Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.841
Reaction score
33.714
Αυτό το feature που του έκανε εντύπωση, ηχείο στο κάθισμα δηλαδή για το navigation χωρίς να διακόπτεται η μουσική στα υπόλοιπα ηχεία, το κάνουν και άλλα οχήματα. Κάποια από αυτά θα τα δει και στη χώρα του. Το νέο Nissan Leaf ας πούμε, αλλά κάποιο ακριβό. Tα XPENG που το κάνουν, αυτά δεν θα τα δει. Στα XPENG μπορείς και να επιλέξεις αν θες αυτό ή όλα τα ηχεία. Μπορείς επίσης να φτιάξεις macros. Το αμάξι σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις δικούς σου αυτοματισμούς που θα σε βόλευαν και δεν υπάρχουν στο λογισμικό. Ας πούμε όταν είσαι μόνος σου nav και μουσική σε όλα τα ηχεία. Όταν έχεις επιβάτη/ επιβάτες nav στο κάθισμα και μουσική στα υπόλοιπα ηχεία. Μπορεί να γίνει το ίδιο και με τις τηλεφωνικές κλήσεις. Γενικά κάνεις σχεδόν ότι εντολή θες με τα macros (X-combo τα λέει), και είναι χαζομάρα που δεν το κάνουν και άλλοι κατασκευαστές. Αλλά τι λέω τώρα. Σε αυτούς δεν δουλεύουν τα βασικά πια macros.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.841
Reaction score
33.714
Αυτά είναι γνωστά. Για να δουλέψει θέλει όλα όσα είπε ως προϋπόθεση, και, να υπάρχει άλλο όχημα μπροστά του.

Το λέει άλλωστε. Δεν είναι τύπου FSD. Για την κίνηση είναι στο σταμάτα ξεκίνα και λίγο αυτοκινητόδρομο. Λέω λίγο καθώς τα όρια ταχύτητας λειτουργίας του είναι αστεία. Και τραγικά ακριβό. $2.500 το χρόνο (wtf?), vs, $1200 για το FSD που δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης μεταξύ τους.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.841
Reaction score
33.714
Ωραίο test από τους Νορβηγούς.

Οχήματα:
- Tesla Μodel Y AWD
- Skoda Enyaq Coupe RS
- XPENG G6 AWD Performance

H ιδέα είναι να φτάσουν έτοιμοι για ταχυφόρτιση (ζεστή μπαταρία), να φορτίσουν από 10% SOC για 15' με την θέρμανση σε λειτουργία, και μετά να ταξιδέψουν με 120χλμ/ ώρα ώστε να δουν πόση απόσταση θα διανύσουν με την ενέργεια που έλαβαν αυτά τα 15'. Η εξωτερική θερμοκρασία ήταν 3-5 βαθμούς, και τα οχήματα φορούσαν ιδίων διαστάσεων λάστιχα (20") και όλα χειμερινά.

Αποτελέσματα:
- Tesla Μodel Y AWD
Σε 15' πήγε από το 10% στο 53% και διένυσε 147,6χλμ.

- Skoda Enyaq Coupe RS
Σε 15' πήγε από το 10% στο 57% και διένυσε 162χλμ.

- XPENG G6 AWD Performance
Σε 15' πήγε από το 10% στο 87% και διένυσε 248,8χλμ.

 
Last edited:

Μηνύματα
18.101
Reaction score
26.146
το μη προφανές, είναι οτι σε ποσοστό μπαταρίας/χλμ την καλύτερη επίδοση είχε το skoda μαζί με το Υ ενώ το χπενγκ ήταν κάπου 8% χειρότερο πα΄ρα την ικανότητα φόρτισης με μεγαλύτερη ισχύ.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.859
Μηνύματα
3.065.237
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top