Καλησπερα ψαχνω για μηχανη εως 250 κυβικα.

Μηνύματα
19
Reaction score
1
γενικα τι χρειαζομαι για μετακινησεισ σε νησι και συγκεκριμενα στην κω γιατι δουλευω εποχιακα.. και απο θεμα οικονομιας και εξοδων με συμφερει κατι τετοιο στη σγκεκριμενη περιπτωση.. απλως θα προτιμουσα κατι σε μηχανη και οχι σε μηχανακι εως 250 κυβικα μεταχειρισμενο χωρισ να μου βγαλει καποιο ιδιαιετερο προβλημα τους 7 μηνες που θα βρισκομαι εκει. Μηπως θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε αυτο? ευχαριστω εκ των προτερων..
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Ψάξε για κάτι σαν το honda cb 125 - 200 250 , Suzuki gs , yamaha ybr .
Θέλεις καινούργιο η μεταχειρισμένο ?
 

Μηνύματα
19
Reaction score
1
Ψάξε για κάτι σαν το honda cb 125 - 200 250 , Suzuki gs , yamaha ybr .
Θέλεις καινούργιο η μεταχειρισμένο ?
μεταχειρισμενα εννοείται. . Σε ευχαριστώ πολύ αδερφέ. Ξέρεις Τ γίνετε με ασφάλειες και τα λέπια χαρτιά::
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Μεταβίβαση σε ΚΕΠ εαν εννοείς αυτό .
Τσεκάρεις αριθμούς σε σκελετό και κινητήρα να ειναι ίδιους με της άδειας κυκλοφορίας .
Πρώτα επίσκεψη όμως σε μηχανικό που εμπιστευεσε για να δει το υποψήφιο μηχανάκι που θέλεις .
 

Μηνύματα
19
Reaction score
1
Αρκετοί φίλοι Μ μου είπαν να κοιτάξω κάτι πιο μεγάλο δλδ κάποιο xt αλλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να το κουμαντάρω καθώς δεν έχω Κ την τεράστια εμπειρία. Τ λες εσύ γι αυτό;;
 


Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Εξυπακούεται πως οι μικρές μοτοσικλέτες δρόμου (Honda CB, Yamaha YBR, Sym Wolf κλπ.) είναι πολύ καλές.
Ωστόσο, εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους.

Αν οι δρόμοι είναι σχετικά καλοί, μιας και είσαι αρχάριος, σου προτείνω ένα...σκούτερ!
Αναλόγως με τα διαθέσιμα χρήματα, υπάρχουν αρκετές επιλογές.

Εάν οι δρόμοι είναι..."καρόδρομοι", σου προτείνω μία μικρή μοτοσικλέτα on-off.
Δύσκολα τις βρίσκεις πλέον, ωστόσο, μπορεί και να φανείς τυχερός.

Τι ποσό μπορείς να διαθέσεις;
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Δεν προτείνω κανένα σκουτερ διότι απλα δεν στρίβει , δεν φρενάρει .
Πανάκριβο Σερβις .
Τι σωματοδομη έχεις ? πόσο χρόνων είσαι ?
Εμπειρία λογικό να μην έχεις αλλιώς δεν θα ρωτουσες ...
Έτσι και αλλιώς την εμπειρία την αποκτας δεν την αγοράζεις .
Έχω να πάω 20 χρόνια στην κω αλλα είχε φοβερό δρόμο -ους οπότε λογικα θα ειναι έτσι ακόμα ...
 



Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Είσαι σίγουρος για αυτά που γράφεις;
Σιγουροτατος !
Μην μου πεις για σκουτερ των 12000 έτσι ?

Θα σου πω το πιο απλό για να το σκεφτείς λίγο ...
Οταν ανοίξεις το γκαζι ανασυκωνεται όλο το πίσω μέρος τους σκουτερ ναι η όχι ?
Οταν πάτησεις φρένο μαζεύεται όλο το σκουτερ η όχι ?
Οταν αλλάζει γεωμετρία τοσο απλα τι ψάχνεις ?
Για να μην σου πω οταν αφήσεις το γκαζι για να φρεναρεις πολλές φορές παει πιο γρήγορα ...
 

Μηνύματα
427
Reaction score
425
Να προτείνω κάτι που δουλεύω κάθε καλοκαίρι, HONDA NX 250, θα το βρείς φθηνά, είναι σκυλί ,υδρόψυκτο αν είναι καλοσυντηρημένο δεν καίει ευκολα λάδια, το μόνο αρνητικό οτι έχει μόνο μίζα και καθόλου kick starter αν και αυτό δεν με ενόχλησε μέχρι σήμερα.
Πάει παντού και δικάβαλο και αναπαυτικό.
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Φίλε έδωσα πριν 1,5 μήνα το εντουράκι Honda 250cc που είχα...θα σου ήταν ταμάμ για την Κω...έχω πάει και διακοπές εκεί με το συγκεκριμένο μηχανάκι και ξέρω....Επειδή το νησί είναι νότια και έχει ζέστες ότι πάρεις καλό είναι να είναι υδρόψυκτο και όχι αερόψυκτο.

Αν έχεις σκοπό να κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες και δεν σε ενδιαφέρουν τα γκάζια και οι τσαχπινιές, και με ενα σκούτερ θα κάνεις μια χαρά δουλειά.
 


Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Σιγουροτατος!
Ωραία!

Μην μου πεις για σκουτερ των 12000 έτσι ?
Δε θα σου πω για σκούτερ των 12000. Έτσι!

Θα σου πω το πιο απλό για να το σκεφτείς λίγο...
Θα σου γράψω κάτι για αυτό, το "πιο απλό", για να το σκεφτείς κι εσύ, λίγο!

Οταν ανοίξεις το γκαζι ανασυκωνεται όλο το πίσω μέρος τους σκουτερ ναι η όχι ?
Όταν ανοίγεις το γκάζι, ανασηκώνεται στιγμιαία το πίσω μέρος σε πολλά δίκυκλα.
Εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, από το ύψος στήριξης (περιστροφής) του ψαλιδιού, επάνω στο πλαίσιο.
Εξαρτάται και από άλλα, όπως η μετάδοση ή η απόκριση του γκαζιού.

Οταν πάτησεις φρένο μαζεύεται όλο το σκουτερ η όχι ?
Εάν θέλεις μία απόλυτη απάντηση, σου απαντώ: "όχι"
Εάν θέλεις να το συζητήσουμε, σου απαντώ: "εξαρτάται". Από τι;
- Από τη γεωμετρία
- Από το ζύγισμα του δικύκλου
- Από το κέντρο βάρους
- Από τη (σχετική) ακαμψία του πλαισίου
- Από τη λειτουργία των αναρτήσεων
- Από τη λειτουργία των...φρένων (!)
- Από τα ελαστικά (!)
- Από κι-εγώ-δεν-ξέρω-τι-άλλο

Τα παραπάνω, ισχύουν για όλα τα δίκυκλα, ανεξαιρέτως.

Οταν αλλάζει γεωμετρία τοσο απλα τι ψάχνεις ?
Η γεωμετρία αλλάζει συνεχώς και αδιαλείπτως. Δεν παραμένει σταθερή σε καμία στιγμή.
Εάν εννοείς το πόσο εύκολα επηρεάζεται η γεωμετρία, σε παραπέμπω στην προηγούμενη απάντησή μου.
Υπάρχουν πάρα πολλές μοτοσικλέτες με πολύ ευμετάβλητη γεωμετρία (κυρίως λόγω μαλακών αναρτήσεων).
Αυτές, σύμφωνα με τη δική σου θεωρία, είναι "ένοχες" ή μένουν στο...απυρόβλητο;

Για να μην σου πω οταν αφήσεις το γκαζι για να φρεναρεις πολλές φορές παει πιο γρήγορα...
Εάν έχει κολλήσει το γκάζι, προφανώς.
Εάν έχει κάποιο θέμα το σύστημα τροφοδοσίας, ναι.
Ειδάλλως, για ποιο λόγο; Λόγω του αυτομάτου κιβωτίου;

Σημείωση:
Δε θεωρώ πως, γενικά, τα σκούτερ είναι καλύτερα από τις μοτοσικλέτες.
Ίσα-ίσα, θεωρώ το αντίστροφο.
Από αυτό το σημείο, μέχρι το σημείο απαξίωσης ή...δαιμονοποίησης των σκούτερ,
μεσολαβεί ένα μικρό...χάος!
Ειδάλλως, θα πρέπει να αποδεχθούμε πως οι...εκατομμύρια αναβάτες που χρησιμοποιούν σκούτερ, καθημερινά, σε όλον τον κόσμο, είναι απλά...τυχεροί!
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Επειδή πρόσφατα (2+ μήνες) μεταπήδησα από μηχανή (fazer 600) σε scooter (Sym 300) μπορώ να πώ ότι:

1. Ναι...όταν έχεις μάθει να κλείνεις το γκάζι και η μηχανή να φρενάρει έμμεσα, θέλει προσοχή είδικά τον πρώτο καιρό μιας και τα αυτόματα δεν το κάνουν αυτό ή πιο σωστά το κάνουν αλλά με πιο αργό ρυθμο. Όταν θές να φρενάρεις πρέπει να πατήσεις φρένο. Τον πρώτο καιρό θέλει προσοχή. Μετά το μαθαίνεις.

2.Ναι...δεν έχουν την ίδια σταθερότητα ή δεν είναι το ίδιο "στοιβαρά" στην συμπεριφορά τους όπως οι μηχανές. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ''σκοτώστρες''. Έχουν τον δικό τους τρόπο λειτουργίας τον οποίο πρέπει να σεβαστείς και να τον αποδεχτείς.

3.Ναι...ο δικός τους τρόπος λειτουργίας είναι αυτός που τα κάνει ''εργαλεία'' πόλης για να κάνεις την δουλειά σου σωστά και πιο ''φιλικά'' απο μια σοβαρή μηχανή. Δεν είναι γρήγορα, είναι όμως σβέλτα. Δεν έχουν τις αεροδυναμικές γραμμές μιας μηχανής αλλά σε κρατάνε στεγνό απο την μέση και κάτω εύκολα πολύ.

4. Ναι...(και για να είμαστε στο κλιμα του νήματος) είναι πιο οικονομικά σε γενικές γραμμές από τις μηχανές αντίστοιχου κυβισμού και αν ο φίλος αποφασίσει να πάρει scooter θα του προτείνω ανεπιφύλακτα να ψάξει για κάποιο που να έχει ABS. Βοηθάει πολύ να καλυφτούν οι αδυναμίες που προκύπτουν απο την, ας πούμε , γεωμετρία τους.
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Η μόνη συμβουλη που μπορώ να δώσω είναι να έχει ABS και να είναι με σύστημα ψεκασμού. Τώρα αν θα είναι σκούτερ ή street ή chopper ή δεν ξέρω και γω τι, μόνο αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις (ακούγωντας βέβαια και το τι έχουν να πουν οι ιδιοκτήτες)
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Φυσικά λόγω του αυτόματου κιβωτιου αντί να φρενάρει παει πιο γρήγορα διότι το βαριάτο ανοίγει όταν ανοίγεις το γκαζι με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τριβη στον ιμαντα οπότε παει γρηγορότερα .
Ισχύει η όχι ?
Χωριά που δεν πορείας να χρησιμοποιήσεις τον κινητήρα για φρένο οπως σε όλα τα αλλα μηχανάκια .
Λόγω οτι μαζεύει παρα πολυ εύκολα χιλιόμετρα πχ Beverly 250 , τα φρένα του ειναι επιεικώς απαράδεκτα χωριά που όλα έχουν λάστιχα της πλάκας με αποτέλεσμα να μην κρατάνε .
Ισχύει η όχι ?
Πας να αλλάξεις τακακιά πίσω πχ σε Beverly 400 και θέλουν εργατικά πιο πολλα ο το κόστος των τακακιων !
Ισχύει η όχι ?
Οταν χρησιμοποιείς το κινητήρα αντι για σκελετο για να στήριξεις τις αναρτήσεις για ποια γεωμετρία μιλάς ?
 


Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Τα σχόλια μου ειναι εντελώς υποκειμενικα και επειδή οδηγώ ktm 1000 , με το οποιο έχω αλλα δεδομένα φρεναρισματος και οδηγικης συμπεριφοράς .
οπότε αναγκαστω και πάρω σκουτερ για να πάω στην δουλεια , τρέμει η καρδιά μου και αναγκαζόμαι να πηγαίνω σαν κότα ειδικά στην εθνική .
Έχω δει στην κιφισιας σκουτερ να καρφωνετε σε αγροτικό επειδή δεν είχε φρένα να σταματησει αλλα και ουτε καταφερε να αλλάξει πορεία ...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.094
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top