alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.894
- Reaction score
- 32.858
Το τελευταίο 4μηνο, ΔΕΗ πράσινο, οι νυχτερινές χρεώσεις (τότε φορτίζω μόνο) κυμάνθηκαν μεταξύ 0,1195€ και 0,177€ ανά kWh, όλα μέσα.το πράσινο της ΔΕΗ πάνω κάτω τόσο είναι, στα 0,20/kWh. Αν τα βάλεις όλα μέσα πάει στα 0,24-0,25/kWh.
Όταν λέω όλα εννοώ όλα, ποσό λογαριασμού ÷ kWh. Σε μένα δεν πέφτει ποτέ κάτω από 0.22€/kWh. Κάποιες φορές πλησίασε και 0.26€/kWh. Νομίζω χειμώνα που ανεβαίνει η κατανάλωση.Το τελευταίο 4μηνο, ΔΕΗ πράσινο, οι νυχτερινές χρεώσεις (τότε φορτίζω μόνο) κυμάνθηκαν μεταξύ 0,1195€ και 0,177€ ανά kWh, όλα μέσα.
Ήταν καλή περίοδος για φορτίσεις, τώρα θα τραβήξουν ανηφόρα σιγά σιγά....
τα όλα που βάζεις πχ δημοτικά τέλη, τα πληρώνεις έτσι και αλλοιώς, είτε έχεις ηλεκτρικό, είτε εσωτερικής καύσης, είτε ποδήλατο χωρίς μπαταρίαΌταν λέω όλα εννοώ όλα, ποσό λογαριασμού ÷ kWh. Σε μένα δεν πέφτει ποτέ κάτω από 0.22€/kWh. Κάποιες φορές πλησίασε και 0.26€/kWh. Νομίζω χειμώνα που ανεβαίνει η κατανάλωση.
Όντως, και χωρίς καμία προσπάθεια οικονομίαςκαι η κατανάλωση στην πόλη 12-14 KWh/100 Km,
Ναι είπα όλα.τα όλα που βάζεις πχ δημοτικά τέλη, τα πληρώνεις έτσι και αλλοιώς, είτε έχεις ηλεκτρικό, είτε εσωτερικής καύσης, είτε ποδήλατο χωρίς μπαταρία
υπολόγισε τιμή κιλοβατώρας + όλες τις χρεώσεις που μπαίνουν πάνω σε αυτή +ΦΠΑ
το νυχτερινό για την ώρα είναι σαφώς κάτω από 15 λεπτά η KWh (με όλα τα παραπάνω μέσα, μπορεί και κάτω από 12) και η κατανάλωση στην πόλη 12-14 KWh/100 Km, δηλαδή σαν να έχεις ICE που καίει κάτω από 1 lt καύσιμο στα 100 km
το πλεονέκτημα υφίσταται και σε επαρχιακούς δρόμους, σαφές και πάλι αλλά όχι τόσο κραυγαλαίο
παύει να υπάρχει σε μεγάλες αποστάσεις με ταχύτητες πάνω από 110-120 km/h, λόγω κατανάλωσης αλλά κυρίως λόγω τιμής ρεύματος σε γρήγορους DC φορτιστές
Αναφέρεται σε οικιακή φόρτιση. Στο πράσινο της ΔΕΗ πάνω κάτω τόσο είναι, στα 0,20/kWh. Αν τα βάλεις όλα μέσα πάει στα 0,24-0,25/kWh. Στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης δεν υπάρχει 0,20. Κάπου ποιο πίσω έχω ανεβάσει νομίζω το website με όλες τις τιμές δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα. Υπάρχει και άρθρο με τις τιμές αλλά δεν το βρίσκω τώρα. Κάπου ανάμεσα στα 0,40 - 0,43 είναι οι περισσότεροι.
Το άρθρο έχει πολλά λάθη. Το κακό είναι ότι ο κόσμος που δεν ασχολείται θα το διαβάσει και μετά θα έρθει να μου/μας πει ως γεγονότα τα λάθη που διάβασε. Και μετά θα πρέπει να του τα καταρρίπτω ένα προς ένα αν θέλω, ή να τον αφήσω στην άγνοια του το οποίο είναι κακό για την ηλεκτροκίνηση και την μετάβαση επειδή αυτά τα μεταφέρει και σε άλλους. Μετά πάλι σκέφτομαι πως ότι και να λέω αυτός θα ακούσει αυτά που θέλει οπότε τζάμπα χρόνος. Δεν αναφέρομαι σε εσένα αλλά γενικά.Το άρθρο όμως ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση ωσάν αυτή να αφορά όλους τους Έλληνες. Όταν όμως περίπου το 60% κατοικούν σε διαμερίσματα, και από το λοιπό 40% οι μισοί και πλέον είναι στην επαρχία και όχι πλησίον πόλεων όπου ιδίως ενδιαφέρει για περιβαλλοντικούς λόγους η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης, θα έπρεπε είτε το άρθρο να αναφέρει ότι μιλάμε για το 1/5 θεωρητικά των κατοίκων είτε να θέτει ως τίμια βάση υπολογισμού την τιμή σε σταθμό φόρτισης.
Επειδή ακριβώς μιλάμε για δημοσιογραφία, όχι μπροσούρα.
Θα σας την επιβάλλουμε κύριε. Όλα αυτά είναι πολιτικές αποφάσεις και αφού οι πολιτικοί συμφωνούν .... όλα τα αλλα περισσεύουν (ή περιττεύουν; ).Το άρθρο όμως ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση ωσάν αυτή να αφορά όλους τους Έλληνες. Όταν όμως περίπου το 60% κατοικούν σε διαμερίσματα, και από το λοιπό 40% οι μισοί και πλέον είναι στην επαρχία και όχι πλησίον πόλεων όπου ιδίως ενδιαφέρει για περιβαλλοντικούς λόγους η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης, θα έπρεπε είτε το άρθρο να αναφέρει ότι μιλάμε για το 1/5 θεωρητικά των κατοίκων είτε να θέτει ως τίμια βάση υπολογισμού την τιμή σε σταθμό φόρτισης.
Επειδή ακριβώς μιλάμε για δημοσιογραφία, όχι μπροσούρα.