- Μηνύματα
- 59.395
- Reaction score
- 145.652
Εντάξει, γύρνα το στο χαβαλέ, αλλά περί μπαταριών, τα έχω γράψει εξόχως αναλυτικά.
Η μείωση του βάρους δεν θα είναι σημαντική, τουλάχιστον στην επόμενη 10-ετια.
Τα εργοστάσια που τώρα χτίζονται για παραγωγή μπαταριών, θα βγάζουν τις μπαταρίες που ξέρουμε, όχι κάτι διαφορετικό, και δε τα χτίζουν με πλάνο 2-ετιας.
Η αύξηση της χωρητικότητας ανά κιλό, δεν θα έχει ως στόχο το να βγουν αυτοκίνητα με 2.000χλμ αυτονομία, αλλά να βγούνε πιο φτηνά αυτοκίνητα (λιγότερα υλικά), με λίγο λιγότερο βάρος.
Ο βασικός στόχος είναι η ελάττωση του κόστους των μπαταριών. Λιγότερα υλικά σημαίνει λιγότερες πρώτες ύλες, λιγότερο κόστος.
	
		
			
		
		
	
								Η μείωση του βάρους δεν θα είναι σημαντική, τουλάχιστον στην επόμενη 10-ετια.
Τα εργοστάσια που τώρα χτίζονται για παραγωγή μπαταριών, θα βγάζουν τις μπαταρίες που ξέρουμε, όχι κάτι διαφορετικό, και δε τα χτίζουν με πλάνο 2-ετιας.
Η αύξηση της χωρητικότητας ανά κιλό, δεν θα έχει ως στόχο το να βγουν αυτοκίνητα με 2.000χλμ αυτονομία, αλλά να βγούνε πιο φτηνά αυτοκίνητα (λιγότερα υλικά), με λίγο λιγότερο βάρος.
Ο βασικός στόχος είναι η ελάττωση του κόστους των μπαταριών. Λιγότερα υλικά σημαίνει λιγότερες πρώτες ύλες, λιγότερο κόστος.
 
					
					
				 
 
		 
 
		 
 
		 
	 
	 
	 
 
		



 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		