Καλώδια και θύματα

Reaction score
Εντάξει, ας ξαναγυρίσουμε στον Μάρκου. :biggrin:
Ροδάκια βλέπω στα ηχεία.
🤔
Πρέπει να περιμένουμε τον wnet και Κο Χρήστο να λογκάρουν.

Πάντως απο τις τιμές των μεγαφώνων που κάποιος παρέθεσε σε λίνκ παραπάνω, συν το ότι είναι μια μάρκα που δεν ξέρουν πολλοί ... έχει ελπίδα να είναι Hi End σύμφωνα με τον ορισμό που έδωσα στο νήμα "τελικά υπάρχει Hi Fi ;" πόστ 639.

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Reaction score
Γιατί ? τι ζόρι τραβάς?
Ισα ισα , που κάνει εύκολη την μετακίνησή τους .
Τι ? δεν είναι αρκετά high end ?
Ε, τώρα κι εσύ, συγκρίνεις τα ροδάκια από το Practiker με τις super high end επιχρυσωμένες ακίδες που προσδίδουν στοιβαρή εικόνα στα ηχεία σου;;; :biggrin:

Reaction score
Ααα για να σου πω , δεν είναι praktiker , από τον ΔΗΒΕΡΗ τα πήρα , 3,5e τα χωρίς φρένο και 7e τα με φρένο.
Τεμάχιο πάντα . Και έχουν και ρουλεμάν , και σηκώνουν μέχρι 80 κιλά έκαστο , και το φρένο είναι διπλό , δλδ φρενάρει και τον τροχό αλλά και την πλήμνη για να μην περιστρέφεται.

head-stef

Headphones
Reaction score
Ααα για να σου πω , δεν είναι praktiker , από τον ΔΗΒΕΡΗ τα πήρα , 3,5e τα χωρίς φρένο και 7e τα με φρένο.
Τεμάχιο πάντα . Και έχουν και ρουλεμάν , και σηκώνουν μέχρι 80 κιλά έκαστο , και το φρένο είναι διπλό , δλδ φρενάρει και τον τροχό αλλά και την πλήμνη για να μην περιστρέφεται.
Δεν είναι high-end λέμε!

Προσπάθησε καλύτερα!
1664275927371.png

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Reaction score
βάλε και ένα χερούλι τώρα στα γεράματα να τα παίρνεις στην λαική να τα φορτώνεις πράμα :roflmao:

Reaction score
………Και έχουν και ρουλεμάν , και σηκώνουν μέχρι 80 κιλά έκαστο , και το φρένο είναι διπλό , δλδ φρενάρει και τον τροχό αλλά και την πλήμνη για να μην περιστρέφεται.
Στον κατήφορο τα έχεις τοποθετήσει?

Reaction score
Ας γυρίσουμε στα καλώδια με κάθαρση.
(Κάντε μετάφραση)

Reaction score
Ας γυρίσουμε στα καλώδια με κάθαρση.
(Κάντε μετάφραση)
CABLES. Because I have always approached every audio design in terms of science of measurement and physics, cables have always been a crazy field for me, audio voodoo. The breakthrough came with listening to friends and in my own system of several different cable designs. It was a stunning experience, the nature of which I could not explain on the basis of my own theoretical / physical knowledge. But the number of listening experiments convinced me that it is an EXTREMELY important element of any system and there must be some scientific explanation of this phenomenon. So I started various types of my own scientific research using measurements in the field of shortwave and microwaves. After several years of measurements and experiments, I realized that there is a correlation between the conductor structure (strands, conductors, insulators) and sound in the low frequency (acoustic) domain. This phenomenon is the intermodulation of signals from high to low, audible frequencies.

Κάπου άλλου βέβαια "ταυτίζει" στο μυαλό του το resolution με το detail, ... προμπλέμα. :D
Εκτός εαν εννοεί το πραγματικό detail. (το οποίο όμως δεν υπάρχει. Υπάρχει μόνο resolution.) ;) Τότες πάσο χα χα

Last edited:

head-stef

Headphones
Reaction score
" CABLES. Because I have always approached every audio design in terms of science of measurement and physics, cables have always been a crazy field for me, audio voodoo. The breakthrough came with listening to friends and in my own system of several different cable designs. 🌴🌴It was a stonning experience 🌴🌴, the nature of which I could not explain on the basis of my own theoretical / physical knowledge. But the number of listening experiments convinced me that it is an EXTREMELY important element of any system and there must be some scientific explanation of this phenomenon. So I started various types of my own scientific research using measurements in the field of shortwave and microwaves. After several years of measurements and experiments, I realized that there is a correlation between the conductor structure (strands, conductors, insulators) and sound in the low frequency (acoustic) domain. This phenomenon is the intermodulation of signals from high to low, audible frequencies. ''

Συγνώμηδενμπορώνακρατηθώ... μπμφ ... μχάαχ ... μχά-χα ... ΧΑΑΑΑ-ΧΑ-ΧΑ ...ΜΟΥΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-XA!

Ποιός μας τα γράφει αυτά δηλ. βρε thvα ? η KATHARSIS ?
TRAGIC.
Κάθαρσις των δακρυϊκών πόρων!

Last edited:

Reaction score
" CABLES. Because I have always approached every audio design in terms of science of measurement and physics, cables have always been a crazy field for me, audio voodoo. The breakthrough came with listening to friends and in my own system of several different cable designs. 🌴🌴It was a stonning experience 🌴🌴, the nature of which I could not explain on the basis of my own theoretical / physical knowledge. But the number of listening experiments convinced me that it is an EXTREMELY important element of any system and there must be some scientific explanation of this phenomenon. So I started various types of my own scientific research using measurements in the field of shortwave and microwaves. After several years of measurements and experiments, I realized that there is a correlation between the conductor structure (strands, conductors, insulators) and sound in the low frequency (acoustic) domain. This phenomenon is the intermodulation of signals from high to low, audible frequencies. ''

Συγνώμηδενμπορώνακρατηθώ... μπμφ ... μχάαχ ... μχά-χα ... ΧΑΑΑΑ-ΧΑ-ΧΑ ...ΜΟΥΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-XA!

Ποιός μας τα γράφει αυτά δηλ. βρε thvα ? η KATHARSIS ?
TRAGIC.
Κάθαρσις των δακρυϊκών πόρων!
Τι να σου πω, δεν ξέρω τις σπουδές του, του ανθρώπου. Πρώτη φορά ακούω και για αυτην την εταιρία. Μετάφραση του λίνκ απο το google έβαλα.

Εμένα πάντως μη με ρωτάς, εγω διαφορές ακούω.

Με το καθαρτικό, έπρεπε να αστειευτείς σαν λέξη. :D

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
alkapsal