Θελω να αλλαξω λαστιχα, καμια προταση???

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Τώρα που το θυμήθηκα έχεις δίκιο και για τα Michelin, τα τσέκαρα και έχω τα primacy. Όταν τα είχα βάλει είχα διαλέξει αυτά αφού ο dealer μου είχε πει οτι είναι καλύτερα απο τα energy (για μεγαλύτερες ταχύτητες) εγώ τα είχα διαλέξει βέβαια για καλύτερα και όχι για τις μεγαλύτερες ταχύτητες αφού έτσι κι αλλιώς τα energy καλύπταν τις ταχύτητες του focus. Βέβαια δε μου είχε πει για τη διαφορά σκληρότητας που τώρα που το σκέφτομαι είναι λογικό να είναι και πιο σκληρά αυτά που είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες. Λάθος απο μέρους του βέβαια αφού του είχα πει οτι ήθελα μαλακά γιατί τα pirelli που φόραγε απ'τη μάνα του το αμάξι ήταν πολύ σκληρά για τους Ελληνικούς δρόμους και γλίστραγε σα τρελό, βλέπεις ομως τα primacy είναι και ακριβότερα :wink:.
Τελικά λέω να πάω για pilot energy, τι λέτε?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
GTXTC said:
Άκη αυτό το αυτοκίνητο το έκανα test drive στην Αγγλία με το που κυκλοφόρησε...
Είχα δοκιμάσει τότε την Lotus Elise (με τον Rover κινητήρα, απίστευτο kart αλλά καθόλου πρακτικό), και το S2000. Είχα παραγγείλει το S2000, και αφού με ψιλοκορόιδευαν από εβδομάδα σε εβδομάδα και από μήνα σε μήνα, τσαντίστηκα και το ακύρωσα! Ένας φίλος από την Mclaren πρότεινε το M Coupe, και αφού το δοκίμασα το χτύπησα! Αλύπητα όμως!
Τώρα το έχω σε 1:18 diecast. Πώς να μην τα χώνω στην Ελλάδα μετά; :mrgreen:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Λοιπόν φοβερή σύμπτωση! Εγώ εκείνη την εποχή αν θυμάμαι καλά ήταν ένα καλοκαίρι που είχα κάτσει Αγγλία (για dissertation, φοιτητής βλέπεις) οπότε έπαιζε αρκετός ελεύθερος χρόνος, με ένα φίλο μου λοιπόν είχαμε σαρώσει τις αντιπροσωπείες της περιοχής. Είχαμε οδηγήσει, το M coupe, S2000 (το οποίο μάλιστα είχε 2000Km και ήταν ακριβότερο φυσικά απο το καινούριο, αφού το καινούριο είχε waiting list που οπως φαίνεται ξέρεις πολύ καλά :D), την Elise οπως λες με τον rover τον κινητήρα (μισή ώρα να μπείς και άλλη μισή να βγείς μιλάμε για πολύ πακέτο), το γρήγορο Fiat coupe, το MX5 και το MGF. Μάλιστα τα 2 τελευταία μας τα είχανε δώσει και τα είχαμε για κανά 2ωρο το καθένα μόνοι μας!!!! Όπως ακριβώς κάνουν και οι Ελληνικές αντιπρόσωποι δηλαδή :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ναι, φυσικά όποιος παρήγγειλε πρώτος τότε έβγαζε κάποια λεφτά στην μεταπώληση. Και δεν ήταν λίγοι αυτοί. Τελικά βέβαια καλύτερα που δεν το πήρα, γιατί γενικά ολοκαίνουρια μοντέλα, όλο και κάποιο πρόβλημα μπορεί να βγάλουν. Όντως το S2000 έχει δεχθεί 2-3 upgrades στην ECU από τότε.

Στο θέμα μας όμως: Πήγαινε για Pilot Energy άφοβα. Αν σου προτείνουν κάτι άλλο σε μαλακή/μέτρια γόμα, πες το να ρωτήσω τι παίζει.
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Εγώ έχω αλλάξει διάφορα ελαστικά. Τα Michelin enegry είναι μαλακό λάστιχο αλλά "πετάει" έυκολα μάγουλο και στραβώνει (καθ'ότι ελληνικοί δρόμοι). Το Uniroyal καλό λάστιχο για βροχή αλλά πολύ θόρυβο ειδικά στις στροφές. Κάποια στιγμή έβαλα Kleber πολύ καλό λάστιχο αλλά ούτε σε ένα χρόνο "σκλήρυνε". Τα Brigestone Potenza άχρηστα εντελώς είδικα τα RE45 και RE50 (νομίζω αυτοί είναι οι τύποι). Θέλει πολύ δρόμο για να ζεσταθεί και αποκτήσει καλή πρόσφυση. Τελευταία έβαλα τα Sumitomo STR200. Πολύ καλό λάστιχο, αθόρυβο, ελάφρυνε το τιμόνι και προπαντός έμεινε μαλακό για τουλάχιστον μια διετία. Τώρα έβαλα τα Dunlop Sport01. Εχει τα χαρακτηριστικά του Sumitomo αλλά βελτιώθηκε κατα πού η απόκριση στις στροφές, τα λάστιχα "ακούν" αμέσως στο τμόνι.
Βέβαια όλα είναι συνάρτηση το πως οδηγεί κανείς και τι απαιτήσεις έχει από ελαστικά του.
Μήν περιμένετε όμως να φαγωθούν οι γόμες των ελαστικών για να τα αλλάξεις. Τα ελαστικά έχουν το πολύ 2 χρόνια ζωής επάνω στο αυτοκίνητο.

Δες και εδώ για διάφορες συγκρίσεις ελλαστικών που ισως σε βοηθήσει: http://www.tirerack.com/
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.336
Μηνύματα
3.009.371
Members
38.446
Νεότερο μέλος
Gian
Top