- Μηνύματα
- 42.421
- Reaction score
- 74.784
Στα 130 τι θα κάνει, όχι στα 112.
Πάντως αν μπορείς με μέση ταχύτητα 120-130 να κάνεις 500χλμ. με μία μόνο μισάωρη στάση, δεν το θεωρώ και αίσχος.Με 130 χλμ/ώρα βγάζει 284 χλμ.
Αισχος.
Δυστυχώς δεν βρίσκω πραγματικά σοβαρά τεστ στα 130 ή 140χλμ/ω όπως έχω ξαναπεί.Στα 130 τι θα κάνει, όχι στα 112.
Ε, η μακριά σχέση έδινε (και δίνει) χαμηλότερη κατανάλωση λόγω χαμηλότερων στροφών στους ice.Η μακρυά σχέση δεν το λύνει.
Το i3 REx είχε μοτεράκι που φόρτιζε τις μπαταρίες, με μεγαλύτερες ακόμα συστοιχίες θα ήταν τέλειο γ@μώ τους νόμους της δύσης για το ποιό θεωρείται ηλεκτρικό κι επιδοτούμενο. Το 'φαγε η μαρμάγκα...Η καλύτερη λύση είναι της Mazda που θέλει να βάλει Βανκελ για να μην ξεμείνεις.
Το καλύτερο.Το i3 REx είχε μοτεράκι που φόρτιζε τις μπαταρίες, με μεγαλύτερες ακόμα συστοιχίες θα ήταν τέλειο γ@μώ τους νόμους της δύσης για το ποιό θεωρείται ηλεκτρικό κι επιδοτούμενο. Το 'φαγε η μαρμάγκα...
ΟΧΙφαντάζομαι πως μια δεύτερη μακριά σχέση για ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, θα έλυνε μεγάλο μέρος του προβλήματος
μακάρι αλλά πότεΗ καλύτερη λύση είναι της Mazda που θέλει να βάλει Βανκελ για να μην ξεμείνεις.
ΟΧΙμακριά σχέση έδινε (και δίνει) χαμηλότερη κατανάλωση λόγω χαμηλότερων στροφών στους ice.
Καταπληκτική ιδέα, φορτώνεις μια ντιζελογεννήτρα στο πορτ μπαγκάζ και φορτίζει όσο ανεβαίνεις Σαλόνικα με 160χ/ωΛύση είναι τα 50 - 100 χλμ αυτονομίας για την πόλη. Μετά θέλει γεννήτρια.
Είστε εκτός θέματος κύριε, να πάρετε τα κουβαδάκια σας τα βενζινοκίνητα σε άλλη παραλία.Β
ε
ν
ζ
ι
ν
ο
ύ
λ
α
!
Όπως εσείς αγαπητέ που μας γράφατε σε όλα τα βενζινονήματα για το ψωροντήζελ σας;Είστε εκτός θέματος κύριε, να πάρετε τα κουβαδάκια σας τα βενζινοκίνητα σε άλλη παραλία.
Μη σκας, τον έχουν δείξει ήδη.Οι Γερμανοί λόγω υψηλών ταχυτήτων θα δείξουν τον δρόμο.