ChrisHat
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 740
- Reaction score
- 391
Απάντηση: ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙ !!!!!
Όλα τα μαγνητόφωνα με την προυπόθεση πως δεν έχουν μηχανο-ηλεκτρονικό πρόβλημα, θέλουν ειδικές test tape για να τα ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές και αφού αποφασίσει κάποιος αν θα ακούει CCIR η ΝΑΒ. (CCIR καλύτερη απόκριση χειρότερη δυναμική περιοχή - NAB καλύτερη δυναμική περιοχή).
Αλλοιώς είναι όλα στο χώρο του τυχαίου. Δεν ξέρεις καν αν η κεφαλή σου παίζει σε φάση η είναι εκτός φάσης στις ψηλές συχνότητες (οριζόντια γωνία). Επίσης αν δεν υπάρχει ισορροπία στάθμης στην ρύθμιση των χαμηλών μεταξύ left-right τότε πάλι οι φάσεις είναι λάθος.
Επίσης για το playback μιας ταινίας κανονικά θέλει test tones γραμμένα στην αρχή της ταινίας για να ρυθμιστή το playback με βάση το μαγνητόφωνο εγγραφής. Αν δεν υπάρχουν test tones , τότε υπάρχει η τεχνική pole and mono με την οποία ρυθμίζεις τουλάχιστον τις ψηλές να είναι σωστές.
Test tapes βρίσκεις πλέον μόνο Αμερική απο MRL tapes
Αν δέν γίνουν όλα αυτά είναι σαν να οδηγάς αυτοκίνητο με διαφορετική πίεση σε κάθε λάστιχο, με διαφορετική διάμετρο φρένων και με ασύμμετρες αναρτήσεις !!
Όλα τα μαγνητόφωνα με την προυπόθεση πως δεν έχουν μηχανο-ηλεκτρονικό πρόβλημα, θέλουν ειδικές test tape για να τα ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές και αφού αποφασίσει κάποιος αν θα ακούει CCIR η ΝΑΒ. (CCIR καλύτερη απόκριση χειρότερη δυναμική περιοχή - NAB καλύτερη δυναμική περιοχή).
Αλλοιώς είναι όλα στο χώρο του τυχαίου. Δεν ξέρεις καν αν η κεφαλή σου παίζει σε φάση η είναι εκτός φάσης στις ψηλές συχνότητες (οριζόντια γωνία). Επίσης αν δεν υπάρχει ισορροπία στάθμης στην ρύθμιση των χαμηλών μεταξύ left-right τότε πάλι οι φάσεις είναι λάθος.
Επίσης για το playback μιας ταινίας κανονικά θέλει test tones γραμμένα στην αρχή της ταινίας για να ρυθμιστή το playback με βάση το μαγνητόφωνο εγγραφής. Αν δεν υπάρχουν test tones , τότε υπάρχει η τεχνική pole and mono με την οποία ρυθμίζεις τουλάχιστον τις ψηλές να είναι σωστές.
Test tapes βρίσκεις πλέον μόνο Αμερική απο MRL tapes
Αν δέν γίνουν όλα αυτά είναι σαν να οδηγάς αυτοκίνητο με διαφορετική πίεση σε κάθε λάστιχο, με διαφορετική διάμετρο φρένων και με ασύμμετρες αναρτήσεις !!