- Μηνύματα
- 8
- Reaction score
- 16
Ακριβώς, Hyundai Kona με την 64.Στη σειρά σας κύριε, εγώ το είπα πρώτος!![]()
Φουλ ευχαριστημένος!!
Ακριβώς, Hyundai Kona με την 64.Στη σειρά σας κύριε, εγώ το είπα πρώτος!![]()
Κάνεις μια μικρή στάση στον Κορινό και συμπληρώνεις για να φτάσεις Θεσσαλονίκη.Μηπως δεν φταίει ο χρήστης αλλά το ηλεκτρικό;
Έχουμε συνηθίσει σε κάποια στάνταρτ ευκολίας. Όλοι κάνουμε παραχωρήσεις σε θέματα που δεν θεωρούμε σημαντικά και είναι προσωπική υπόθεση.
Τα ηλεκτρικά μας υπερκαλύπτουν σε αποστάσεις πόλης και Νομού. Όχι απλός δεν χρειάζονται καμία παραχώρηση αλλά είναι πολύ καλύτερα.
Για ταξίδια κοντά στην μέγιστη αυτονομία τους είναι πρόβλημα. Αν έχει αυτονομία ( με λογικές ταχύτητες) 350χλμ και θέλεις να διανύσεις αυτή την απόσταση είναι εκνευριστικό γιατί πρέπει να προσθέσεις μία αχρείαστη μεγάλη στάση.
Αντίθετα αν θέλεις να κάνεις 500+ δεν είναι θέμα γιατί έτσι και αλλιώς θα κάνεις στάση/εις για ξεκούραση.
Πχ Για το καλοκαίρι που πηγαινοέρχομαι καθημερινά για 2 μήνες Λάρισα- Αγιόκαμπο, σύνολο 100χλμ, το ηλεκτρικό είναι η λύση. Ότι κάνει και ο @flash και είναι μες την τρελή χαρά.
Για τον χειμώνα όμως που κάνω το Λάρισα - Θεσσαλονίκη 330χλμ με το κρουζ στα 136χλμ/ώρα, το ηλεκτρικό είναι απλά ακατάλληλο.
Για Αθήνα δεν είναι τόσο πρόβλημα γιατί μπορείς να φορτίσεις πριν μπεις, να πάρεις έναν καφέ και το ίδιο στην επιστροφή. Μόλις βγεις, φόρτιση καφέ και έφτασες.
'Ολα αυτά θα αμβλυνθούν με τους ταχυφορτιστές.
Όχι, ευχαριστώ.Κάνεις μια μικρή στάση στον Κορινό και συμπληρώνεις για να φτάσεις Θεσσαλονίκη.
Όποιος θέλει να μάθει πως είναι τα ταξίδια με EV, είναι πολύ απλό:Στα ταξίδια πχ πρέπει να σχεδιάσεις τη διαδρομή πριν φύγεις. Να δείς που έχει φορτιστές και τι φορτιστές. Να μπαίνεις μέσα για μια σύντομη φόρτιση και ας έχεις μπαταρία.
10, όχι 30.Να πρέπει να φορτίσω στην επιστροφή στον Κορινό για 30 λεπτά.
Θα την κάνεις, θα κόψεις και το μουστάκι.Όχι, ευχαριστώ.
Δεν την κάνω αυτή την παραχώρηση.
ABRP (a better route planner)
16 λεπτάΒάλτο στο ABRP να δεις τι σου λέει.
Πολλές εφαρμογές μαζεύονται ρε Κώστα για ένα απλό ταξίδι και καταντάει κουραστικό.Όποιος θέλει να μάθει πως είναι τα ταξίδια με EV, είναι πολύ απλό:
Κατεβάστε την εφαρμογή ABRP (a better route planner), δείτε πως λειτουργεί, βάλτε όποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θέλετε (για να δείτε τις διαφορές μεταξύ τους) και αφήστε το να σας σχεδιάσει τις στάσεις φόρτισης για όσα ταξίδια θέλετε, δοκιμάστε Αθήνα-Λονδίνο, δοκιμάστε οτιδήποτε.
Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτό που θα έκανα θα ήταν να κρατήσω το θερμικό που με καλύπτει ήδη στα ταξίδια, και θα αγόραζα ένα μικρό ηλεκτρικό για την καθημερινότητα.Πολλές εφαρμογές μαζεύονται ρε Κώστα για ένα απλό ταξίδι και καταντάει κουραστικό.
Και το λέω εγώ που προσανατολίζομαι σε αγορά ηλεκτρικού στο εγγύς μέλλον. Που θα έχω φορτιστή στο σπίτι. Που οι καθημερινές μου διαδρομές είναι 30 χλμ. Που κάνω 4-5 ταξίδια τον χρόνο με μόνο 1-2 από αυτά σε απόσταση μεγαλύτερη από 400 χλμ.
Βάζεις επιπλέον έγνοιες στο κεφάλι σου. Πού θα φτάσω, πού θα φορτίσω, να μην το πατήσω.... Θα συμβιβαστούμε, αλλά δεν μας πήρε κι η χαρά μόνο λόγω μείωσης κόστους χρήσης και ηρεμίας στα ταξίδια.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ και επαυξάνω!Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτό που θα έκανα θα ήταν να κρατήσω το θερμικό που με καλύπτει ήδη στα ταξίδια, και θα αγόραζα ένα μικρό ηλεκτρικό για την καθημερινότητα.
Ένα Fiat 500e για παράδειγμα, ακόμα και το μικρό. Για 30χλμ ένα τριήμερο θα το βγάλει με μια φόρτιση ακόμα και χειμώνα.