Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



Μηνύματα
3.121
Reaction score
10.325
Άνοιξαν οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται φόρτιση
Με μόλις 100 δολάρια μπορεί κανείς να εξασφαλίσει ένα από τα πρώτα Aptera που θα περάσουν στην παραγωγή εντός του 2021.

6/12/2020
Η περιορισμένη αυτονομία και η ανυπαρξία της απαραίτητης υποδομής φόρτισης αποτελούν τα δύο μεγαλύτερα αγκάθια για την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, η οποία έχει να διανύσει αρκετό δρόμο ακόμα ώστε να απευθυνθεί, χωρίς αστερίσκους και ψιλά γράμματα, στο ευρύ αγοραστικό κοινό.

Τη λύση στα δύο βασικά μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης επιχειρεί να δώσει το Aptera, ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό όχημα το οποίο υπόσχεται αυτονομία μεγαλύτερη των 1.600 χιλιομέτρων αξιοποιώντας –μεταξύ άλλων- και την ηλιακή ενέργεια.



Το Aptera εφοδιάζεται με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας που φτάνουν έως και τα 100 kWh, οι οποίες είναι από μόνες τους αρκετές ώστε να προσφέρουν μια αυτονομία 1.610 χιλιομέτρων, ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας ηλιόλουστης ημέρας τα φωτοβολταϊκά πάνελ τα οποία καλύπτουν την οροφή του αμαξώματός του είναι ικανά να εξασφαλίσουν την απαραίτητη ενέργεια για περίπου 65 χιλιόμετρα.

Μάλιστα, αν επιλέξει κανείς να προσθέσει πάνελ στο καπό και την πέμπτη πόρτα του χώρου αποσκευών, η ημερήσια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας αυξάνεται προσθέτοντας ακόμα 38 χιλιόμετρα.


Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι αν κάποιος δεν διανύει περισσότερα από 100 χιλιόμετρα/ημέρα, τότε μπορεί να κινείται χωρίς να χρειάζεται να φορτίσει το αυτοκίνητό του.






edit δεν είδα το λινκ
σορυ
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.409
Reaction score
125.595
Forbes

Οι τρεις πλουσιότεροι άνθρωποι της Αμερικής δεν καταβάλουν φόρο εισοδήματος

Της Lisette Voytko

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, μετέφερε την κύρια κατοικία του από την Καλιφόρνια στο Τέξας, σύμφωνα με δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν την Τρίτη, πράγμα που σημαίνει ότι πλέον οι τρεις πλουσιότεροι άνθρωποι της Αμερικής -ο Μασκ, ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon Τζεφ Μπέζος και ο συνιδρυτής της Microsoft Μπιλ Γκέιτς- διαμένουν όλοι τους σε πολιτείες που δεν εισπράττουν φόρο εισοδήματος.

Η κίνηση του Μασκ ήταν αναμενόμενη, μετά τις φήμες που κυκλοφόρησαν από φίλους και συνεργάτες του ότι το Τέξας θα γινόταν το επόμενο σπίτι του. Το καλοκαίρι που πέρασε, ο επιχειρήματίας μετέφερε το ίδρυμά του στο Ώστιν του Τέξας.

Ο Μασκ, η περιουσία του οποίου ανέρχεται σε 144 δισ. δολάρια, είχε προηγουμένως συγκρουστεί με αξιωματούχους της Καλιφόρνιας για τους περιορισμούς που επέβαλαν στο πλαίσιο της ανάσχεσης της πανδημίας του κορονοϊού, φτάνοντας μέχρι του σημείου να καταθέσει μήνυση σε βάρος της κομητείας Αλαμήντα τον Μάιο και να απειλήσει ότι θα μεταφέρει την εταιρεία του εκτός πολιτείας αφού δεν επέτρεπαν στο εργοστάσιό της να επαναλειτουργήσει.

Όσον αφορά τους άλλους δύο κυρίους, τον Μπέζος (με εκτιμώμενη περιουσία περίπου 183,3 δισ. δολαρίων) και τον Γκέιτς (με εκτιμώμενη περιουσία 118,8 δισ. δολαρίων), αμφότεροι διαμένουν στην πολιτεία της Ουάσιγκτον, όπου "γεννήθηκαν” και οι εταιρείες τους. Η Ουάσιγκτον και το Τέξας είναι δύο από τις συνολικά εννέα πολιτείες των ΗΠΑ που δεν εισπράττουν φόρο εισοδήματος. Οι άλλες επτά είναι η Αλάσκα, η Φλόριντα, η Νεβάδα, το Νιου Χάμσαϊρ, η Νότια Ντακότα, το Τενεσί και το Ουαϊόμινγκ.

Το Tax Foundation, ένας κορυφαίος μη κερδοσκοπικός οργανισμός, επισημαίνει ότι το Τενεσί και το Νιού Χάμσαϊρ ωστόσο εξακολουθούν να φορολογούν τους τόκους και τα μερίσματα, αν και η τελευταία πολιτεία ωστόσο (Νιού Χάμσαϊρ) προγραμματίζει να καταργήσει και αυτόν τον φόρο το 2025.

Ο Μασκ, πάντως, δεν είναι ο μοναδικός δισεκατομμυριούχος που μετακόμισε σε φορολογικό "παράδεισο” (όσον αφορά τη φορολογία εισοδήματος). Ο Ντόναλντ Τραμπ μετέφερε την επίσημη κατοικία του στη Φλόριντα τον Οκτώβριο του 2019, μετά από δεκαετίες διαμονής στον ομώνυμο ουρανοξύστη του στο Μανχάταν. Οι "τιτάνες” Wall Street Καρλ Άικαν και Πολ Σίνγκερ μετέφεραν επίσης τα hedge funds τους sthn ηλιόλουστη πολιτεία (Καλιφόρνια) το 2019 και το 2020, αντίστοιχα. Με βάση δημόσια αρχεία, το Forbes επιβεβαίωσε ότι ο Άικαν έχει ως τόπο διαμονής το ιδιωτικό νησί Indian Creek κοντά στο Μαϊάμι -όπου ο Τζάρεντ Κούσνερ και η Ιβάνκα Τραμπ σύμφωνα με πληροφορίες αγόρασαν πρόσφατα ένα οικόπεδο έναντι 30 εκατ. δολαρίων- και ως εκ τούτου απαλλάσσεται επίσης από τον πολιτειακό φόρο εισοδήματος. Ο δε Τομ Γκολισάνο, ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Paychex, λέει ότι γλιτώνει "13.800 δολάρια την ημέρα" σε φόρους μόνο και μόνο επειδή μετεγκαταστάθηκε από τη Νέα Υόρκη στη Φλόριντα το 2009.

Τέτοιες κινήσεις μπορεί να είναι πολύ επιζήμιες για τα ταμεία μιας πολιτείας, δεδομένου ειδικά του τεράστιου εισοδήματος που δηλώνουν ορισμένοι δισεκατομμυριούχοι. Όταν για παράδειγμα ο διαχειριστής hedge fund Ντέιβιντ Τέπερ μετακόμισε από το Νιού Τσέρσι στη Φλόριντα το 2016. η απόφασή του φαίνεται ότι κόστισε στο Νιού Τζέρσι εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια εσόδων και έφερε τα πάνω κάτω στα προβλεπόμενα φορολογικά έσοδα της πολιτείας, προκαλώντας πονοκέφαλο στους αξιωματούχους της.

Ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος διαχειριστής hedge fund Τζον Άρνολντ ήγειρε επίσης ανησυχίες με μια ανάρτησή του στο Twitter το πρωί της Τετάρτης, επισημαίνοντας ότι ο φόρος υπεραξίας ύψους 13,3% της Καλιφόρνια, που είναι ο υψηλότερος της χώρας, ουσιαστικά μηδενίζεται τη στιγμή που μεγαλοεισοδηματίες όπως ο Μασκ απλώς αποφασίζουν να εγκαταλείψουν την πολιτεία για άλλες περιοχές με χαμηλότερη φορολογία.

"Είναι πολύ πιθανό [η Καλιφόρνια] να βρίσκεται στη λάθος πλευρά της καμπύλης Laffer", έγραψε ο Άρνολντ στο Twitter, αναφερόμενος στην οικονομική θεωρία που υποστηρίζει ότι τα φορολογικά έσοδα θα μειωθούν εάν οι κυβερνήσεις θεσπίσουν πολύ υψηλούς φορολογικούς συντελεστές και μπορούν να αυξηθούν εάν οι συντελεστές αυτοί μειωθούν. Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί ότι ο Άρνολντ ζει στο Τέξας, όπου -όπως μαντέψατε- δεν καταβάλει φόρο εισοδήματος.


:lol:


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.409
Reaction score
125.595
Όσον αφορά την εξέλιξη των μπαταριών στην επόμενη ας πούμε πενταετία, οκ, μπλα μπλα μπλα, το ρεζουμέ στην καλύτερη περίπτωση, στο πιο "αισιόδοξο σενάριο" από τους τεσλάκηδες :lol: , είναι το εξής:

20% increase in range, and a 5% decrease in cost over the next few years.

Δηλαδή το όχημα που έχει αυτονομία τώρα 500χλμ, άντε να πάει στα 600.:o

Α, θα πέσουν 5% οι τιμές. Νταξ. :biggrin:



Τίποτα απ'ολα αυτά δεν έχει πρακτική σημασία, παρά μόνο το να υπάρχουν άφθονα σημεία ταχυφόρτισης, σε κάθε "βενζινάδικο" στη χώρα, ώστε σε 5-10' να φορτίζεις και να φεύγεις.

Τα υπόλοιπα είναι κωμωδία.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.021
Reaction score
6.814
Δηλαδή αυτοί οι "δημοσιογράφοι" πήραν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, που είναι εκ των προτέρων γνωστό και δεδομένο πως δεν έχει επαρκή αυτονομία για μεγάλο ταξίδι και αποφάσισαν με αυτό να κάνουν ένα τέτοιο μεγάλο ταξίδι, σε αυτοκινητόδρομο που επίσης γνώριζαν εκ των προτέρων ότι δεν έχει επαρκείς σταθμούς φόρτισης! Σε αντίθεση π.χ. με άλλον αυτοκινητόδρομο που οι ίδιοι λένε πως διαθέτει πολύ μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης.

Και στη διαδρομή "ανακάλυψαν" ότι δεν μπορούν να φτάσουν Θεσσαλονίκη και ότι το Peugeot δεν φτιάχτηκε να ταξιδεύει. Κάτι που θα μπορούσα να τους το έχω πει κι εγώ χωρίς να χρειαστεί να μπουν στη διαδικασία, αν και είμαι σίγουρος πως το γνώριζαν και οι ίδιοι.

Και όλα αυτά τελικά γιατί; Για να μας πουν πόσο τέλεια είναι η "Νέα Οδός";
Δηλαδή πιο wtf πεθαίνεις.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.920
Reaction score
12.574
Σε άλλες δοκιμές με μεγαλύτερου μεγέθους αυτοκίνητα (κατά μια έννοια προοριζόμενα για ταξίδια), τα αποτελέσματα είναι αντίστοιχα.

Δυστυχώς είναι νωρίς ακόμα (όσον αφορά το δίκτυο και δευτερευόντως την τεχνολογία).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.675
Reaction score
28.017









Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.615
Μηνύματα
2.868.123
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top