Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
Από το νέο facelift μοντέλο, ζηλεύω ήδη τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες...

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και κάθισμα χωρίς μνήμες, μεγάλη αηδία...

Μεγάλη μλκια επίσης που δεν είναι και αεριζόμενα..

Τες πα..

Το ανωτέρω στα 56,5 κ είναι με τη μεγάλη μπαταρία. Μάλλον χωρίς πανοραμική ηλιοροφή, τες πα..
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
56 χιλιάρικα, έ; Πόσο είχες πάρει το δικό σου Κώστα, 36;
Δεν έχει σημασία το δικό μου, είναι με 58-αρα.

Σαν το ανωτέρω, με 77-αρα, όταν αγόρασα εγώ, ήταν στα 44 χιλιάρικα. Πριν 12 μήνες με την 77-αρα πήραν κάποιοι το id3 με 42.000€. Τώρα φαίνεται στα 56 χιλιάρικα στη Γερμανία, μιλάμε για 12-14 χιλιάρικα ακριβότερο, με τιμή Γερμανίας την καινούρια. Κάτσε να έρθει εδώ να δούμε τελική τιμή να γελάσουμε όλοι μαζί, άμα ξεπεράσει τα 60 χιλιάρικα θα είναι εντελώς γελοίο.

Σ' αυτά τα λεφτά, για όνομα, παίρνεις Τέσλα χωρίς συζήτηση, ούτε κουβέντα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
Άρα, μια χαρά φτηνό -θα- είναι το Ariya...
Όχι βέβαια.

Σε αυτά τα λεφτά, Τέσλα με κλειστά μάτια.
Μονόδρομος.

Screenshot_20221206-183157.png


WLTP 455km, Tesla model Y στα 54 χιλιάρικα.

Με 8 χιλιάρικα επιδότηση, πάει 46 χιλιάρικα.

Ούτε για πλάκα id3 στα 56 χιλιάρικα και Άρια στα 70, καταντάει γελοίο. Εντελώς γελοίο όμως.


ΥΓ. Το tesla model Y LR με 19" ζάντα είναι στα 565 km WLTP. Στα 63 χιλιάρικα...
Ποια 70 ποιο Άρια...
 
Last edited:



TGD

Μηνύματα
6.979
Reaction score
7.065
Και στην BMW, η βασική iX1 έχει 55 χιλιάρικα (με 65άρα μπαταρία), η iX3 62 (με 70άρα), η i4 60 (με 70άρα) και η i4M50 76 (με 80άρα).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
Και στην BMW, η βασική iX1 έχει 55 χιλιάρικα (με 65άρα μπαταρία), η iX3 62 (με 70άρα), η i4 60 (με 70άρα) και η i4M50 76 (με 80άρα).
Το μέγεθος της μπαταρίας είναι μη συγκρίσιμο στοιχείο μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, καθώς δεν συνδέεται στενά με την αυτονομία, παίζουν ρόλο πολλά πράγματα.. αεροδυναμική, αντιστάσεις, efficiency κινητήρα και regeneration, βάρος, κλπ κλπ κλπ.

Βασικά δε σε ενδιαφέρει να αγοράζεις μπαταρίες με τους τόνους, σε ενδιαφέρει αυτονομία, μόνο η αυτονομία σε νοιάζει κι ας βγαίνει από μηδενική μπαταρία, Χου κερς.

Άρα αυτονομία κοιτάμε..
Το μόνο πρακτικά συγκρίσιμο, είναι το WLTP.

Γι'αυτό η Τέσλα δε λέει καν τι μπαταρία έχει κάθε μοντέλο. Μόνο εικασίες υπάρχουν.

Οπότε, αν θες, ανέφερε τι wltp έχουν τα ανωτέρω bmw.



ΥΓ. Το arya με 87-αρα μπαταρία, έχει WLTP μόλις 403 km.
Στα 70 χιλιάρικα λέμε.
Δες

FB_IMG_1670059750310~2.jpg
 
Last edited:


TGD

Μηνύματα
6.979
Reaction score
7.065
iX1 440 − 416 km
iX3 461 − 453 km
i4 589 − 493 km
i4M50 519 − 415 km
Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει δύο τιμές. Λέει πάντως μικτός κυκλος WLTP. Μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν είναι σε σασί σχεδιασμένο εξ' αρχής για ηλεκτρικό.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.443
Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει δύο τιμές.
Με λάστιχα χαμηλής τριβής κύλισης (low rolling resistance) η πρώτη, με performance η δεύτερη.
Το μέγεθος ζάντας επίσης επηρεάζει ελαφρά το WLTP στις ενδιάμεσες αυτονομίες.
 


Μηνύματα
8
Reaction score
16
Καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου, αλλά εδώ ακριβώς κρύβεται και ο προβληματισμός μου.: στην μεγάλη ανεπάρκεια ταχυφορτιστών , ειδικά στην Β.Α. Ελλάδα. Σου θυμίζω οτι ξεκινώ από την Ξάνθη, άρα υπολόγισε 210 - 220 Χμ για μέσα στη Θεσσαλονίκη, χωρίς σοβαρή δυνατότητα ενδιάμεσης φόρτισης...
Πάντως αν έρθει η ώρα θα σε χρειαστώ για τέτοια tips όσον αφορά τα σημεία φόρτισης και τους συνδιασμούς...




Αγαπώ ❣ Μπαζ! Δώσε μου μόνο 5-6 χρόνια να κάνω άλλα 3 παιδιά και ξαναμιλάμε :biggrin:.
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.

Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
 

Μηνύματα
908
Reaction score
2.560
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.

Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Ενδιαφέρον...

Με τι όχημα, αν επιτρέπεται;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.151
Reaction score
93.263
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.

Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Με ποιο ηλεκτρικό, αν επιτρέπεται;

Το ρωτάω για να μπορέσω να συγκρίνω το range του αυτοκινήτου μεταξύ WLTP και πραγματικών συνθηκών.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.151
Reaction score
93.263
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.

Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Με ποιο ηλεκτρικό, αν επιτρέπεται;

Το ρωτάω για να μπορέσω να συγκρίνω το range του αυτοκινήτου μεταξύ WLTP και πραγματικών συνθηκών.
Edit: το είδα, είναι ένα Hyundai Kona με WLTP 484 χιλιόμετρα και, σύμφωνα με τις δικές σου συνθήκες/συνήθειες οδήγησης πραγματικό range τα 365-370 χιλιόμετρα.

Ο λόγος που το ρώτησα είναι για να δω κατά πόσο το "πραγματικό" range των 395 χιλιομέτρων που αναγράφεται εδώ βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Και όντως είναι πολύ κοντά.

Καλούς δρόμους σου εύχομαι!
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Εστω range 400Km.
Αν κάνουμε την παραδοχή γραμμικής κατανάλωσης προκύπτει 4Km για κάθε 1%.
Που σημαίνει ότι όταν πέφτεις στο 10% έχεις ακόμα 40Km. Στο 8% 32.
Δεν σας πιάνει ένα σφίξιμο όταν βλέπετε ποσοστά κάτω από ~15% στην οθόνη;
Το φαντάζομαι σαν το ανάλογο του 'άναψε λαμπάκι' στα συμβατικά.
Καταλαβαίνω ότι πας στο σπίτι και εκεί θα φορτίσεις (πιθανότατα, αν έχεις πρόσβαση σε πρίζα). Σε αντίθεση με τα άλλα που πρέπει να βρεις βενζινάδικο ανοικτό και ενδεχομένως μέσα στην νύχτα και πάνω στο δρόμο σου για να γεμίσεις (ή να προσθέσεις, ο,τι κάνει ο καθένας τέλος πάντων).

Αν είχα ηλεκτρικό μάλλον δεν θα το έφτανα ποτέ κάτω από 25% παρά μόνο σε καταστάσεις πραγματικά έκτακτες. Είναι κυρίως ψυχολογικό αλλά και εν μέρει πρακτικό. Ειδικά πιο παλιά με πολύ μικρά τα παιδιά στο σπίτι δεν μπορώ να σκεφτώ την ιδέα να έχω "ανέτοιμο" το αυτοκίνητο για να φύγουμε άμεσα αν χρειαστεί για όπου, είτε νοσοκομείο είναι αυτό είτε ένας σεισμός είναι αυτός...το δεύτερο πιο σπάνιο αλλά το πρώτο όχι και τόσο, όσοι έχουν μεγαλώσει παιδιά καταλαβαίνουν. Πόσο μάλλον όταν δεν βρίσκεσαι σε πόλη, που μπορούμε να πούμε ότι τα βασικά είναι σε μια ακτίνα το πολύ 25χλμ. Αντε να είσαι διακοπές πχ στην Ελάτη και να έχεις φορτιστή στα 40Κμ στα Τρίκαλα. 80χλμ πήγαινε έλα, 8% θα κάψεις μόνο για να πας να φορτίσεις. Και ενδεχομένως να χρειάζεσαι και κάθε μέρα να πας αναλόγως τις δραστηριότητες που κάνεις την ημέρα με το αυτοκίνητο και πόσο ασφαλής θέλεις να νιώθεις στην τοποθεσία Ελάτη.

Συμπέρασμα: μην πάτε Ελάτη με ηλεκτρικό και μικρά παιδιά φέτος. Αφήστε το για του χρόνου που θα έχει κι άλλους φορτιστές πιο κοντά ή για όταν μεγαλώσουν τα παιδιά και πάτε χωρίς αυτά. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.306
Μηνύματα
2.858.043
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top