Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.580
Reaction score
89.278
"Η Moody’s αναγνωρίζει ότι η Volkswagen διαθέτει ισχυρό ισολογισμό με χαμηλή μόχλευση και πολύ καλή ρευστότητα, γεγονός που της παρέχει χρόνο να εφαρμόσει στρατηγικές αλλαγές και να διαχειριστεί τις προκλήσεις του κλάδου." :thumbsup:

Εντάξει είμαστε, η Tesla είναι BAA3 :lolsign:

Τρεις κατηγορίες κάτω :lolsign::lolsign::lolsign:

Που πας ρε Καραμήτρο; 😂
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
"Η Moody’s αναγνωρίζει ότι η Volkswagen διαθέτει ισχυρό ισολογισμό με χαμηλή μόχλευση και πολύ καλή ρευστότητα, γεγονός που της παρέχει χρόνο να εφαρμόσει στρατηγικές αλλαγές και να διαχειριστεί τις προκλήσεις του κλάδου." :thumbsup:

Εντάξει είμαστε, η Tesla είναι BAA3 :lolsign:

Τρεις κατηγορίες κάτω :lolsign::lolsign::lolsign:

Που πας ρε Καραμήτρο; 😂
Μόνον που η φρέσκια και μικρή Τέσλα, εκεί που ήταν να κλείσει στα χρόνια που πέρασαν λόγω τεράστιων χρεών, αναβαθμίζεται σιγά σιγά από την Moody's, και το BAA3 που λες είναι αναβάθμιση από την προηγούμενη κατηγοριοποίηση, ενώ η παλιά και ισχυρή VW, πέφτει κατηγορία. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.461
Reaction score
32.472
Φεύγοντας χθές από το The Mall Athens πέρασα έξω από την Lynk & Co που είναι δίπλα. Το 02 είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Ωραιότερο από τις φωτογραφίες, ωραιότερο φυσικά :p :biggrin: και από το C-HR. Θα έλεγα και από το EX30. Σε μια καλύτερη τιμή θα σάρωνε.

By the way, η Lynk & Co ήταν δεύτερη στα PHEVs τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα, από ότι διάβασα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.580
Reaction score
89.278
Μόνον που η φρέσκια και μικρή Τέσλα, εκεί που ήταν να κλείσει στα χρόνια που πέρασαν λόγω τεράστιων χρεών, αναβαθμίζεται σιγά σιγά από την Moody's, και το BAA3 που λες είναι αναβάθμιση από την προηγούμενη κατηγοριοποίηση, ενώ η παλιά και ισχυρή VW, πέφτει κατηγορία. 😎
μαμουσουτουδενειναιετσιειναιαλλιως πάλι;
:roflmao:
Κάτσε εκεί στην μια κατηγορία πάνω από το junk να χαλαρώσεις, έτοιμος είσαι για υποβάθμιση :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
μαμουσουτουδενειναιετσιειναιαλλιως πάλι;
:roflmao:
Κάτσε εκεί στην μια κατηγορία πάνω από το junk να χαλαρώσεις, έτοιμος είσαι για υποβάθμιση :gotcha:
Όπως νομίζεις. 🤣😁😂



ΥΓ. Θαυμάσαι που σου έλεγα για μποξστερ; Ξέχνα το.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.461
Reaction score
32.472
Magna και XPENG σε συζητήσεις για συναρμολόγηση οχημάτων XPENG στην Αυστρία. Οι υπογραφές αναμένονται τον Ιούνιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
Α, μη ξεχάσω, η Τογιότα θα βγάλει solid state το '30. Αλλά δε ξέρουμε ποιο '30. Μπορεί να είναι το 2130 ή το 2530. Κάπου κει.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.461
Reaction score
32.472
Το ΚΙΑ ΕV2 ίσως να το δούμε και αυτό μέσα στο 2025. Έτοιμο το έχουν.

1000023352.jpg

 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
Ε, ναι, στα Τογιότα που τους έφευγαν οι ρόδες δε σας πείραξε..🤣😁😁
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.727
Reaction score
142.678
Η Μερτσέντες σταματάει τις σειρές Α και Β, και η άουντι το ίδιο, σταματάει τα μικρά της:


Και στη θέση τους βγάζουν "μικρά" "premium" EV, και οι δύο φίρμες.

Νομίζω πως είδαν ότι δε τους βγαίνει με πολλές πωλήσεις (για να είναι επικερδείς) σε μικρά οικονομικά (λόγω των Κινέζων) και ακολουθούν την πολιτική της πόρσε, απευθυνόμενοι αποκλειστικά σε υψηλότερη οικονομική κατηγορία με λιγότερες πωλήσεις, όπου λόγω υψηλότερου κέρδους ανά τεμάχιο, μπορεί να τους βγει (όπως στην πόρσε).

Ωστόσο, τα "φτηνά" των γερμανικών, νομίζω πως υποχρεωτικά θα παραμείνουν "φτηνά" και ως προς τα υλικά, τόσο λόγω κόστους, όσο και για να αφήνουν καλή "απόσταση" με την premium αίσθηση των ακριβών τους.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.561
Μηνύματα
3.015.970
Members
38.461
Νεότερο μέλος
georgekriti
Top