Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Στο μους τεστ κερδίζει όποιο είναι κούτσουρο .
Έχει κάποια ice με πολύ μαλακές αναρτήσεις που έχουν εξαιρετικές επιδόσεις στο τεστ ταράνδου, οπότε αυτό που λες, απλώς δεν ισχύει.

Τυπικό παράδειγμα το Citroën Xantia Activa, που είχε το ρεκόρ για αρκετά χρόνια, με 85 χλμ/ω.

Ψάξτε πρώτα, μιλάτε μετά. 😎

 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.051
Reaction score
11.181
Ναι δεν ήξερα να ρωτήσω το chatgpt για να μάθω.

Άλλο μπελά βρήκαμε τώρα, να κάνουμε ντεμπανκ το chatgpt.

:lolsign:
 

Μηνύματα
7.719
Reaction score
2.176
To Xantia Activa είναι το εντελώς αντίθετο του κούτσουρου μεν, έχει πλήρως ενεργητική ανάρτηση, με επικοινωνία μάλιστα μεταξύ των διαφορετικών τροχών μεταξύ τους. Είναι πολύ κακή η σύγκριση, δεν στέκει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Ναι δεν ήξερα να ρωτήσω το chatgpt για να μάθω.

Άλλο μπελά βρήκαμε τώρα, να κάνουμε ντεμπανκ το chatgpt.

:lolsign:
Άσε τις μαλαγανιές, αυτά τα ξέρουμε όσοι ασχολούμαστε με τις επιδόσεις ταράνδου.

Το θέμα είναι ότι φαντάζεσαι πράγματα, τα οποία τα θέτεις ως θέσφατα, όπως προηγουμένως, που φαντάστηκες πως τα κούτσουρα μόνο έχουν υψηλές επιδόσεις σε αυτό το τεστ.. 😁😂🤣

Άσε τη φαντασία σου, δες πρώτα μερικά πράγματα, και ενημέρωσε. Ειδάλλως, καλύτερα να μασάς παρά να "μιλάς". 😎


To Xantia Activa είναι το εντελώς αντίθετο του κούτσουρου μεν, έχει πλήρως ενεργητική ανάρτηση, με επικοινωνία μάλιστα μεταξύ των διαφορετικών τροχών μεταξύ τους. Είναι πολύ κακή η σύγκριση, δεν στέκει.
Ακριβώς.

Η σωστή ανάρτηση, δεν είναι απαραιτήτως "κούτσουρο", και ταυτόχρονα, μια "κούτσουρο" ανάρτηση, δε σημαίνει πως είναι και καλή.
 

TGD

Μηνύματα
10.430
Reaction score
10.162
Πριν την στροφή αφήνουν το γκάζι και στρίβουν.
Άρα δεν έχει σημασία που είναι η μετάδοση της κίνησης γιατί δεν υπάρχει μετάδοση.
Στο μους τεστ κερδίζει όποιο είναι κούτσουρο .
Όχι απαραίτητα καλό για καθημερινή οδήγηση να μην σου πω και για γρήγορη.
Σημαντικό τεστ για να μην πέσεις σε βάρκα αλλα όχι για να βαθμολογήσεις το στήσιμο.
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
Το regenerative braking είναι πιστεύω ένα σημαντικό κεφάλαιο για τις επιδόσεις στο τεστ ταράνδου.

Όχι τόσο για το εάν υπάρχει regenerative braking και στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, ή μόνον σε ένα άξονα (βλέπουμε παρόμοιες επιδόσεις σε προσθιοκίνητα και πισοκίνητα), ούτε αναλόγως μέγιστης ισχύος του regenerative braking (διότι αυτοκίνητα με πολύ υψηλή ισχύ δεν επιτυγχάνουν τις καλύτερες επιδόσεις), αλλά κυρίως εξ'αιτιας του τρόπου με τον οποίο επεμβαίνει το regenerative braking στο φρενάρισμα όταν αφήνεις γκάζι.

Ο τρόπος λοιπόν είναι η αιτία, και σκεφτείτε το: εάν φρενάρει στάνταρ κάθε φορά που στρίβεις αφήνοντας το γκάζι, είναι αυτό θετικό; Είναι ασφαλές; Μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση;

Δηλαδή, είναι πιστεύω θέμα software, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας - ευστάθειας του αυτοκινήτου, που επιτρέπει να δρα θετικά το regenerative braking σε τέτοιες περιπτώσεις, κι όχι να σε φέρνει σε δύσκολη θέση επειδή υπάρχει, αλλά υπάρχει "άτσαλα" ή περίεργα.

Τουλάχιστον, έτσι νομίζω.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.051
Reaction score
11.181
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
Αυτό είναι κατανομή πέδησης.

Όταν στρίβει σημαντικό γιατί έτσι λειτουργούν όλα τα συστήματα ευστάθειας.

Τα υπόλοιπα που περνάνε ήταν άλλος ο τρόπος του τεστ συν ότι μπερδεύετε τις μαλακές αναρτήσεις, με τις σκληρές και τις ενεργητικές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.626
Μηνύματα
3.018.521
Members
38.471
Νεότερο μέλος
nickger
Top