melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 25.098
- Reaction score
- 45.374
Re: Απάντηση: Κακές διαφημίσεις!
Κυρίως λόγω έντονης εποχικότητας αλλά και λόγω του ότι πουλάνε στην ουσία 'χύδην' (δηλαδή δεν ψάχνεις στα παιδικά παιχνίδια κάποια συγκεκριμένη μάρκα στην οποία σαν πελάτης είσαι αφοσιωμένος) η στρατηγική που ακολουθούν η μόνη ενδεδειγμένη και αποτελεσματική. Συνεχής έντονη διαφήμιση, αλλαγή διαφημιστικού θέματος για ανανέωση στην αρχή κάθε θεματικής περιόδου (πάσχα, απόκριες, άνοιγμα σχολείων, καλοκαιρινές διακοπές, γιορτές χριστουγέννων), έντονα προκλητικό μήνυμα. 2% επί του τζίρου δεν είναι καθόλου μικρό ποσό για διαφήμιση. Και βέβαια βλέπουν το αποτέλεσμα της στρατηγικής και δεν έχουν λόγο να αλλάξουν κάτι. Ισα-ισα που αν σταματήσουν ή 'κόψουν' θα 'κόψουν' και οι πωλήσεις.
Δεν τους παίρνει τους ίδιους, οι πωλήσεις θα κάνουν ένα απίστευτο βύθισμα.Ε,ρε και να κάνει κανά μπαμ και να μην ξαναδοαφημιστεί το jumbo.Θα πηδάνε απο τα παράθυρα στις διαφημιστικες και τα ΜΜΕ..
Κυρίως λόγω έντονης εποχικότητας αλλά και λόγω του ότι πουλάνε στην ουσία 'χύδην' (δηλαδή δεν ψάχνεις στα παιδικά παιχνίδια κάποια συγκεκριμένη μάρκα στην οποία σαν πελάτης είσαι αφοσιωμένος) η στρατηγική που ακολουθούν η μόνη ενδεδειγμένη και αποτελεσματική. Συνεχής έντονη διαφήμιση, αλλαγή διαφημιστικού θέματος για ανανέωση στην αρχή κάθε θεματικής περιόδου (πάσχα, απόκριες, άνοιγμα σχολείων, καλοκαιρινές διακοπές, γιορτές χριστουγέννων), έντονα προκλητικό μήνυμα. 2% επί του τζίρου δεν είναι καθόλου μικρό ποσό για διαφήμιση. Και βέβαια βλέπουν το αποτέλεσμα της στρατηγικής και δεν έχουν λόγο να αλλάξουν κάτι. Ισα-ισα που αν σταματήσουν ή 'κόψουν' θα 'κόψουν' και οι πωλήσεις.