Ηχητικη νιρβανα 2 in 1

BLUES

TV
Μηνύματα
1.629
Reaction score
960
Από το site του Χάρη που βοήθησε τον Γιώργο.

https://zakman.webnode.com/
[DOUBLEPOST=1558118842][/DOUBLEPOST]Σε κάποια από τις τελευταίες εκθέσεις σε ένα δωμάτιο υπήρχαν 2 ηχεία δαπέδου τοποθετημένα με μεγάλη κλίση. Σχολιάστηκε και στην έκθεση αλλά και εδώ. Υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό φυσικά.
Eπιτρεψτε μου να μεταφερω,μια παραλληλη ηχητικη αποτιμηση της εμπειριας του συστηματος μου,μια βδομαδα πριν, την προχθεσινη μαζωξη απο τον φιλο Αγγελο εκτος φορουμ
Ως προς τα της ακρόασης, για μένα είχε πελώρια διαφορά προς το καλύτερο από την τελευταία φορά που το άκουσα. Σημειωτέον ότι εγώ είχα μείνει με το Rockna να έχει μόλις αναβαθιστεί σε Signature, και το Aurender και εκτελεί χρέη streamer. Προφανώς το σύστημα έχει βελτιωθεί σε περισσότερα των 2-3 σημείων, συν το ανανεωμένο/ξαναμετρημένο στησιμο των ηχείων συδυαστικά με τις νέες μπασοπαγίδες στους τοίχους, επομένως είναι σαν να το άκουγα από την αρχή.

Η πρώτη εντύπωση ήταν άμεση, νομίζω τόσο για μένα όσο και για τον Χρήστο: το σύστημα αποδίδει μια εξαιρετικά συμπαγή εικόνα, με ένα ακριβέστατο και σταθερότατο στήσιμο των οργάνων και των φωνών στον χώρο, και –το πλέον εντυπωσιακότερο όλων– ένα πρακτικά ολογραφικό κενό ανάμεσά τους. Αν ληφθεί υπ' όψη το μικρό μέγεθος του χώρου ακρόασης, η στερεοφωνική εικόνα έφτανε πραγματικά στο όριο μιας immersive (εμβυθιστικής;) πραγματικότητας! Και μάλιστα, παρ' ότι το σύστημα έχει στηθεί προφανώς στοχεύοντας στην κύρια θέση ακρόασης, το φαινόμενο γινόταν αντιληπτό ακόμα και σημαντικά έξω από τον άξονα. Χωρίς να ξέρω περισσότερα, η αίσθησή μου ήταν πως αυτή η πεντακάθαρη και αβίαστη σιωπή οφειλόταν πρωτίστως στα νέα τροφοδοτικά και τα διάφορα συναφή καλούδια και δευτερευόντως στην προσεγμένη ακουστική φροντίδα του χώρου, γιατί αλλιώς δεν βλέπω πώς το φαινόμενο να γίνεται αντιληπτό και off axis.

Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό που μου έκανε εντύπωση ήταν το πόσο αβίαστα και χωρίς παραμορφώσεις έβγαινε ο ήχος ακόμα και από mp4 κομμάτια. Παίξαμε μια ευρεία γκάμα μουσικών επιλογών και ποτέ δεν πήραμε την εντύπωση ότι ακούγαμε κάτι άλλο από τα όσα είχε να δώσει το αρχείο. Από την άλλη, το όλο σύστημα υπερέβαινε το φαινόμενο του 'μεγεθυντικού φακού' που κάνουν τα ATC όταν βρίσκουν ατέλειες, κάτι που γινόταν αντιληπτό μόνο όταν ακούγαμε με κριτικό αυτί. Προσωπικά μπορούσα να απολαύσω την μουσική εύκολα και χωρίς τέτοιες έγνοιες, καθώς έβγαινε με ικανά περιθώρια headroom και ποτέ δεν μας δόθηκε η εντύπωση ότι το σύστημα θέλει να πάρει τα κομμάτια και να τα φτύσει. Ο Χρήστος ζήτησε μεγαλύτερη έκταση χαμηλά, ωστόσο για κάτι τέτοιο νομίζω πως θα χρειαζόταν αλλαγή των ηχείων ή ένα καλό sub.
Φυσικά ο Χρήστος δεν είχε άδικο, έχουμε ακούσει και τα 150άρια της παρέας να κατεβαίνουν χαμηλά και υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Εδώ όμως νομίζω πως ερχόμαστε στο κομμάτι του ακουστικού treatment: με το δωμάτιο έξω από την εξίσωση, λογικά ακούγαμε στα φυσικά όρια των 50αριών του Γιώργου.

Θα αποφύγω να μιλήσω από την σκοπιά της ταχύτητας, του ρυθμού, της τονικότητας κ.λπ. γιατί το φαινόμενο της immersive πραγματικότητας επισκίασε κάθε επιμέρους συζήτηση για τα χαρακτηριστικά του ήχου. Προσωπικά δεν μπόρεσα να απομονώσω κάτι λάθος, όμως και τα δικά μου ακούσματα αναφοράς έρχονται από τα ATC SCM20sl μου: ως προς αυτό το ηχόχρωμα, το σύστημα του Γιώργου ήταν απολύτως συνεπές. Κατά τα λοιπά, το Rockna πλέον δεν έχει καμία σχέση με το Edition απ' όπου ξεκίνησε, όπως και με το –ίσως τότε άστρωτο;– Signature που είχα ακούσει με την αναβάθμιση των πλακετών. Σύμφωνα με τον Γιώργο, ένα σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η αλλαγή από Aurender σε Melco. Ίσως να είναι έτσι, ωστόσο εμένα μου φάνηκε ότι το Rockna έχει βελτιωθεί πολύ από την τελευταία φορά που το άκουσα, κάτι που καταλαβαίνω πως είναι αναμενόμενο σε ladder dac. Θα είχε πλάκα να το ξανατρέξουμε δίπλα στο dac του Παναγιώτη για επιστημονικούς σκοπούς, ωστόσο επί του πρακτέου βρίσκω πως κάτι τέτοιο θα ήταν αχρείαστο: το παιδί παίζει καταπληκτική μουσική και με το κατάλληλο σύστημα ξέρει και πώς να το δείξει.

Κλείνω λέγοντας πως, εκτός από το προαναφερθέν sub (πάλι σε έξοδα θα σε βάλουμε φίλε!), έφυγα με την αίσθηση πως το σύστημα δεν έχει κάπου αλλού να πάει, εκτός βέβαια από τις όποιες βελτιώσεις του 0,0001% που μπορεί να πάρει εφόσον ο ιδιοκτήτης του συνεχίσει να ξοδεύεται παίζοντας με τα γνωστά πανάκριβα ψιλικά που μαστίζουν δίνουν ζωή στο χόμπι μας. Ο γενικός χαρακτήρας του συστήματος είναι πλέον εκεί, σταθερός, ακλόνητος, και γνωρίζοντας πώς να χαρίζει μια αξιοσημείωτη ακουστική εμπειρία.
Καθως επισης και του φιλου Χρηστου που ηταν μαζι μας

Το σύστημα του Γιώργου δεν έχει πια να ζηλέψει από κανένα χαιεντάδικο σύστημα, ούτε σκηνή, ούτε ανάλυση, ούτε διαχωρισμό, ούτε ταχύτητα, ούτε αέρα.

Είναι σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, και σίγουρα καλύτερο από ποτέ.

Κατά την προσωπική μου άποψη θα άγγιζε την τελειότητα αν μπορούσε να κατέβει το χαμηλό λίγο χαμηλότερα (αλλά μάλλον αδύνατο με τα υπάρχοντα ηχεία και το δωμάτιο λόγω μεγέθους) και αν ήταν ένα κλικ πιο "γεμάτο" κάτι που κατάλαβα αμέσως σε σχέση με την τελευταία ακρόαση που έκανα.

Αυτό μπορεί να οφείλεται κυρίως στην περιποίηση του χώρου, και λιγότερο στην προσθήκη του Singxer/τροφοδοσίας Lemon.

Μπράβο Γιώργο για το αποτέλεσμα, σημαντικές και ουσιαστικές οι αναβαθμίσεις, να το χαίρεσαι με υγεία φίλε μου!!


ΥΓ. πραγματικά αναρωτιέμαι κι εγώ τι άλλες αναβαθμίσεις θα μπορούσαν να γίνουν για να βελτιώσουν ένα σύστημα που έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
αλλαγή των ηχείων ή ένα καλό sub.
Ένα θα παίξει προβληματικά.

Η μόνη δυνατή τοποθέτηση ενός σαμπ, είναι στο κέντρο, ανάμεσα στα 2 ηχεία. Κάνε μια προσομοίωση να δεις τι προβλήματα θα προκύψουν με τις διαστάσεις του χώρου.

Με 2 σαμπ, ένα πίσω από κάθε ηχείο και στις γωνιές του δωματίου, θα είναι πολύ πιο ομοιογενές το μπάσο και ..δικάναλο. :p
το φαινόμενο της immersive πραγματικότητας επισκίασε κάθε επιμέρους συζήτηση για τα χαρακτηριστικά του ήχου.
Φανταστείτε μόνο τι μπορεί να γίνει με πραγματικό immersive σετάπ πολυκάναλου.8-)
Ακόμα και ένα μόνο κεντρικό ηχείο, θα δώσει την απόλυτη σταθερότητα της εικόνας, με ακόμα ευρύτερο σουιτ σποτ.
Φυσικά, η σωστή κλίση των ηχείων, βοηθάει και τώρα προς αυτή την κατεύθυνση.
 

Μηνύματα
12.829
Reaction score
10.048
Πραγματικά χαίρομαι για την ωραία παρέα που κάνετε και είμαι σίγουρος ότι το σύστημα θα παίζει απίστευτα καλά, μιας και έχει ηχεία μιας από τις κορυφαίες εταιρίες αλλά και ο χώρος έχει μετρηθεί και δεχθεί φροντίδα. Αυτή είναι πολύ βασική, όπως λένε όλοι.
Θα ήθελα να παρευρεθώ κι εγώ στην παρέα, αλλά η εργάσιμη μέρα που έγινε, δεν μου επέτρεψε, λόγω των υποχρεώσεων.
Μια μικρή απορία που έχω να εκφράσω ως προς τα παρακάτω:

Χωρίς να ξέρω περισσότερα, η αίσθησή μου ήταν πως αυτή η πεντακάθαρη και αβίαστη σιωπή οφειλόταν πρωτίστως στα νέα τροφοδοτικά και τα διάφορα συναφή καλούδια και δευτερευόντως στην προσεγμένη ακουστική φροντίδα του χώρου, γιατί αλλιώς δεν βλέπω πώς το φαινόμενο να γίνεται αντιληπτό και off axis.
Μήπως αυτό οφείλεται πρωτίστως στην ακουστική φροντίδα του χώρου (και κατά μεγάλο ποσοστό) και δευτερευόντως στα υπόλοιπα;
 

BLUES

TV
Μηνύματα
1.629
Reaction score
960
Πραγματικά χαίρομαι για την ωραία παρέα που κάνετε και είμαι σίγουρος ότι το σύστημα θα παίζει απίστευτα καλά, μιας και έχει ηχεία μιας από τις κορυφαίες εταιρίες αλλά και ο χώρος έχει μετρηθεί και δεχθεί φροντίδα. Αυτή είναι πολύ βασική, όπως λένε όλοι.
Θα ήθελα να παρευρεθώ κι εγώ στην παρέα, αλλά η εργάσιμη μέρα που έγινε, δεν μου επέτρεψε, λόγω των υποχρεώσεων.
Μια μικρή απορία που έχω να εκφράσω ως προς τα παρακάτω:



Μήπως αυτό οφείλεται πρωτίστως στην ακουστική φροντίδα του χώρου (και κατά μεγάλο ποσοστό) και δευτερευόντως στα υπόλοιπα;
Καλημερα,Πετρο
Η εκτιμηση ειναι του φιλου Αγγελου,ως πιθανη αιτιολογηση,της off axis λειτουργιας του δρωμενου
Το ρεζουμε ειναι οτι ολες οι προυποθεσεις,με την βαρυτητα και το ποσοστο τους,οποιο και αν ειναι αυτο τελικα,διαμορφωνουν
το τελικο αποτελεσμα
 

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Έτσι έχω διαβάσει σε πολλά περιοδικά, φαίνεται και στα χαρακτηριστικά του. Ίσως ο πιο βαρβάτος ολοκληρωμένος και από τους περισσότερους τελικούς, ουσιαστικά, σαν να έχεις προ τελικό. Γι αυτό και ρώτησα. Αν δλδ τού φτάνει το ρεύμα για να τα δώσει όλα.


Θέμα οδήγησης. Εμιτέρ είναι αυτός, βρήκαν τον δάσκαλό τους τα αναίσθητα :thumbsup:
Δεν νομίζω, τα έχω ακούσει και με άλλους μεγάλους ενισχυτές. μίλησα για ήχο, χροιές κλπ, πιστεύω ότι το πακέτο ενισχυτής-πηγή-φροντίδα χώρου έδωσε αυτό το αποτέλεσμα. Έγραψα ότι σε άλλα συστήματα δεν μου άρεσε ο ήχος όχι ότι τα ηχεία δεν έπαιζαν. Διαφορετικά πράγματα.

("Πριν την επίσκεψη ήμουν ιδιαίτερα προβληματισμένος γιατί έχω ακούσει πάρα πολλές φορές ATC και τις περισσότερες φορές δεν μου άρεσαν.")

Οκ, συνεπώς η απάντηση δεν ήταν για γέλια. Ήταν βιαστική και, άθελά σου σύμφωνα με αυτό που γράφεις, έδινε λάθος πληροφορίες.
merci
 
Last edited:

Μηνύματα
1.572
Reaction score
645
Ο φίλος BLUES εχει ενα αρκετα δυσκολο χωρο για βελτιστοποίηση λογω μεγέθους και απόσταση ακρόασης. Νομιζω οτι με τη βοήθεια του Χάρη Zakman εχει καταφέρει το αδύνατο δηλαδη να κανει τα συγκεκριμένα συνοδα που εχει να φτάσουν σχεδόν στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους.

Πρεπει να ξεκαθαρίσουμε κατι. Το Room Treatment ειναι αναγκαία αλλα οχι ικανή συνθήκη για να επιτευχθεί το εν λογω αποτελεσμα. Στην περιπτωση του Γιώργου εχει γινει πολλή δουλεια στην ορθή τροφοδοσια του εξαιρετικού του Dac με ψηφιακο σήμα χαμηλού jitter. Το transport/server της Melco ειναι κορυφαιο και συνδυάζεται με την χρήση ενος επισης κορυφαίου USB to I2S converter. Ακομα και τα καλωδια ρευματος που χρησιμοποιήθηκαν στα ψηφιακά ( μεγάλα μοντελα της Neotech και τα Signal Project Hydra) εχουν συμβάλει πολυ στην επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Το γνωρίζω πολυ καλα γιατι εχω ακουσει το συστημα πολλές φορες με και χωρις αυτα.

Ειναι σημαντικό να καταλάβετε οτι αν ο Γιώργος δεν ειχε ενα συστημα (μηχανήματα+χώρος) τοσο αναλυτικό, διαφορες που ακούσαμε πχ στην χρήση ενος εξωτερικού switch δεν θα μπορούσαν να γινουν αντιληπτές. Το ιδιο ισχύει για τα παιδια που αλλάζουν καλωδια και δεν ακούν ιδιαίτερες διαφορες. Δεν φταίνε τα αυτια τους απλα το συστημα τους δε μπορει να αναδείξει τέτοιες διαφορες.

Με λίγα λόγια νομιζω οτι ο Γιώργος το εχει τερματίσει... Το επόμενο βήμα ειναι η μετακόμιση :p.

Α, και το switchακι....
 

Μηνύματα
12.829
Reaction score
10.048
Ο Γιώργος είχε την καλοσύνη να με καλέσει στο σπίτι του για ακρόαση, οπότε κι εγώ αποδέχτηκα με μεγάλη χαρά την πρόσκληση.
Εχτές το απόγευμα λοιπόν πήγα.
Αυτό που μου έκανε αρχικά οπτική εντύπωση ήταν η μεγάλη κλίση που είχαν τα ηχεία με αποτέλεσμα οι άξονές τους να διασταυρώνονται μπροστά από τον ακροατή. Εφόσον όμως έχει μετρηθεί έτσι, έτσι θα είναι. Δεύτερο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι η ακουστική φροντίδα του χώρου σε καίρια σημεία.
Πολύ θετικά λόγια έχω να πω για την διαχείριση της μουσικής βιβλιοθήκης με το tablet, όπου από την εφαρμογή της MELCO είχαμε στην άκρη των δαχτύλων μας κυριολεκτικά τα πάντα. Κρίμα που δεν μπορέσαμε να δούμε τα περιεχόμενα από το USB μου, που είναι διαμορφωμένο σε exFAT. Λες, Γιώργο, για αυτό να μην το είδε; Ευτυχώς όμως τα μισά από τα τραγούδια που είχα φέρει και ήθελα να ακούσω, τα είχε στη συλλογή του.

Ακροάσεις λοιπόν!
Καθήμενος στον καναπέ, τέρμα πίσω, βρήκα το sweet spot. Μια μικρή μετακίνηση της τάξης των 15-20 εκατοστών δεξιά ή αριστερά μου μετακινούσε την εικόνα αντίστοιχα. Αυτό το επισημαίνω γιατί είχε γίνει κάποια άλλη συζήτηση σε άλλο θέμα, οπότε το καταγράφω και εδώ για να υπάρχει. Αντίθετα η μετακίνηση μπροστά και μέχρι 30-40 εκατοστά δεν έκανε διαφορά. Όμως αν ερχόμουν 50 εκατοστά πιο μπροστά, τότε η μουσική σκηνή ερχόταν φάτσα κάρτα μπροστά μου, γινόταν άμεση, σαν να έμπαινα μέσα στο πεδίο της στερεοφωνίας των ηχείων και εμένα προσωπικά μου άρεσε περισσότερο αυτή η θέση, από την θέση με το κεφάλι πίσω στον καναπέ. Έπιανα δηλαδή τον εαυτό μου ασυναίσθητα να θέλει να έρχεται μπροστά, πάντα με τα αυτιά στο ύψος των tweeter. Ο ήχος του συστήματος όπως το άκουσα, ήταν ισορροπημένος και ευχάριστος. Με καλές ηχογραφήσεις σκοτώνει, με άλλες, σου δίνει αυτό που έχει γραφτεί, άσχετα αν αυτό μπορεί να έχει τονισμένα πρίμα ή να φωνάζει. Αυτό θα δώσει και το σύστημα.Το αποτέλεσμα μου άρεσε πραγματικά και θα μπορούσα άνετα να ζήσω με αυτά τα ηχεία. Η ικανότητα του EMITTER φάνηκε και δεν μου έλειψε ισχύς. Ακόμα και όταν η ένταση ανέβηκε, μπορεί σε πρώτη φάση να μη μου φάνηκε, αλλά όταν προσπάθησα να μιλήσω, κατάλαβα ότι έπρεπε να δυναμώσω αρκετά την ένταση της φωνής μου για να ακουστώ!
Τα ATC τα είχα δει σε εκθέσεις, αλλά δεν τους είχα δώσει τη σημασία και το χρόνο που χρειαζόταν. Από τη μία παλιότερα δεν τα ήξερα, από την άλλη ίσως και να μην ήταν στημένα σωστά εκεί.

Τέλος, εξερευνήσαμε και λίγο τη μουσική συλλογή του Γιώργου σε στυλ Blues, γιατί είναι ένα είδος που τώρα τελευταία έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ! Πήρα χρήσιμες πληροφορίες για καλλιτέχνες για να ξεκινήσω και τη δική μου αναζήτηση.

Κάτι που πρέπει να το πω, το είπα και προσωπικά στο Γιώργο. Αν και τα ηχεία σου είναι κορυφαία, θεωρώ ότι αν προσθέσεις ένα* ποιοτικό subwoofer θα κερδίσεις σε χαμηλές συχνότητες.

Γιώργο, χάρηκα πάρα πολύ για την πρόσκληση και για τη γνωριμία! Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις το σύστημά σου!
Εύχομαι να τα πούμε πάλι από κοντά.

*(Ξέρω το νόμο...)
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
"Όμως αν ερχόμουν 50 εκατοστά πιο μπροστά, τότε η μουσική σκηνή ερχόταν φάτσα κάρτα μπροστά μου, γινόταν άμεση, σαν να έμπαινα μέσα στο πεδίο της στερεοφωνίας των ηχείων και εμένα προσωπικά μου άρεσε περισσότερο αυτή η θέση, από την θέση με το κεφάλι πίσω στον καναπέ. Έπιανα δηλαδή τον εαυτό μου ασυναίσθητα να θέλει να έρχεται μπροστά, πάντα με τα αυτιά στο ύψος των tweeter."
Ήσουν στο σουήτ ποστ που έβαλε ο "μετρησας", γι αυτό σου άρεσε. Το ερώτημα είναι γιατί να μην τοποθετηθεί αυτο "κανονικα" στη θέση του ακροατή, αλλά μπροστά του;
 



BLUES

TV
Μηνύματα
1.629
Reaction score
960
Εμ, ήντα περίμενες κι εσύ να γίνει όταν του επιτρέψατε, κατά παράβαση της νομοθεσίας, να έχει μόνο ένα σαμπγούφα; :punish:


:roflmao::roflmao::roflmao:
Ωρε,καμαρι,την εχω φαει πια την προικα,αλλα μπορει με κανα νεφρο να τραμπαρω δυο σαμπγουφα τουλαχιστον.........
 



Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Ακροασεων συνεχεια
Εχθες το απογευμα κατα τις 7 μαζευτηκαμε στον χωρο μου,για να ακουσουμε μουσικες
Παροντες οι economides,gpol,Leandros,aerinos,Νικος Σταθοπουλος
Δεν τα καταφερε ο Kostasqosta,λογω εκτακτων επαγγελματικων υποχρεωσεων
Το σετ απ ειναι τωρα το κατωθι
Ενισχυτης Asr Emitter i blue version
Hχεια Atc scm-50 psl με mundorf silver gold στο κροσοβερ και εσωτερικη καλωδιωση τρανσπαρεντ
Dac Rockna Wavedream signature,Filter Hybrid
Πηγη Melco N1A60/2(6 τερρα εσωτερικος δισκος)version 3.9 with Minim server from Ipad air
DDC Singxer Su-i με εξωτερικο Lps aka Lemon
I2S(LVDS)Hdmi Rockna
Καλωδια ρευματος και ιντερκονεκτ απο Signalprojects Hydra,neotech nep-3200-3001
Usb χειροποιητο απο Θαναση Μωραιτη
Dc blocker Vibex 6R
Fiber 50 vdsl με Cat 7 και ethernet isolator Basske mi-1005 και tp link switch tl-sf-1008d
Ξεχωριστη γραμμη απο πινακα 20 αμ
Ηχητικη μελετη απο Χαρι Τσακιρη και φροντιδα του χωρου απο εμενα
..............................................................................................................
Γιωργος Γαλανης
συγχαρητήρια για την περιγραφή, το σύστημα και την παρέα..
το Rockna φορά τα νέα modules??
τι κάνει αυτή η ψυχή ο Ανδρέας??
 

BLUES

TV
Μηνύματα
1.629
Reaction score
960
συγχαρητήρια για την περιγραφή, το σύστημα και την παρέα..
το Rockna φορά τα νέα modules??
τι κάνει αυτή η ψυχή ο Ανδρέας??
Καλησπερα,φιλτατε,ευχαριστω για τα καλα σου λογια
1.Ναι φοραει τα νεα modules RD-0(27 bit structure) απο Απριλη του 2018
Μια περιγραφη της αρχιτεκτονικης του ντακ
www.rockna-audio.com/products/wavedream-dac
2.Μια χαρα ειναι,ο Ανδρεας,βλεπομαστε συχνα,τωρα πειραματιζομαστε με το Ethernet optic isolation
Το εχει τερματισει----Avalon Eidolon Vision---Msb diamond dac V-msb m-204mono--MelcoNIZH/2-Argento -Trasparent-Neotech-TorusMax-HRS
 

BLUES

TV
Μηνύματα
1.629
Reaction score
960
Αναβαθμισεων συνεχεια
Προσθηκη στο συστημα Melco N1ZH60/2
www.melco-audio.com/products/n1-mk2/
www.hifi-advice.com/blog/review/digital-reviews/network-player-reviews/melco-n1a-2-and-n1zh-2-music-servers/
Στην κατηγορια τιμης εως 15000 ε δεν υπαρχει ανταγωνιστης για την Μελκο(θυγατρικη της Μπαφαλο)
Υπενικα τiς Aurender,Auralic,Innuos,Λουμιν,στα δικα μου αυτια ,μιας και τα δοκιμασα
Εν γενει οι Ιαπωνες κατασκευαστες διακρινονται για την κατασκευαστικη αξιοπιστια ,την τεχνογνωσια,τον σεβασμο στον καταναλωτη , την σωστη τιμολογηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το εξαιρετο after sales support
Η εμπειρια μου μαζι τους ειναι παντα απροσμενα αριστη και εμθυθιστικη
Στην μακροχρονη ενασχοληση με το χαιφαι και την εικονα ,απο την εποχη των λαμπατων και τρανσιστορατων συσκευων μου της Σανσουι,Ακουφεις.λεμπεν,Τριοδ,Γουαβαξ,Χιτατσι,των κεφαλων της Ζυχ,Σελτερ,των μετασχηματιστων του Χασιμοτο,των πικαπ της Ντενον και της Μικροσεικι,των βραχιονων της Τζελκο,τα καλωδια της Νεοτεκ ,Ακρολινκ και Ουγιεντε,των τρανσπορτ της Μαρανζ της Πιονιρ και Σονυ,των τηλεορασεων της Πανασονικ και της Πιονιρ,των HDDVD -BLURAY της Τοσιμπα ,πανασονικ σονυ,πιονιρ,των προβολεων της Επσον και Jvc,ολα με ενθουσιαζαν και τα απολαμβανα,ως πρωτο χερι μεταχειρισμενα,λογω κοστους,με αξιεπαινη αποδοση σε βαθος χρονου με αποδοσεις και μετρησεις στην κορυφη του ανταγωνισμου
Το εν λογω τρανσπορτ στη μεση της τιμολογησης της γκαμας της Μελκο,μπορει να χαρακτηριστει ως VFM,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ,σε σχεση με τον ανταγωνισμο,λιανικης 5800 ε
Ειναι πανω απο τα Ν100-ΝΙΑ2 και κατω απο Ν1ΟΕΧ και ΝΙΖΣΕΧ
Ως κατοχος του Ν1Α2/60 και μετα απο ακροασεις των υπολοιπων ανταγωνιστων,και με την σωστη τιμολογηση,κατεληξα σε αυτο
Σκηνικη παρουσια ,βαθος και πλατος,ρυθμος,λεπτομερειες ,μπασο,τονικη ισορροπια σε εξαιρετικα επιπεδα
Εχοντας τον Εμιτερ-ενισχυτη και το Ροκνα Signature--ως ντακ(παιζει απο ι2ς μεσω Singxer με εξωτερικο γραμμικο τροφοδοτικο του Λεμον και καλωδιωση του συνφορουμιτη Αρτζι και της Signalprojects,και usb του ΘΜωραιτη,μπορω να ανακαλυψω τις διαφορες ευδιακριτα και ξεκαθαρα με το Ν1Α60/2,μετα απο αβ συγκριση
Σημαντικη αναβαθμιση,που αξιζε καθε ευρω που δαπανηθηκε
Για αυτη την εβδομαδα εχω και τα δυο τρασπορτ στο χωρο μου,μεχρι να παραλαβει ο ευτυχης κατοχος το Ν1α60/2
Οποιος εχει διαθεση για ακροαση και ΑΒ συγκριση και ειναι στην διαδικασια αναζησης σε αυτες τις κατηγοριες τιμης,και οχι μονο, ειναι ευπροσδεκτος
Το τρανσπορτ ειναι μια κατηγορια απο μονο του και Vfm must have componet--Οι Ιαπωνες ειναι κυριαρχοι σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο,στην κατηγορια τιμης τους
Eυχαριστω
IMG_0257.JPG
IMG_0261.JPG
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Δε καταλαβαίνω τι λες, αλλά με γειά! :)

Γω ακούω αυτό, SACD μέσω ρουν:

IMG_20200212_231543.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
112
Reaction score
127
φίλε blues μόλις διάβασα κ συμπορεύτηκα νοερά με το στήσιμο του εγχειρήματος σου.Μιας κ ενδιαφέρομαι για τα ATC50 Active θα σε παρακαλούσα αν δεν γίνομαι αγενής,όταν με το καλο αποφάσισης να κάνης το επόμενο προσκλητήριο ακρόασης να με συμπεριλάβειςκ μενα.Να'σαι πάντα καλά κ να ταξιδεύεις με τις μουσικές σου προτημήσεις.Το mail:[email protected] (6974599208-2106544319).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Διάβασα αυτό στις αγγελίες:
Λογω ριζικης αλλαγης και στροφης στην μεγαλη εικονα,προσφερω τα ηχεια και τον ενισχυτη
Και μου κινήθηκε η περιέργεια.

Ποιο είναι το πλάνο όσον αφορά το ηχητικό κομμάτι; Πως θα συνοδευτεί η μεγάλη εικόνα;
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.216
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top