Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Άμα γίνει εντελώς εντελώς Τέσλα, τότε ναι, θα είναι το σωστό. 😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798
Γνωστός πάντως εδώ και ένα μήνα έχει το νέο KIA EV3 GT LINE με την μεγάλη μπαταρία, full extra, και είναι πολύ ευχαριστημένος.
 







TGD

Μηνύματα
10.847
Reaction score
10.403
Εξαιρεική ανάλυση για το κόστος των ταχυφορτιστών:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.634
Reaction score
11.658
Εξαιρεική ανάλυση για το κόστος των ταχυφορτιστών:
Ε ρε, Tesla που τους χρειάζεται! Αλλά είπαμε, αυτοί είναι... ναζί! :roflmao:
 

TGD

Μηνύματα
10.847
Reaction score
10.403
Δεν καταλαβαίνω το νόημα από το σχόλιο σου.
Η Tesla προσφέρει το δίκτυο ως πρόσθετη υπηρεσία για τα αυτοκίνητα που πουλάει. Επειδή μαζεύουν σκόνη στην Ελλάδα λόγω της ανύπαρκτης διείσδυσης των ηλεκτρικών στην αγορά, την συμφέρει να πουλάει και ρεύμα στους υπόλοιπους.
Το θέμα της απόσβεσης του κόστους των ταχυφορτιστών δεν αλλάζει. Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι όλοι προσπαθούν να "πιάσουν" τα κομβικά σημεία για να εξασφαλίσουν κέρδη στο απώτερο μέλλον.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Έμαθα πως ήταν υποχρεωτικό όλα τα ταξί ηλεκτρικά μέχρι το 2025, οπότε πήραν όλοι.
Εμάς εδώ θέλουν να το πάνε 2035.
Υποχρεωτικό στην Ολλανδία ήταν όλα τα ταξί που κυκλοφορούν να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2025;
Και στην Ελλάδα θέλουν να το πάνε 2035 για όλα τα ταξί που κυκλοφορούν, ή για τις νέες ταξινομήσεις αρχής γενομένης το 2035;

Αν είναι για νέες ταξινομήσεις, θα φτάσουμε το 2050 μέχρι να δούμε όλα τα ταξί ηλεκτρικά στην Ελλάδα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.000
Reaction score
90.240
Υποχρεωτικό στην Ολλανδία ήταν όλα τα ταξί που κυκλοφορούν να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2025;
Δεν είμαι σίγουρος αν ήταν για την χώρα ή την πόλη του Amsterdam
 



Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.308
Δεν καταλαβαίνω το νόημα από το σχόλιο σου.
Η Tesla προσφέρει το δίκτυο ως πρόσθετη υπηρεσία για τα αυτοκίνητα που πουλάει. Επειδή μαζεύουν σκόνη στην Ελλάδα λόγω της ανύπαρκτης διείσδυσης των ηλεκτρικών στην αγορά, την συμφέρει να πουλάει και ρεύμα στους υπόλοιπους.
Το θέμα της απόσβεσης του κόστους των ταχυφορτιστών δεν αλλάζει. Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι όλοι προσπαθούν να "πιάσουν" τα κομβικά σημεία για να εξασφαλίσουν κέρδη στο απώτερο μέλλον.
έτσι είναι
και να συμπληρώσω ότι στην Ελλάδα είναι σχεδόν ανύπαρκτη (όσον αφορά σημεία φόρτισης)

ανοιχτοί σε άλλους είναι μόνο οι φορτιστές σε Αθήνα και Λάρισα,

αλλά και Τέσλα να έχεις,
αν είσαι Αθήνα και θες να κάνεις ταξίδι, θα πας μέχρι Μαρούσι να φορτίσεις; Σε διπλανό δήμο μένω και δε θα το έκανα. Είναι + μισάωρο για μένα, αν μένεις μακριά άστο....
Τα άλλα 3 ή 4 σημεία είναι επίσης σε πόλεις, το πιθανότερο σημεία άφιξης ή αναχώρησης που συνήθως δεν έχουν μεγάλη σημασία για ταχυφόρτιση (ναι ξέρω, υπάρχουν και ειδικές περιπτώσεις, αλλά δεν είναι συχνές)
και μένει μόνο η Αταλάντη σε κομβικό σημείο.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Και στη Λάρισα και στη Θεσσαλονίκη κομβικά είναι τα σημεία φόρτισης, όχι «μέσα στην πόλη - σημεία άφιξης/αναχώρησης».
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.806
Μηνύματα
3.028.418
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top