Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.399
Reaction score
125.574
Όσον αφορά στάσεις για μεγάλα ταξίδια, να σας πω το ποίημα να τελειώνει:

Σε ένα 100-αρη ταχυφορτιστή το id3 χρειάζεται 34' για να φορτίσει από <5% μέχρι 80% και να πάρει 44kwh, αυτή είναι η μέγιστη στάση που θα γίνει στο δρόμο για φόρτιση, αν το φτάσεις κάτω από 5% δηλαδή ( μάλλον σπάνιο), και δεν την θεωρώ καθόλου "τραγική".

Και συχνά, ένα 15' ή ένα 20' θα αρκεί.

Τραγικό βεβαίως, είναι το ότι στο εθνικό οδικό δίκτυο δεν υπάρχει κανένας 100-ρης φορτιστής, ούτε ένας ρε αδερφέ, για δείγμα.. 😜🤣😂😂😂

Οπότε, σε 50-αρη για 44kwh, θα χρειαστούν ~55' και αυτό ναι, είναι τραγικό. 😢😢😢😭😭😭

Το χάπι προς το παρόν καταπίνεται μόνο με στάση για καφεδουμπα ή φαγητό στο Βόλο με κάνα κογια να θάβουμε τους χαϊενταδες. :gotcha:

Ωστόσο, η ΔΕΗ Blue έχει πει ότι εντός του καλοκαιριού θα τοποθετήσει ταχυφορτιστες 125kW στο εθνικό οδικό δίκτυο. Μέσα στους επόμενους 2 μήνες. Τους έχει προμηθευτεί, ξεκινάνε άμεσα εγκατάσταση. :party:

Μόλις γίνει αυτό, είμαστε στα νορμάλ μας. :)
















ΥΓ. :party: :party: :party:
Πιθανώς να έσκασε μύτη ο πρώτος 120-αρης φορτιστής!

Η ΔΕΗ Blue προς ώρας τον έβγαλε από τους διαθέσιμους, ίσως να θέλει δουλειά ακόμα αλλά για λίγο είχε ανέβει:

FB_IMG_1626426013759.jpg

3 φορτιστές 120kw!!! :party:
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
Μετά από 2.500+χλμ με αρκετά βαρύ πόδι και συνεχείς επιταχύνεις, με ταξιδάκια που ξεπερνάω χαλαρά τα 140χλμ/ω (2 φορές προς Μεθώνη μέχρι 155 πήγα) και στην περιφερειακή οδό με 110-120(έχει όριο 80), με καύσωνα και φουλ κλιματισμό στάνταρ, έχει σταθεροποιηθεί με απόλυτη βεβαιότητα η χρήσιμη αυτονομία:

1. το 20% αντιστοιχεί σε 80χλμ.

2. Συνολική θεωρητική αυτονομία 400χλμ.
(100% ταύτιση με την WLTP)

3. Καθημερινή χρήσιμη αυτονομία (20-80%) 240χλμ

4. Χρήσιμη ρεζέρβα στα 240χλμ (αν χρειαστεί): 60 έως 70χλμ. (το έφτασα 4%, απολύτως ομαλά μειώνεται η αυτονομία, χωρίς εκπλήξεις).


Σε υψηλή ταχύτητα καίει παραπάνω, μέσα στην κίνηση της πόλης καίει λιγότερο. Μόλις βγήκα από περιφερειακή, έλεγε 21% μπαταρία και 80χλμ υπόλοιπο, μέχρι να βγάλω φωτογραφία, πήγε στα 81χλμ:

View attachment 217920

Μέσα στην κίνηση έδειξε σε λίγο 82χλμ

View attachment 217919

Μετα 83

View attachment 217918

Στο καπάκι 84

View attachment 217917

Και φτάνοντας στο πάρκινγκ πήγε 85:

View attachment 217916

Πλακα έχει..

Μέσα στην πόλη αν κινείσαι, είναι βέβαιο ότι θα ξεπεράσει τα 500χλμ..
δεν σε τυφλωνει αυτο το ασπρο ταμπλο?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.399
Reaction score
125.574
δεν σε τυφλωνει αυτο το ασπρο ταμπλο?
Όχι, καθόλου.

Γενικώς συμμερίζομαι την ανησυχία σου, και γω έχω τέτοιο θέμα αν όντως υπάρχει, λόγου χάριν με τυφλώνει η αντανάκλαση του ήλιου στο μαύρο αλλά πολύ γυαλιστερό ταμπλό του γιαρις, σε βαθμό που καμιά φορά απλώνω πάνω του ένα μαύρο πανί να ηρεμήσουν τα μάτια μου.
Είναι και η κλίση του παρμπρίζ τέτοια, που το στέλνει καρφί στα μάτια μου.

Στο id3, πιθανώς λόγω κλίσης του τεράστιου παρμπρίζ, και πιθανώς λόγω της ενσωματωμένης αντηλιακής μεμβράνης, δεν ενοχλεί στο παραμικρό.
 

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Η Renault αναβιώνει το Κατρέλ!
(ηλεκτρικό εννοείται)

View attachment 216996

View attachment 216997

Ποιό Κατρέλ ρε, αντί να βγάλουν το R5....
 

TGD

Μηνύματα
7.197
Reaction score
7.228
Πρέπει να ψάξω να βρω φωτογραφίες με τους δυο πορτογάλους που έτρεξαν στο Acropolis με 4L. Τερμάτησαν -τελευταίοι μεν, αλλά τερμάτησαν. Μου είπαν ότι σταμάτησαν σε μια ειδική να ευχαριστήσουν τους θεατές που έμειναν μέχρι το τέλος για να τους δουν!
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.021
Reaction score
6.814
Ποιό Κατρέλ ρε, αντί να βγάλουν το R5....
Ετοιμάζεται κι αυτό:

Δεν ξέρω αν θα φτάσει στην παραγωγή τελικά, αλλά πάντως σαν ιδέα υπάρχει.
 


Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Αν δείτε κάποια προηγμένα κράτη (βλέπε Ολλανδία)..θα καταλάβετε ότι ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, μετά από καμμιά 30αριά χρόνια μπορεί να είναι το 10-20% του συνόλου.
 


D

Deleted member 35

Guest
Καλά !
Εγώ θέλω να δώ , που θα βρεθούν όλα αυτά τα KW για να φορτίσουν τόσα αυτοκίνητα , όσα πουληθούν τέλος πάντων , τόσο γρήγορα , όταν με τις σημερινές συνθήκες το δίκτυο της ΔΕΗ δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες , για τα κλιματιστικά το καλοκαίρι. Θα μπορεί να δώσει όλο αυτό το έξτρα ρεύμα ?
Μάλλον λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο μου φαίνεται.
Εγώ είμαι 1000% σίγουρος πως οι "7 αδερφές" δε θα κλείσουν τα χιλιάδες βενζινάδικα επειδή θα το γυρίσουμε σε ηλεκτρικά. Το είχα γράψει και λόγο καιρό πριν. Θα επενδύσουν με τα "μπούνια" σε ΑΠΕ ή οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας ώστε να συνεχίσουν να έχουν τον πρώτο λόγο.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.316
Reaction score
93.882
3 φορτιστές 120kw!!! :party:
Φεύγω από Μαρούσι και μέχρι τη Ν. Ερυθραία έχω βρει 3! Ευτυχώς, θα έχω ήδη κάνει 10 χιλιόμετρα, οπότε μια χαρά θα με βγάλει. :roflmao::cry:

Στο εθνικό δίκτυο χρειάζεται ένας ανά 100 -το πολύ- χιλιόμετρα, αλλιώς είναι για ακόμα για γέλια.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.399
Reaction score
125.574
Μπορεί κάποιοι να αντιδρούν για τα ηλεκτρικά, είναι νωρίς ακόμα, οι μπαταρίες θα γίνουν πιο φτηνές, φορτιστές δεν υπάρχουν άφθονοι στο οδικό δίκτυο, κλπ, αλλά η θηλιά σφίγγει, αρχίζουν οι καμπάνες και οι απολογίες, φορτιστές θα μπουν δια της βίας αν χρειαστεί, και προφανώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην επιβληθούν επιπρόσθετα μέτρα κατά των ice, είναι υποχρεωμένοι.


Εκτιμώ πως μέσα στους επόμενους 12 μήνες, θα γίνουν πολλά. Όχι γιατί έχουν κάνα καημό, αλλά γιατί πίπτει ράβδος πλέον.
 
Last edited:


Μηνύματα
10.413
Reaction score
4.859
Αν και δεν βιάζομαι καθόλου για ηλεκτρικό και θα προτιμούσα, όταν σε κάνα 5,6 ή 7 χρόνια αλλάξω το βενζινοκίνητο μου, να πάρω ενα plug in υβριδικό, μήπως κάποιος μπορεί να με ενημερώσει για τους δημόσιους ταχύ φορτιστές αν θα είναι ….δωρεάν η φορτιςη ή με χρέωση; Η λογική μου λέει για χρέωση αν και ίσως στην αρχή για δέλεαρ είναι δωρεάν
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.228
Reaction score
27.809
Αν και δεν βιάζομαι καθόλου για ηλεκτρικό και θα προτιμούσα, όταν σε κάνα 5,6 ή 7 χρόνια αλλάξω το βενζινοκίνητο μου, να πάρω ενα plug in υβριδικό, μήπως κάποιος μπορεί να με ενημερώσει για τους δημόσιους ταχύ φορτιστές αν θα είναι ….δωρεάν η φορτιςη ή με χρέωση; Η λογική μου λέει για χρέωση αν και ίσως στην αρχή για δέλεαρ είναι δωρεάν
Ο κανόνας λέει ότι τίποτα στον κόσμο μας δεν είναι δωρεάν. ;)
 

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
Αν και δεν βιάζομαι καθόλου για ηλεκτρικό και θα προτιμούσα, όταν σε κάνα 5,6 ή 7 χρόνια αλλάξω το βενζινοκίνητο μου, να πάρω ενα plug in υβριδικό, μήπως κάποιος μπορεί να με ενημερώσει για τους δημόσιους ταχύ φορτιστές αν θα είναι ….δωρεάν η φορτιςη ή με χρέωση; Η λογική μου λέει για χρέωση αν και ίσως στην αρχή για δέλεαρ είναι δωρεάν
Πιστεύεις πως κάποιοι εδώ ξέρουν τι θα γίνει σε 5-7 χρόνια ώστε να σε "ενημερώσουν"; :oops:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.021
Reaction score
6.814
Όταν λες "στην αρχή" τι εννοείς ακριβώς όμως; Για σένα η αρχή θα είναι σε 5-6 χρόνια; Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.

Όντως θα είναι δωρεάν (εν μέρει) η φόρτιση "στην αρχή". Δηλαδή... τώρα!

Η ΔΕΗ που είναι δωρεάν έχει ανακοινώσει ότι θα ισχύει έως το τέλος του καλοκαιριού. Φέτος, όχι το 2027. Άντε να πάρει παράταση εγώ σου λέω, αλλά δύσκολο να είναι εξαετής.
 

Μηνύματα
10.413
Reaction score
4.859
Όταν λες "στην αρχή" τι εννοείς ακριβώς όμως; Για σένα η αρχή θα είναι σε 5-6 χρόνια; Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.

Όντως θα είναι δωρεάν (εν μέρει) η φόρτιση "στην αρχή". Δηλαδή... τώρα!

Η ΔΕΗ που είναι δωρεάν έχει ανακοινώσει ότι θα ισχύει έως το τέλος του καλοκαιριού. Φέτος, όχι το 2027. Άντε να πάρει παράταση εγώ σου λέω, αλλά δύσκολο να είναι εξαετής.
Όταν λέω αρχή εννοώ τους πρώτους που θα μπουν στις εθνικές οδούς, όποτε αυτό συμβεί, φυσικά και δεν εννοώ το 2027 (παίζει και να ξεπεραστούν τα ηλεκτρικά τότε από κάποια καλύτερη,καθαρότερη και φτηνότερη τεχνολογία,ποιός ξέρει;)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.611
Μηνύματα
2.867.880
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top