Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
17.825
Reaction score
25.699
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα. Έχω συνηθίσει να έχω καλή υποστήριξη χαμηλά στη μέση και του id3 δεν έχουν τίποτα αν δεν θέλεις να είσαι πολύ ξάπλα στην πλάτη.
Δεν φτάνει βέβαια τα επίπεδα του μιι που είναι ότι χειρότερο έχω καθίσει αλλά δεν είναι για ταξίδι με τίποτα στην έκδοση που μου δώσανε.
Εν τω μεταξύ στην Κω παίζει πάρα πολύ Γερμανία και βλέπεις ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα να κινούνται αυστηρά με το όριο , Ευρώπη λέμε , 50 όριο 50 20 αυτοκίνητα τρενάκι, 40 όριο κόβουν όλα στα 40.
Σήμερα έβγαλα και το ac και είμαι 45 χλμ με μεση ταχύτητα 33 και κατανάλωση 9.5 στο τέλος θα βαρεθεί και θα φορτίσει μόνο του.
Έβαλα και το adaptive και εκτός από το ακολουθώ τον μπροστινό είδα ότι έκανε το προφανές αλλαζε ρύθμιση και σύμφωνα με τα όρια του δρόμου.
Ο ύπνος θα με πάρει...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.907
Reaction score
144.967
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα.
Ο συνδυασμός τους.

Το σχήμα του καθίσματος, εκεί που πατάει ο κ@λος σου, έχει σκληρά πλαϊνά στηρίγματα για την εξωτερική πλευρά των γλουτών και μηρών, χωρίς να έχει πλευρική στήριξη του κορμού.
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Λογικά είναι ίδια με του iD.3 και συμφωνούμε.

Ακόμα χειρότερα ήταν σε ένα μικρό και σχετικά οικονομικό Audi που οδήγησα. Ο ορισμός της σκληρότητας και εντελώς άβολα για ταξίδι.
 
Last edited:


Μηνύματα
17.825
Reaction score
25.699
258χλμ με το 69% της μπαταρίας έβγαλε ο νοικιαρης. 80 το πήρα 11 το γύρισα. Δεν το χα αυτό στη hertz , έξω μου ζητάνε 80% τουλάχιστον να το επιστρέφω.

Περί οθονών, αυτό που έχει για όργανα το id3 ακριβώς αυτό που χρειάζεται, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω , τα υπόλοιπα είναι για δευτερεύουσες λειτουργίες , εκεί μπροστά χρειάζεται αυτό το οθονακι. Τώρα ο επιλογέας , θέλει συνήθεια ίσως και να είναι πιο πρακτικός αν τον συνηθίσεις αλλά η φυσική κίνηση είναι κάτω ή πίσω από το τιμόνι αλλά όχι περιστροφικός όπως είναι τώρα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.907
Reaction score
144.967
Μια χαρά είναι ο επιλογέας, όλα συνηθίζονται.

Ο πρώτος μήνας είναι, μετά δε σκέφτεσαι τίποτα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.672
Reaction score
11.764
258χλμ με το 69% της μπαταρίας έβγαλε ο νοικιαρης. 80 το πήρα 11 το γύρισα. Δεν το χα αυτό στη hertz , έξω μου ζητάνε 80% τουλάχιστον να το επιστρέφω.

Περί οθονών, αυτό που έχει για όργανα το id3 ακριβώς αυτό που χρειάζεται, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω , τα υπόλοιπα είναι για δευτερεύουσες λειτουργίες , εκεί μπροστά χρειάζεται αυτό το οθονακι. Τώρα ο επιλογέας , θέλει συνήθεια ίσως και να είναι πιο πρακτικός αν τον συνηθίσεις αλλά η φυσική κίνηση είναι κάτω ή πίσω από το τιμόνι αλλά όχι περιστροφικός όπως είναι τώρα
Ο λόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.
Αυτό που μάλλον θέλουν να αποφύγουν, είναι ο χρόνος και η διαδικασία της φόρτισης. Μετακυλούν λοιπόν την υποχρέωση στον πελάτη, ο οποίος πιθανότατα θα το φορτίσει ακριβά σε κάποιον DC, μέχρι περίπου το 80% όπου αυτός παραμένει γρήγορος.

Για την οθονίτσα μπροστά από το τιμόνι, εκ πείρας συμφωνώ απόλυτα: σε συνεργασία με τα κουμπιά του πολυλειτουργικού τιμονιού, ο οδηγός έχει πάμπολλες χρήσιμες πληροφορίες διαρκώς διαθέσιμες, χωρίς να καταφεύγει στη -δύσχρηστη εν κινήσει- κύρια οθόνη ή σε φωνητικές εντολές.

Για τον επιλογέα, ότι είναι πιο εργονομικό και έρχεται φυσικά, είναι το καλύτερο. Από εκεί και πέρα όλα συνηθίζονται, εκτός ίσως από κάτι σκληρό στον κwλο -αλλά και πάλι, γούστα είναι αυτά. :biggrin:
 

Μηνύματα
17.825
Reaction score
25.699
λόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.
Και το κόστος και ο χρόνος. Αν το φέρω πίσω φορτισμένο ή με καύσιμο το αυτοκίνητο πάει για ένα πλύσιμο μόνο και είναι έτοιμο για τον επόμενο μετά από 2 ώρες το πολύ. Τώρα θα πρέπει και να φορτιστεί στοιχειωδώς σε έναν DC ότι έχει η περιοχή που θέλει επιπλέον χρόνο
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.049
Reaction score
11.555
Και το κόστος και ο χρόνος. Αν το φέρω πίσω φορτισμένο ή με καύσιμο το αυτοκίνητο πάει για ένα πλύσιμο μόνο και είναι έτοιμο για τον επόμενο μετά από 2 ώρες το πολύ. Τώρα θα πρέπει και να φορτιστεί στοιχειωδώς σε έναν DC ότι έχει η περιοχή που θέλει επιπλέον χρόνο
Και η Avis που νοίκιασα εδώ Ελλάδα δεν την ένοιαζε, άδειο το επέστρεψα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.274
Reaction score
45.689
Στη Γερμανία που πήρα πέρσι ένα ηλεκτρικό αυτή ήταν η πολιτική, αν το φέρεις άδειο δεν χρεώνεσαι κάτι (ή ήταν μια φιξ χρέωση, μικρή), αλλιώς σε χρεώνουν τη φόρτιση, ακριβούτσικα.
Εγώ τότε το κατάλαβα ως πολιτική για να γίνονται σωστές φορτίσεις-εκφορτίσες στην μπαταρία για να κρατά την υγεία της και να μην φορτίζουν κάθε τόσο από το 50%.
Αλλά δεν τα ξέρω και καλά αυτά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.179
Reaction score
33.125
Χθεσινή απογευματινή βολτούλα στον Άλιμο στο event της Ομάδας Ηλεκτροκίνησης. Είχε κάμποσα οχήματα, και μέχρι να φύγουμε ήρθαν και άλλα. Όλα τα οχήματα αντιπροσωπιών ήταν ανοιχτά εκτός από τα R5 :thumbsup:.

Ξεκινώντας από την άκρη πρώτα μπήκαμε στο Zeekr X. Ένα θαυμάσιο B-SUV. Τόσο σε χώρους, όσο και σε σχεδιασμό αλλά και σε υλικά. Φώναζε premium, αλλά δεν είναι για εμάς που κυκλοφορούμε και σε χώμα. Ειδικά το σουέτ (τι ήταν αυτό) που το είχε μπόλικο μέσα θα γίνεται λώλος. Σα μικρό μου φάνηκε το πορτπαγκαζ για B-SUV. Εξωτερικά είναι ωραίο. Διαφορετικό από ότι έχουμε συνηθίσει.

Επόμενο το Geely EX5. Ένα μεγάλο C-SUV σε τιμή και εξοπλισμό που προκαλούν. Ωραία άνετη θέση οδήγησης, και με πίσω χώρους που λες δεν γίνεται. Τα γόνατα μου πρέπει να είχαν εύκολα 10cm απόσταση από την πλάτη του εμπρός καθίσματος (που εγώ είχα ρυθμίσει πριν). Από εξοπλισμό δεν λείπει τίποτα. Μέχρι και HUD, μασάζ, ξαπλώνουν εντελώς τα εμπρός καθίσματα, γυάλινη οροφή με ηλεκτρικό σκιάστρο κ.α. 30k για αυτό το αμάξι είναι τίποτα.

Next Lynk & Co 02. Άλλο ένα εξαιρετικό όχημα του ομίλου Geely. Πολύ ωραίο μέσα έξω και με ωραία υλικά στο εσωτερικό. Ταιριάζει καλύτερα και σε μας. Κάπως μικρό πορτμπαγκάζ θα έλεγα. Στην έκδοση MORE που ήταν αυτό δεν του λείπει τίποτα. Με 66άρα μπαταρία η τιμή σήμερα για το full extra είναι 36k σε λευκό χρώμα. Είχε και test drive και βέβαια δεν έχασα ευκαιρία. Ωραία αίσθηση οδήγησης στα στενά του Αλίμου, one pedal drive 🥰, και στην παραλιακή αν το πατήσεις πάει σα διάολος. 5,5" τα 100km/h. Aυτό που δεν μου άρεσε, και το βρίσκω και κάπως επικίνδυνο αλλά δεν ξέρω που οφείλεται, είναι ότι όταν το πατούσα και 100άριζε για πλάκα, είχα την αίσθηση ότι κάτι συμβαίνει στους μπροστά τροχούς. Γλιστρούσε κάπως όταν έπαιζα πολύ ελαφρά με το τιμόνι, καθώς και όταν έκοβα γκάζι. Σαν να ψάρευαν οι μπροστά τροχοί. Δεν ήταν σταθερό. Να ήταν το οδόστρωμα, τα λάστιχα, το αμάξι; Δεν ξέρω. Είναι RWD. Το Model 3 στην Αττική οδό δεν έκανε τέτοια.

Από θέμα χώρων αλλά και υλικών (το αισθητικό το αφήνω έξω), τόσο το Zeekr X όσο και το Lynk & Co 02 ρίχνουν στα αυτιά στο Volvo EX30. Καμία σχέση. Έχουν δίκιο οι Αυστραλοί. Προσωπικά τα τοποθετώ όπως τα έγραψα.

Είχε και άλλα ανοιχτά οχήματα από δυτικούς και Κινέζους. Εκτός από το Model Y δεν ασχολήθηκα με τίποτε άλλο.

Εdit: Τόσο το Geely EX5 όσο και το Lynk & Co 02 έχουν λογικό κόστος συντήρησης. Λογικό και το κόστος αλλαγής ψυκτικού υγρού μπαταρίας. Γιατί κυκλοφορούν κάτι 500άρικα και 800άρικα εκεί έξω.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.097
Reaction score
98.761
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.143
Μηνύματα
3.043.551
Members
38.537
Νεότερο μέλος
gkondos
Top