Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

TGD

Μηνύματα
7.213
Reaction score
7.241
Είπαμε, σασί από ανθρακονήματα και αλουμινένιο αμάξωμα. Δεν το φτιάχνει ο μαστρο-μήτσος, νομίζω ότι πρέπει να πάει στην Ιταλία.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.689
Reaction score
28.028
Καλός ο χαβαλές με την λάθος διατύπωση δε λέω, η οποία προήλθε από όσα διάβασα και μου γύρισε το κεφάλι. Δεν βλέπω όμως να σχολιάζει κανείς το βασικό θέμα της ανάρτησης μου που είναι το κόστος επισκευής του ηλεκτρικού κουβά των 50.000€; Σιγά το τρακάρισμα που θέλει πάνω από 25.000€ επισκευή.
Το συγκεκριμένο όχημα, και μερικά ακόμα, είναι μέσα στην λίστα μεταχειρισμένων που κοιτάω. Παρακολουθώ αρκετά groups στο εξωτερικό, σχετικά μόνο με το i3. Τα κουστούμια επισκευής είναι απίστευτα. Αλλαγή εμπρός προφυλακτήρα πχ με κάτι άλλα μικρά $9650 ο άλλος τις προάλλες. Το παλικάρι εδώ κοντεύει να φτάσει τα 30.000€, και προφανώς για να λέει ότι είναι πάνω από 25.000€, τόσα το πήρε ή τόσα δίνει η ασφάλεια. Φαντάσου να είχε και κανένα δυνατό τρακάρισμα. Σε σχόλιο που απάντησε ο ιδιοκτήτης, το μπροστινό κομμάτι του αυτοκινήτου και μέχρι το ταμπλό είναι όλο αλουμίνιο. Εξαιτίας της ιδιαίτερης κατασκευή του, αν πάθει κάτι δεν επισκευάζεται, θέλει όλο αλλαγή. Επίσης, αντικατάσταση εγκεφάλου επειδή μπλόκαρε. Πρώτη φορά το ακούω αυτό.

Εδώ όλη η αρχική ανάρτηση.
 

Attachments

Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.689
Reaction score
28.028
Σχετικά τώρα με την παθητική ασφάλεια του συγκεκριμένου, διαβάζω πως είναι εξαιρετική για το μέγεθος του. Ένα όχημα με λαμαρίνες ίδιας κατηγορίας θα ήταν χειρότερο, και πιθανότατα ο οδηγός θα είχε σοβαρότερα προβλήματα.


 
Last edited:

Μηνύματα
920
Reaction score
2.590
Δεν ήθελα να θίξω κανένα με το παραπάνω ποστ, αν έτσι φάνηκε , sorry :idk:. Άλλωστε δε θεωρώ ότι ήταν τόσο θέμα λανθασμένης διατύπωσης, όσο απομόνωσης εκ μέρους μου μέρους του ποστ.
Όσο για τον προβληματισμό πάνω στο θέμα κόστους επισκευής, με βρίσκεις σύμφωνο, όπως και τον καθένα μας υποθέτω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.396
Reaction score
79.554
Οταν αγόρασα ηλεκτρικό με προβλημάτισαν αυτά τα θέματα και έκανα μικτή ασφάλιση. Το έχουμε ξανασυζητήσει.
Δεν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, δεν πληρώνουμε service, δεν πληρώνουμε καύσιμα, ας δώσουμε κάτι παραπάνω στην μικτή.
Και αν θέλετε βάλτε μεγάλη απαλλαγή για να πέσει το κόστος.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Δεν έχουν έσοδα από τα σέρβις και τα ανταλλακτικά.
Προσπαθούν να τα πάρουν από το σοφτγουερ και τις επισκευές.
Ακόμα χειρότερα στο μέλλον που τα μοντουλς των μπαταριών θα είναι μέρος του πλαισίου

Στο site της Armani έχει σκούφο με 500 € και παλτό με 4500€.
Περιμένετε να το μπαλώσει η μοδίστρα της γειτονιάς και να συνεχίσει να λέγεται Armani;

Αν λοιπόν έχεις Armani έχεις και για μικτή ασφάλεια.
 

Μηνύματα
6.689
Reaction score
5.216
Tώρα βλέπω φέρνουν το eC4 και με φτωχό εξοπλισμό. Ουσιαστικά μόνο με τα απαραίτητα, αερόσακκους, κλιματισμό και προβολείς ομίχλης, μόνο και μόνο για να κατέβει η τιμή από 42.800 της πλούσιας έκδοσης στα 40.500.

feel.jpg
 

Μηνύματα
1.381
Reaction score
1.158
Υπάρχει φορτιστής (σε λογικό πόσο αλλιώς ξέρω τη λύση ) ο οποίος να φορτίζει μόνο αφού κάποιος βάλει χρεωστικη- πιστωτική; Για "οικιακή" χρήση όχι να φορτίζει όλη η γειτονιά
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.947
Reaction score
41.218
Καλός ο χαβαλές με την λάθος διατύπωση δε λέω, η οποία προήλθε από όσα διάβασα και μου γύρισε το κεφάλι. Δεν βλέπω όμως να σχολιάζει κανείς το βασικό θέμα της ανάρτησης μου που είναι το κόστος επισκευής του ηλεκτρικού κουβά των 50.000€; Σιγά το τρακάρισμα που θέλει πάνω από 25.000€ επισκευή.
Το συγκεκριμένο όχημα, και μερικά ακόμα, είναι μέσα στην λίστα μεταχειρισμένων που κοιτάω. Παρακολουθώ αρκετά groups στο εξωτερικό, σχετικά μόνο με το i3. Τα κουστούμια επισκευής είναι απίστευτα. Αλλαγή εμπρός προφυλακτήρα πχ με κάτι άλλα μικρά $9650 ο άλλος τις προάλλες. Το παλικάρι εδώ κοντεύει να φτάσει τα 30.000€, και προφανώς για να λέει ότι είναι πάνω από 25.000€, τόσα το πήρε ή τόσα δίνει η ασφάλεια. Φαντάσου να είχε και κανένα δυνατό τρακάρισμα. Σε σχόλιο που απάντησε ο ιδιοκτήτης, το μπροστινό κομμάτι του αυτοκινήτου και μέχρι το ταμπλό είναι όλο αλουμίνιο. Εξαιτίας της ιδιαίτερης κατασκευή του, αν πάθει κάτι δεν επισκευάζεται, θέλει όλο αλλαγή. Επίσης, αντικατάσταση εγκεφάλου επειδή μπλόκαρε. Πρώτη φορά το ακούω αυτό.

Εδώ όλη η αρχική ανάρτηση.
Δεν έχω καταλάβει κάτι.
Πιο πάνω γράφεις ότι βγήκε μη επισκευασιμο.
Μετά ότι η ζημιά έχει κόστος 25.000.

τι ισχύει;
 

Μηνύματα
6.689
Reaction score
5.216
Κρίθηκε ότι δεν συμφέρει να επισκευαστεί λόγω του υψηλού κόστους ενδεχόμενης επισκευής.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.689
Reaction score
28.028
Το οποίο κόστος από ότι κατάλαβα το κάλυπτε η ασφαλιστική, σωστά;
Από ότι φαίνεται ναι, αλλά διαβάζω και κάτι για μηνύσεις.

Η ανάρτηση έγινε και ως συνέχεια από μια παλιά που είχα κάνει με στατιστικά Αμερικής πως τα μισά τρακαρισμένα EVs πάνε για αντικατάσταση.

Η λογική μου μετά από όσα έχω δει και διαβάσει λέει πως αν θες EV θες και ολική. Αν δεν θες ολική δεν θες και EV γιατί θα κλαις στην πρώτη στραβή.

Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, για μένα και πολλούς άλλους φαντάζομαι, να θες ξαφνικά 10.000€ ασφάλειες για 10 χρόνια χρήση. Δεν είναι μαρούλια στον κήπο.

Τίποτε παραπάνω. Κουβέντα να γίνεται με τα διάφορα που ανεβάζει ο καθένας. Που προφανώς και τον απασχολούν.
 

Μηνύματα
6.689
Reaction score
5.216
Για 20.000 ευρώ αμάξι που έχεις στόχο να πάρεις, δεν θα είναι 10.000€ τα ασφάλιστρα για 10 χρόνια.

Πιάνεις την πιο ακριβή περίπτωση των 1000€ τον χρόνο που δίνει ο κάτοχος αυτοκινήτου των 50.000€.

Για το δικό μου αξίας 35.750€ δίνω 656€ τον χρόνο ασφάλεια, μικτή.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.947
Reaction score
41.218
Τώρα που είμαι υπολογιστή και διαβάζω και την ανάρτηση που επισύναψε ο Alexis, δεν πολυβγάζω άκρη για το τι ισχύει.

Το θέμα είναι ότι αν θέλει 25Κ για φτιάξιμο τότε προκύπτουν ερωτηματικά όπως,
να πάρει στα ίδια (ή και λιγότερα) λεφτά ίδιο μτχ;
αν το φτιάξει θα γίνει σωστά η δουλειά;
μπορεί η ασφαλιστική να πει ότι είναι ασύμφορο οικονομικά να γίνει η επισκευή; και αν ναι τι καλύπτει σε αυτή την περίπτωση;

Από τα λίγα στοιχεία φαίνεται ότι δεν συμφέρει η επισκευή του. Αν αυτό ισχύει τότε η κάλυψη από την ασφαλιστική, είτε είχε μικτή είτε όχι, είναι αδιάφορη για το θέμα εφόσον η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος των επισκευών*.

Νομίζω το είχα επισημάνει εδώ και πολύ καιρό πως τα θέματα των επισκευών θα μας ταλαιπωρήσουνε μέχρι να στρώσει (αν στρώσει) η κατάσταση. Η εμπειρία μας (από τα συμβατικά) μέχρι τώρα έχει δείξει ότι τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά συστήματα των αυτοκινήτων χρεώνονται πανάκριβα. Χαλάνε συνήθως χωρίς προφανή λόγο. Στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα με σωρεία αισθητήρων μπροστά και πίσω, έξυπνα φώτα, led φανάρια κλπ ακόμα και το παραμικρό ατύχημα επιφέρει ζημιά υψηλού κόστους. Προφανώς η μεικτή ασφάλιση είναι η πρώτη άμυνα. Είναι όμως ακριβή. Και αν τελικά αγοράζεις ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο για να γλιτώσεις τέλη και να έχεις μικρότερα καύσιμα και βάζεις ένα overhead κάθε χρόνο θέλει επιλέον γραμμές στο χαρτί των υπολογισμών αν συμφέρει. Στα EV ειδικότερα θέλουμε κάποια χρόνια σώρευσης εμπειριών για να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει. Δεν θεωρώ ότι το ένα παράδειγμα από το i3 (και όλα τα i3 ανά τον κόσμο) μπορει να γενικευτεί. Είναι ένα δείγμα. Μένει να δούμε πως θα αντιδράσει το όλο σύστημα στις ζημιές των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ειδικά κάποια που ακούω ότι θα βγαίνουν με ένα πάτημα από τη πρέσα θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως επισκευάζονται πραγματικά (και όχι με το τι λέει η κάθε εταιρεία) στο πεδίο.

* εδώ μπαίνει κάτι άλλο που ξέρουμε από την εμπειρία. Πολλές ασφαλιστικές καλύπτουν το κόστος ζημιάς (δικής σου ή του άλλου) εφόσον πας το αυτοκίνητο σε συνεργαζόμενο ή δικό της συνεργείο. Ειδάλλως το επισκευάζεις εκεί που θες, πληρώνεις και προσκομίζεις τα τιμολόγια για να αποζημιωθείς. Στα EVs τι γίνεται; τι θα γίνει και πότε; ξέρουμε; π.χ. αυτοκίνητα εταιρείας που έχει ένα ή κανένα σημείο επισκευών σε όλη τη χώρα τι γίνεται; τι και πως θα σου καλύψει ακόμα και μια μεικτή ασφάλεια;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.396
Reaction score
79.554
Και να μην πληρώνετε τέλη θέλετε
Και να μην πληρώνετε βενζίνη θέλετε
Και να μην πληρώνετε service θέλετε
Και να είναι φτηνά θέλετε
Και να έχει κάθε 10 μέτρα φορτιστή θέλετε
Και να είναι φτηνή η ασφάλιση θέλετε

Τίποτα άλλο θέλετε;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.689
Reaction score
28.028
Για 20.000 ευρώ αμάξι που έχεις στόχο να πάρεις, δεν θα είναι 10.000€ τα ασφάλιστρα για 10 χρόνια.

Πιάνεις την πιο ακριβή περίπτωση των 1000€ τον χρόνο που δίνει ο κάτοχος αυτοκινήτου των 50.000€.

Για το δικό μου αξίας 35.750€ δίνω 656€ τον χρόνο ασφάλεια, μικτή.
Το δικό σου όχημα έχει και μικτή των 1000€. Τα έψαξα, τα είδα. Δεν έχουν τις ίδιες παροχές ούτε τα ίδια ποσά. Για παράδειγμα θεωρώ αστεία τα ποσά καλύψεων των 6000€ για κάποια πράγματα σε όχημα 25.000€ - 30.000€.

Το ποσό θα πέσει, ανάλογα και την απαλλαγή όπως έγραψε και ο Dimi και ο Symos παλαιότερα.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.947
Reaction score
41.218
Και να μην πληρώνετε τέλη θέλετε
Και να μην πληρώνετε βενζίνη θέλετε
Και να μην πληρώνετε service θέλετε
Και να είναι φτηνά θέλετε
Και να έχει κάθε 10 μέτρα φορτιστή θέλετε
Και να είναι φτηνή η ασφάλιση θέλετε

Τίποτα άλλο θέλετε;
και να είμαστε ωραίοι, για πάντα νέοι και με πολλά λεφτά
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.639
Μηνύματα
2.868.731
Members
37.941
Νεότερο μέλος
timurakhmetov
Top