Θάνος Μικρούτσικος – Μέγαρο μουσικής 11/5/2019

Μηνύματα
435
Reaction score
280
Βρέθηκα το Σάββατο που πέρασε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για την παρακολούθηση της συναυλίας του Θάνου Μικρούτσικου: Ο Σταυρός του Νότου και Οι Γραμμές των Οριζόντων για τρία πιάνα και πνευστά. Τραγουδιστές οι Ρίτα Αντωνοπούλου, ο Κώστας Θωμαΐδης και ο Χρήστος Θηβαίος.

Δε θα άνοιγα το thread αλλά μου έκαναν μερικά πράγματα εντύπωση και θα ήθελα να δω αν είναι μόνο δική μου αίσθηση ή τα παρατήρησαν και κάποιοι από εσάς που παρακολούθησαν τη συναυλία.

Στα θετικά βάζω το πρόγραμμα των τραγουδιών (παίχτηκαν 15 κομμάτια – μελοποιημένα ποιήματα του Καββαδία από τον ΘΜ συν ο Άμλετ της Σελήνης),

οι ερμηνείες πρωτίστως του Κώστα Θωμαΐδη και μετά της Ρίτας Αντωνοπούλου

η καταπληκτική συμμετοχή των πνευστών με παίκτη τον μοναδικό Θύμιο Παπαδόπουλο

και η μοναδική ερμηνεία από τον ΘΜ, με εισαγωγή θεατρικό μονόλογο παρακαλώ, του «7 νάνοι στο S/S Cyrenia» ως τελευταίο τραγούδι. Πολύ συγκινητική πράγματι ερμηνεία όπου ο ΘΜ αποθεώθηκε εν μέσω κλαμάτων από τον ίδιο.

Κάποια αρνητικά όμως μου χάλασαν τη συνολική αποτίμηση.

Καθόμουν πλατεία σειρά 13 θέση 6 στην κεντρική αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, αν γνωρίζετε από μέγαρο. Θέση όχι κεντρική αλλά ούτε τέρμα πλάγια και σχετικά κοντά στους καλλιτέχνες. Μπροστά μου το αριστερό ηχείο σε απόσταση περίπου 12-15 μέτρων. Ο ήχος άθλιος. Το παρατήρησε και η γυναίκα μου. Εγώ δε μίλησα και μου το είπε εκείνη πρώτη. Ανεπαρκής στις χαμηλές συχνότητες και κυρίως έντονο το πρόβλημα αντήχησης τόσο που τα λόγια που έλεγε ο Θηβαίος ακούγονταν άναρθρα και δεν καταλάβαινα τις λέξεις. Υπήρχαν στιγμές που ένιωθα σαν να ήμουν λίγο έξω από την αίθουσα και άκουγα τη συναυλία να διαδραματίζεται μέσα σε αυτήν. Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω αλλά σαν να μην έφτανε αυτός ο ήχος να καλύψει το χώρο που είναι πολύ μεγάλος. Είχα να ακούσω χειρότερο ήχο σε συναυλία από τη δεκαετία του 90, πραγματικά δεν μπορώ να ανακαλέσω στη, μνήμη μου κάτι χειρότερο.

Τέλος να σημειώσω ως αρνητικό την αηδία που μου προκάλεσε μπαίνοντας, η παρουσία τριών ηλεκτρονικών πιάνων πάνω στη σκηνή του μεγάρου που μου έμοιαζε σαν να περιμένουν τρία παιδάκια να παίξουν τα οποία τα έφεραν από το σπίτι τους όπου τα έχουν για εξάσκηση ελλείψει χώρου. Ή σαν να είναι η σκηνή του στην υγειά σας ρε παιδιά. Να σημειώσουμε ότι τα πιάνα τα έπαιξαν οι Θοδωρής Οικονόμου, Μάξιμος Δράκος και ο συνθέτης.

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις αυτών που βρέθηκαν εκεί.
 


Μηνύματα
435
Reaction score
280
Packed, τα εισιτήρια ήταν εξαντλημένα 1,5 μήνα πριν.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.371
- περίεργο , δεν δικαιολογείται . . . πέρα από την ακουστική φροντίδα της αίθουσας , και ο ΘΜ είναι πολύ προσεκτικός στον ήχο του με γνώσεις και εμπειρία

- αλήθεια , πως είναι ο Σταυρός του Νότου χωρίς την φωνή του Κούτρα ;
 

Μηνύματα
435
Reaction score
280
Η φωνή του Κούτρα του '79 είναι αξεπέραστη. Όταν στα μέσα της δεκαετίας του 2000 ξανατραγούδησε Καββαδία δεν μπορούσα να τον ακούσω. Πάντως το έργο δεν το ακούω συγκρίνοντας με την αρχική ηχογράφηση για πολλούς λόγους.
Ο Θωμαΐδης που παραλίγο να ήταν στη θέση του Κούτρα, αλλά έτυχε να φύγει για φαντάρος, είναι μία από τις καλύτερες φωνές στον κόσμο (όχι δεν υπερβάλλω, ξέρω τι λέω) και έτσι εμένα μου αρέσει πολύ. Ο Θηβαίος δεν κάνει ο άνθρωπος, είναι για άλλα (αλλά είναι ο γαμπρός, τι να κάνουμε). Η Αντωνοπούλου είναι μια εξαιρετική τραγουδίστρια ως γνωστόν.
Γενικά πολύ καλά για το έτος 2019.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Ισως πλεον ο ΘΜ να μην ειναι σε θεση να ελεγχει τις λεπτομερειες μιας παραστασης...
 
  • Like
Reactions: vet

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Θα συμφωνήσω, σε κάπως μικρότερο βαθμό, και θα πω πως ο Θωμαΐδης είναι ένας άριστος ερμηνευτής και ίσως ο δεύτερος πιο υποτιμημένος Έλληνας (πίσω από τον Λ. Χαλκιά). Η Αντωνοπούλου είναι απλά συμπαθής (αν και δεν την έχω παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια) και ο Θηβαίος μέρος της κατάντιας του "ελληνικού έντεχνου". Ένας ακόμα ατάλαντος που θεωρείται καλός λόγω ρεπερτορίου, μέλος της μεγάλης των αταλάντων σχολής (βλ Στόκας, Βελεσιώτου κτλ).
 

Μηνύματα
1.063
Reaction score
1.111
Ήμουν στο θεωρείο 8 και ο ήχος ήταν πάρα πολύ καλός...
 


Μηνύματα
440
Reaction score
560
Ο ήχος άθλιος
στη μητροπουλος περυσι, αφιερωμα στο ντυενς, (κονσερτο για κιθαρα και ορχηστρα-παπανδρεου + κονσερτο για 2 κιθαρες και ορχηστρα-ντουο μελις, αλεξης & σουζανα) στο 2ο εργο μετα απο μικροφωνισμο οπου μας πηρε τα αυτια το συριγμα, ΔΕΝ ξανακουσαμε την κιθαρα της σουζανας για ολο το εργο... http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=3873

ολοι οσοι παρευρεθησαν το σχολιασαν αρνητικα, και αρκετοι δημοσια ιντερνετικα.
δεν ξερω αν ειναι ενας οι πολλοι αυτοι που εχουν την ευθυνη για τα μηχανηματα στις αιθουσες, αλλα εχω την εντυπωση πως μαλλον κατι γινεται (η καλυτερα, δεν γινεται... :redface:)
 

Μηνύματα
152
Reaction score
53
Και εγω απο το θεωρείο 7 ειχα καλη ακουστική.
Σχετικα με την παρασταση. Ο θωμαϊδης ειναι πραγματικα αξιολογος (σοκαριστικος θα ελεγα) και η Αντωνοπουλου αξιολογη. Ο Θηβαιος πολυ λιγος αναμεσα στους αλλους δυο! Περιττος μαλλον....
Ο Μικρουτσικος αναμενωμενος και το μονοα ρνητικο που βρηκα ηταν τα πολλα λογια για να γεμισει η παρασταση. Σιγουρα περιειχαν μια καποια καταθεση ψυχης αλλα εγω παω για να απολαυσω μουσικη και οχι μια "συνεντευξη". Μονο ο Θηβαιος ειχε το "θρασσος" να πει και αυτος μια ιστορια, τεσπα...
Τελος, να πω πως και εμενα τα ηλεκτρονικα πιανα ηταν εντελως ηλιθια επιλογη. Δεν ξερω αν υπηρχαν περιορισμοι αλλα δεν το νομιζω καιθως η συγκεκριμενη αιθουσα ενδεικνυται.
 


A

amoustakas

Guest
" Ο Σταυρός του Νότου και Οι Γραμμές των Οριζόντων για τρία πιάνα και πνευστά." Έπρεπε να λέει τρία ηλεκτρικά πιάνα... Αγαπημένος δίσκος οι γραμμές των οριζόντων. Συγκλονιστικές ερμηνείες.
 

Μηνύματα
1.063
Reaction score
1.111
Η ενορχήστρωση είναι για 3 πιάνα..
Δεν έχει να κάνει με το αν είναι ηλεκτρικά ή όχι.
 

Μηνύματα
397
Reaction score
446
καλό του ταξίδι


 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top