- Μηνύματα
- 320
- Reaction score
- 91
ΑΑΑΑ και ένα δευτερο για τους δυνατούς !!!! τα μονομπλοκ είναι 2 χ7 βαττ ποσο ρευμα εχουν όμως γιατι στην τελικη αυτό είναι που μετραει?Αν δεν κανω λαθος.Ευχαριστω
- αυτό το ηχείο , θα παίξει αλλά δεν θα κελαηδήσει θέλουν watt τα klipsch , έχω τα rb-81-i τους ρίχνω 2x250watt@8ohm σε οριζόντια διενίσχυση και σηκώνουν και άλλα ( ok για εκκωφαντικές στάθμες )Τι ενισχυτές είναι αυτοί; Πολύ αδύναμοι! Ίσως κάτι τέτοιο http://www.klipsch.com/products/rb-81-ii-bookshelf-speaker αλλά και πάλι δεν είναι και σίγουρο ότι θα παίζει......αλλά περίμενε και θα τα ακούσεις και εσύ σε λίγο από τους πιο ειδικούς!
Δυσκολη απαντηση... Αν και κατοχος παρομοιου ενισχυτη εδω και καμια 20ετια μαλλον ειναι λιγο απο ολα ...Λιγο η μουσικοτητα που προσφερουν κατα τας γραφας λιγο το look που χορταινει και το ματι και "ψαρωνουν" οι "ασχετοι"Λλιγο η ασχολια με το μηχανακι (αλλαγη λυχνιων) κλπ. Τα πολυ ευαισθητα ηχεια μας αφησαν χρονους με την ελευση των τρανζιστορ και τα απειρα βατ οποτε τωρα θεωρουνται ηχεια ειδηκης κατηγοριας οποτε τιμολογουνται αναλογα...Ευχαριστω πολύ ολουσ αλλα εχω μια τελαυταια ερωτηση?Τελικα αυτά τα δυο μονομπλοκ γιατι βγηκαν στην αγορα αφου ηχεια σε προσιτη τιμη μαλλον δεν υπαρχουν?
Θα σου απαντησω εγω φιλε μου που τα ειχα. Αυτα τα ενισχυτικα αλλα και τα πιο μικρα ακομα με την λυχνια 2Α3 που βγαζουν 3,5 βατ, αν τα παντρεψεις με ηχεια τυπου http://www.avantgarde-acoustic.de/uno-reviews-list-en.htmlΕυχαριστω πολύ ολουσ αλλα εχω μια τελαυταια ερωτηση?Τελικα αυτά τα δυο μονομπλοκ γιατι βγηκαν στην αγορα αφου ηχεια σε προσιτη τιμη μαλλον δεν υπαρχουν?
Συνοπτικά και όσο πιο απλά γίνεται:ΑΑΑΑ και ένα δευτερο για τους δυνατούς !!!! τα μονομπλοκ είναι 2 χ7 βαττ ποσο ρευμα εχουν όμως γιατι στην τελικη αυτό είναι που μετραει?Αν δεν κανω λαθος.Ευχαριστω
Προφ?ανώς ο Πλάτων έχει απόλυτο δίκιο.
Κοιτάξτε να σας πω, τα πράγματα είναι πολύ απλά:
Στα μεσαιοϋψηλά, η ισχύς που χρειάζεται είναι ελάχιστη, και προφανώς και η ένταση του ρεύματος (αμπέρ).
Για να το καταλάβουμε αυτό, αρκεί να αναφέρω ότι σε μία συναυλία λάιβ, μπορεί να παν δεκάδες κιλοβάτ στα γουφερ του ΡΑ ηχείου, και μόλις 5-10 βατ στην κόρνα υψηλών συχνοτήτων. Οκ?
Αν βγουν από τη μέση οι απαιτητικές σε ισχύ (και ρεύματα) χαμηλές συχνότητες, τότε τα πράγματα είναι πολύ εύκολα, ακόμα και για ενισχυτικές βαθμίδες ιδιαίτερα αναιμικές.
Προφανώς τα όρια της φυσικής μπορούμε να τα κάμψουμε ελαφρώς, αλλά δε γίνεται να τα ξεπεράσουμε, οπότε η ευαισθησία του ηχείου που θα συνδυαστεί με ενισχυτικες βαθμίδες ισχύος της τάξης των 10 βατ, οφείλει να είναι άνω των πραγματικών 100 dB/w/m, και κατά προτίμηση άνω των 105.
Και επειδή ήταν αδύνατο εξαπανέκαθεν να ξεπεράσεις τους νόμους της φυσικής, το ηχείο στην περίπτωση που είναι ενός δρόμου πλήρους φάσματος, δυστυχώς οφείλει να είναι μεγάλου όγκου, όπως αυτό, ώστε να υπάρχει κάποια επαρκής κόρνα φόρτισης χαμηλών συχνοτήτων, η οποία δε γίνεται να είναι μικρού μήκους, διότι το μήκος του λαιμού της κόρνας πρέπει να είναι ίσο με το 1/4 του μήκους κύματος της χαμηλότερης συχνότητας που θα ενισχύσει. Βλέποντας λοιπόν την υλοποίηση του φίλου μου του Μορφέα (κατά κόσμον Μανώλη Προεστάκη) δε μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, και προφανώς δε κοροϊδεύει τον κόσμο, ούτε στην αναφαιρόμενη ευαισθησία.
Αντίστοιχες υλοποιήσεις αξιόλογες έχει η επίσης ελληνική Ρόις, και επειδή οι άνθρωποι δεν είναι κάγκουρες αλλά είναι σοβαροί και επιστήμονες, εξηγούν κι οι ίδιοι την ανάγκη για ένα δεύτερο ενεργό μεγάφωνο που να αναλάβει τις κάτω οκτάβες και μάλιστα με χρήση DSP, όπως μπορείτε να διαβάσετε στις αραδες του φίλου μου του Δημήτρη του Σταματάκου.
Δυστυχώς για το χόμπι του χάι εντ, δε χρειάζονται ούτε ακροάσεις πολλών ηχείων στο χώρο μας, ούτε πολλές δοκιμές. Χρειάζεται σκέψη, γνώση, και ορθή υλοποίηση ενός συνόλου ηχείων χώρου, που να αποδίδει τα αναμενόμενα, χωρίς εκπλήξεις, δεν υπάρχουν εκπλήξεις.
Οπότε φίλοι μου, με τους πολυλατρεμένους σας ασθενικής ισχύος ενισχυτές σας, μη κοιτάτε καν μικρά ηχεία, εκτός κι αν πρόκειται ξεκάθαρα για δορυφόρους, με ξεχωριστό ενεργό μεγάφωνο για τις κάτω οκτάβες του φάσματος.
Τέτοια ηχεία, με ενσωματωμένο ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, υπάρχουν πολλά στο εμπόριο, από μπιενταμπλεγιου μέχρι ντεφινιτιβ τεκνόλοτζι. Δείτε μόνο την ευαισθησία του άνω κλάδου που θα αναλάβει να οδηγήσει ο ενισχυτής σας, οπότε θα ανακαλύψετε τις κορυφές SPL στο χώρο σας. Προφανώς η επιλογή κόρνας είναι η προτιμότερη λόγω ευαισθησίας, όπως ακριβώς έκανε ο Πλάτων.
Και προφανώς, η όποια "μαγεία" της λάμπας σας οδήγησε στην αγορά της, ασχέτως αν αυτό ισχύει ή όχι, αυτή βρίσκεται στις μεσαίες συχνότητες, άντε για το χατήρι σας να πω στα μεσαιοϋψηλά, και σε καμία περίπτωση στις χαμηλές συχνότητες, οπότε συνδυάζοντας την αναιμική λάμπα με ένα ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, συνδυάζετε τις αρετές απ'ολες τις υλοποιήσεις.
Σαφώς μία ορθή υλοποίηση είναι κι αυτή του ενός μεγαφώνου πλήρους φάσματος, με προϋπόθεση ότι ο όγκος της καμπίνας είναι επαρκώς μεγάλος ώστε να έχει υλοποιηθεί μία κόρνα χαμηλών συχνοτήτων μεγάλου κέρδους. Η τοποθέτηση τέτοιων ηχείων σε γωνίες είναι μονόδρομος, όπως αναφέρει κι ο Μορφέας στο site της tune audio, αλλά κι όπως δίδαξε το αγαπημένο μου και γιγαντοτεραστιο κλιπσχορν επί σειρές γενεών, με πραγματική ευαισθησία στα 105.
Οι υπόλοιπες επιλογές, είτε μετά δοκιμής είτε χωρίς, είναι καταδικασμένες να μη παίζουν σωστά, κι ας σας "αρέσει" στην αρχή, είναι βέβαιο ότι με το πέρασμα του χρόνου θα σας ενοχλήσει το άκουσμα. Οπότε θα οδηγηθείτε αργά ή γρήγορα στην επόμενη αναβάθμιση, είτε ηχείων, είτε ενισχυτικων.
Τόσο απλά. Και σας τα περιγράφω με απόλυτη βεβαιότητα και σαφήνεια, και χωρίς ακροάσεις.
Πολυ σωστα!αλλα αν ηταν μονο απο αγαπη και μερακι δε θα ειχαν αυτες της τιμες!!!Και το σιγουρο ειναι οτι ενω ακους το αγαπημενο σου (1200)euro ηχειο καποιος αλλος ακουει το ιδιο με εσενα μπορει και καλυτερα με 600 ευρω ηχειο (μαγκας)αυτι ισχυει και το εχω δει και ακουσει με τα ματια μου και τα αυτια μου.Τωρα οσο για της προτασεις καποιον με τιμη 2000 και ανω ......αστο καλυτερα υπαρχει και το live και με 2000 ευρω ακουω για πολυ καιρο live ορχιστρα!!!!!Είναι τουλάχιστον αστείο να γίνεται επίκληση της επιστήμης για να καταστρατηγήσουμε την επιστήμη με την χρήση της οποίας ηχογραφήθηκαν και έχουν αναπαραχθεί αριστουργήματα ....αριστουργηματικά... Η μουσική για την οποία κατασκευάζονται όλα αυτά τα ποληπόθητα μηχανάκια (τελικά αυτά είναι το σημαντικό έτσι δεν είναι είναι τέχνη και όχι επιστήμη και φέρνει μαζί της το απροσδόκητο και το αναπάντεχο... Και ευτυχώς αυτό θα το έχουν πάντα όσοι από αγάπη, μεράκι και πάθος - κατά πρώτο - σχεδιάζουν μηχανήματα αναπαραγωγής του ήχου...
Είναι αριστούργημα η παραπάνω πρόταση.Είναι τουλάχιστον αστείο να γίνεται επίκληση της επιστήμης για να καταστρατηγήσουμε την επιστήμη με την χρήση της οποίας ηχογραφήθηκαν και έχουν αναπαραχθεί αριστουργήματα ....αριστουργηματικά...
Η μουσική είναι τέχνη, και τα μηχανήματα είναι τεχνολογία και επιστήμη.Η μουσική για την οποία κατασκευάζονται όλα αυτά τα ποληπόθητα μηχανάκια (τελικά αυτά είναι το σημαντικό έτσι δεν είναι είναι τέχνη και όχι επιστήμη και φέρνει μαζί της το απροσδόκητο και το αναπάντεχο...
Τα μηχανήματα;Και ευτυχώς αυτό θα το έχουν πάντα όσοι από αγάπη, μεράκι και πάθος - κατά πρώτο - σχεδιάζουν μηχανήματα αναπαραγωγής του ήχου...
Και γιατί να έχουμε αυτοενισχυόμενες μονάδες με τέτοια ενισχυτικά;;Οι χαμηλής ισχύος ενισχυτές, ιδανικά οδηγούν μόνο δορυφόρους, ενώ το κάτω μέρος του φάσματος καλύπτεται από ενεργή (αυτοενισχυόμενη) μονάδα.
Αυτή την κεντρική ιδέα θα ήθελα να περάσω ως τρόπο επιλογής κατάλληλου ηχείου, για έναν ενισχυτή χαμηλής ισχύος.
Η ευαισθησία του δορυφόρου, οφείλει να είναι μεγαλύτερη από 100 dB/w/m, εξ ου και η δική μου πρόταση, η οποία λέει 107 dB/w/m, οπότε με μόλις 8 βατ ενισχυτή μπορεί να αποδώσει στάθμη 116 ντεσιμπέλ στο 1 μέτρο, ικανοποιητική για οποιαδήποτε μουσική, στα πλαίσια της οικιακής αναπαραγωγής (στιγμιαίες κορυφές).
Για αναπαραγωγή σε στάθμες λάιβ ακούσματος φυσικού οργάνου, η απαίτηση των 130 ντεσιμπέλ στο 1 μέτρο (ως δυνατότητα των ηχείων) είναι δεδομένη.
The facts of life..
Το ποια υλοποίηση θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης, εξαρτάται από το βάθος της τσέπης του.
Ας πάμε κι ένα βηματάκι παραπέρα...