- Μηνύματα
- 42.424
- Reaction score
- 74.791
Τελικά -αν λάβεις υπ' όψιν και το τεράστιο κόστος απόκτησης ενός τυπικού οικογενειακού αυτοκινήτου- δεν συμφέρει με τίποτε αυτή τη στιγμή η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.Ερευνα newsauto: Ηλεκτροσόκ οι τιμές φόρτισης στο δρόμο - NewsAuto.gr
Το κόστος αυξάνεται έως και πάνω από 900% σε σχέση με τις τιμές του ρεύματος της οικιακής κατανάλωσης.www.newsauto.gr
Μάλιστα η έλευση του 2021 φαίνεται ότι άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στην αγορά καθώς οι περισσότερες εταιρείες που έχουν τοποθετήσει φορτιστές σε δημόσιους χώρους ξεκίνησαν τη χρέωση η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις κυμαίνεται σε 0,50 ευρώ για κάθε Kwh που φορτίζει το όχημα, ενώ εξαιτίας και του ανταγωνισμού κάποιες νεότερες εταιρείες με λίγα σημεία φόρτισης ωστόσο χρεώνουν από 0,30 έως 0,35 ευρώ!
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως η χρέωση της Kwh σε ένα οικιακό δίκτυο κυμαίνεται σε 0,06 ευρώ για ημερήσια χρέωση και περίπου 0,05 ευρώ για τη νυχτερινή χρέωση ενώ πρόσφατα οι χρεώσεις από κάποιες εταιρείες έχουν μειωθεί ακόμη και κάτω από 0,04 ευρώ!
Αντίθετα το κόστος φόρτισης ενός αυτοκινήτου σε ιδιωτικό σταθμό φόρτισης στο δρόμο κυμαίνεται σε 0,5 ευρώ δηλαδή ακριβότερο έως και πάνω από 900%!
[/QUOTE
Τελικά, αν συμπεριλάβεις και το τεράστιο κόστος απόκτησης ενός σοβαρού οικογενειακού αυτοκινήτου, αν είναι να πληρώνεις 40-50 cents την KWh δεν συμφέρει ούτε με σφαίρες αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Πάλι ο έρμος ο οδηγός θα πληρώσει για να "σώσει" τον πλανήτη!!
Οι ισχυρισμοί του αρθρογράφου καταρρίφθηκαν. Διάβασε εδώ.Τελικά -αν λάβεις υπ' όψιν και το τεράστιο κόστος απόκτησης ενός τυπικού οικογενειακού αυτοκινήτου- δεν συμφέρει με τίποτε αυτή τη στιγμή η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Τελικά πάλι ο κακομοίρης ο οδηγός καλείται να πληρώσει για να "σώσει" τον πλανήτη!!
Συμφέρει τρελά, για φορολογικούς λόγους.δεν συμφέρει με τίποτε αυτή τη στιγμή η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Μιλάω για τον συνήθη οικογενειάρχη. Όχι για εταιρείες και golden boys. Και για αυτούς τους συνήθεις οικογενειάρχες, δεν συμφέρει με τίποτε, τουλάχιστον με τις υπάρχουσες τιμές, Γιατί το κόστος χρήσης και συντήρησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου τελικά είναι παρόμοιο (αν λάβεις υπ' όψιν το κόστος φόρτισης, την αλλαγή μπαταρίας σε 6-7 χρόνια) με ένα συμβατικό με χαμηλή κατανάλωση. Βέβαια όποιος θέλει να σώσει τον πλανήτη γη παίρνει ηλεκτρικό.Συμφέρει τρελά, για φορολογικούς λόγους.
Σε εταιρεία βγαίνει τζάμπα.
Έχει 50% υπεραποσβεση, δηλαδή αν το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι 50.000€, τότε περνάει στην εφορία σαν έξοδο 75.000€, δηλαδή κερδίζεις 37.5 χιλιάρικα που θα τα έδινες έτσι κι αλλιώς στην εφορία.
Έχει και 5.5 χιλιάρικα επιδότηση, που τα παίρνεις πίσω, 37,5+5,5=43, άρα το αυτοκίνητο των 50.000€ πρακτικά θα κοστίσει 7 χιλιάρικα, τα οποία θα βγουν από βενζίνες και τέλη κυκλοφορίας σε λίγο καιρό.
Τζάμπα βγαίνει. Δωρεάν τα δίνουν.
Αρκεί να έχεις κας ένα 50-ρικο.
Και συ βγάζεις συμπεράσματα από τις ανοησίες για την τιμή ρεύματος τώρα, που ζω ρε παιδιά, σε τι κόζμο φέρνουμε τα παιδιά μας.
Πας στοίχημα;αν καταφέρεις να κινηθείς με 120km/h για να πας από Αθήνα-Θεσσαλονίκη...είναι απελπιστικά μικρή (ούτε 200 Km με καταφέρνεις, μη πω και λιγότερα!)
Σταματάει να τρώει ψάρια.όποιος θέλει να σώσει τον πλανήτη
Αυτός ούτε πολλαπλά σαμπ δε παίρνει, dedicated χώρο δεν έχει, προβολέα; μπα, μια τηλεόραση.Μιλάω για τον συνήθη οικογενειάρχη.
https://www.researchgate.net/public...ving_range_for_electric_vehicles_in_AustraliaΠας στοίχημα;
Καλό ποσό, οχι ένα χιλιάρικο, σοβαρό ποσό.
Μην επιμένεις, έχεις μαύρα μεσάνυχτα.
Όχι τέσσερα, μόνο στα σαμπ ισχύει!Λοιπόν, αγαπητοί συμφορουμίτες.
Από δω το φέρνει, από κει το φέρνει....
Νομίζω πως δεν είναι μακριά η μέρα που ο Κωσταυτιάς θα μας κηρύξει πως ο σωστός ο αυτοκινητιστής έχει ΔΥΟ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα με προδιαγραφές πόλης, ένα με προδιαγραφές ταξιδίων. Και, ιδανικά, τέσσερα.
Εδώ θα 'μαι κι εδώ θα 'στε....
Τα Τεσλα χτυπάνε και κάτω από 20 εκτός πόλης με 130-150 (18.5-20.5)Εντός 15 - 20
Εκτός 20-25 με νόμιμες ταχύτητες.