Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.517
Reaction score
44.337
Οι τιμές στα έξτρα είναι καλές.
Το burmester δεν με εντυπωσίασε.
Το touch control στο τιμόνι θέλει λίγο χρόνο να το συνηθίσεις και ποτέ δεν θα είναι όπως τα κανονικά κουμπάκια που είχαμε για αυξομείωση έντασης ήχου και άλλες λειτουργίες.
Εχει πλέον πολλά add ons που μπορείς να τα βάλεις και μετά με συνδρομή.
Οπως πχ έξτρα συνδρομή δεδομένων (πέρα από αυτή που έχει ήδη το αυτοκίνητο για navigation, απομακρυσμένη σύνδεση, wifi hot spot) για χρήση μόνο από πλατφόρμες μουσικής (apple music, spotify, tidal κλπ), €90 για 3 χρόνια (προφανώς πρέπει να έχεις συνδρομή και σε κάποια πλατφόρμα. Είναι μεγάλη ευκολία να είναι embedded στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου και να μην χρειάζεται να περνάει από το τηλέφωνο σου).
Guard 360 που συνεργάζεται με αστυνομία αν το κλέψουν για εντοπισμό της θέσης του.
Και άλλα διάφορα που τα πιο πολλά τα έχουν τα καινούργια by default από την αγορά για 3 χρόνια τουλάχιστον (navigation με real traffic data...είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι της google) κ.α.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.328
Reaction score
88.681
με καφέ ή μαύρο εσωτερικό.
Το καφέ βλέπω έχει πέραση… ρε θα μοιάζει με το home cinema του φαλακρού και θα με κοροϊδεύει ο @daharis666

Ωραίο είναι πάντως
Κόκκινο με μαύρο ή ivory beige εσωτερικό.

Για όνομα, όχι γκρι ή λευκό έξω. Πάει στράφι το αμάξι.
Εγώ και εσύ έχουμε τελείως αντίθετα γούστα, αν είμασταν σε παρέα μικροί δεν θα τσακωνόμασταν ποτέ για γυναίκα 🤣
Ζάντες την πρώτη 18"
Αυτή;
IMG_8649.jpeg
 

Μηνύματα
215
Reaction score
293
Όσο το βλέπω το ερωτεύομαι περισσότερο, πείτε με σχεδιαστικά συντηρητικό αλλά το βρίσκω πολύ όμορφο.
Μου αρέσει και το εσωτερικό του.
Στα του Dimifoot τώρα , δίκή μου άποψη είναι χαλαρά το κόκκινο με καφέ εσωτερικό.
Το Κόκκινο απλά του δίνει και άλλον αέρα πολυτέλειας .
Πολύ καλό και το γκρί με το μπέζ εσωτερικό ως για δεύτερος συνδυασμός για τα δικά μου γούστα πάντα.
Τεσπά αμαξάρα.
 



Μηνύματα
215
Reaction score
293
Γκρι με καφέ;
Το beige έχει φάει άκυρο από την σύζυγο, αφήστε το δεν θα μπλέξω
Όχι από εμένα. Δε μου ταιριάζει στο μάτι.
Κάποιο μαύρο μου ταιριάζει εκτός αν γίνει το θαύμα με τη σύζυγο αν και αυτά είναι επικίνδυνα πραγματα...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.122
Reaction score
32.156
Εξέλιξη που σίγουρα θα επηρεάσει θετικά και εμάς εκτός Κίνας. Το Υπουργεία Βιομηχανίας της Κίνας αναθεώρησε τα standards ασφαλείας για τις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, με εφαρμογή από 1 Ιουλίου 2026.

Στο "Safety Requirements for Power Batteries for Electric Vehicles" (GB38031-2025) αναφέρει πως:
- Όταν υπάρχει internal thermal runaway, το "alarm 5' πριν την φωτιά ή έκρηξη" έγινε "καμιά φωτιά ή έκρηξη και alarm πριν το event".
- Ότι καπνός παραχθεί δεν θα πρέπει να βλάπτει τους επιβάτες.

Προστέθηκαν και νέα Tests για την αξιολόγηση των battery packs.
- Δοκιμή πρόσκρουσης από κάτω για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων προστασίας της μπαταρίας όταν η κάτω πλευρά αντιμετωπίζει σύγκρουση.
- Δοκιμή 300 ταχυφορτίσεων χωρίς η μπαταρία να πιάσει φωτιά ή εκραγεί.


Κάτι μου λέει πως κάποιοι τα έχουν έτοιμα.

Η CATL ανακοίνωσε πως η Qilin είναι η πρώτη μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων που θα πιστοποιηθεί για τα παραπάνω προαπαιτούμενα.
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.243
Reaction score
101.011
Πάντως και αυτό με το πακέτο edition και AMG και το μαύρο ματ χρώμα, εσωτερικό tartufobrown και όλα τα έξτρα του καταλόγου είναι κόλαση.

Για τους μη γερμανομαθείς, κι επειδή έχω φάει ξενύχτια και ξενύχτια με τον configurator της Mercedes, αλλάξτε το τελευταίο de σε en πριν το τελευταίο κομμάτι του link, για να βλέπετε όλα όσα θέλετε στα αγγλικά. :wink:

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.328
Reaction score
88.681
Για τους μη γερμανομαθείς, κι επειδή έχω φάει ξενύχτια και ξενύχτια με τον configurator της Mercedes, αλλάξτε το τελευταίο de σε en πριν το τελευταίο κομμάτι του link, για να βλέπετε όλα όσα θέλετε στα αγγλικά. :wink:

Γιατί βγαίνει 4000€ πάνω από του @melina? Χρεώνουν την μετάφραση στα Αγγλικά;
:lolsign:
Άλλαξες κάτι στο configuration?
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.243
Reaction score
101.011
Όχι. Εκτός αν ενεργοποιείται ο εντοπισμός τοποθεσίας έτσι, οπότε και υπάρχει 23% ΦΠΑ αντί 19%.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.517
Reaction score
44.337
Εχω παρατηρήσει ότι αν ενεργοποιήσω τη μετάφραση στα αγγλικά από τον browser (safari) δεν δουλεύει σωστά στη σελίδα η κοστολόγηση.

οπότε το πας μια φορά στα αγγλικά (και 2 και 3 και 4) να μάθεις τα options από τη θέση και την εικόνα τους και να διαβάζεις όλες τις σχετικές λεπτομέρειες, φτιάχνεις και διαμόρφωση και τη σώζεις και μετά πας από το original view στα γερμανικά και είτε ανοίγεις τη διαμόρφωση και τσεκάρεις την τιμή αν είναι όλα εντάξει (ενδέχεται να έχει γίνει στραβή) ή τη φτιάχνεις από την αρχή στα γερμανικά για να είσαι σίγουρος για την τιμή, τη σώζεις και μετά την ανοίγεις πάλι στα αγγλικά και είσαι κομπλέ.

Εννοείται ότι αν δεν σε ενδιαφέρει επιδότηση και τέτοια κάνεις επαφή με ένα κατάστημα στη Γερμανία, βολικό πχ Μόναχο, και το παραγγέλνεις και το παίρνεις από κει. Δεν είναι τόσο θέμα κόστους όσο ότι οι χρόνοι παράδοσης μάλλον θα είναι πιο αξιόπιστοι. Ακομα καλύτερα περιμένεις να βγει το αυτοκίνητο στις βιτρίνες και τότε διαλέγεις από τα ετοιμοπαράδοτα (από το site) και πας απλά και το παιρνεις και φεύγεις. ΟΚ, πιθανά δεν θα βρεις ακριβώς το configuration που θες αλλά αν είσαι του τύπου σχεδόν φουλ έξτρα τότε είναι πολύ πιθανό να βρεις αυτό που θέλεις ετοιμοπαράδοτο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.439
Reaction score
142.041

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.909
Reaction score
8.756
Είναι γνωστό πως εκτός από 2-3 άντε 4 κατασκευαστές ηλεκτρικών ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι μπαίνουν μέσα. Μάλιστα όσα περισσότερα πουλάνε τόσο πιο μέσα μπαίνουν, καθώς ούτε έχουν βρει τον τρόπο να τα κατασκευάζουν φθηνά, ούτε έχουν μεγάλο αριθμό πωλήσεων να ρίξουν το κόστος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα όσα είπε η ίδια η Ford. Σε κάθε πώληση ηλεκτρικού μπαίνει μέσα $35.000 - $40.000 ανάλογα το μοντέλο. Δεν είναι φήμες, μόνοι τους τα λένε.
Καλά, αυτά τα διαβάζω από τότε που είχα παραγγελία τη Mach-E πριν πόσα χρόνια. Αλλά πρέπει να καταλαβαίνουμε και τι διαβάζουμε.

Τι έγραψα στο προηγούμενο μήνυμά μου; Το ξαναγράφω:

Αυτό δεν παίζει να ισχύει με την καμία, παρά μόνο αν βάλεις μέσα και τα κόστη ανάπτυξης. Που είναι προφανές και λογικό ότι κάποια στιγμή θα επένδυαν για να αναπτύξουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για τα ηλεκτρικά και κατά αυτή την περίοδο θα έμπαιναν μέσα.
Το νούμερο που γράφεις ότι χάνουν, τα έχει όλα μέσα (R&D, ανάπτυξη γραμμών παραγωγής κλπ.) και όχι, δεν είναι το πόσο μέσα μπαίνουν από κάθε EV που πουλάνε. Αυτό το άρθρο π.χ.:


μας δίνει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως:
"Ford's EV losses include significant investment in future models"
"Ford Motor projected up to $5.5 billion in losses on its electric vehicle and software operations this year"


Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι το να πετάμε ένα "μπαίνουν μέσα από κάθε ηλεκτρικό που πουλάνε" δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα. Ούτε η Tesla (συνολικά, σαν εταιρεία) ήταν κερδοφόρα για πάρα πάρα πολλά χρόνια (ειδικά αν αφαιρέσουμε τα carbon offsets), παρόλο που εδώ και αρκετά χρόνια (λέει ότι) βγάζει κέρδος από κάθε όχημα που πουλάει. Αυτό δεν νομίζω ότι την έκανε να βάλει στόχο να πουλήσει λιγότερα μπας και μειώσει τη χασούρα, αλλά το αντίθετο.
Το καφέ βλέπω έχει πέραση…
Έτσι βλέπω κι εγώ. Και κάθε φορά που βλέπω κάποιο (ακριβό συνήθως) αυτοκίνητο με σκατί εσωτερικό (σπάνια ευτυχώς) αναρωτιέμαι ποιοι είναι αυτοί που το επιλέγουν και κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Αλλά απ'ότι βλέπω (εδώ μέσα βέβαια, γιατί όπως είπα εκεί έξω τα νούμερα δείχνουν κάτι εντελώς άλλο), εγώ κυκλοφορώ ανάμεσά σας. 🤣
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.154
Μηνύματα
3.003.113
Members
38.416
Νεότερο μέλος
kostas2025
Top