Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.468
Reaction score
32.289
Γιατί σε όλη την Ευρώπη το ντίζελ είναι περίπου στα ίδια με τη βενζίνη (σε μερικές, και ακριβότερο) ενώ εδώ έχει σοβαρή διαφορά;
Είναι σαφώς πιο ρυπογόνο σε αιωρούμενα -το οποίο κυρίως ενδιαφέρει. Και εάν δεν κάνω λάθος και κάπως ακριβότερο στη διύλιση; Ή όχι;
 

Μηνύματα
27.721
Reaction score
26.042
Μάλλον η βενζίνη είναι ακριβότερη στην διύλιση , λόγω έξτρα διαδικασιών , αποστάξεων όπως θέλεις πές το .
 

Μηνύματα
7.291
Reaction score
1.300
Το πετρέλαιο όμως έχει υψηλές προδιαγραφές αποθειοποίησης. Προφανώς όλα αυτά είναι αστεία στην τελική τιμή, η οποία διαμορφώνεται από τους φόρους.

Επίσης προφανώς, στην Ελλάδα όπου μέχρι την κρίση κατά 90% βενζίνη = ιδιώτης και πετρέλαιο = επαγγελματίας, προτιμήθκε να σκίσει το κράτος τους ιδιώτες και να αφήσει ήσυχους τους επαγγελματίες (κάτι που εκμεταλλεύονται εδώ και 15 χρόνια, όσοι πήραν diesel επιβατικό, με την αγορά τους όμως να φθίνει δραματικά τα τελευταία χρόνια).
 


Μηνύματα
27.721
Reaction score
26.042
Αυτό ή που βρωμάνε σαν τηγονάλαδο , όταν είσαι πίσω τους λόγω του βιοντήζελ ?
Βρώμα απίστευτη.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.468
Reaction score
32.289
Ένα σωστό κράτος θα έβαζε ακριβοδικαια στο ζύγι την όλη περιβαλλοντικη επιβάρυνση από όλους τους τύπους καυσίμου.
Το ορθότερο θα ήταν κατάργηση των τελών και ενσωματωση τους στην τιμή του καυσίμου. Ώστε να πιάνει και την πραγματική επιβάρυνση ανά χιλιόμετρο, και όσα ξένα κυκλοφορούν δωρεάν σήμερα στη χώρα.
Ο εξορθολογισμος στα ηλεκτρικά (που προφανώς έχουν περιβαλλοντικο κοστος, και πολλαπλών ειδων, λχ την ανακύκλωση των μπαταριών) όταν κάτσει η μπίλια.
Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.156
Reaction score
28.660
Το μοναδικό πρόβλημα στην ανακύκλωση μπαταριών είναι ο μικρός αριθμός κατάλληλων εργοστασίων. Με τα χρόνια θα έρθουν και αυτά. Η μπαταρία ανακυκλώνεται σε ποσοστό 95%.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.468
Reaction score
32.289
Θέλει πάντως ειδική μεταχείριση. Στο τι γίνεται, μόνο του σπανού τα γένια δεν φυτρώνουν.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ενώ όλα τα πράγματα έχουν ενα περιβαλλοντικο αποτύπωμα, η ελληνική νομοθεσία εστιάζει αποκλειστικά στις εκπομπες, μόνο co2 και μόνο κατα την κυκλοφορία.
 


Μηνύματα
15.354
Reaction score
21.467
είχα διαβάσει οτι μια εγκατάσταση μπορεί να παράγει συγκεκριμένη αναλογία βενζίνης/diesel οπότε ανάλογα την ζήτηση πρέπει να εξάγει το ένα προϊόν και να εισάγει το άλλο.
σε εμάς η ζήτηση πετρελαίου είναι χαμηλότερη από την τοπική παραγωγή και το εξάγουμε, αντίθετα εισάγουμε βενζίνη
στις χώρες με πιο έντονη πετρελαιοκίνηση γίνεται το αντίθετο.

στο δικό μου σενάριο χρειαζόμουν όχημα μεσαίου μεγέθους για να χωρέσει η τσάντα με το ποδήλατο, άρα σε βενζίνη στο δρομολόγιο αυτό υπολογίζεις περίπου 7.5 με 8 λίτρα με τις ίδιες ταχύτητες, σε πετρέλαιο πες 6 με 6 παρά.

hint, το Livigno από ότι καταλάβαμε είναι σε καθεστώς αφορολόγητης ζώνης, εφόσον είχα πάρει ΜΕΚ όχημα που έφτανε μέχρι εκεί και από τη στιγμή που πήγαμε βόλτα με αυτό (εκτός από το ποδήλατο την προηγούμενη μέρα) θα γέμιζα με 1.25 το λίτρο - εκεί ο υπολογισμός πάει κατά διαόλου.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.468
Reaction score
32.289
στο δικό μου σενάριο χρειαζόμουν όχημα μεσαίου μεγέθους για να χωρέσει η τσάντα με το ποδήλατο, άρα σε βενζίνη στο δρομολόγιο αυτό υπολογίζεις περίπου 7.5 με 8 λίτρα με τις ίδιες ταχύτητες, σε πετρέλαιο πες 6 με 6 παρά.
Δεν νομίζω ότι τα σύγχρονα καίνε 8 λίτρα σε τέτοια σενάρια. Ο αδερφός μου έχει το τελευταιο mild υβριδικό Vitara (περίεργο που δεν επέλεξε ηλεκτρικο, μένει σε μονοκατοικία και κάνει καμια 20ρια χιλιάδες χλμ ετησίως) νομιζω κάτω από 6 καίει σε πραγματικη χρηση. Εδώ 7-7.5 πραγματικά σε αυτοκινητοδρομο έχει το δικό μου Ε39 που ειναι και μεγάλο και 6κυλινδρο και μιας (μεγάλης) ηλικίας. agree to disagree.
 

Μηνύματα
15.354
Reaction score
21.467
το δικό μου βιτάρα σε αυτά τα δρομολόγια είναι περί τα 7.
ενυγουέι το πείραμα εξετελέστει.
όπως έχω ξαναπει πολλές φορές το κόστος χρήσης είναι κάτι που σε ενδιαφέρει οταν κάνει πολλά χλμ ετησίως ή όταν βγάζεις λεφτά απο αυτό και δεν είναι η κατανάλωση τότε που μετράει αλλά και το down time, η τακτική συντήρηση κλπ κλπ κλπ.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.156
Reaction score
28.660

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.156
Reaction score
28.660
Ο Ολλανδικός ΔΕΔΔΗΕ ζητά την διακοπή λειτουργίας δημόσιων φορτιστών 16:00 - 21:00 επειδή υπάρχει μεγάλος κίνδυνος καθώς δεν σηκώνει το δίκτυο. Ταυτόχρονα ήδη επεξεργάζεται συστήματα smart grid ώστε αυτές τις ώρες η παροχή ενέργειας στους δημόσιους φορτιστές να είναι μειωμένη. Με 450.000 BEVs και φετινό market share στο 31%. Ένα 35% αφορά μόνο τα PHEVs, που θέλουν και αυτά φόρτιση. Σύνολο 66% πωλήσεις οχημάτων πρίζας.

 

Μηνύματα
7.291
Reaction score
1.300
Ο δικός μας ΔΕΔΔΗΕ είναι κατασκευασμένος με προδιαγραφές του 1970 (το 1970) και έχει να αλλάξει το δίκτυο από τότε.

Βέβαια εμείς έχουμε και σε μεγάλο βαθμό διεσπαρμένη παραγωγή, οπότε η επαρχία τουλάχιστον σε συνδυασμό με τα φωτοβολταϊκά αναμένεται να μην έχουν πρόβλημα. Σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάλι...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.156
Reaction score
28.660
Σε συνέδριο πριν 2 χρόνια ο ΔΕΔΔΗΕ ανέφερε ότι το υπάρχον σύστημα αντέχει 800.000 EVs.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.156
Reaction score
28.660
Σημερινές δηλώσεις Υφυπουργού στο Balkan Energy Forum.

Στο Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 μπαίνουν μόνο όσοι δεν έλαβαν επιδότηση τα δύο τελευταία χρόνια.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.005
Μηνύματα
2.885.147
Members
37.975
Νεότερο μέλος
Sonic10
Top