Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
18.121
Reaction score
26.174
τα τελευταία 5 χρόνια έχουν επιλογές όπως corolla υβριδική με 140 ή 180 ίππους , station για να φύγεις με 5 βαλίτσες από το αεροδρόμειο, κατανάλωση 4λ/100 , μηδενική συντήρηση στην μετάδοση (αντί για ένα συμπλέκτη το χρόνο , αλλά ναι ξέρω είναι φθηνά τα ανταλλακτικά στα σκόντα πουλάνε και στα περίπτερα) αλλά και tesla 3 με 600χλμ αυτονομία (δηλαδή μια φόρτιση ανα 2 μέρες, μια ταχύφόρτιση 10 λεπτών ανα μέρα κλπ). παρόλα αυτά αγοράζουν οκτάβια.
Βέβαια, όποιος έχει απλά ρωτήσει έναν ταξιτζή γιατί αγοράζουν μερκεντέ θα σου πούνε το πολύ απλό: το ζητάνε οι πελάτες!
και το γμοκτάβια ποιος το ζητάει; η μάνα τους;

έλα με τις μλκς έλεος πχια
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Πάντως όταν ρωτάω γιατί δεν παίρνουν ηλεκτρικό η επωδός είναι "κι αν μου τύχει μια κούρσα για Θεσσαλονίκη να μην μπορώ να την πάρω";
 

Μηνύματα
18.121
Reaction score
26.174
ναι γιατί αμα πας θεσσαλονίκη με το οκταβια δε θα σταματήσεις ούτε για κατούρημα , άσε που θα πηγαίνεις καρφί με 160
απεργία για πάντα , ηλίθιοι
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Είπαμε. Θεσσαλονίκη, Σπάρτη, Αράχωβα ηλεκτρικό δεν. :biggrin:

Σε άλλα νέα.
Εκεί που μια Changan (ω sorry Deepal :tongue:) κοιτάει από πάνω Alpine, Jeep, KIA, Renault, Toyota. Ντροπή ρε π.....

1000009961.jpg
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.163
Reaction score
92.758
Εμένα με ενδιαφέρει πόσα αστεράκια μένουν αν αφαιρέσω όλα τα χαζοηλεκτρονικά μπιπ-μπιπ που μου σπάνε τα νεύρα.
Αν μπεις μέσα στο τεστ, βλέπεις που έχει χάσει το αστέρι.
και το γμοκτάβια ποιος το ζητάει; η μάνα τους;
Όταν περιμένω σε ουρά στο αεροδρόμιο λέω σε αυτόν που κάνει κουμάντο πως δεν μπαίνω σε οκτάβια γιατί έχω φοβία, είχα μπλέξει σε ατύχημα κτλ κτλ. Με κοιτάνε περίεργα αλλά επιμένω.
Μόνο Mercedes.
Αν εμφανιστεί ηλεκτρικό, λέω ναι οκ. Ακόμα και αν είναι του καταραμένου
 

Μηνύματα
467
Reaction score
465
Πάντως όταν ρωτάω γιατί δεν παίρνουν ηλεκτρικό η επωδός είναι "κι αν μου τύχει μια κούρσα για Θεσσαλονίκη να μην μπορώ να την πάρω";
εγω παλι σα δικαιολογια ειναι ο μεγαλος χρονος αναμονης των ανταλακτικων (και προπληρωμη) σε περιπτωση ζημιας. Και οταν μιλαμε για ζημια ενοοουμε μικρα ως μεγαλα τρακαρισματα που μεσα στη πολη ειναι πολυ συχνα. Αν χρειαστει 1- 2 μηνες η επισκευη μετραει σε σχεση με τις μερες σε ενα συμβατικο.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Μην το λες. Εγώ έμεινα χωρίς αυτοκίνητο ενάμιση μήνα γιατί η ασφαλιστική του φταιχτη ήταν για τα μπάζα και "δεν έβρισκε" μια μεταχειρισμένη πίσω πόρτα για Κλιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.351
εγω παλι σα δικαιολογια ειναι ο μεγαλος χρονος αναμονης των ανταλακτικων (και προπληρωμη) σε περιπτωση ζημιας. Και οταν μιλαμε για ζημια ενοοουμε μικρα ως μεγαλα τρακαρισματα που μεσα στη πολη ειναι πολυ συχνα. Αν χρειαστει 1- 2 μηνες η επισκευη μετραει σε σχεση με τις μερες σε ενα συμβατικο.
Για τα Τέσλα, τουλάχιστον από την δικιά μου εμπειρία (μίλησα με τον υπεύθυνο φανοποιίας της Τέσλα στην Ford Θεσσαλονίκς), δεν ισχύουν αυτά.

Σε μια βδομάδα, Μαξ 10 μέρες, έρχονται όλα τα ανταλλακτικά που ζητάς, κατευθείαν από Βερολίνο.
 



Μηνύματα
1.622
Reaction score
2.456
Δεν πάει μόνο του στο δρόμο με υψηλές ταχύτητες για να δεις αν έχει phantom braking.

Δεν μπορεί.
ήταν απάντηση στο προηγούμενο μήνυμα που έλεγε ότι πολλά αυτοκίνητα απο διάφορους κατασκευαστές έχουν φαινόμενα phantom braking ή false AEB activation,
το αυτοκίνητο νομίζει ότι πρέπει να φρενάρει και κοκκαλώνει, όπως στην περίπτωση που ανέφερα
 


Μηνύματα
7.775
Reaction score
2.256
τα τελευταία 5 χρόνια έχουν επιλογές όπως corolla υβριδική με 140 ή 180 ίππους , station για να φύγεις με 5 βαλίτσες από το αεροδρόμειο, κατανάλωση 4λ/100 , μηδενική συντήρηση στην μετάδοση (αντί για ένα συμπλέκτη το χρόνο , αλλά ναι ξέρω είναι φθηνά τα ανταλλακτικά στα σκόντα πουλάνε και στα περίπτερα) αλλά και tesla 3 με 600χλμ αυτονομία (δηλαδή μια φόρτιση ανα 2 μέρες, μια ταχύφόρτιση 10 λεπτών ανα μέρα κλπ). παρόλα αυτά αγοράζουν οκτάβια.

και το γμοκτάβια ποιος το ζητάει; η μάνα τους;

έλα με τις μλκς έλεος πχια
Σε σχετική συζήτηση με ταξιτζήδες, μου είχαν πει ότι (η προτίμηση στη Skoda έναντι της TOYOTA) είχε να κάνει με τη χρηματοδότηση. Η Skoda λέει τους χρηματοδοτούσε με τράπεζα της VW (; ) και αστείο επιτόκιο, ενώ το επιτόκιο στην Toyota είναι 10%. Αν ισχύει είναι νομίζω σοβαρός λόγος.

Πέραν τούτου βέβαια, η Corolla, Sedan ή Station είναι C segment αυτοκίνητο - μικρομεσαίο.

Το Octavia D-segment - μεσαίο. Ο χώρος που έχει στο πίσω κάθισμα, τόσο για τα γόνατα όσο και σε πλάτος, δεν συγκρίνεται με το χώρο της Corolla, που είναι αξιόλογος μεν, σαφώς μικρότερος δε.

Αν δε πιάσουμε το Superb μιλάμε για άλλο πράγμα - συνεργαζόμαστε με μία εταιρεία ταξί στην εταιρεία για μετακινήσεις μας σε ραντεβού κλπ, και μία στο τόσο έχει και "μαύρα" ταξί (υποθέτω είναι υπηρεσία σαν λιμουζίνα), τόσο E klass όσο και Superb. Δεν υπάρχει σύγκριση σε χώρους, η Mercedes είναι σαν να είναι 2 κατηγορίες κάτω (μάλλον τις έχουν μικρύνει στην τελευταία γενιά;). Από τη θέση του συνοδηγού, με πάνω από δέκα πόντους απόσταση του γόνατός μου από το ταμπλό, ρωτάω τον απο πίσω αν θέλει να τραβηχτώ μπροστά, και μου απαντάει ότι αυτός έχει ακόμη μεγαλύτερη απόσταση! Και πορτ μπαγκάζ σπήλαιο, 600+ λίτρα. Και μια χαρά το σαλόνι και η ποιότητα κύλισης.

Η Toyota δεν βγάζει πια μεσαίο Sedan - έχω δει βέβαια στο δρόμο SUV της σε ταξί - και Corolla Cross, και CHR, ακόμη και RAV4, αλλά ελάχιστα.

Ένας άλλος που είχα πετύχει είχε Corolla (ή Auris?) προηγούμενης γενιάς, SW υβριδικό. Το είχε φέρει από το εξωτερικό (Πολωνία;) με 200.000 χλμ, 4 ετών, για ένα αστείο ποσό, του άλλαξαν λέει τη μπαταρία από την εδώ αντιπροσωπεία στα πλαίσια της εγγύησης (!!) και με ένα αστείο συνολικά ποσό (δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω κάτω από 10Κ) είχε ένα αυτοκίνητο καλό για τη δουλειά του και αξιόπιστο. Έλεγε βέβαια ότι το είχε πάρει για τελευταίο ταξί πριν τη σύνταξη και με σκοπό να το κρατήσει μετά τη σύνταξη ως προσωπικό.

Ηλεκτρικά γενικά δεν θέλουν από βλακεία. Οι περισσότεροι ανησυχούν για το πως θα φορτίσει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί ενώ δουλεύουν. Τι να τους λες ότι ρε φίλε κάνεις 150-200 χλμ μαξ τη μέρα, αν δεν το δουλεύεις 3 βάρδιες τι σε νοιάζει; Έχουν ακούσει και ιστορίες για ολική από μικροσυγκρούσεις, για καθυστερήσεις ανταλλακτικών και επισκευής, σε αντίθεση με τώρα, που όλη η αγορά δουλεύει με μία μάρκα, έναν τύπο, και έχουν πλήρη τεχνογνωσία αλλά και στοκ ανταλλακτικών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749

Μηνύματα
18.121
Reaction score
26.174
η corolla station είναι 4.65μ αυτοκίνητο.
οι ταξιτζήδες είναι ηλίθιοι.
ποιο ακριβώς είναι το σκεπτικό στο μέγεθος του πίσω καθίσματος, οτι δεν θα μπει ο πελάτης μέσα στην κορόλλα ή ότι υπάρχει πελατολόγιο που όταν ζητάει ταξι θέλεις να είναι οκτάβια;

έχω βαρεθεί να ακούω βλακείες από τους "επιστήμονες" . η κορόλλα πέραν όλων των άλλων (ότι είναι αυτόματη, οτι δεν έχει συντήρηση η μετάδοσή της, οτί είναι αθόρυβη στην πόλη οτι δεν έχει κραδασμούς κλπ) κοστίζει σε καύσιμο 1800 ευρώ λιγότερο ανα 100Κ χλμ έναντι του οκτάβια. ακόμα και η ηλίθια αναφορά στο επιτόκιο είναι ανάξια σχολιασμού στα 25000 που έχει αξία αγοράς το ταξί.

η απόσβεση στο επιτόκιο του δανείου γίνεται στα πρώτα 70Κ χλμ μόνο απο το καύσιμο. πριν μπει στην κουβέντα κόστος συντήρησης και βλάβες.

δεν υπάρχει σοβαρός διάλογος να κάνεις με τα κίτρινα οκτάβια

ο μοναδικός λόγος να επιλέξεις σενταν είναι ξεκάθαρα και μόνο αν θα πάρεις μερσεντές γιατί γουστάρεις ή γιατι έχεις έτοιμο πελατολόγιο πολυτελείας.

αν δεν είσαι απο αυτούς αγοράζεις ξερά κορόλλα στέισον , μονοκούκι , δαγκωτό με δύο χέρια.
ούτε καν ηλεκτρικό αν δεν έχει πρόσβαση σε νυχτερινή φόρτιση.

τώρα αν πάμε σε ταξιτζήδες επαρχείας με 50-60 ευρώ το άτομο αν αδιαδρομή στην Αθήνα , εκεί και αν δεν παίρνεις οκτάβια.
εκεί αξίζει να πάρεις 3lr ή άντε κορόλλα. Διαλέγεις βασικά τι εξυπηρετεί καλύτερα από το κλασσικό w21X με την έννοια οτι κινείσαι αυτοκινητόδρομο συνέχεια άρα θες και κάτι ποιοτικό για να μην καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που για 400 ευρώ κάθε μέρα κάνεις κυπαρισσία αθήνα και πίσω άτιμη κενονία.
σε αυτό το δρόμολόγιο το w21X θέλει περί τα 65ευ΄ρω πετρέλαιο, το βρωμοκτάβια 2-3 λιγότερο, η κορόλλα 50-52 (ένα 10ρικο τσέπη τη μέρα) και το 3lr με φόρτιση σπίτι το βράδυ και 2 σύντομες ταχυφορτίσεις (στάση κατούρημα) στο ΣΕΑ σκάρτα 35 ευρώ (25 ευρώ στην τσέπη τη μέρα έναντι του οκτάβια)
με επιδότηση ηλεκτρικού ταξί η διαφορά της αγοράς γίνεται απόσβεση σε λιγότερο απο 2 χρόνια, αλλα δε γμτ, πας στα σίγουρα σε εταιρία με παρουσία δεκαετιών στην Ελλάδα και 11χρονια εγγύηση , πάλι κερδισμένος βγαίνεις.

είναι απλά αδιανόητο να αγοράσεις οκτάβια για ταξί. Τους τα σπρώχνουν οι μαντράδες για να τους αρμέγουν στην συντήρηση μετά, ξεκάθαρα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.613
Reaction score
46.379
όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει


το 70-80% του στόλου της Αθήνας είναι scoda octavia εδώ και 20-25 χρόνια τουλάχιστον (μπορεί και παραπάνω, βάλτε τα κάτω).
Κάποιοι λόγοι θα υπάρχουν.

Ενδεικτικά,
- το φθηνότερο με τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία του και στα λεφτά του (αν έχει και την καλύτερη χρηματοδότηση τότε συν ένα προ ακόμα)
- πετρελαιοκίνητο
- φθηνά ανταλλακτικά, σέρβις, άμεσα διαθέσιμα σε κάθε γειτονιά
- από ένα σημείο και μετά έχει αποκτήσει τη φήμη του σκυλιού
- word of mouth και group thinking είναι (και εδώ) πολύ σημαντικοί παράγοντες διαμόρφωσης αγοραστικής συμπεριφοράς

Το 70% των παραπάνω αυτοκινήτων είναι αγορασμένα από ιδιοκτήτες που ΔΕΝ τα δουλεύουν. Τα εκμεταλλεύονται. Αυτό και μόνο κάνει την όλη ανάλυση σας άσχετη καθώς τα παραπάνω στοιχεία είναι τα πλέον σημαντικά τόσο για τον εκμεταλλευτή όσο και για τον χρήστη.
Προσπερνώ βέβαια ότι περιμένετε από τον ταξιτζή να κάνει οικονομοτεχνική ανάλυση διπλωματούχου πολυτεχνείου. Και επειδή δεν το κάνει είναι ηλίθιος.

Είχα αναφέρει όταν ξεκίνησαν τα προγράμματα επιδότησης ηλεκτρικό ταξί ότι δεν θα έχουν ανταπόκριση και τα είχα εξηγήσει τότε γιατί. Τελικά έγινε ότι είχα προβλέψει. Μηδενική σχεδόν ανταπόκριση.
Δεν έχω νούμερα να το στηρίξω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το ποσοστό που μπήκε στο πρόγραμμα ταξί είναι περίπου ίδιο με το ποσοστό των ιδιωτών καταναλωτών για τα αντίστοιχα προγράμματα ΙΧ.
 



Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.884
Μηνύματα
3.066.457
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top