Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
Τα επιμέρους στοιχεία της μπαταρίας,
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαμορφώσουν (σε βάθος Χρόνου), διαφορετικά επίπεδα χωρητικότητας, με τόσο καλά συστήματα ισοσταθμισης (equalising) που διαθέτουν τα αυτοκίνητα (εξυπακούεται ο σωστός τρόπος φόρτισης). Μόνη περίπτωση που θεωρώ πιθανή είναι να υπάρξει ολοκληρωτική αστοχία μονάδος (1-2 τμχ), είτε εξαρχής από κατασκευαστικό σφάλμα, είτε από κάποιο πχ χτύπημα.
Το θέμα είναι ποιος θα μετρήσει την πτώση ή μείωση της χωρητικότητας του στοιχείου, ώστε να αλλαχθεί , απ όσο ξέρω ο εξοπλισμός αυτός υπάρχει στα εργοστάσια κατασκευής των μπαταριών και δεν θα το έχουν οι κατά τόπους αντιπρόσωποι ή εξουσιοδοτημένοι dealers.
Μόνο αν το στοιχείο μηδενίσει μπορεί «σχετικά εύκολα» και με σιγουριά να εντοπιστεί , εφόσον υπάρχει εύκολη πρόσβαση και μετρηθούν ένα προς ένα.
Αλλιώς θα βλέπεις την μειούμενη χιλιομετρική απόδοση του αυτοκινήτου και απλά θα υποψιάζεσαι το πρόβλημα, αλλά πιθανότατα δεν θα σε νοιάζει (αν χειροτερέψει το πρόβλημα … το πουλάς).
Κάτι αντίστοιχο με τα «άλογα» που ψοφούν σε βάθος χρόνου στα θερμικά.
Αυτό δεν το κάνει το BMS που έχουν όλα τα ηλεκτρικά μιας και έχουν λιθίου;
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
οι εταιρείες leasing έχουν υπολογίσει τα ρίσκα και τα έχουν ενσωματώσει στο κόστος μίσθωσης
Όχι απαραίτητα, αυτή τη στιγμή τρέχουν και δεν φτάνουν να τηρήσουν τη νομοθεσία που τους αναγκάζει ένα τεράστιο μέρος του στόλου να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά. Με τις παραδόσεις τόσο προβληματικές, δε βλέπω να προλαβαίνουν και τις έχει πιάσει πανικός. Εκμεταλλευτείτε το!!!!
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Δηλαδή εσύ προτείνεις αποκλειστικά leasing.

Ηλεκτρικό με leasing είναι ok, ή προτείνεις μόνο plug-in hybrid με leasing;
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Λογικά θα αναφέρεσαι στην Hyperscreen. Όντως είναι όνειρο το συγκεκριμένο εσωτερικό. Μακράν ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην αγορά. Και σε κάποια reviews που έχω δει το θεωρούν το καλύτερο αυτοκίνητο της αγοράς μιας που είναι μια εξηλεκτρισμένη S-Class. Άνεση και πολυτέλεια σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα.
Την έχω οδηγήσει, απόλαυση λόγω αναπαυτικής ανάρτησης, γρήγορη αλλά καθόλου σπορ!! Βέβαια λέει απίστευτη χωρητικότητα μπαταρίας. Αλλά την έχουν μικρύνει πάρα πολύ σε όλα σε σχέση με την προηγούμενη! Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον τα 130 χιλιάρικα βασικό εξοπλισμό! Με hyperscreen και εξτραδάκια που θες σε τέτοιο αμάξι, πας στα 160 χαλαρά! Εκεί δε θα έπαιρνα τίποτε λιγότερο από audi RS8 / e-tron GT η GLS Suv!!!! Αλλη αίσθηση, άλλα κρατήματα και πολυυυυυ χώρος στα SUV !!!
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Δηλαδή εσύ προτείνεις αποκλειστικά leasing.

Ηλεκτρικό με leasing είναι ok, ή προτείνεις μόνο plug-in hybrid με leasing;
MONO !!!!!! Για τον απλούστατο λόγο ότι η τεχνολογία με τις νέες μπαταρίες που θα έρθουν σύντομα θα βγάλει τα σημερινά αυτοκίνητα άχρηστα, θα παίρνατε υπολογιστή με i3 ή i9 στην ίδια τιμή σε 3 χρόνια; Τότε θα υπάρχει ο i 12.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Πάντως το Tesla Roadster με τα 1100 χιλ. αυτονομία όπως λένε θα το αγόραζα με κλειστά μάτια!!! Κουκλιιιιιιιι
 


Μηνύματα
16.247
Reaction score
22.880
υποστηρίζει οχήματα με leasing και κλαίει για την αξία της μπαταρίας που είναι πανάκριβη, χαλάει συνέχεια, δεν την καλύπτει η εγγύηση, η ασφαλιστική, το άγιο όρος, θέλει και 2000 εργατικά.

οκ έγκωσα , ignore απο τώρα.
 


Μηνύματα
3.383
Reaction score
11.154
Αυτό δεν το κάνει το BMS που έχουν όλα τα ηλεκτρικά μιας και έχουν λιθίου;
Σε γενικές γραμμές ναι, προφανώς ο κάθε κατασκευαστής έχει τον δικό του αλγόριθμο και εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
υποστηρίζει οχήματα με leasing και κλαίει για την αξία της μπαταρίας που είναι πανάκριβη, χαλάει συνέχεια, δεν την καλύπτει η εγγύηση, η ασφαλιστική, το άγιο όρος, θέλει και 2000 εργατικά.
Εγώ κατάλαβα ότι εμάς τους υπολοίπους θέλει να προφυλάξει, να έχουμε τον νου μας με τα ηλεκτρικά (που χαλάνε).

Δεν είναι αβάσιμη πιστεύω η θέση του. Κι εγώ αν ανήκα στην κατηγορία ελεύθερου επαγγελματία με έσοδα τέτοια που να δικαιολογούν leasing 120.000 ευρώ αυτοκινήτου, και ταυτόχρονα να χρειαζόμουν 7θέσιο, με συχνή μετακίνηση σε περιοχές χωρίς φορτιστές, μπορεί την ίδια επιλογή να έκανα.

Προφανώς και είναι η πιο ασφαλής επιλογή, να έχεις την ευχέρεια να αλλάζεις κάθε 3 χρόνια αμάξι.
Αλλά δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την ίδια δυνατότητα.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Αστείρευτη πηγή γνώσης. Μετά από Τσίπρα, Atmos, τώρα ανοίξαμε νέους ορίζοντες και στα ηλεκτρικά.
Ελα στην ομάδα που κερδίζει, οι άλλοι είναι τελειωμένοι, χάνουν σε όλα!!! :gamer::drinks:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.623
Reaction score
42.691
Στο μεταξύ θα βγούμε και στη σύνταξη, θα έχουμε και περισσότερο ελεύθερο χρόνο για εκδρομές
το καλό με αυτούς που βγαίνουν σύντομα σε σύνταξη και θα έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο για εκδρομες είναι ότι θα έχουν την ευκαιρία να έχουν driverless αυτοκίνητα και θα πηγαίνουν όπου θέλουν με ασφάλεια, για τους ίδιους και τους άλλους γύρω τους.

Δυστυχως κάποιοι νεότεροι δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοια όνειρα γιατί απο τη μια έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας για τη σύνταξη και απο την άλλη με την ταχύτητα που τρέχει η τεχνολογία είναι αδύνατο να φανταστούμε τι θα υπάρχει τοτε. :biggrin:
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Σιγά το αδύνατο. Θα σου πω εγώ τι θα υπάρχει τότε.

Σακαράκες ρυπογόνα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα θα κυκλοφορούν στην Ελλάδα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Τελευταίοι της Ευρώπης θα είμαστε, παράταση στην παράταση, μέχρι να δούμε να μειώνεται ο αριθμός τους.

Με ρωτάει ήδη η 7χρονη κόρη μου, βλέποντας αμάξια στον δρόμο.
- Μπαμπά αυτό ηλεκτρικό είναι;
- Όχι.
- Εκείνο ηλεκτρικό είναι;
- Όχι.
- Πότε θα είναι όλα ηλεκτρικά;
- Όταν γίνεις 40 χρονών, μπορεί τότε, απαντώ σφίγγοντας τα χείλη από ντροπή.
- Σαράαααντα;;;!!! απαντά.
 



Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Στα σχόλια, γράφει ο κάτοχος:

16 hours ago
Προς ενημέρωση όλων. Αυτό το αμάξι έχει 93 στοιχεία 50ah σε σειρά. Ύστερα από έλεγχο βρέθηκε ότι έχει χαλάσει μόνο ένα στοιχείο από τα 93 που αυτό ρίχνει την συνολική χωρητικότητα στο επίπεδο του. Αν πέσει και άλλο θα σταλεί για αντικατάσταση με κόστος 150€ Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν χωρητικότητα πάνω από το 90%
 


Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Η φωτογραφία πάντως με έναν να τραβάει τα μαλλιά του, και 40% φθορά μπαταρίας σε 120.000 χλμ με μεγάλα γράμματα, μόνο και μόνο για clickbait, δεν τιμούν τον δημιουργό, αφού το πρόβλημα αφορά μόνο ένα στοιχείο και αντιμετωπίζεται με 150 ευρώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.179
Reaction score
29.933
Τα thumbnails είναι ενα από τα σημαντικότερα πράγματα για να ανέβεις στις αναζητήσεις. Είναι μετρημένο.

Το test έγινε τον Οκτώβριο όπως φαίνεται από το report γιατί γράφει 25/10. Για να βγάλει report η Aviloo πρέπει να στείλεις το μηχάνημα πίσω (Αυστρία νομίζω), και θα σου το στείλουν αυτοί με email.

Το video έχει δύο περιόδους γυρίσματος. Μια με το αμάξι και μια όταν ήρθε το report. Έγινε μοντάζ σε περίοδο που δεν γνωρίζουμε, ούτε γνωρίζουμε πότε το ανέβασε και αν βάζει ρύθμιση να γίνει ορατό στο κοινό την τάδε του μήνα τάδε ώρα.

Οπότε παίζει σοβαρό σενάριο μετά το report της Aviloo ο ιδιοκτήτης να πήγε ξανά στην αντιπροσωπεία ώστε να δει τι θα γίνει με το αμάξι. Δηλαδή το βίντεο να είχε ανέβει ή να είχε τελειώσει το μοντάζ του πριν πάει ο ιδιοκτήτης στην Smart.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.074
Μηνύματα
2.927.251
Members
38.128
Νεότερο μέλος
f4rclio
Top