Η Nova θέλει να «χτυπήσει» τον ΟΤΕ στις υποδομές τηλεπικοινωνιών

Μηνύματα
2.383
Reaction score
438
Οι συμφωνίες που αναφέρθηκαν μεταξύ των παρόχων δεν είναι τίποτα περισσότερο από ότι ίσχυε με τον τοπικό βρόχο..
Αν δεν θέλει ο πάροχος να σκάψει και να περάσει τις δικές του ίνες, τότε απλά θα τις νοικιάσει με το ανάλογο κόστος.
Όσο για τις καθυστερήσεις υπάρχουν ρήτρες οπότε δεν είναι κάτι σκόπιμο.
Απλά επειδή στον ΟΤΕ δεν χάνει κανένας την δουλειά του ε δεν καίγονται κιολας αν έχουν παραβλεψει κάποια εκκρεμότητα.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.453
Reaction score
108.526
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.161
Reaction score
98.940
Η τελευταία περιπέτεια με τη Nova. :biggrin:

Είμαι πελάτης στο σπίτι πολλά χρόνια. Μαζί με TV full πακέτο από την εποχή της δορυφορικής κυριαρχίας. Εδώ και 3-4 χρόνια έχω αποσύρει τον δορυφορικό δέκτη της Nova (τον καλό, με σκληρό δίσκο, πληρωμένο από την τσέπη μου) και βλέπω μέσω EON TV app στα δικά μου μποξάκια. Στην τελευταία ανανέωση που είχα κάνει, ενώ τους είχα πει ότι δεν χρησιμοποιώ δορυφορικό δέκτη και έχω βγάλει εντελώς το πιάτο, μου ανανέωσαν το συμβόλαιο με τον χαρακτηρισμό "δορυφορικό". Δεν έδωσα σημασία καθώς δεν άλλαζε (τότε) κάτι πρακτικά.

Πριν λίγες μέρες που αναβάθμισα σε fiber ζήτησα στο κατάστημα να μου δώσουν το TV Box τους αφού στις ανανεώσεις που έχω κάνω έως τώρα δεν είχα πάρει νέο εξοπλισμό. Μου λέει ο υπάλληλος ότι ο πιο γρήγορος τρόπος είναι να πείτε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση ότι χάλασε ο δέκτης και να ζητήσετε το καινούργιο μποξάκι. Ωραία λέω και φεύγω.

Παρένθεση: Ο κύριος λόγος που θέλω το δικό τους μποξάκι είναι επειδή έχει κάποιες ρυθμίσεις που δεν έχει το app. Για παράδειγμα, στο app δεν μπορώ να αλλάξω γλώσσα μετάδοσης στα αθλήματα που βλέπω και αναγκάζομαι να ακούω τους άσχετους Έλληνες σχολιαστές.

Παίρνω λοιπόν την Παρασκευή που μας πέρασε τηλέφωνο στο τεχνικό τμήμα (με δωρεάν κλήση), εξηγώ το σενάριο και ο ευγενέστατος τεχνικός μου λέει ότι προώθησε την αλλαγή εξοπλισμού και το απόγευμα θα με πάρουν για το ΟΚ. Δεν με πήρε κανείς ποτέ. Σήμερα παίρνω την υποστήριξη (με χρέωση κλήσης) και η κοπέλα μου λέει ότι πρέπει να ξαναεπικοινωνήσω με το τεχνικό γιατί δεν βλέπει κάτι... Άντε πάλι τηλ στο τεχνικό, εξηγώ το πρόβλημα και μου λέει ότι αυτό είναι θέμα της υποστήριξης!!! Εντωμεταξύ σε κάθε τηλεφώνημα πρέπει από την αρχή να ακούσεις διαφημίσεις, την διευκρίνηση για την ηχογράφηση της κλήσης, να μιλήσεις με το bot, να πεις τον αριθμό σου και το πρόβλημα που έχεις.

Παίρνω στο κατάστημα που με εξυπηρετεί μήπως και μπορούν να δουν κάτι στο σύστημα. Μου λέει ο υπάλληλος ότι δεν φαίνεται κάτι στο "βάθος" που έχει πρόσβαση το κατάστημα και καλύτερα να ξαναπάρω την υποστήριξη. :whistling:
Ξανά υποστήριξη (με χρέωση), πάλι δεν ήξερε η κοπέλα τι να μου πει, πάλι μου είπε να πάρω στο τεχνικό και να επιμείνω. Παίρνω στο τεχνικό κι όταν φτάνω στο σημείο που λες το τηλέφωνό σου για να προχωρήσει, μου βγαίνει μήνυμα ότι για αυτό το νούμερο πρέπει να μιλήσετε με την υποστήριξη και κλείνει!!! :mad:

Παράλληλα έτρεχε το θέμα με την ACS που έγραψα στο νήμα για τους κούριερ. Πριν λίγο πήγα στο κεντρικό της ACS στον Παράδεισο και πήρα το πακέτο που δεν ήξερα τι είναι. Μαζί με τα απαραίτητα "κολακευτικά" σχόλια για τις υπηρεσίες τους. Ανοίγω το πακέτο και βλέπω κουτί Nova! Γελούσα μέσα στα νεύρα μου.

Σιγά μην είχα happy end. Φτάνω σπίτι, ανοίγω το κουτί και βλέπω ένα refurbished gsh-2970. Για όσους δεν ξέρουν είναι παλιός δορυφορικός αποκωδικοποιητής της πλάκας, καμία σχέση με EON TV box, που θυμίζει DIY των 90s και έχει τις "ευκολίες" της περασμένης δεκαετίας.
Τηλέφωνο στην υποστήριξη (με χρέωση), ανακοίνωση της λανθασμένης αποστολής, ξανά πάσα στο τεχνικό τμήμα όπου ακούω το υπέροχο: Ξέρετε, είστε περασμένος ως δορυφορικός συνδρομητής και για να πάρετε το νέο μποξάκι πρέπει να κάνετε διακοπή του συμβολαίου και έναρξη νέου που να αναφέρεστε ως ιντερνετικός!!!

Και το κερασάκι: Ενώ ήξερα ότι είχε λήξει το συμβόλαιο Nova TV, τον περασμένο Μάρτιο που ανακοινώθηκε ότι με 3€ έξτρα έχεις πρόσβαση στα αθλητικά του COSMOTE (για τον γιο) και το έκανα, θεωρήθηκε διετής ανανέωση συμβολαίου!!!

Άρα αν σπάσω το συμβόλαιο έχω πρόστιμο. Με λίγα λόγια θα έπρεπε από την αρχή να αγοράσω τον EON TV Smart Box για να γλυτώσω όλη αυτή τη τραγωδία.


Υ.Γ. Η παραπάνω φαρσοκωμωδία είναι ένδειξη του μπάχαλου που επικρατεί στις περισσότερες μεγάλες εταιρείες και έχει να κάνει με την απουσία οργάνωσης και συνεννόησης μεταξύ των τμημάτων τους.
 


Μηνύματα
2.837
Reaction score
4.235
Και το κερασάκι: Ενώ ήξερα ότι είχε λήξει το συμβόλαιο Nova TV, τον περασμένο Μάρτιο που ανακοινώθηκε ότι με 3€ έξτρα έχεις πρόσβαση στα αθλητικά του COSMOTE (για τον γιο) και το έκανα, θεωρήθηκε διετής ανανέωση συμβολαίου!!!
Αυτό το είχαν ενεργοποιημένο by default σε όλους και μόνο όσοι δεν το ήθελαν έπρεπε να κάνουν κάτι μεσω nova account
Εσύ γιατί έπρεπε να το "ενεργοποιήσεις"?

Διαχειρίζομαι το nova account του πεθερού και το ξέρω...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.161
Reaction score
98.940
Αυτό το είχαν ενεργοποιημένο by default σε όλους και μόνο όσοι δεν το ήθελαν έπρεπε να κάνουν κάτι μεσω nova account
Εσύ γιατί έπρεπε να το "ενεργοποιήσεις"?

Διαχειρίζομαι το nova account του πεθερού και το ξέρω...
Το ήθελε ο γιος που βλέπει ποδόσφαιρα. Αλλά η ενεργοποίηση ισούται με ανανέωση συμβολαίου!
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.453
Reaction score
108.526
Βάζελος υποψιάζομαι...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.256
Μηνύματα
3.046.557
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top