Ηλεκτρικά οχήματα

Μηνύματα
1.297
Reaction score
4.455
Χθες στην εθνική Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα.
Πηγαινε σταθερα με 120 στο αριστερό ρεύμα.Τον ακολούθησα 3-4 λεπτά από πίσω μήπως και κάνει δεξιά αλλά μάταια!
Ακομη στην αριστερή λωρίδα είναι:biggrin:
Παίζει κάποιο ρόλο ότι ήταν δεξιοτίμονο;:headbang:
Πριν κάποια χρόνια χαρακτηρίζαμε ανθρωπους ανάλογα με το αυτοκινητο που οδηγούν και σε μεγάλο ποσοστό ο χαρακτηρισμός ήταν δίκαιος.
Εχω κάποιες ενδείξεις αλλά θα περιμένω λίγο ακόμη για να κατηγοριοποιησω τους οδηγούς - ιδιοκτητες Tesla.


View attachment 219619
Φυσικά παίζει ρόλο , ο άνθρωπος νόμιζε ότι πάει στην αργή λωρίδα :lol:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
873
Reaction score
2.098
Το πιο όμορφο vw της σειράς id είναι αυτό.
Λογικό. Αφού πήραν το σουλούπι της i-Pace ξεπατικωτούρα 😝

1628071528250.png


1628071573539.png


Μέχρι και το χρώμα είναι ίδιο! :rofl:

Εντάξει, άλλο πράγμα βέβαια, αλλά ξεκάθαρα επηρεασμένο πιστεύω.
Το βαθούλωμα που κάνουν οι πόρτες στην κάτω πλευρά, το "χαμήλωμα" που κάνουν τα παράθυρα στη μέση για να τονίζεται το νεύρο στο καπώ, οι αεραγωγοί μπροστά και γενικά, όλο το σχήμα, ίδιο.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.601
Reaction score
7.710
Λογικό. Αφού πήραν το σουλούπι της i-Pace ξεπατικωτούρα 😝

View attachment 219834

View attachment 219835

Μέχρι και το χρώμα είναι ίδιο! :rofl:

Εντάξει, άλλο πράγμα βέβαια, αλλά ξεκάθαρα επηρεασμένο πιστεύω.
Το βαθούλωμα που κάνουν οι πόρτες στην κάτω πλευρά, το "χαμήλωμα" που κάνουν τα παράθυρα στη μέση για να τονίζεται το νεύρο στο καπώ, οι αεραγωγοί μπροστά και γενικά, όλο το σχήμα, ίδιο.
Εσυ λες αυτο και δικαιο εχεις.

Εμενα το id4 που μου φαινεται ξεπατικωτουρα του 3008;
 

TGD

Μηνύματα
2.338
Reaction score
2.069
Το ID4 είναι χαμηλότερο. Χωρίς τα σαχλά εμπρός φώτα και την ογκώδη γρίλια του Peugeot.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.474
Reaction score
88.463
Το ID.4 είναι πολύ πρακτικό, μεγάλο ζώο, ευρύχωρο και άνετο, σουβ ψηλό καθωσπρέπει.

Το ID. 5 είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο, όλως περιέργως για vw.. Προφανώς αντίγραφο του Audi, με vw λογκο. Ε, θα είναι λιγάκι φτηνότερο από το αουντι, κι όλοι θα είναι χαρούμενοι.
 


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.075
Reaction score
1.026
Να υποθέσω ότι απο τα εργοστάσια, πυρηνικά ή όχι, οι ''συνέπειες'' είναι λιγότερες? Ή ότι προσπαθούν να μας τρελάνουν τελείως?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.474
Reaction score
88.463
Κοίτα, η μελέτη δεν είναι από τις μανούλες του φειζμπουκ. Πρώτον αυτό.

Δεύτερον, από μεγάλη ευρωπαϊκή μελέτη δημοσιευμένη, έχει αποδειχθεί (μετρημένα κουκιά) πως η μόλυνση από τις εξατμίσεις των ΙΧ οχημάτων (όχι όλων, όχι λεωφορείων, κλπ) αντιστοιχεί στο 30% της συνολικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Τρίτον, μέσα στην πανδημία με τα λοκνταουν, που μειώθηκε τρομερά η κίνηση των ΙΧ, μετρήθηκαν πρωτόγνωρα χαμηλά επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε όλες τις μεγαλουπολεις του πλανήτη, και βγήκαν σαφέστατα συμπεράσματα.

Τέταρτον, διάβασέ το μέχρι τέλους, και το νόημα είναι απλό..
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.129
Reaction score
2.275
Να υποθέσω ότι απο τα εργοστάσια, πυρηνικά ή όχι, οι ''συνέπειες'' είναι λιγότερες? Ή ότι προσπαθούν να μας τρελάνουν τελείως?
Τα εκατομμύρια κινητήρων εσωτερικής καύσης εξακριβωμένα είναι χειρότερα για το περιβάλλον απ' ότι εάν παραγόταν κεντρικά η ισοδύναμη ηλεκτρική ενέργεια, ακόμη και με κάρβουνο ή diesel.
 

Μηνύματα
10.119
Reaction score
11.271
5ον τα καύσιμα και τα λιπαντικά αυτοκινήτων είναι το πιο επικερδές προϊόν των πετρελαϊκών εταιριών μακράν. τα ναυτιλιακά λιπαντικά για παράδειγμα είναι το 1/20 αυτών των αυτοκινήτων.

6ον η καύση υγρών καυσίμων για παραγωγής ισχύος σε μικρούς κινητήρες μεταβλητού φορτίου είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα διαδικασία με πολύ μικρούς βαθμούς απόδοσης. Σε αντίθεση η παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος με χρήση υδρογοναθράκων έχει βαθμούς απόδοσης 55% και πάνω

7ον τα ηλεκτρικά οχήματα κάνουν εξαιρετική διαχείριση ενέργειας κατά την κίνηση τους , αναντίστοιχη των θερμικών . δεν φτάνει δηλαδή που ο κινητήρας του θερμικού έχει τον μισό βαθμό απόδοσης από ένα θερμικό εργοστάσιο και αυτό σε ιδανικές συνθήκες, η διαδικασία χειροτερεύει ακόμα περισσότερο λόγω του τρόπου χρήσης του.

θυμίζω ότι ένα λίτρο βενζίνης περιέχει 8.9Kwh ενέργειας
κοινώς ένα ηλεκτρικό όχημα που βγάζει στην πόλη 400χλμ με 60Kwh αν το συγκρίνουμε με ένα καλό όχημα πολής που καίει για 400χλμ στην πόλη κάπου 20-25 λίτρα, έχει χρησιμοποιήσει μόλις το ισοδύναμο 7 λιτρων καυσίμου!

αν υποθέσουμε οτι βγάζαμε όλη μας την ηλεκτρική ενέργεια μόνο από υδρογονάθρακες (που δεν συμβαίνει αυτό) κόστισε λιγότερο από 14 λίτρα βενζίνη στο εργοστάσιο.

δηλαδή ένα i pace συγκρινόμενο με ένα swift καίει μέσα στην πόλη 30-50% λιγότερο καύσιμο στην απολύτως χειρότερη περίπτωση
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.474
Reaction score
88.463
Το τέλος του φυσικού αερίου ήρθε.

Η στροφή είναι δεδομένη προς ηλεκτροκίνηση, ΑΠΕ, και υδρογόνο στα μεγάλα παιδιά..

 

Μηνύματα
10.119
Reaction score
11.271
Να ξες δγιο πράγματα
Το αέριο είναι το καύσιμο της επόμενης 10ετιας στην ναυτιλία
Επίσης λόγω αφθονίας παρουσιάζει ενδιαφέρον η παραγωγή υδρογόνου από αυτό με οικονομικό τρόπο για χρήση είτε ως καύσιμο είτε ως αναλώσιμο κυψελών καυσίμου
Οπότε έχει μέλλον η ιστορία
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.474
Reaction score
88.463
Επειδή παρακολουθώ αρκετά στενά τις εξελίξεις στο ενεργειακό τοπίο εδώ και αρκετό καιρό, εκτιμώ (με μικρά περιθώρια σφάλματος) πως τα πράγματα έχουν ως εξης:

1. Είναι τελεσίδικος ο θάνατος του φυσικού αερίου, με σύντομη περίοδο επιθανάτιου ρόγχου. Σύμπτωμα θανάτου, το κόστος, θα γίνει πανάκριβο.
Αιτία θανάτου βαθύτερη:
Το φυσικό αέριο έπεσε στη μάχη της συνολικής μετάβασης από τα ορυκτά καύσιμα στις ΑΠΕ, το υδρογόνο και την ηλεκτροκίνηση. Τέλος.

2. Η εποχή που το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου θα παρέχει υδρογόνο παραγόμενο από ΑΠΕ δεν είναι πολύ μακριά.

3. Το μόνο βιώσιμο μοντέλο είναι η εξ' ολοκλήρου ενεργειακή παραγωγή από ΑΠΕ και η αποθήκευση σε μπαταρίες ή υδρογόνο ή φωτοβολταϊκά που αποθηκεύουν ενέργεια.

4. Η αποθήκευση θα ολοκληρωθεί σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση (στα Ι.Χ. επιβατικά) και υδρογονοκίνηση (στα φορτηγά, πλοία, αεροσκάφη).

5. Η ηλεκτροκίνηση και η αποθήκευση στην ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθούν ταυτόχρονα, με μοντέλο αυτόνομης κίνησης χωρίς ιδιοκτησία του αυτοκινήτου από τους ιδιώτες, καθώς τα αυτοκίνητα θα ανήκουν στην Τεσλα, στην vw, στην Uber, στις μεγάλες φίρμες leasing, οπουδήποτε εκτός από τον ιδιώτη, θα φορτιζουν στους δικούς τους φορτιστές αυτόνομα, και θα δουλεύουν ως αποθήκες ενέργειας για το δίκτυο. Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα είναι και εταιρείες ενέργειας.

6. Η πυρηνική σύντηξη θα δώσει την τελευταία και τελειωτική μαχαιριά σε οτιδήποτε άλλο υφίσταται στον ενεργειακό τομέα. Υπόψιν, δεν αργεί.

Αυτάαααα...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
873
Reaction score
2.098
Επειδή παρακολουθώ αρκετά στενά τις εξελίξεις στο ενεργειακό τοπίο εδώ και αρκετό καιρό, εκτιμώ (με μικρά περιθώρια σφάλματος)
Χαχα, μ'αρέσεις 😁

Κάνεις την ανάλυση και μετά κάνεις και μόνος σου την αξιολόγηση της ανάλυσής σου όσον αφορά το περιθώριο σφάλματος.
 

Μηνύματα
10.119
Reaction score
11.271
Δεν μπορείς να μεταφέρεις υδρογόνο με δίκτυο διανομής αερίου που τα διαβάζεις αυτά παναθεμα σε;
Θα αναφλεγεί στην Βουλγαρία και θα ξηλωθεί ο δρόμος στην Πελοπόννησο.

Παραγωγή υδρογόνου με χρήση ΑΠΕ και πρώτη ύλη το νερό ή μήπως το μεθάνιο; Θα δείξει σειγα χρόνια.
Η πυρηνική σύντηξη δεν είναι για όλους.
Το έτερο στοίχημα είναι η αμμωνία. Αν βρεθεί τρόπος να παραχθεί με ΑΠΕ είναι carbon free καύσιμο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε κάθε ΜΕΚ και λέβητα.
Η απανθρακοποιηση στην παραγωγή ενέργειας θα διαρκέσει τουλάχιστον 30 χρόνια , εγώ είμαι 43 , έχω κάνει και εμβόλιο παίζει να μην την προλάβω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.474
Reaction score
88.463
Δεν μπορείς να μεταφέρεις υδρογόνο με δίκτυο διανομής αερίου που τα διαβάζεις αυτά παναθεμα σε;
Έλα ντε.. Στη ζιμενς ας πούμε; :lol:
Το έχω ψάξει λέμε. Άμα δε ξερς, ψάξε να μαθς. Ας πούμε να, δες τον τίτλο μόνο "Reusing gas infrastructure for hydrogen transportation"


Στην Αμερική ήδη δουλεύει. Είτε σα μίγμα με φυσικό αέριο είτε σκέτο.
Να, δες τον τίτλο μόνο, μη το ψάχνεις, το'χω ψάξει.


Είναι μπιζνα μεγάλη κι αυτή.
Τες πα, κάτσε να το φτιάξουν πρώτα και μετά το διανέμουν.

Η απανθρακοποιηση στην παραγωγή ενέργειας θα διαρκέσει τουλάχιστον 30 χρόνια
Ναι, 30.
Ίσως και λιιιιγα λιγότερα.
Θα ζεις.
 

TGD

Μηνύματα
2.338
Reaction score
2.069
3. Το μόνο βιώσιμο μοντέλο είναι η εξ' ολοκλήρου ενεργειακή παραγωγή από ΑΠΕ και η αποθήκευση σε μπαταρίες ή υδρογόνο ή φωτοβολταϊκά που αποθηκεύουν ενέργεια.
Έχω καλύτερη ιδέα: υπεραγωγιμότητα. Μόλις φτάσει να δουλεύει σε θερμοκρασίες ξηρού πάγου, game over και για τις μπαταρίες.
4. Η αποθήκευση θα ολοκληρωθεί σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση (στα Ι.Χ. επιβατικά) και υδρογονοκίνηση (στα φορτηγά, πλοία, αεροσκάφη).
Για το υδρογόνο δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Πρώτα απ' όλα τα ακούω 40 χρόνια και υδρογόνο δεν βλέπω. Δεύτερον, αν είναι να παράγεται από φυσικό αέριο, είναι δώρο άδωρο στα περιβαλλοντικά θέματα. Τρίτον, η χαμηλή του πυκνότητα το κάνει ασύμφορο στη μεταφορά από τα αεροπλάνα.
5. Η ηλεκτροκίνηση και η αποθήκευση στην ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθούν ταυτόχρονα, με μοντέλο αυτόνομης κίνησης χωρίς ιδιοκτησία του αυτοκινήτου από τους ιδιώτες
Ναι, είναι σίγουρο, και θα γίνει ταχύτερα από τα υπόλοιπα.
6. Η πυρηνική σύντηξη θα δώσει την τελευταία και τελειωτική μαχαιριά σε οτιδήποτε άλλο υφίσταται στον ενεργειακό τομέα.
Σωστά. Και σκεφτείτε ότι η αρχική επενδυση στο Iter ήταν όση οι Ολυμπιακοί της Αθήνας (και την ίδια εποχή).
 

Μηνύματα
10.119
Reaction score
11.271
το υδρογόνο όταν καίγεται βγάζει ελάχιστη IR ακτινοβολία και αρκετή UV .
είναι πολύ αραιό σε ατμοσφαιρική πίεση , το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στα σπίτια έχει ονομαστική πίεση 50mBar πάνω από την ατμοσφαιρική (ασχέτως αν τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σίγουρα για πάνω από 8bar).
αν το μεταφέρεις μοναχό του σε τέτοια πίεση δεν φτάνει ούτε για να κρατήσεις ζεστό το μπρίκι του καφέ.
αν το μεταφέρεις απορροφημένο σε κάποιο αέριο που δεν έχει άνθρακα (για να έχει νόημα) θα πρέπει να μπορεί ή να διαχωριστεί ή να καεί μαζί με το υδρογόνο χωρίς να είναι τοξικό/επικίνδυνο κλπ ή να μην μολύνει τις κυψέλες καυσίμου κλπ κλπ κλπ - προβλήματα που δεν έχουν λυθεί.
επίσης (τα εύκολα) θα πρέπει να αναμειχθεί με ουσίες που θα δίνουν μυρωδιά στην διαρροή (όπως στο μεθάνιο) και επιπλέον να δίνουν χρώμα στην φλόγα ώστε να είναι αισθητή.
συν του ότι πρέπει να εκμηδενιστεί η δυνατότητα αλυσωτής ανάφλεξης (καθώς η ενέργεια ανάφλεξης του υδρογόνου είναι αστεία, σε μια διαρροή που θα προκαλέσει ανάφλεξη σε μικρή ποσότητα θα προκαλέσει έκρηξη σε τεράστιο τμήμα του αγωγού

η ασφαλέστερη μέθοδος αποθήκευσης είναι σε δεξαμενές απορρόφησης πχ MH που μπορούν να απορροφήσουν σε χαμηλή πίεση πολλαπλάσιες ποσότητες (σχεδόν σαν να ήταν σε υγρή φάση) - για την ώρα πανάκριβη μέθοδος.

γενικά είναι διάφορες παραλλαγές που τρέχουν παράλληλα και προσπάθειες να γίνει χρήση σε υπάρχουσες υποδομές και πόρους.

πριν δούμε καθαρό υδρογόνο πάντως θα δούμε αμμωνία , το 24 θα βγει η πρώτη εμπορική μηχανή σε πλοίο που θα χρησιμοποιεί αμμωνία και retrofit λύσεις για παλιότερες μηχανές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.823
Μηνύματα
2.543.313
Members
36.217
Νεότερο μέλος
avaton
Top