Θέλω να φτιάξω ένα switcherακι! Μπορώ?

Reaction score
0
Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά! Όπως θα ξέρετε από άλλα μηνύματά μου έχω έναν πολυκάναλο Marantz SR7400, και 2 MA RS6! Μιας και δεν είμαι ικανοποιημένος από τη δικάναλη απόδοση του συστήματος ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα σετ προ-τελικού! Θε ήθελα όμως τον τελικό να τον χρησιμποιώ και στο home-cinema!

Υπάρχει τρόπος να φτιάξω ένα switcher, με δύο εισόδους και μια έξοδο, έτσι ώστε να παίρνω σήμα και από τους δύο προενισχυτές (δικάναλο και πολυκάναλο) και να τροφοδοτώ τον τελικό κατ' επιλογή?

Γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς ηχητικές απώλειες? :?:

Οποιαδήποτε γνώμη και βοήθεια ευπρόσδεκτη, μιας και είμαι εντελώς αρχάριος στο χώρο των κατασκευών! :oops:

Reaction score
7
Λεω τωρα εγω....

....μπορει βεβαια να μην εχω καταλαβει απολυτα τι θες να κανεις... αλλα ...

γιατι δε χρησιμοποιεις τη λειτουργια MultiRoom του 7400?
Ακομα και σβηστος να ειναι, οι εισοδοι εξοδοι που εχεις δηλωσει για Multi ειναι ενεργες.
Πχ εχεις το CD ως multi, απο την εξοδο multi του 7400 δινεις στον προ- και απο εκει στον τελικο, επιλεγοντας την αντιστοιχη εισοδο του προ-

Μπορεις ομως να συνδεσεις ...
PLAYERS -> 7400 και...
α) 7400 -> 3.1 Ηχεια
β) απο την εξοδο 5.1 Pre- την εξοδο του Left-Right -> Στον Προ- , οπότε παντα θα ακους απο τον προ-τελικο τα 2 μπροστα ηχεια..

Για δες αν εβγαλες ακρη?

Reaction score
0
Γιώργο η δεύτερη λύση που προτείνεις είναι σίγουρα η πιο βολική! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το σήμα περνάει από δύο προενισχυτές πριν φτάσει στον τελικό, και μιλάω για το σήμα από dvd, μιας και τα δικάναλα θα τα συνδέσω έτσι κι αλλιώς κατευθείαν πάνω στον δικάναλο προ.

Απ' ότι έχω καταλάβει το να περνά από δύο προενισχυτικά στάδια το σήμα δεν είναι και ότι καλύτερο, και από την άλλη έχω ακούσει πως υπάρχει και κίνδυνος καψίματος κάποιου τρανζίστορ εισόδου του προ, αν σε μια είσοδό του δεχθεί ήδη προενισχυμένο σήμα.