα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.172
Reaction score
40.536
Βαλε και τη διαφορά στην τιμή -χωρις φυσικα την επιδοτηση, γιατί και αυτη καποιος την πληρωνει- υπολογισε και μια 5ετη, πες, αποσβεση για τη διαφορα αυτη επιμερισμενη στο αριθμό χιλιομετρων που διανυεις στην 5ετια, και εχεις το συγκρισιμο κοστος. Δεν ξερω τα κοστη συντηρησης εαν διαφερουν ή οι βλαβες, αλλα ας πουμε οτι ειναι τα ιδια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
36 ευρω για 350 χλμ δηλαδη 10 ευρω στα 100 δηλαδη 5 λιτρα βενζινη. Καλα τα λεω; Παλι βγαινει φτηνοτερα.
Ναι, εκτός κι αν έχεις κάνα πιτσιρίκι σούπερ οικονομικό ντιζελακι που να καίει 3-4λ.
Δεν ξερω τα κοστη συντηρησης εαν διαφερουν ή οι βλαβες, αλλα ας πουμε οτι ειναι τα ιδια.
Είσαι τρελός παιδάκι μου; ποια ίδια; μπουζί; λάδια; ιμάντες; εξάτμιση; καταλύτης; αισθητήρας λάμδα; τι λες τώρα; κούνα το κεφάλι σου.

Η ήδη μεγάλη εμπειρία στα ev δείχνει ότι έχουν πρακτικά μηδενικά κόστη συντήρησης. Ο δε κινητήρας, είναι ένα κλειστό πράμα που δε χαλάει με τίποτα και δεν χρήζει καμίας απολύτως συντήρησης.

Ούτε τακάκια δίσκους δε θα αλλάξεις ποτέ. Φίλοι έχουν γράψει 150.000χλμ + και δεν χρειάζονται καμία αλλαγή στα φρένα, μια φορά υγρά φρενων. Κολοκύθια.
Βαλε και τη διαφορά στην τιμή -χωρις φυσικα την επιδοτηση, γιατί και αυτη καποιος την πληρωνει-
Βρες ποιος την πληρώνει και ξαναμιλάμε.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.755
Reaction score
97.529
58*0,62= 36 euros για ποσα χιλιομετρα;
Και με τι ταχύτητες είναι το σημαντικό.

Με τον Ear είμαι, διαφοροποιούμαι στο ότι δεν υπολογίζω τη διαφορά κόστους χρήσης. Αν δηλαδή είναι να αγοράσω αυτοκίνητο, η οικονομία μου είναι αδιάφορη αν δεν έχω αυτό που θέλω. Αν πάρω αυτό που γουστάρω και είναι και πιο οικονομικό στη χρήση, τότε έχω έξτρα όφελος. Πάντα μέσα στο budget μου που το καθορίζει η απουσία έξτρα άγχους. Αν η χρήση του απαιτεί οικονομικό προγραμματισμό, σημαίνει ότι πήρα κάτι άνω των δυνατοτήτων μου.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.172
Reaction score
40.536
Είσαι τρελός παιδάκι μου; ποια ίδια; μπουζί; λάδια; ιμάντες; εξάτμιση; καταλύτης; αισθητήρας λάμδα; τι λες τώρα; κούνα το κεφάλι σου.
Δεν ξερω, πάντως διάβασα μια ιστορία οτι ενας Νορβηγός άκουσε το κόστος αντικατάστασης μπαταριας Τεσλα και του εβαλε τελικα φωτια. Ή το γεμισε με εκρηκτικά, κατι τετοιο. Γενικά μου εχει δημιουργηθεί η αίσθηση οτι σε περίπτωση βλάβης, εκτός εγγυησης, το κλαις.

Τωρα ποιος πληρώνει την επιδότηση, δεν εχει σημασία, καθοτι το οτι δεν υπαρχει το δωρεαν γευμα ειναι κατι πασίγνωστο.
 

Μηνύματα
17.693
Reaction score
25.446
Άντε πάλι τα ίδια, δεν την αλλάζουμε ποτέ την μπαταρία.
Αν αλλάξουμε θα είναι στοιχεία , μετά την εγγύηση και στο μέλλον ακόμα και ολόκληρη θα έχει πολύ χαμηλή τιμή
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Και με τι ταχύτητες είναι το σημαντικό.

Με τον Ear είμαι, διαφοροποιούμαι στο ότι δεν υπολογίζω τη διαφορά κόστους χρήσης. Αν δηλαδή είναι να αγοράσω αυτοκίνητο, η οικονομία μου είναι αδιάφορη αν δεν έχω αυτό που θέλω. Αν πάρω αυτό που γουστάρω και είναι και πιο οικονομικό στη χρήση, τότε έχω έξτρα όφελος. Πάντα μέσα στο budget μου που το καθορίζει η απουσία έξτρα άγχους. Αν η χρήση του απαιτεί οικονομικό προγραμματισμό, σημαίνει ότι πήρα κάτι άνω των δυνατοτήτων μου.
Και γω διαφοροποιουμαι με τον ear όπως το θέτεις. 😂🤣😜😭😝😆

Αυτό που γούσταρα πιο πολύ πήρα.
Ως αυτοκίνητο, ως εμπειρία οδήγησης.

Απλώς τυχαίνει να συμφέρει τρελά.

Αν δεν συνέφερε, αν ήταν πραγματικά ακριβό να το έχω, πάλι αυτό θα έπαιρνα. 🤣😜😂😆😝
Δεν ξερω
Εδώ συμφωνούμε. 😂😜🤣😆😝
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.147
Reaction score
9.110
Αυτό που γούσταρα πιο πολύ πήρα.
Ως αυτοκίνητο, ως εμπειρία οδήγησης.

Αν δεν συνέφερε, αν ήταν πραγματικά ακριβό να το έχω, πάλι αυτό θα έπαιρνα.
Κώστα, εσύ; 😄

Για μένα το αυτοκίνητο δεν είναι ούτε διασκέδαση ούτε χόμπι, συνεχίζει να εμπίπτει στην ίδια κατηγορία, "περιττό έξοδο" και "ανάγκη μετακίνησης", και η επιλογή αγοράς του ηλεκτρικού αυτοκινήτου έγινε διότι είναι οικονομοτεχνικα ακόμα πιο συμφέρουσα επιλογή από το leasing, με την επιδότηση, την υπεραποσβεση και τα μηδενικά έξοδα συντήρησης, δεν ήταν επιλογή για "γουστα".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Κώστα, εσύ; 😄
Ναι, εγώ.

Απλώς αν δεν συνέφερε, θα το έπαιρνα με λίζινγκ, όπως έκανα τόσα χρόνια.
(το οποίο συμφέρει έτσι κι αλλιώς)

Το λίζινγκ είναι για μένα η απόλυτη λύση. Το λατρεύω.

Η ανάγκη μετακίνησης, καλύπτεται με εξαιρετικά μειωμένο άγχος (χωρίς άγχος κτήσης) και η ποιότητα ζωής είναι έτσι υψηλότερη. Πάντα οδηγείς φρέσκο αυτοκίνητο, χωρίς άγχος μη σου χαλάσει.

Αλλά η αγορά ev, συμφέρει οικονομικά πολύ περισσότερο από λίζινγκ σε EV και φυσικά από λίζινγκ σε ICE.
Οπότε έκανα αυτό που συμφέρει οικονομικά, παρότι είναι αντίθετο στις αρχές μου. 😎
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Πάμε για Οκτώβριο; Νοέμβριο;
Κανείς δε ξέρει.

Πήγε χθες φίλος και παρήγγειλε ένα κουπρα. Του είπαν σε 8 μήνες.
Φουτσες μπλε.
Το ίδιο εργοστάσιο (zwickau) φτιάχνει και το id3 και το copra born, είναι αστείο ρε, κανείς δε ξέρει ημερομηνία παράδοσης.

Σήμερα πήγαν από κει η ομάδα, και παραδεχθηκαν οι Έλληνες αντιπρόσωποι στην κουπρα ότι δεν υπάρχει σαφής εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης.

Είναι όλα στον αέρα.
 

Μηνύματα
17.693
Reaction score
25.446
παρόλα αυτά η κίνηση στο καινούριο όχημα έχει ανέβει.
το 20 υπήρχαν σταματημένα πλοία , το 21 κινήθηκαν όλα , φέτος ζητάνε και μεγάλες ταχύτητες.
αύριο το πρωί να τα βγάλουν στην αυλή* , για να φτάσουν εκεί που πρέπει με τη δεδομένη μεταφορική ικανότητα θέλει 5 με 6 μήνες.

* η αυλή
1647718187510.png
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Το e-C4 πάντως, για το οποίο είχα διαβεβαίωση για παράδοση τον Ιούνιο, θα έρθει πιο σύντομα, τον Μάιο.
Δίνει προβάδισμα στην κατασκευή των ηλεκτρικών η Citroen μου είπε ο αντιπρόσωπος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.258
Reaction score
143.921
Βδομηντα χήνες. 🤣😜😂😜🤣😜😂


The EQE 350+ and the AMG EQE 43 4MATIC are now available in Europe for €70,626 and €103,827, respectively.


Με έως 15% εταιρική έκπτωση και 8 χιλιάρικα επιδότηση, πάει στα ~55. 😎


Νοτ μπαντ:

The base model, the EQE 350+, has a 210 kW (286 hp) rear-mounted motor with 530 Nm of torque. The vehicle can accelerate from 0 to 60 mph (0 to 100 kph) in 5.6 seconds, with a top speed of 130 mph (210 kph).

The Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC has a dual-motor 350 kW (469 hp) powertrain that can deliver up to 858 Nm of torque. The car’s top speed is identical to the base model; however, the vehicle accelerates faster, reaching 60 mph (100 kph) in 4.2 seconds.

Both trims are fitted with a 90.6 kWh battery, which delivers up to 410 miles (660 km) of range. The battery is capable of 170 kW fast charging, with a 10% to 80% charge achieved in 35 minutes.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.872
Μηνύματα
3.031.655
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top