- Μηνύματα
- 8.609
- Reaction score
- 11.596
Το Puma έχει αρκετά πλεονεκτήματα, αλλά έχει και σημαντικά μειονεκτήματα.Πολύ πλήρες το Puma και με τεράστιο πορτ μπαγκάζ, αλλά το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό στη μέση της κονσόλας είναι ήμαρτον και έλεος συνάμα...
Η ανοιγόμενη ηλιοροφή όμως είναι γιγάντιο προσόν, οι τιμές των έξτρα λογικές και το υπόλοιπο εσωτερικό φθηνούτσικο αλλά πολύ πρακτικό.
Η ΣτΦτΦμΔΠ προτίμησε στο τέλος το μικρότερο των τριών που είδαν γιατί βρήκε το Εξπλόρερ τεράστιο (που δεν είναι, ο σχεδιασμός το δείχνει) και έφριξε με την οθόνη του Volvo που ο ΦτΦμΔΠ είχε αρχίσει να συνηθίζει κάπως...
Βγάζεις άκρη μ' αυτές; Δε βγάζεις.
Η ποιότητα κατασκευής είναι κάτω του μετρίου, το BYD συγκριτικά είναι... Rolls-Royce. Όλα είναι υποδεέστερα στο Ford, από τα υλικά και τη συναρμογή, μέχρι τις οθόνες, το infotainment και το ηχοσύστημα, τα ηλεκτρονικά του ADAS, ακόμα και το... μπιπ-μπιπ από τους αισθητήρες παρκαρίσματος που θυμίζει την εποχή που βάζαμε aftermarket με 60€.
Το πορτ-μπαγκάζ είναι όντως τεράστιο για την κατηγορία, αλλά το όχημα δεν είναι ιδιαίτερα ταξιδιάρικο, λόγω υψηλού NVH. Ως ηλεκτρικό θα είναι κάπως καλύτερο βέβαια.
Το χειρότερο μειονέκτημά του όμως, και ένα που τείνουμε να υποτιμούμε στα τεστ-νράιβ, είναι η υπερβολικά σκληρή ανάρτηση. Ακόμα και σε σχετικά ομαλά οδοστρώματα, η μετακίνηση είναι ένα συνεχές ταρακούνημα, καθώς το όχημα δεν ηρεμεί ούτε δευτερόλεπτο. Τις σπάνιες φορές που οδηγώ πλέον την υβριδική έκδοση που διαθέτουμε, εναλλάξ με το Atto 3, απλά μουτζώνω.
