Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Μη μπερδεύουμε τι θέλουμε να γίνει με το τι γίνεται.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Yaris και Corolla θα φάνε ένα καπέλο 12.000€ - 15.000€ στο κεφάλι, τουλάχιστον. Δεν είναι διατεθειμένοι όλοι να δώσουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, είτε γιατί δεν έχουν είτε γιατί δεν θέλουν, τα έχουμε ξαναπεί. Το θερμικό Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που πουλάει σαν τρελό, ο καθένας μπορεί να το πάρει αν του αρέσει, ακόμα και με μηδέν προκαταβολή και 250€ το μήνα για 7-8 χρόνια. Έχετε ιδέα πόσοι αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο με προκαταβολή από 5000€ μέχρι και μηδέν; Το ηλεκτρικό Yaris των +30.000€ ποιος θα το πάρει από όλους αυτούς που έχουν το θερμικό; Ούτε οι μισοί, μη πω οι μισοί από τους μισούς. Τεράστιο νούμερο χαμένων πωλήσεων για το ηλεκτρικό Yaris αν υπήρχε μόνο ηλεκτρικό.

Μετά έχουμε και τους αρνητές των ηλεκτρικών. Αυτοί θα αργήσουν πάρα πολύ να πάρουν EV. Άλλες χαμένες πωλήσεις από εκεί. Δεν έχετε ιδέα μάλλον τι γίνεται στα social media κάθε φορά που κάποιο site ανεβάζει άρθρο για ηλεκτρικό. Ή τι γίνεται σε άρθρα για οχήματα που θα έρθουν στην Ελλάδα μόνο ως ηλεκτρικά, πχ Jeep Avenger.

Μετά έχουμε τη φόρτιση. Η βασική πηγή αγοραστών ενός οχήματος κατηγορίας Yaris δεν μένουν σε βίλες ή μονοκατοικίες αλλά σε πολυκατοικίες και μάλιστα χωρίς γκαράζ. Που θα φορτίσουν όλοι αυτοί; Στο δρόμο; Με 0.60€/kWh;

Τώρα αυτά τα "αν ήταν το Yaris ηλεκτρικό θα πουλούσαν περισσότερα ηλεκτρικά" και άλλα τέτοια είναι να είχαμε να λέγαμε και ευσεβείς πόθοι.. Ο πολίτης ναι μεν ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη θέση στην βασικότατη ανάγκη του που είναι το πώς θα βγάλει το μήνα. Τώρα θα πει κάποιος πως αυτός που έχει τέτοιες έννοιες δεν θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον ηλεκτρικό, θα πάρει ένα των 5000€. Λάθος. Αυτός ο άνθρωπος, του χιλιάρικου και άλλο ένα ο/η σύντροφος, με +70% ιδιοκατοίκηση στη χώρα, είναι οι πελάτες του θερμικού Yaris και του κάθε Yaris. Γιατί έτσι είναι ο Έλληνας. Καλός - κακός αυτός είναι δεν αλλάζει.

Καταλαβαίνω ότι εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν πάνω από 30.000€ για ένα αυτοκίνητο, αλλά μη τρελαθούμε παιδιά. Η μειοψηφία είναι, όχι η πλειοψηφία. Και μην αρχίσουμε πάλι τα γνωστά για Ελλάδα vs Ευρώπη κλπ. Τα ίδια αυτοκίνητα αγοράζουν και εκεί και εδώ. Τα έχω ανεβάζει Χ φορές. Ο βασικός όγκος πωλήσεων είναι μέχρι 22.000€, άντε 24.000€.

Οπότε όχι, το ηλεκτρικό Yaris ως μοναδικό μοντέλο προς πώληση δεν έχει καμία τύχη, σε σχέση με το θερμικό αδελφάκι του.
 

Μηνύματα
794
Reaction score
851

Όταν μόνο 1% είναι τα ηλεκτρικά στη χώρα της Tesla, καταλαβαίνετε τι γίνεται σε νότια Αμερική, Ασία, Κίνα, Ινδία, Ινδονησία κτλ. Θα κυριαρχήσουν σίγουρα................
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.523
Μην ανησυχείς για τα ηλεκτρικά.
Υπάρχουν ήδη ηλεκτρικά ντρον που κάνουν ψεκασμούς.
Θα την πάρουμε την δόση μας.
:lolsign: :lolsign: :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Αυτό αφορά μόνο την Αμερική. Στην Ευρώπη που μας ενδιαφέρει είναι όχι απλά διαφορετικά, αλλά εντελώς αντίθετα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.523
Κανέναν δεν αφορά.

Το σχόλιο από κατω το θεωρώ πιο έγκυρο.

΄΄I looked up that AEG report. It claims that it costs something like $11.60 per 100 miles for EVs charged at home vs. $11.20 for ICE cars. The report, however, does not describe any methodology, referring instead to another report for all the details. That other report, however, cannot be found anywhere.
As far as basic fact checking the numbers do not add up.

The average residential electricity cost in the US is $0.23/kWh. If I use Tesla Model 3 numbers of $220Wh/mile, the total cost of 100 miles will be $5.06. Tesla Model Y is 260Wh/mile and the cost of 100 miles is $5.98''
 

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Αυτό αφορά μόνο την Αμερική. Στην Ευρώπη που μας ενδιαφέρει είναι όχι απλά διαφορετικά, αλλά εντελώς αντίθετα.
Φίλε Άλεξ, χρειάστηκαν μόνο 9 μήνες πολέμου για να πάνε όλα στην Ευρώπη 30 χρόνια πίσω όσο αφορά την πρασινη επανάσταση, ανοίξαν λιγνίτες, πυρηνική ενέργεια , diesel καύση κτλ. Του χρόνου κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει...............
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Φίλε Άλεξ, χρειάστηκαν μόνο 9 μήνες πολέμου για να πάνε όλα στην Ευρώπη 30 χρόνια πίσω όσο αφορά την πρασινη επανάσταση, ανοίξαν λιγνίτες, πυρηνική ενέργεια , diesel καύση κτλ. Του χρόνου κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει...............
Όχι κανείς δεν ξέρει. Όμως ξέρουμε ήδη πώς ακόμα και μετά από 1 χρόνο πολέμου η κατάσταση δεν άλλαξε. Η ηλεκτρική ενέργεια έγινε ακριβότερη, ναι, αλλά ακόμα και έτσι παραμένει φθηνότερη από το υγρό καύσιμο, υπό συγκεκριμένες συνθήκες που έτσι και αλλιώς οι σημερινοί κάτοχοι EVs διαθέτουν. Η Αμερική είναι εντελώς διαφορετική ιστορία, κάθε σύγκριση είναι άστοχη.

Από την άλλη η ηλεκτρική ενέργεια δεν αυξήθηκε λόγο πολέμου. Το γεγονός βέβαια επηρέασε την άνοδο αλλά οι αυξήσεις θα ερχόντουσαν έτσι και αλλιώς λόγο ενεργειακής μετάβασης η οποία επισπεύσθηκε, απλά κανείς δεν το λέει ξεκάθαρα στους πολίτες. Οι εταιρίες εισαγωγής το λένε με κάθε ευκαιρία, και στα συνέδρια. Η μετάβαση έχει κόστος και αυτοί που θα πληρώσουν είναι οι πολίτες. Οι πολιτικοί πετάνε χαρταετό μη χάσουν ψήφο.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.151
Reaction score
93.263
Κανέναν δεν αφορά.

Το σχόλιο από κατω το θεωρώ πιο έγκυρο.

΄΄I looked up that AEG report. It claims that it costs something like $11.60 per 100 miles for EVs charged at home vs. $11.20 for ICE cars. The report, however, does not describe any methodology, referring instead to another report for all the details. That other report, however, cannot be found anywhere.
As far as basic fact checking the numbers do not add up.

The average residential electricity cost in the US is $0.23/kWh. If I use Tesla Model 3 numbers of $220Wh/mile, the total cost of 100 miles will be $5.06. Tesla Model Y is 260Wh/mile and the cost of 100 miles is $5.98''
Δεν διαβάζουμε παρακάτω αν δεν εξυπηρετεί το αφήγημα. :wink:
 

Μηνύματα
6.553
Reaction score
5.122
Μη μπερδεύουμε τι θέλουμε να γίνει με το τι γίνεται.
Θέλουμε δεν θέλουμε θα γίνει κι αυτό, να βγάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά η Toyota.

Αν ως δια μαγείας ήταν πρωτοπόρος στα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη κυκλοφορούσε όλα τα ηλεκτρικά που ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει τα επόμενα χρόνια, θα είχε στρέψει πολύ κόσμο στα ηλεκτρικά. Είναι μάρκα ικανή να οδηγήσει τις εξελίξεις.

Όπου κι αν πεις τη λέξη Toyota, ο άλλος θα απαντήσει α αυτή βγάζει υβριδικά. Κανείς δεν ξέρει το bZ4x.
 


Μηνύματα
2.520
Reaction score
7.315
Μετά έχουμε τη φόρτιση. Η βασική πηγή αγοραστών ενός οχήματος κατηγορίας Yaris δεν μένουν σε βίλες ή μονοκατοικίες αλλά σε πολυκατοικίες και μάλιστα χωρίς γκαράζ. Που θα φορτίσουν όλοι αυτοί; Στο δρόμο; Με 0.60€/kWh;
Άραγε το 1850 θα περίμενε κανείς ότι σε μόλις μερικές δεκαετίες ΌΛΟΙ σχεδόν οι δρόμοι θα είχαν ασφαλτοστρωθεί και θα υπήρχαν βενζινάδικα κάθε μερικά χιλιόμετρα; Σίγουρα αν το έλεγε κάποιος τότε θα τον έβγαζαν τρελό.

Κάτι αντίστοιχο θα ζήσουμε και στο εγγύς μέλλον. Κοσμογονικές αλλαγές που θα κάνουν τα ICE παρελθόν και τα EV νορμάλ πραγματικότητα.

Τώρα φαίνεται τρελό. Ίσως αργήσει να γίνει. Αλλά είναι αναπόφευκτο και απλά θέμα χρόνου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Θέλουμε δεν θέλουμε θα γίνει κι αυτό, να βγάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά η Toyota.
Βεβαίως, μόνο που για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και έχουν άμεση σχέση με ότι έγραψα πριν, ακόμα είναι πολύ νωρίς.
Κανείς δεν ξέρει το bZ4x.
Και ούτε θα το μάθει. Είναι ένα παράδειγμα κάκιστου ονόματος για οποιοδήποτε προϊόν. Ο κόσμος θυμάται ονόματα, ούτε κωδικούς ούτε μπερδεμένα νούμερα με γράμματα.
Άραγε το 1850 θα περίμενε κανείς ότι σε μόλις μερικές δεκαετίες ΌΛΟΙ σχεδόν οι δρόμοι θα είχαν ασφαλτοστρωθεί και θα υπήρχαν βενζινάδικα κάθε μερικά χιλιόμετρα; Σίγουρα αν το έλεγε κάποιος τότε θα τον έβγαζαν τρελό.

Κάτι αντίστοιχο θα ζήσουμε και στο εγγύς μέλλον. Κοσμογονικές αλλαγές που θα κάνουν τα ICE παρελθόν και τα EV νορμάλ πραγματικότητα.

Τώρα φαίνεται τρελό. Ίσως αργήσει να γίνει. Αλλά είναι αναπόφευκτο και απλά θέμα χρόνου.
Μα και βέβαια έτσι είναι. Μόνο που και σήμερα πρέπει να κατακτήσουμε δύο κορυφές. Η μία ειναι το κόστος, δηλαδή να πωλείται το ηλεκτρικό Yaris στην ίδια τιμή με το θερμικό και με τα ίδια χαρακτηριστικά, και η άλλη θα έρθει μόνη της, αφού κατακτήθηκε η πρώτη. Αφού έγιναν φθηνά χωρίς συμβιβασμούς, θα αυξηθεί και η κυκλοφορία τους οπότε ο κόσμος θα τα δει με άλλο μάτι. Η οπτική που έχει σήμερα απέχει πάρα πολύ από αυτή παραπάνω.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Εγώ λέω να βάλει και κανένα joystick να υπάρχει, ποτέ δεν ξέρεις. :biggrin:
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Άλλοι μειώνουν τις τιμές και άλλοι ανακοινώνουν τιμές για νέα μοντέλα:

408 1.2 Pure Tech 130 Allure: 39.900€
408 1.2 Pure Tech 130 Allure Plus: 42.500€
408 1.2 Pure Tech 130 GT: 46.500€
408 Hybrid 180 Allure: 46.900€
408 Hybrid 180 Allure Plus: 49.500€
408 Hybrid 180 GT: 51.800€
408 Hybrid 225 Allure Plus: 52.000€
408 Hybrid 180 GT: 55.000€
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
6243Km από αρχές Αυγούστου
Κάναμε με το ηλεκτρικό. Τις καθημερινές με το ID3 κινείται κυρίως η σύζυγος, περίπου 4 στις 5 μετακινήσεις.

Με το ICE (που κυριως το οδηγώ εγω τις καθημερινές) κάναμε 3000 Km περίπου στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με τα προγράμματά μας κανονικά θα έπρεπε τα χιλιόμετρα να είναι μοιρασμένα, αλλά δεν συμβαίνει αυτό, διότι αν είναι ελεύθερο το EV, θα το πάρω και εγώ. Επίσης όλες οι μετακινήσεις που κάνουμε μαζί τα Σαββατοκύριακα είναι με το EV, συνήθως μέσα ή γύρω/κοντά στην πόλη.

Οπότε κατά κάποιο τροπο δεν κάνει απλως οικονομία όντας ηλεκτρικό, αλλά κάνει οικονομία και στο ICE, μειώνοντας τα χιλιόμετρα, βενζίνες και service.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.098
Reaction score
124.652

Μηνύματα
387
Reaction score
237
Ετοιμάζει και η Xiaomi το δικό της, μετα θα έρθει η Huawei και ίσως η Apple. Το παιχνίδι θα κριθεί στα in car apps και στην ..ευκρίνεια των εσωτερικών οθονών
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.064
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top