Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Κορυφαίες επιδόσεις παρουσίασε στο τέλος του Q3 η μπαταρία που εξελίσσεται στην QS:


Το Volkswagen group (ο μεγαλύτερος μέτοχος) και ο Bill Gates την στηρίζουν.

Φέτος έκλεισε 10 χρόνια συνεχούς έρευνας..

Φήμες λένε πως από πόρσε θα έρθουν τα πρώτα αυτοκίνητα εξοπλισμένα με QS μπαταρίες.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798
Η μεγάλη ζήτηση οδηγεί την Volvo να ανοίξει παραγωγή του EX30 και στο εργοστάσιο στο Βέλγιο.

axmn4xjx0fad7ujv0ngz.jpeg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Στα περί μπαταρίας για EV, να προσθέσω πως στην σημερινή πραγματικότητα δεν υπάρχει ανταγωνισμός ποιότητας, εξέλιξης, ή δεξερωγωτι.

Κανένας.

Ό,τι μπαταρία μπορεί (και θα μπορεί) να παραχθεί μέχρι το 2030, είναι ήδη πουλημένη.

Επαναλαμβάνω, μέχρι το 2030.

100% ισχύει αυτό.

Πλέον οι 2 μεγάλοι κατασκευαστές, παίρνουν παραγγελίες για παράδοση 2031 και μετά.

Ο μόνος "ανταγωνισμός" μέχρι το 2030, είναι το ποιος θα παράγει πιο γρήγορα, περισσότερες, όχι ποιος παράγει +-10% καλύτερες η χειρότερες μπαταρίες, ή σόλιντ στέιτ και δεξερωγωτι.

H QS δεν διαφέρει.

Οι πρώτες φουρνιές των QS (συμβόλαια μέχρι 2030) είναι ήδη πουλημένες (VW, Porsche, και κάποιος ακόμα).
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.100
Reaction score
40.403
Εάν έχει ήδη ξεπουλήσει η παραγωγή μπαταριών (άρα δεν φτάνουν) γιατί εξακολουθούν να επιδοτούνται από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, ακομη και την τελευταία τρούπα του ζουρνά τη δική μας;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Ford Cuts EV Investment After Losing $36,000 On Every EV Sold In Q3
After posting a $1.3 billion loss in Q3, Ford's Model e EV unit said it would cut Mustang Mach-E production and delay a battery plant.




ΥΓ. Η BMW ξεκίνησε να παράγει δικά της κελιά μπαταριών, και μάλιστα 4680, όπως είχε ήδη εξαγγείλει! Στα χνάρια της Τέσλα λοιπόν! 👍
 



Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.308
και ; τι λέει δηλαδή;


greener από αυτό που νομίζω εγώ;
από αυτό που νομίζεις εσύ;
από αυτό που νομίζουν οι φανατικοί των ηλεκτρικών ή αυτό που νομίζουν οι φανατικοί των καυσίμων;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.426
Reaction score
8.232
Πολυ ωραιο.
Μηπως μπορει να εξηγησει καποιος γιατι χρειαζονται 3 ολοκληρα χρονια για να τεθει σε παραγωγη ενας ηλεκτρικος κινητηρας ή για να το πω αλλιως, γιατι ανακοινωνεται 3 χρονια πριν μια τεχνολογικη καινοτομια η οποια ως τοτε μπορει να ειναι ξεπερασμενη?
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798
Πολυ ωραιο.
Μηπως μπορει να εξηγησει καποιος γιατι χρειαζονται 3 ολοκληρα χρονια για να τεθει σε παραγωγη ενας ηλεκτρικος κινητηρας ή για να το πω αλλιως, γιατι ανακοινωνεται 3 χρονια πριν μια τεχνολογικη καινοτομια η οποια ως τοτε μπορει να ειναι ξεπερασμενη?
Για τον ίδιο λόγο που όλοι μιλάνε για Solid State μπαταρίες αλλά κανείς δεν θα έχει μέχρι το 2028.

Τι καταλαβαίνω εγώ χωρίς να είμαι ειδικός.

Το άρθρο αναφέρεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης. Δεν είναι έτοιμο δηλαδή, ούτε αναφέρει πότε θα είναι. Μόλις τελειώσει και υπάρχει το τελικό σχέδιο για παραγωγή, θα πρέπει να βρεθεί ο χώρος που θα γίνεται η παραγωγή του, να κατασκευαστεί κτήριο αν δεν υπάρχει, να κατασκευαστεί ψηφιακά το digital twin της γραμμής παραγωγής και να βρεθούν όλες οι παράμετροι που θα προκαλούσαν προβλήματα, να κατασκευαστούν τα μηχανήματα που θα κατασκευάζουν τα μοτέρ, να τοποθετηθούν στο χώρο, να γίνουν δοκιμές κ.α. Όταν τρέξουν όλα αυτά και καταλήξουν ότι από ένα σημείο και μετά η λειτουργία της γραμμής παραγωγής δεν θα έχει προβλήματα, θα ξεκινήσει και η μαζική παραγωγή.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.806
Μηνύματα
3.028.424
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top