Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.101
Reaction score
33.058
Αμαξάρα. ❤
Και πήγαινε σα διάολος. Για πότε πήγαινες με 180 χαμπάρι δεν έπαιρνες.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.677
Reaction score
144.605



ΥΓ.

Από το γενικά ενδιαφέρον παρακάτω λινκ:


Κρατήστε στην άκρη κι αυτό:

<<Μάλιστα, ύστερα από 1.100 κύκλους φόρτισης – που ισοδυναμούν με σχεδόν 500.000 χιλιόμετρα οδήγησης – η μπαταρία διατηρεί το 80% της χωρητικότητας της – ακριβώς όπως και στις μπαταρίες με άνοδο από γραφίτη.>>
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.677
Reaction score
144.605
Δεν εννοώ αυτό, ρωτάω αν είναι ίδια πλατφόρμα
Ναι ρε, το ίδιο πράμα είναι.

Με την 77-αρα το Q4 βγάζει πάνω κάτω την αυτονομία του iD3 με την 58-αρα όπως είδα στην δική μου διαδρομή, όπου τρώω πες 10% μπαταρία, αυτό έφαγε 11%!

Στο 0-100 έχει 8,5" αλλά η διαφορά είναι τεράστια με το id3, δε περιγράφεται με νούμερα. Το iD3 θεωρητικά έχει 7,3" αλλά το μετρήσανε πολλοί στα 6,5" (με τη μπαταρία στο φουλ).

Ακόμα και το 4-κινητο Q4 45, είναι στα 6,9" το 0-100, είναι πολύ βαριά αυτοκίνητα.

Το 40-αρι που οδήγησα, με 200 άλογα, κυριολεκτικά σέρνεται σε σχέση με το id3..
 
Last edited:

Μηνύματα
62
Reaction score
100
Για αυτό το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος πριν αρχίσει να κράζει οποιοσδήποτε αυτοκίνητο καλό είναι να το έχει οδηγήσει πρώτα. Επίσης το ίδιο ισχύει και στο να αποθεώσει. Εγώ πήρα το id3 γιατί μου άρεσε στην οδήγηση. Το ειχα για 3 μέρες. Δεν οδήγησα Τέσλα αλλά αλλά ηλεκτρικά που ήταν στην ίδια τιμή. Η διαφορά με τα άλλα ήταν αξιοσημείωτη.
 

Μηνύματα
3.540
Reaction score
11.725
Θυμήθηκα ένα simca Matra το λέγαν ή κάπως έτσι που ήταν τριθέσιο με τρία καθίσματα σε σειρά (το ένα δίπλα στο άλλο), μπροστά , προφανώς δεν υπήρχε τούνελ στα πόδια του μεσαίου επιβάτη.
 

Μηνύματα
1.061
Reaction score
3.000
Γούστα...

Είδα το λευκό, μου άρεσε σημαντικά. Θα το ανεχόμουν δηλαδή, για αυτήν την τιμή, χωρίς πολλά πολλά. Το μαύρο όχι, δεν μπορώ, θα κλαίω κάθε μέρα.

Είναι εξωφρενικά φτηνό το


Απίστευτο. Δεν βλέπω άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα.
Χαλαρά, αν δεν ψάχνεις το πρωτοποριακό. Και λίγο φθηνότερο θα σου βγει..

Volvo λέμε ρε! Δυστυχώς δε το πρόλαβα...
 



Μηνύματα
1.001
Reaction score
1.544
Καλημέρα σε όλους, ο γιός μου έκλεισε το nissan leaf με την 62 αρα μπαταρία, παράδοση σε 4 μήνες το εχει κάποιο μέλος να γράψει τις εντυπώσεις του,ευχαριστώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.677
Reaction score
144.605
Μια χαρά επιλογή.

Δε το έχω, όμως το έχουν φίλοι μου, όλοι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι.


Άσχετο:
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Θυμήθηκα ένα simca Matra το λέγαν ή κάπως έτσι που ήταν τριθέσιο με τρία καθίσματα σε σειρά (το ένα δίπλα στο άλλο), μπροστά , προφανώς δεν υπήρχε τούνελ στα πόδια του μεσαίου επιβάτη.
Matra Bagheera λεγόταν (υπό το σήμα της Simca), και είναι λογικό αυτό που λες γιατί ήταν κεντρομήχανο.

matra_bagheera_14.jpg


Fun fact: το εσωτερικό του ήταν σχεδιασμένο από τον τρισμέγιστο Αντώνη Βολάνη (που μεταξύ άλλων σχεδίασε μετέπειτα το πρωτοποριακό Renault Espace).
 

Μηνύματα
29.956
Reaction score
29.690
Matra Bagheera λεγόταν (υπό το σήμα της Simca), και είναι λογικό αυτό που λες γιατί ήταν κεντρομήχανο.

View attachment 287433

Fun fact: το εσωτερικό του ήταν σχεδιασμένο από τον τρισμέγιστο Αντώνη Βολάνη (που μεταξύ άλλων σχεδίασε μετέπειτα το πρωτοποριακό Renault Espace).
Κεντρομήχανο δεν το λές με τον κινητήρα πάνω από τον πίσω άξονα .
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Αν προσέξεις είναι πάνω και εμπρός από τον πίσω άξονα.

Πισωμήχανο πάντως δεν το λες σίγουρα.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.562
Reaction score
78.719

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.677
Reaction score
144.605
Μεγάλη στροφή η Τογιότα



Γιατί ..μπορεί. (άνευ πλάκας).
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.021
Μηνύματα
3.038.468
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top