melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 24.890
- Reaction score
- 44.969
Να σημειώσουμε εδώ ότι όσο πέφτει η τιμή ενός προϊόντος ελαττώνονται οι απαιτήσεις για στοιχεία που δεν έχουν να κάνουν άμεσα με τη λειτουργία του όπως για παράδειγμα η αισθητική. Πρόκειται για μια (συνειδητή φαντάζομαι) στρατηγική της διοίκησης που επιζητά να πλασαριστεί το προϊόν της ως ένα λειτουργικό αντικείμενο που θα το προτιμήσουν οι πολλοί για τη χαμηλή του τιμή έναντι του ανταγωνισμού, κάτι σαν commodity προϊόν δηλαδή. Αυτή η στρατηγική υποστηρίζεται μάλιστα από τη λογική των megafactories καθότι για να είναι αποτεσματική και κερδοφόρα απαιτεί μεγάλες ποσότητες παραγωγής, εκμετάλλευση των οικονομιών κλίμακας και ελαχιστοποίηση των παραμέτρων κόστους που δεν αφορούν τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Ολα καλά και καλή τους τύχη. Να πούμε μόνο ότι με αυτή τη στρατηγική αποκλείεται by default από το να γίνει luxury brand και όποιος εκλαμβάνει ως τέτοια τη tesla και τα προιόντα της...καλή του τύχη και αυτουνού.