Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
Οι συνέπειες να τρακάρει ένα τόσο βαρύ ηλεκτρικό σε σταθερό εμπόδιο πχ κολώνα ή τοίχο δεν είναι πολλαπλάσιες από ένα 1400κε των 1000 κιλών. Το πιό ελαφρύ που είδα στον παραπάνω πίνακα ηλεκτρικό είναι 1700 κιλά ! !
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.152
Reaction score
93.263
Και σίγουρα με απόκλιση 30% σε ιδανικές συνθήκες !!!!! δεν πάς ταξίδι!!!!! Δείτε βάρος σε αυτά με μεγάλη μπαρταρία!!!

Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά. :tongue:

Επειδή το θέμα των EQE το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει, η εικονιζόμενη στην φωτό Mercedes EQE, δεν είναι η "απλή" με τη μεγάλη αυτονομία των 626 (και όχι 639) Km
EQE 300.png




αλλά η AMG 53, με αυτονομία 526 Km.
EQE 53 4MATIC.png



Αν μάλιστα επιλέξει κάποιος τους τροχούς του αυτοκινήτου του τεστ, η αυτονομία περιορίζεται στα 478 Km. Κοινώς απόκλιση 11,5%
AMG EQE 53 4MATIC+ - Ihre Konfiguration - Mercedes-Benz Car Configurato.png



Και επειδή κάποιοι μιλάνε για βάρος, η GLE με 2650 κιλά πρέπει να 'ναι πανάλαφρη... :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Το πιο ενδιαφέρον που είδα στο ανωτέρω τεστ (τα περί αυτονομίας δεν έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον ή νόημα, είναι μόνο για άσχετους), ήταν η παρουσία του Σμαρτ #1.
Ρε σεις; Κυκλοφόρησε;
Τι χάσαμε;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Αν όντως θέσουν ζήτημα βάρους, τότε αντίο..............
Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.


Βάλε μέσα τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα γίνουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα, καταλήγουμε στο τέλος με ένα ηλεκτρικό όχημα ιδίου βάρους με το αντίστοιχο θερμικό.
 

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.


Βάλε μέσα τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα γίνουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα, καταλήγουμε στο τέλος με ένα ηλεκτρικό όχημα ιδίου βάρους με το αντίστοιχο θερμικό.
Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!
Που τα είδες τα ΘA; Σου λέει ότι αυτές των 550KWh είναι 7 ετών. Σου λέω και 3 στο κοντέινερ 10, που δεν βγάζει νόημα γιατί αυτό θα σήμαινε πως τις έβγαλε το 2012. Δεν γίνεται. Οπότε μέσα σε 7 χρόνια έχουμε μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας στο 1/3 του βάρους. Που ξέρεις τι θα δεις το 2030; Δεν ξέρεις, δεν γίνεται να ξέρεις. Οπότε κράτα μικρό καλάθι σε ότι διαβάζεις, θετικό ή αρνητικό. Προσωπικά αυτά τα βαρύγδουπα σχόλια των CEOs τα διαβάζω ως δηλώσεις του τι δεν μπορεί να κάνει η εταιρία τους, σήμερα. Οπότε καλό θα ήταν να είναι κάπως φειδωλοί στα μεγάλα λόγια επειδή μαρτυρούν καταστάσεις. Σημερινές βέβαια αλλά αυτό δεν αλλάζει την δήλωση.
 

Μηνύματα
794
Reaction score
851
Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά. :tongue:

Επειδή το θέμα των EQE το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει, η εικονιζόμενη στην φωτό Mercedes EQE, δεν είναι η "απλή" με τη μεγάλη αυτονομία των 626 (και όχι 639) Km
View attachment 278633



αλλά η AMG 53, με αυτονομία 526 Km.
View attachment 278632


Αν μάλιστα επιλέξει κάποιος τους τροχούς του αυτοκινήτου του τεστ, η αυτονομία περιορίζεται στα 478 Km. Κοινώς απόκλιση 11,5%
View attachment 278631


Και επειδή κάποιοι μιλάνε για βάρος, η GLE με 2650 κιλά πρέπει να 'ναι πανάλαφρη... :biggrin:
Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!
Και αν σε 7 χρόνια δεις ένα Χ7 ή άλλο αντίστοιχο, με Solid State batteries και 600χλμ αυτονομία στο ίδιο βάρος με το σημερινό diesel τι θα πεις μετά;
 


Μηνύματα
449
Reaction score
90

Είναι τραγικό, σε δύο δικά μου vag και σε γνωστών (χρονολογίας 2005-2015) κρέμασαν οι οροφές. Παρόλο που δεν έμεναν σε ήλιο. Επίσης δε γνωρίζω dsg εκείνης της εποχής που να μη χαλάσε. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας το πει, έχω περιέργεια .
Το δικό μου, Golf VI DSG 2009 μια χαρά πάει ακόμα. Είναι γεγονός ότι τα DSG είναι ευπαθή, δεν σημαίνει όμως ότι χαλάνε όλα. Η οροφή όμως κρέμασε :D
 






Μηνύματα
794
Reaction score
851

Και για όσους έχουν σύστημα πυρόσβεσης, ΔΕΝ κάνει αυτό με το νερό! Θέλει ειδικό για ηλεκτρικό όχημα, ούτε αυτό θα σβήσει φωτιά αλλά θα την επιβραδύνει έως να το τραβήσει κάπου πιο ελεύθερα πυροσβεστική.

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Και δώσε 10.000 Euros πάνω τα ηλεκτρικά ανά τεμάχιο για να πληρωθεί το ασφάλιστρο του ναύλου. Και κάνε και κανένα σταυρό να φτάσει το καράβι μη πάει στον πάτο και αυτό.
:lolsign:



Σε άλλα νέα, από το ίδιο άρθρο:
"Και ενώ η Havila Kystruten θα απαγορεύσει τη μεταφορά ηλεκτρικών, η «γειτονική» TT-Line που πραγματοποιεί δρομολόγια, μεταξύ άλλων, σε Σουηδία και Γερμανία, ακολουθεί αντίθετη ρότα και έχει εγκαταστήσει ήδη φορτιστές με δυνατότητα φόρτισης έως και 40 kW."
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.125
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top