Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.060
Reaction score
145.158
Καλά δώσε μου εσύ τα μπικικινια, και άσε να οδηγώ εγώ το τερατουργημα. :D :lolsign:
Όοοοοοοοοχι φιλαράκι, να πας να τα δώσεις εσύ, από την τσεπούλα σου (νομίζω 160 κ ζητάει) και καλοοδήγητο το τανκς. 🤪😂😂


Επί της ευκαιρίας: (ΑΙ)

Τα σημερινά plug-in υβριδικά Cayenne E-Hybrid έχουν απόβαρο έως 2.569 κιλά.

Η ειδικά εξελιγμένη ηλεκτρική έκδοση του Cayenne BEV, σύμφωνα με δοκιμαστικά στοιχεία και πηγές, αναμένεται να βρίσκεται έως και στα 2.900 κιλά σε τελικό απόβαρο, ανάλογα με την έκδοση, την ισχύ των μπαταριών και τον εξοπλισμό.


ΥΓ. Άντε να ξεπεράσουμε επιτέλους τους 3 τόνους, βαρέθηκα με αυτά τα πούπουλα! 🤣🤪😂
Ότι πρέπει για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι, να κουνάς 3 τόνους για να μετακινήσουν τα 80 κιλά άνθρωπο! 🤣🤪😂
 


Μηνύματα
17.874
Reaction score
25.769
Η ειδικά εξελιγμένη ηλεκτρική έκδοση του Cayenne BEV, σύμφωνα με δοκιμαστικά στοιχεία και πηγές, αναμένεται να βρίσκεται έως και στα 2.900 κιλά σε τελικό απόβαρο, ανάλογα με την έκδοση, την ισχύ των μπαταριών και τον εξοπλισμό.
νατοβαλετεστονπατοσαςμαζιμετοΧΜ
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.290
Reaction score
33.234
Παταει σε ηλεκτρική πλατφόρμα από ότι διαβάζω, με μπαταρία 108kWh. Που να κουνηθεί με μικρότερη. Ηλεκτρική πλατφόρμα και 3 τόνοι. Έλεος.

Εντωμεταξύ, αν βγάλεις το σήμα και βάλεις τσιντσόν θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι με το σχέδιο.
1000004807.png
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.060
Reaction score
145.158
Παρόλα αυτά, οι βλαμμένοι (καλτ-άρες) γερμανόφιλοι, το βλέπουν σαν "νάρα".

Είναι κολλήματα αυτά, δεν υπάρχει θεραπεία.

Και 7 τόνους να βγει, πάλι θα το θέλουν.
Αθεράπευτοι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.290
Reaction score
33.234

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.060
Reaction score
145.158
Η γαλλική AESC (Automotive Energy Supply Corporation) εγκαινίασε φέτος, το 2025, το νέο της εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) στη Douai, στη Βόρεια Γαλλία, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα (σε πλήρη λειτουργία) τις 10 GWh, ποσότητα χονδρικά ικανή για τον εξοπλισμό έως και 200.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων το έτος.

Η μονάδα προμηθεύει κατά κύριο λόγο τη Renault (για μοντέλα όπως το R5).

Εάν βασίζεται εκεί η Renault για πολλά μοντέλα (Megane E-Tech, R5, Twingo, κλπ) σημαίνει πως η συνολική ετήσια παραγωγή όλων αυτών των μοντέλων μαζί, δεν θα μπορεί να ξεπεράσει τα 200.000 αυτοκίνητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.290
Reaction score
33.234
Η Renault έχει 4 εργοστάσια ως προμηθευτές για μπαταρίες. Τρία στη Γαλλία και της LG στην Πολωνία.

Οι προσδοκίες της για το Douai είναι 400.000 κομμάτια το χρόνο το 2030. Σήμερα είναι στα 90.000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.060
Reaction score
145.158
Οι προσδοκίες της για το Douai είναι 400.000 κομμάτια το χρόνο το 2030. Σήμερα είναι στα 90.000.
Προφανώς.

Έγραψα "σε πλήρη λειτουργία", δηλαδή στο μάξιμουμ της παραγωγής.

Το σχόλιό μου έγινε διότι για το νέο megane, λέει στο άρθρο ότι θα χρησιμοποιεί αυτές τις μπαταρίες, όχι της LG.

Οπότε, εάν χρησιμοποιεί αυτές, οι δυνατότητες παραγωγής θα είναι πολύ περιορισμένες.

Βασικά μπαταρίες δεν υπάρχουν, τις έχει φάει όλες η Τέσλα και οι Κινέζοι. Μπείτε στη σειρά..😄😃😁
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.255
Μηνύματα
3.046.493
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top