Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
921
Reaction score
964


Μηνύματα
6.630
Reaction score
5.181
Ότι ζυγίζει 700 κιλά πώς το συμπέρανες; Μήπως σύγκρινες διαφορετικές εκδόσεις αυτοκινήτων και το βάρος πηγάζει από αλλού;
 




kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
921
Reaction score
964
Ότι ζυγίζει 700 κιλά πώς το συμπέρανες; Μήπως σύγκρινες διαφορετικές εκδόσεις αυτοκινήτων και το βάρος πηγάζει από αλλού;
Για GLC που έχει ακριβώς τα ίδια μοντέλα η διαφορά βάρους είναι σχεδόν 400 κιλά


Για GLE δεν υπάρχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο γιατί πάει σε τρίλιτρο κινητήρα το απλό, αλλά με βάση τη διαφορά χωρητικότητας και το μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων πλησιάζει τα 600 με 700 από ότι μου είπαν. Σκέψου ότι ο τρίλιτρος ζυγίζει το ίδιο!
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.007
Reaction score
6.785
αλλά με βάση τη διαφορά χωρητικότητας και το μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων πλησιάζει τα 600 με 700 από ότι μου είπαν.
Οπότε η δικιά μου μπαταρία που είναι τριπλάσια (90άρα) θα πρέπει να ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους, σωστά;

Και όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο περίπου 200 κιλά. Η αλήθεια είναι πως είναι αλουμινένιο.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
921
Reaction score
964
Οπότε η δικιά μου μπαταρία που είναι τριπλάσια (90άρα) θα πρέπει να ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους, σωστά;

Και όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο περίπου 200 κιλά. Η αλήθεια είναι πως είναι αλουμινένιο.
Δεν πάει έτσι, δεν έχεις συστήματα ανάκτησης ενέργειας και φόρτισης όπως τα υβριδικά , τελείως διαφορετική τεχνολογία, έχεις μικρούς κινητήρες και άλλες 200 διαφορές που ρίχνουν βάρος. Βέβαια τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι σε αυτό το βάρος κοντά.
 
Last edited:


Μηνύματα
14.998
Reaction score
20.710
Τι είπε ρε , δεν έχουν συστήματα ανάκτησης και φορτίσης τα ηλεκτρικά σε σχέση με τα υβριδικά!!!

Δεν υπάρχει αυτό που ζούμε
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.611
Reaction score
27.957
Test μπαταρίας.
Tesla Model S του 2013 με μπαταρία 73kwh και range 443km.

Μετά από 9 χρόνια και 313.000χλμ η μπαταρία είναι στο 84% και range στα 371km.

Την κρατάς άλλα 10, έχεις κάνει 600.000χλμ, και μετά την βάζεις σπίτι με χωρητικότητα 35-40kwh. 40kwh τσάμπα χώρος. Και 3000€ να σου πάρουν για το modification, τι λέμε τώρα. 40kwh.

Screenshot_20221209_131345.jpg
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
921
Reaction score
964
Τι είπε ρε , δεν έχουν συστήματα ανάκτησης και φορτίσης τα ηλεκτρικά σε σχέση με τα υβριδικά!!!

Δεν υπάρχει αυτό που ζούμε
Τελείως διαφορετική τεχνολογία! Έχεις κινητήρα να φορτίζει μπαταρία σου? Εάν ναι πάω πάσο!
 

Μηνύματα
14.998
Reaction score
20.710
Άντε καμάρι μου που θα μου πεις εσύ για μεκ και φορτιστές...
Άμα το πουλάς πάντως στα 20000 το παίρνω για 4ο να μη σε βαραίνει
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
921
Reaction score
964
Άντε καμάρι μου που θα μου πεις εσύ για μεκ και φορτιστές...
Άμα το πουλάς πάντως στα 20000 το παίρνω για 4ο να μη σε βαραίνει
Αυτό θα αργήσει λίγο, θες το S400 ; Με 20 το παίρνεις αύριο, σοβαρά
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.611
Reaction score
27.957
Mercedes EQC, 234.000km σε 2 χρόνια. Πτώση μπαταρίας 8,4%.

Σχεδόν 10.000χλμ το μήνα :oops:
Εκτός εγγύησης σε μόλις 2 χρόνια. 😅
Βέβαια αν υποθέσουμε ότι στο 70% θέλουν αλλαγή οι μπαταρίες, θα έχει κάνει σχεδόν 800.000χλμ. 🙂

Κλάιν, 4%-4.2% πτώση ανά 100.000χλμ.



Το TESLA Model S έχει περίπου 5% πτώση ανά 100.000χλμ. Η EQC περίπου 4%. Παίζει ρόλο και ο τρόπος φόρτισης βέβαια.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.630
Reaction score
5.181
Ίδια αυτοκίνητα, διαφορά βάρους ανάλογα με τον τύπο:

C4 βενζίνη 1360 κιλά
C4 πετρέλαιο 1396 κιλά
e-C4 ηλεκτρικό 1591 κιλά (50kWh μπαταρία)

Δηλαδή 200 με 230 κιλά βαρύτερο είναι το ηλεκτρικό.

Δεν μπορεί μια 31 kWh μπαταρία να επιβαρύνει κατά 700 κιλά το PHEV Mercedes GLE έναντι του αντίστοιχου συμβατικού.

Πάνω από 200 κιλά δεν νομίζω πως σέρνεις άσκοπα, όταν η μπαταρία αδειάζει και συνεχίζεις μόνο με τον συμβατικό κινητήρα.
 

Μηνύματα
14.998
Reaction score
20.710
Ίδια αυτοκίνητα, διαφορά βάρους ανάλογα με τον τύπο:

C4 βενζίνη 1360 κιλά
C4 πετρέλαιο 1396 κιλά
e-C4 ηλεκτρικό 1591 κιλά (50kWh μπαταρία)

Δηλαδή 200 με 230 κιλά βαρύτερο είναι το ηλεκτρικό.

Δεν μπορεί μια 31 kWh μπαταρία να επιβαρύνει κατά 700 κιλά το PHEV Mercedes GLE έναντι του αντίστοιχου συμβατικού.
Φυσικά και δεν μπορεί , 3 σελίδες ανακρίβειες έχει σερβίρει
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.367
Reaction score
79.431
Έριξα μια ματιά στο car.gr , για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν διαθέσιμα μτχ ηλεκτρικά σε διάφορες οικονομικές κατηγορίες.
Μερικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.578
Μηνύματα
2.866.064
Members
37.933
Νεότερο μέλος
Roger Frames
Top