Θέλετε ενεργά ηχεία με λαμπάτο ενισχυτή; Ιδού! Rethm Aarka Active Speakers



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.605
Reaction score
126.447
Το έχουμε σχολιάσει εκτενώς.
Νομίζω ο μπουτχιας το είχε ανακαλύψει.
 






Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.131
Στους ενισχυτες κιθαρας δεν ειναι το ιδιο ;
Μόνο που στους ενισχυτές κιθάρας οι μικροφωνισμοί με τις λοιπές συνοδές παραμορφώσεις από φαινόμενα αποκοπής και κορεσμού μπορεί ν'αποτελούν ζητούμενο για ιδιάζον ηχόχρωμα στις προτιμήσεις του εκάστοτε κιθαρίστα...
 



PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Μόνο που στους ενισχυτές κιθάρας οι μικροφωνισμοί με τις λοιπές συνοδές παραμορφώσεις από φαινόμενα αποκοπής και κορεσμού μπορεί ν'αποτελούν ζητούμενο για ιδιάζον ηχόχρωμα στις προτιμήσεις του εκάστοτε κιθαρίστα...
Πολλοι κατασκευαστες λυχνιων λενε ποιες λαμπες να αποφευγουν οι κιθαριστες , και προτεινουν αυτες με τους χαμηλοτερους μικροφωνισμους. Οι δε κατασκευαστες ενισχυτων κιθαρας με λαμπες, δεν εχουν ακουσει οτι πρεπει να προσεξουν και την απομονωση τους νομιζεις ; Αντε ας τους παρει κι αυτους το τσουβαλι :roflmao:
.....μπορεί ν'αποτελούν ζητούμενο για ιδιάζον ηχόχρωμα στις προτιμήσεις του εκάστοτε κιθαρίστα...
Αυτο ειναι θεμα επιλογης του, και δεν σημαινει αυτοματα οτι ολοι οι ενισχυτες υποφερουν απο μικροφωνισμους. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
 
Last edited:


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.761
Reaction score
38.307
.... δε νομιζω οτι υπαρχει κιθαριστας που να παιζει στο "καθαρο καναλι" , χωρις τη προσθηκη καποιου εφε (σε καποιο σημειο της παραγωγης), ισα ισα που η επιλογη ενισχυτη βασιζεται στην ιδιαιτερη τονικοτητα και τις δυνατοτητες υπεροδηγησης (overdrive).
Μαλιστα, οι περισσοτεροι ενισχυτες κιθαρας εχουν εξτρα tone controls και καποιο gain (αν δεν ειναι "ενσωματωμενο" στο volume).
 
Last edited:

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
.... δε νομιζω οτι υπαρχει κιθαριστας που να παιζει στο "καθαρο καναλι" , χωρις τη προσθηκη καποιου εφε (σε καποιο σημειο της παραγωγης), ισα ισα που η επιλογη ενισχυτη βασιζεται στην ιδιαιτερη τονικοτητα και τις δυνατοτητες υπεροδηγησης (overdrive).
Μαλιστα, οι περισσοτεροι ενισχυτες κιθαρας εχουν εξτρα tone controls και καποιο gain (αν δεν ειναι "ενσωματωμενο" στο volume).
Δεν νομιζω ομως να "διαλεγει" και λαμπες με συγκεκριμενους , κατα βουληση ελεγχομενους χρωματισμους/εφε προερχομενους απο μικροφωνισμους. Φανταζομαι αρκειται στις ρυθμισεις που του παρεχει ο ενισχυτης του.
Αλλο τα εφε, αλλο το "ας προσθεσω και αυτο η το αλλο εφε απο μικροφωνισμο".
Δλδ θεωρούμε ότι οι μικροφωνισμοί είτε υπάρχουν και τους εκμεταλευόμαστε πρός ίδιον όφελος , ή , αν δεν υπάρχουν καλώς κάνουν και δεν υπάρχουν . Ε?
Σαφως καλως κανουν αν δεν υπαρχουν.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.761
Reaction score
38.307
Δεν νομιζω ομως να "διαλεγει" και λαμπες με συγκεκριμενους , κατα βουληση ελεγχομενους χρωματισμους/εφε προερχομενους απο μικροφωνισμους. Φανταζομαι αρκειται στις ρυθμισεις που του παρεχει ο ενισχυτης του.
Αλλο τα εφε, αλλο το "ας προσθεσω και αυτο η το αλλο εφε απο μικροφωνισμο".
συνηθως καποιος ασχολειται με το σερβις των μηχανηματων , πολυ σπανια ο ιδιος ο κιθαριστας :)
-αν δεν κανω λαθος ειναι αλλες οι λαμπες για τους μεν, και αλλοι για τους δε, high gain ή κατι τετοιο ?! δεν εχω ασχοληθει περισσοτερο και δεν εχω συγκρατησει και λεπτομεριες απο παλαιοτερη ενασχοληση-
(ανεφερα το καθαρο καναλι γιατι πιθανως να ομοιαζει με το αντιστοιχο των ενισχυτων audio - το οποιο και δεν χρησιμοποιειται σκετο)
Νομιζω οτι γενικευουμε - οι 2 ενισχυτες (instrument και audio) , εχουν πιθανως καποια κοινα ως προς την τοπολογια, αλλα η διαφορετικη χρηση και ο σκοπος κανει την διαφορα στην υλοποιηση :)
-επανερχομενοι στο θεμα, ο σχεδιασμος του εν λογω προιοντως κανει χρηση λαμπας για τις μεσουψηλες λογικα για να προσδωσει εκει καποιο "ηχητικο χαρακτηρα".
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
συνηθως καποιος ασχολειται με το σερβις των μηχανηματων , πολυ σπανια ο ιδιος ο κιθαριστας :)
-αν δεν κανω λαθος ειναι αλλες οι λαμπες για τους μεν, και αλλοι για τους δε, high gain ή κατι τετοιο ?
Μπορουν οι κιθαριστες να διαλεξουν λαμπες διαφορετικου gain αναλογα με το τι θελουν να κανουν. Για παραδειγμα, αν θελουν χαμηλοτερο gain απο μια 12ΑΧ7 , μπορουν να πανε σε μια 5751 η 12ΑΤ7 η 12ΑΥ7 ευκολα, κατι, που σε ενα ενισχυτη hifi θα αλλαξει τα χαρακτηριστικα του κυκλωματος σε ανεπιθμητα σημεια , εφ'οσον οι λαμπες αυτες δεν επηρεαζουν μονο το gain . Εξαιρεση στους hifi, αποτελει η 5751 που στις πλειστες περιπτωσεις μπορει να αντικαταστησει μια 12ΑΧ7 για να δωσει χαμηλοτερο gain , 70 αντι 100 της 12ΑΧ7. Πολλοι κιθαριστες, εκτος του τυπου ειχαν ή εχουν και τις προτιμησεις τους σε διαφορες μαρκες .Προχειρα, θυμαμαι οτι ο Eric Clapton χρησιμοποιουσε ως επι το πλειστον τις RCA 12AX7 ή 12ΑΧ7Α , μια πολυ αξιοπιστη λαμπα , με δυναμικο ηχο και ελεγχο και κυριως αθορυβη.Πολυ ευκολα οι κιθαριστες μπορουν ανα πασα στιγμη να κανουν τετοιες αλλαγες χωρις τη βοηθεια τεχνικου.
 
Last edited:


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.761
Reaction score
38.307
... καπως ετσι αγαπητε μας @PURETONE αλλα πιο ειναι το ποιντ (το ποιντ) σε ολο αυτο ?
-μετακσυ μας ολα αυτα ειναι μικρολεπτομεριες που δεν εχουν τοσο ουσια (στο τελικο αποτελεσμα) αλλα οι πσωναρες..οι κιθαραστοτετχοιοι...δινουν βαση καθως επιρεαζει το παικσιμο τους-
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
... καπως ετσι αγαπητε μας @PURETONE αλλα πιο ειναι το ποιντ (το ποιντ) σε ολο αυτο ?
-μετακσυ μας ολα αυτα ειναι μικρολεπτομεριες που δεν εχουν τοσο ουσια (στο τελικο αποτελεσμα) αλλα οι πσωναρες..οι κιθαραστοτετχοιοι...δινουν βαση καθως επιρεαζει το παικσιμο τους-
Δεν ξερω αν ειναι ψωναρες αλλα δεχομαι οτι επιλεγουν σαφως αυτο που βολευει το γουστο και το παιξιμο τους. Δεν διαφωνησα με αυτο. Συμφωνω και με το "καπως ετσι" που λες, δεν ειμαι και ειδικος ή κιθαριστας για να ξερω ,και για να'μαι ειλικρινης, ουτε με ενδιαφερει . :thumbsup:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.795
Μηνύματα
2.876.238
Members
37.949
Νεότερο μέλος
tzino
Top