Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.432
Reaction score
125.791
ΔΕΝ επιτάχυνε . Ηταν αργό .ΚΑΤΗΦΟΡΑ λέμε έτσι.
Αν κόβει, κόβει γιατί έχει λόγο.
Θα πρέπει να απενεργοποιησεις κάποια συστήματα ασφαλείας, που κόβουν ταχύτητα σε επικίνδυνα σημεία, αναλόγως της σήμανσης του δρόμου...

Έχουν πολλά και πολύπλοκα συστήματα ασφαλείας.

Τα συστήματα ασφαλείας είναι μαμά όλα ενεργοποιημενα, και είναι για το καλό σου, σα τη ζώνη ασφαλείας και τους αερόσακους.

Βασικά οδηγείς επικίνδυνα, μπες σε μια πίστα να δεις πως πάει.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.432
Reaction score
125.791
Είναι αρρωστημένα αθόρυβο .
Βασικά, όλα τα υπερπολυτελειας ΙΧ, έτσι είναι. Απλώς είναι πολύ πολύ ακριβά.
Μία μεγάλη μερτσεντες, μια ρολς ροις, κλπ, είναι ακόμα πιο αθόρυβα αυτοκίνητα από την ηλεκτρική τζαγκιουαρ, κι ας έχουν θερμικό κινητήρα. Απλώς είναι πολύ πολύ ακριβά.. Η ησυχία στο αυτοκίνητο, είναι πολύ ακριβή πολυτέλεια, και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα την έκαναν προσιτή σε πολύ κόσμο, σε φυσιολογικό κοστολογιο..

Όσο πιο φτηνό κουβά έχεις, τόσο πιο πολύ φασαρία θα κάνει ο τενεκες σου, μπες σε ένα λαντα νιβα να ευχαριστηθεί η ψυχή σου θόρυβο. Μπες σε σταγιερ να γουστάρεις, μπορεί να ξεπεράσει σε ανηφόρα και τη φασαρία από C-130.

Το δικό μου το id3, έχει χονδρικά τις ίδιες μετρήσεις dB με το I-Pace, 1 ντεσιμπέλ πάνω 1 κάτω, αναλόγως ταχύτητας.
Πολυτέλεια θερμικών αυτοκινήτων των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ... 😎

Κλίσεις δεν παίρνει όσο μπόρεσα να δω , παρά ελάχιστες αν το στραμπουλίξεις .Αντίστοιχα το δικό μου παίρνει μεγαλύτερες
Μόλις διαπίστωσες πως ένα σουβ γέρνει λιγότερο από το δικό σου.😜

😝😁😂🤣😜😝😁😂🤣😜😝😁😂🤣

Κοροιδευατε τα σουβ, ε; Χαχαχαχαχαχαχα
Στα ηλεκτρικά είναι αλλιώς φιλε μου.

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έτσι είναι, δεν γέρνουν. Ούτε το δικό μου δε γέρνει στις στροφές.
Έχουν 2 πολύ σοβαρά πλεονεκτηματα:

1. Οι μπαταρίες είναι τέρμα κάτω στο πάτωμα, και πάνε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου πολύ χαμηλά.

2. Ταυτόχρονα, οι μπαταρίες είναι στο κέντρο, με αποτέλεσμα να είναι ζυγισμενο το αυτοκίνητο, 50/50 το βάρος στις εμπρός και στις πίσω ρόδες. Πόσο λίγα θερμικά αυτοκίνητα έχουν αυτό το απίστευτο πλεονέκτημα, και πόσο ακριβά είναι, ε;
Ακόμα και το πολύ φτηνότερο του I-Pace δικό μου, είναι 50/50 ζυγισμενο, και πισοκίνητο, δύο πλεονεκτήματα που ψάξε να βρεις πόσα λεφτά πρέπει να δώσεις για να τα πάρεις σε θερμικό...

Είναι σφεντόνα . Πάει πολύ καλά , στρίβει φρενάρει .
Ωραίο είναι ευρύχωρό είναι άνετο είναι ,παραείναι μην πω !
Δεν το περίμενα. Ναι δεν είναι το τυπικό καθημερινό αυτοκίνητο , είναι πολύ καλύτερο . Γιατί ? γιατί είναι άλλης κλάσης αυτοκίνητο
Έτσι. 😎❤😎❤😎❤😎❤

Σφαίρα, στρίβει, δε γέρνει, φρενάρει, αθόρυβο, άνετο κι ευρύχωρο, μλκα τα έχει όλα. ⚡⚡⚡⚡
Ζεσταίνονται και τα καθίσματα από το κινητό. 😂🤣😜😁

Αντε γειά. ❤
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.432
Reaction score
125.791
Εγω 2 ημέρες με το i pace , ακόμα ψάχνομαι.
Μέχρι να το ψιλομάθω έβριζα. Πολύ μιλάμε. Ολα είναι αλλιώς , πρέπει να συνηθίσεις σε μία νέα τάξη πραγμάτων
Δυστυχώς αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια.

Πρόκειται για εντελώς διαφορετική κατάσταση, που θέλει χρόνο για εξοικείωση. Αυτά που ήδη ξέρεις από τα θερμικά, δε θα σε βοηθήσουν..

Θέλει κάνα μήνα για να μάθεις τα βασικά, 2-3 μήνες για να συνηθίσεις.

Θέλει χρόνο. Ένα τεστ ντραιβ είναι απλώς μια μυρωδιά στο άγνωστο.. 😎
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.027
Reaction score
6.830
@JOHN MARKOU

Μήπως απλά του έσκισες τα πρέκια και υπερθερμάνθηκε; 😅

Γιατί εγώ τόσο καιρό δεν έχω συναντήσει τέτοια κοψίματα και καθυστερήσεις που λες. Αλλά είναι και δικό μου, οπότε το επίπεδο σκισίματος δεν είναι το ίδιο με το δανεικό, χαχα. Μόνο μια φορά που ανέβαινα την Εθνική (ελαφριά ανηφόρα) με κολλημένα 208 (στον κόφτη δηλαδή) και μετά από λίγα λεπτά το ένιωσα να μειώνει τη δύναμη και να πέφτει σιγά σιγά η ταχύτητα.

Στον πίνακα οργάνων υπάρχει πάντως ένδειξη που το δείχνει αυτό.

Επίσης σε τι mode οδηγάς; Το αφήνεις απλά στο comfort ή το βάζεις στο dynamic; Θα υπέθετα το δεύτερο, αλλά κρίνοντας από τη δυσκολία σου να βρεις... την όπισθεν δεν θα έβαζα και στοίχημα 😄
 

Μηνύματα
27.327
Reaction score
25.359
Μία ειδοποίηση της τελευταίας στιγμής , τελικά το ίδιο γέρνει και το δικό μου στις στροφές. Δλδ ελάχιστα. Απλά έχει πιο κουρασμένα αμορτισέρ .
Οσο για το αν το έσκισα το jaguar , όχι δεν του ήπια το αίμα , παρόλο που αυτό μου ζητήθηκε.
Το σέβομαι διότι είναι αυτοκίνητο φίλου.
 

D

Deleted member 35

Guest

Δημόσια διαβούλευση για εγκατάσταση φορτιστών από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. :dance2:

Βέβαια ο Σαλωνάκος είναι εκτός αλλά στα "φρύδια" μας. Θα απλώνουμε μπαλαντέζα μέχρι να μας βάλουν και εδώ.

Ρεαλιστικά μιλώντας έχουμε να κάνουμε με Ελληνικό Δημόσιο το οποίο είναι λίγο πιο γρήγορο από τα σαλιγκάρια. Αλλά και πάλι είναι μια αρχή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.432
Reaction score
125.791
«Μην ξανακούσω για θερμικό!»

Στο Ηνωμενο Βασίλειο το 91% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δε θέλουν να γυρίσουν σε συμβατικό και μόλις 1% αναπολεί τα θερμικά.

Νομίζω είναι πολύ αντιπροσωπευτικό της ανωτερότητας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνολικά.


Αυτααααααααα
 

D

Deleted member 35

Guest
Και λογικό. Στο Plugshare έχει 50-50 πράσινους και καφέ φορτιστές. Και φυσικά διαθεσιμότητα ΠΑΝΤΟΥ. Οπότε αγοράζεις και δε σε νοιάζει πλέον τίποτα. Κουμπώνεις βύσμα και τελειώνεις σχεδόν στον ίδιο χρόνο. Άσε που σαν χώρα είναι εντελώς επίπεδη που όπως και να το κάνεις βοηθάει αρκετά καθώς δεν έχεις τρελές ανηφόρες. Εδώ γίνεται χαμός και μέσα στις πόλεις. Τι να πούνε πχ μέρη όπως η Λαμία; Ή αντίστοιχα να μένεις στα γύρω χωριά από τα Ιωάννινα;
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.935
Reaction score
12.622
Στο Ηνωμενο Βασίλειο το 91% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δε θέλουν να γυρίσουν σε συμβατικό και μόλις 1% αναπολεί τα θερμικά.
Μένει ένα 8%. Τι μας κρύβουν;;;??!!@!@$
 

TGD

Μηνύματα
7.246
Reaction score
7.275
Δημόσια διαβούλευση για εγκατάσταση φορτιστών από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Στον Βόλο έβαλαν δύο θέσεις φόρτισης έξω από τη Νομαρχία (με απαγόρευση στάθμευσης παρακαλώ για εκτός EV) και έχει μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης των υπηρεσιακών πάνω στο πεζοδρόμιο.

Να βρω δύο με ηλεκτρικά στον Βόλο να πάνε ξημερώματα και να τα αφήσουν όλη μέρα για φόρτιση!
 

TGD

Μηνύματα
7.246
Reaction score
7.275
Ρεαλιστικά μιλώντας έχουμε να κάνουμε με Ελληνικό Δημόσιο το οποίο είναι λίγο πιο γρήγορο από τα σαλιγκάρια. Αλλά και πάλι είναι μια αρχή.
Το παραδοτέο Α είναι γενικότητες. Το Β είναι το ζουμί και γενικά το βλέπω καλό, αν εξαιρέσουμε δύο πράγματα. Θέσεις που μου φαίνονται ότι είναι σε μέρη που δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο οδηγός όσο περιμένει και η εμμονή με φορτιστές 22kW.
 


D

Deleted member 35

Guest
Το παραδοτέο Α είναι γενικότητες. Το Β είναι το ζουμί και γενικά το βλέπω καλό, αν εξαιρέσουμε δύο πράγματα. Θέσεις που μου φαίνονται ότι είναι σε μέρη που δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο οδηγός όσο περιμένει και η εμμονή με φορτιστές 22kW.
Απ' όσο βλέπω στο χάρτη είναι καλές οι θέσεις. Στη Φωκίδα είναι Ιτέα, Γαλαξίδι και Ερατεινή. Και τα 3 μέρη έχουν παραλία που μπορεί να γίνει η εγκατάσταση. Στην Ιτέα υπάρχει η μαρίνα και στην άκρη της ξεκινάνε τα μαγαζιά οπότε μπορεί να γίνει είτε μέσα, είτε έξω στο δρόμο που δεν έχει πρόβλημα στάθμευσης. Στο Γαλαξίδι ασυζητητί στην Πέρα Πάντα με τα πεύκα και στην Ερατεινή κάπου στην παραλία.
 

Μηνύματα
27.327
Reaction score
25.359
Σήμερα έκανα πιο πολλά παιχνίδια . Στο σπορ το πήγαινα έξω εθνική .
Μέσα σε πόλη γύρναγα στο κομφορτ.
Δεν έκατσα να ασχοληθώ με διάβασμα μάνιουαλ. Βόλτες έκανα , και ένα ταξιδάκι για φαί μέχρι τον Παρνασσό και γύρισα. ευτυχώς το φόρτισα χτες το βράδυ . Παρνασσό πήγαινε έλα , για την ακρίβεια αράχωβα πήγαινε έλα , τα έβγαλε οριακά.
Χωρίς πολλές καγκουριές στο δρόμο ιδίως στην επιστροφή. Πουθενά δεν έπιασε πάνω από 180. Αρνήθηκε πεισματικά να ανεβάσει και 1 χλμ παραπάνω. Υποθέτω ότι είναι κάποια ρύθμιση της ψωνάρας.
Αυτό το πράμα με την ρύθμιση του κλιματισμού είναι άκρως εκνευριστικό . Ζήτησα από τον γ@μοκλιματισμό 21 βαθμούς . Επιανε 27 μέσα.
Ζήταγα 18 , πήγαινε 16 , για κάμποση ώρα και μετά απλά χαλάρωνε.
πρέπει μάλον να έχει πρόβλημα.
Θα τα πω αύριο στην ψωνάρα που θα γύρίσει απο τας ευρώπας και θα πάω να την πάρω από το βενιζέλο.
Συνολικά θα ΄'ελεγα , μου έλειψε το βρουμ βρουμ , και η ισχύς του θερμικού στις πολλές στροφές που ζωντανεύει το αυτοκίνητο.
Οπως προείπα , οι κλίσεις τελικά είναι μάλλον ίδιες με το δικό μου .
Αμα δεν φιάξουν μπαταρίες που να γεμίζουν σε 5 λεπτά εγώ ηλεκτρικό δεν παίρνω.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.027
Reaction score
6.830
Πουθενά δεν έπιασε πάνω από 180. Αρνήθηκε πεισματικά να ανεβάσει και 1 χλμ παραπάνω.
Να σε ρωτήσω, ο φίλος σου το έχει αγοράσει από Ελλάδα ή εξωτερικό;

Έφαγα τώρα μια φλασιά, είχε κυκλοφορήσει σε κάποιες χώρες μια ειδική έκδοση που ήταν φθηνότερη και την έλεγαν EV320.

Αυτή είχε 320 άλογα (αντί 400), τελική 180 (αντί 200) και επιτάχυνση 6,4 (αντί 4,8). Οπότε αυτό θα εξηγούσε αυτόν τον κόφτη.

Στην Ελλάδα τελευταία φορά που είχα ρωτήσει μου είχαν πει δεν θα έρθει, γι'αυτό ρωτάω για το εξωτερικό.
 

Μηνύματα
387
Reaction score
237
Εντελώς άλλη προσέγγιση, τα ηλεκτρικά, στην συμμετοχή του οδηγού! Αν είναι δυνατόν να μην χρειάζεται να κανει κάτι, να ελέγχονται όλα από ΑΙ, κι απλώς να μεταφέρεται στον προορισμό του, ξεκούραστος κι ασφαλης.

και μετα, υπάρχουν τα συμμετοχικά αυτοκίνητα, τύπου Alfa Romeo κλπ..

Ότι ζητήσει ο καταναλωτής μπορεί να το αγοράσει. Απόλυτες απόψεις σε καταναλωτικά προϊόντα (με έπαρση) δεν έχουν να κάνουν με το προϊόν αλλα με την προσωπικότητα του καθενός
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.027
Reaction score
6.830
Απόλυτες απόψεις σε καταναλωτικά προϊόντα (με έπαρση) δεν έχουν να κάνουν με το προϊόν αλλα με την προσωπικότητα του καθενός
Εεχχχμμ, συγγνώμη, αλλά αυτό που έγραψες μόλις, λίγο παραπάνω, είναι ακριβώς αυτό. Μια απόλυτη άποψη.

Ότι δηλαδή όλα τα ηλεκτρικά από όλους τους κατασκευαστές είναι της ίδιας φιλοσοφίας (people movers).

Να δω τι θα λες όταν η Alfa Romeo το γυρίσει αποκλειστικά σε ηλεκτρικά.
 

Μηνύματα
387
Reaction score
237
Εεχχχμμ, συγγνώμη, αλλά αυτό που έγραψες μόλις, λίγο παραπάνω, είναι ακριβώς αυτό. Μια απόλυτη άποψη.

Ότι δηλαδή όλα τα ηλεκτρικά από όλους τους κατασκευαστές είναι της ίδιας φιλοσοφίας (people movers).

Να δω τι θα λες όταν η Alfa Romeo το γυρίσει αποκλειστικά σε ηλεκτρικά.
Δεν είπα αυτο, σιγουρα η Porsche δεν θα φτιάξει ηλεκτρικό με την ίδια φιλοσοφία που θα το κανει η Toyota, αλλα η τεχνολογία στα ηλεκτρικά οδηγεί στην αυτόνομη, ελεγχόμενη, μη-τόσο οδηγοκεντρικη οδήγηση, by design. Η Alfa θα πάει στα ηλεκτρικά όταν δεν θα υπάρχει αγορά για τ αυτοκίνητα της, ίσως σύντομα δηλαδή..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.432
Reaction score
125.791
The oil giant, which currently operates a network of nearly 8,000 EV charging points, has converted an existing petrol station in Fulham, central London, to an electric vehicle charging hub that features ten 175 kW DC fast-charging stations, built by Australian manufacturer Tritium. The hub will offer “a comfortable seating area for waiting EV drivers,” along with a Costa Coffee store and a Little Waitrose & Partners shop.


Πόσο καιρό τα λέμε... 😎


η τεχνολογία στα ηλεκτρικά οδηγεί στην αυτόνομη, ελεγχόμενη, μη-τόσο οδηγοκεντρικη οδήγηση, by design.
Αυτόνομη, φυσικά.
Είναι το μέλλον.

Αλλά μη οδηγοκεντρική;
Εδώ δεν ξέρεις τι λες.
Ειλικρινά.
Σε κάθε επίπεδο, από αγωνιστικό εκτός δρόμου, μέχρι δεξερωγωτι, κάνεις λάθος.
Άνθρωποι ερωτευμένοι εδώ κσι χρόνια με τα αυτοκίνητα, μπαίνουν σε ηλεκτρικά και αλλάζουν έρωτα σε ντετέ.
Ιδεαν δεν έχεις τι λες.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.696
Μηνύματα
2.870.200
Members
37.941
Νεότερο μέλος
daemon76
Top