alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.179
- Reaction score
- 29.933
Αυτό δεν το κάνει το BMS που έχουν όλα τα ηλεκτρικά μιας και έχουν λιθίου;Τα επιμέρους στοιχεία της μπαταρίας,
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαμορφώσουν (σε βάθος Χρόνου), διαφορετικά επίπεδα χωρητικότητας, με τόσο καλά συστήματα ισοσταθμισης (equalising) που διαθέτουν τα αυτοκίνητα (εξυπακούεται ο σωστός τρόπος φόρτισης). Μόνη περίπτωση που θεωρώ πιθανή είναι να υπάρξει ολοκληρωτική αστοχία μονάδος (1-2 τμχ), είτε εξαρχής από κατασκευαστικό σφάλμα, είτε από κάποιο πχ χτύπημα.
Το θέμα είναι ποιος θα μετρήσει την πτώση ή μείωση της χωρητικότητας του στοιχείου, ώστε να αλλαχθεί , απ όσο ξέρω ο εξοπλισμός αυτός υπάρχει στα εργοστάσια κατασκευής των μπαταριών και δεν θα το έχουν οι κατά τόπους αντιπρόσωποι ή εξουσιοδοτημένοι dealers.
Μόνο αν το στοιχείο μηδενίσει μπορεί «σχετικά εύκολα» και με σιγουριά να εντοπιστεί , εφόσον υπάρχει εύκολη πρόσβαση και μετρηθούν ένα προς ένα.
Αλλιώς θα βλέπεις την μειούμενη χιλιομετρική απόδοση του αυτοκινήτου και απλά θα υποψιάζεσαι το πρόβλημα, αλλά πιθανότατα δεν θα σε νοιάζει (αν χειροτερέψει το πρόβλημα … το πουλάς).
Κάτι αντίστοιχο με τα «άλογα» που ψοφούν σε βάθος χρόνου στα θερμικά.