- Μηνύματα
- 43.673
- Reaction score
- 79.083
Είναι αρκετά συχνή χειμερινή ημερήσια διαδρομή, συνήθως απο Θήβα -> Ερυθρές -> Βίλια -> Πόρτο Γερμενό και επιστροφή απο αλλού κάθε φορά. Ή και ανάποδα... ωω.. ποτε ηρθες απο τα μερη μου Ζιζικο ;;
Όνειρο δρόμοι!

Είναι αρκετά συχνή χειμερινή ημερήσια διαδρομή, συνήθως απο Θήβα -> Ερυθρές -> Βίλια -> Πόρτο Γερμενό και επιστροφή απο αλλού κάθε φορά. Ή και ανάποδα... ωω.. ποτε ηρθες απο τα μερη μου Ζιζικο ;;

Γι αυτο και οι τιμες των renault ειναι πιο πανω αποτις άλλες 2 γαλλικες φίρμες και πιο κοντα σε toyota vw κτλΑυτό το net metering έχει ανοίξει και για τα σπίτια;
Γιατί έτσι λίγο στα γρήγορα που διάβασα 1-2 άρθρα (2-3 ετών), είναι μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών λέει.
Τα ίδια θα πω εγώ για την Citroën.
Με ελάχιστη χρήση και χαλαρή οδήγηση το αμάξι της αδελφής μου έχει γίνει κουδουνίστρα.
Τα αντίθετα θα πω για τη Renault. Σκυλί το Megane που είχα.
έχω net metering εδώ και καιρο.αν πας σε φιλοσοφία net metering σχετικά λίγα.
θα παράγεις και θα διαθέτεις την ενέργεια στο δίκτυο και θα συμψηφίζεται με αυτήν που καταναλώνεις.
άρα αν υποθέσουμε (στην περίπτωση μου πχ) ότι θέλω ένα suv για 40χλμ τη μέρα θέλω κάπου 6Kwh ημερησίως.
σα να λέμε , 1800Kwh το χρόνο , σα να λέμε περίπου 1Kw εγκατεστημένης ισχύος , σα να λέμε 3 πανελάκια ονομαστικής ισχύως 350-380W και έναν αναστροφέα τριφασικό , λιγότερο από 1500 ευρώ αν δε μου διαφεύγει κάτι.
αν πας σε φιλοσοφία αυτόνομου , παράγω και αποθηκεύω , σχεδόν τα διπλά γιατί θέλεις και μπαταρίες ωστόσο αν μια μέρα χρειαστείς πλήρη φόρτιση (γιατί πήγες μακρυά) θα μπεις μέσα γιατί η εγκατάσταση σου η θα πρέπει να γίνει μεγαλύτερη η να πληρώσεις ρεύμα.
αν το καλοσκεφτείς , μια πολυκατοικία με 5 οροφοδιαμερίσματα και 8 οχήματα μπορεί να φορτίζει δωρεάν με χρήση στέγης τα οχήματα της.
Μάλλον εχεις δίκιο με το net metering τελικά, ανακαλώ.Και πάλι επιμένω πως δεν είναι έτσι. Εγώ π.χ. ταυτόχρονα με την αγορά του ηλεκτρικού θα εγκαταστήσω και Net metering Φ/Β ώστε όλη η ενέργεια που ξοδεύει το σπίτι (έχω ήδη και αντλία θερμότητας) αλλά και το αυτοκίνητο να παράγεται μέσω ΑΠΕ. Χωρίς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν έχω κανέναν τρόπο να απαλλαχθώ από τους ρύπους των μετακινήσεών μου.
Πάμε για το Mini εκτός απροόπτου18.000 το φθηνότερο ηλεκτρικό μετά τα νέα μέτρα, VW UP & Skoda Citigo. Ακολουθούν Peugeot 208 στα 22.000€, Opel Corsa στα 26.000€ και Mini, Leaf & Golf στα 28.000€.
Ολα τα άλλα πάνω από 30.000€.
Αναφορικα με τις τιμες, περιμενουμε μεγαλη πτωση τιμων προς το 2030, ηδη απο το 2025. Δεν ισχυουν αυτα που γραφεις. Ηλεκτρικο αμαξι που σημερα στοιχιζει 30000 θα πεσει στα 22000 περιπου το 2030. Το αναφερω οντας ειδικος στα θεματα ηλεκτροκινησης.Καλά καληνύχτα.
30.000€ για Corsa και 208.
Ούτε το 2040 με τέτοιες τιμές, τη 2030.
Αν δεν μειωθεί το κόστος αγοράς αισθητά θα τα κοιτάνε στις βιτρίνες.
Μία οικογένεια το αυτοκίνητο των 17.000€ με λίγο ζόρι το παίρνει με χρηματοδότηση χωρίς προκαταβολή. Στα 30.000€ ούτε για αστείο.
Και εγώ δεν έχω πρόβλημα αισθητικής.
Το κύριο πρόβλημα όμως όλων όσων είναι εναντίον είναι ότι τους χαλάει τη θέα.
Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ και τους τα χώνω κανονικά.
Μελέτες τύπου σκοτώνουν τα πουλιά, τη στιγμή που όλοι αυτοί δεν κάνουν τίποτα για την κυνηγετική περίοδο.
Ή για την μόλυνση λέει του περιβάλλοντος από τα τσιμέντα, μιλάει για μόλυνση αυτός που έχει ανοιχτό βόθρο.
Όλη η ανατολική Αττική ένας απέραντος βόθρος είναι.
Στο γεωγραφικό μας μήκος ένα κιλοβάτ ισχύος παράγει ετησίως 1830 κιλοβατώρες με δεδομένα από πολλά φωτοβολταϊκά πάρκα σταθερής τοποθέτησης. Αν σε εσένα δεν κάθεται είναι η από λάθος κλίση η λόγω σκίασης όπως αναφέρεις. Ωστόσο ο μέσος όρος σε μια σωστή εγκατάσταση είναι αυτόςέχω net metering εδώ και καιρο.
οι υπολογισμοί σου είναι λίγο off.
έχω 6χ230watt και το καλοκαίρι παράγω 6-7kwh/ημερα
αλλα το χειμώνα είναι πολύ χειρότερα.
αιτια δεν είναι μονο οι κακοκαιριες αλλα και η μικρότερη διαρεκια
της ημέρας όπως και η πολύ χαμηλή θεση του ηλιου με αποτελεσμα
να πέφτουν σκιές από τα διπλανα κτίρια.
αυτό φυσικά εξαρτάται από το αν εχεις το ψηλότερο από τα γύρω κτιρια
η αν είσαι εκτος πολεως και δεν έχεις εμπόδια κοντα σου.
εκτιμώ ότι μια εγκασταση 3kw αρκεί για 6-7kwh μέσο ορο χειμώνα-καλοκαίρι
οι παραπάνω υπολογισμοί είναι για Κρήτη που έχει περισσότερη ηλιοφανεια
πλάτοςΣτο γεωγραφικό μαςμήκοςένα κιλοβάτ ισχύος παράγει ετησίως 1830 κιλοβατώρες με δεδομένα από πολλά φωτοβολταϊκά πάρκα σταθερής τοποθέτησης. Αν σε εσένα δεν κάθεται είναι η από λάθος κλίση η λόγω σκίασης όπως αναφέρεις. Ωστόσο ο μέσος όρος σε μια σωστή εγκατάσταση είναι αυτός
Το πρόβλημα είναι οτι εγκυμονείται κίνδυνος κατά την φόρτιση.Εγώ.
Την παροχή μπορείς να την "κλειδώνεις" όταν δεν την χρησιμοποιείς και να σε ειδοποιεί το αυτοκίνητο όταν διακοπεί η φόρτιση.
Ένας ρελες φορτίου πχ με τηλεχειρισμό .
Για θέμα ασφάλειας πάντως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα
οι κλίσεις μου είναι σωστές.Στο γεωγραφικό μας μήκος ένα κιλοβάτ ισχύος παράγει ετησίως 1830 κιλοβατώρες με δεδομένα από πολλά φωτοβολταϊκά πάρκα σταθερής τοποθέτησης. Αν σε εσένα δεν κάθεται είναι η από λάθος κλίση η λόγω σκίασης όπως αναφέρεις. Ωστόσο ο μέσος όρος σε μια σωστή εγκατάσταση είναι αυτός
Εγώ προτείνω αυτούς τους κυριλάτους κονόμες να τους κρεμάσουμε στο Σύνταγμα, να απαλλαχθούμε μια και καλή από την παρουσία τους. Μην μας τρώνε και τσι επιδοτήσεις.Η επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο καλό είναι να γίνεται και βάσει -πραγματικών-εισογηματικών κριτηρίων. Γιατί πραγματικά αν θέλεις πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να τα επιδοτήσεις το 90% των εργαζομένων με χαμηλά εισοδήματα.
Γιατί στο τέλος θα καταλήξουμε στο σημερινό παράδοξο: ο φτωχότερος να έχει ένα αυτοκινητάκι 15ετίας που δεν θα μπορεί αν το αλλάξει, παρ' όλο που θα ήθελε, και αυτόν θα τον ταράξουν στην φορολογία ότι τάχα ρυπαίνει το περιβάλλον και άλλες παπαριές.
Αντίθετα ο κυριλάτος κονόμας, θα έχει 2-3 ηλεκτρικά αλλά παρ΄ολα αυτά δεν θα πληρώνει τίποτε γιατί υποτίθεται ότι δεν ρυπαίνει!!! Πλάκα ε!
ναι, οκΤα ποδήλατα είναι off topic